Jací lidé mohou uspět v Amway?

Na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Rich DeVos, zakladatel Amway o tom říká:

Ze začátku na nás lidé tlačili a říkali: “Potřebujeme nějaký dotazník!” Chtěli po nás, abychom prostudovali všechny Diamanty, zjistili jejich vlastnosti, co je to za typ lidí a co je na nich to, co z nich dělá úspěšné, potom abychom na to sestavili program a poté, dřív než bychom kohokoli nechali vstoupit, nechali bychom ho vyplnit ten dotazník, abychom zjistili, jestli zapadá do toho profilu toho, kdo může uspět a kdo nemůže uspět. Ale je tu jeden princip. A ten princip je, že náš business je otevřen komukoli.

Když se totiž podíváte na úspěšné distributory Amway, zjistíte, že neexistuje žádný vyhraněný typ úspěšného distributora. Jsou mezi nimi lidé různých profesí, od studentů, přes řidiče, řezníky až po právníky, vysokoškolské pedagogy nebo doktory. Kdyby Amway zavedla jakýkoli “filtr”, vždy byste našli nějaký příklad velmi úspěšného distributora, který by tímto “filtrem” neprošel.

Na internetu můžeme najít různé názory na to, jaký typ lidí může mít v Amway úspěch. Většina z těchto názorů nemá ale nic společného s realitou a většinou je píší lidé, kteří toto podnikání nikdy nedělali.

Mezi ty nejabsurdnější názory patří např. ten, že Amway se zaměřuje na sociálně slabé případy a lidi, kteří jsou ve finanční nouzi. To je asi největší nesmysl, který jsem byl o Amway schopen dohledat. Dovedete si představit, jakou práci by to distributorovi dalo, aby takovému člověku pomohl vybudovat úspěšný obchod, speciálně v případě, že se do finanční nouze dostal vlastním přičiněním?

Dalším rozšířeným omylem je, že aby člověk uspěl v Amway, musí mít “dar” být od přírody komunikativní a extrovert. Je to asi jeden z nejrozšířenějších omylů. I introvert je totiž schopen se těch několik věcí, které jsou k tomu potřeba, naučit během krátké chvíle. Pokud jste komunikativní, budete mít možná malý náskok, ale není to vše. V Amway je i spousta úspěšných introvertů, do kterých byste nikdy neřekli, že by mohli v takovémto typu podnikání, založeném na práci s lidmi, uspět.

Ale přeci jen existuje jedna věc, která úspěšné distributory spojuje: jedná se většinou o lidi, kteří chtějí od života něco víc, kteří mají nějaké ambice a jsou ochotni pro to něco udělat. Pravidla úspěchu jsou totiž víceméně podobná ve všech oborech a první, co je potřeba k úspěchu, je motivace a samozřejmě vytrvalost. Stejně jako se člověk nestane přes noc olympijským vítězem, stejně tak se nestane přes noc úspěšným distributorem Amway. Člověk, který očekává, že se stane přes noc milionářem, a po měsíci toho nechá, protože se jím (překvapivě) nestal, nemá šanci v Amway uspět. Naopak člověk, který je zvyklý např. ze sportu, že musí nejdřív trénovat, něco se naučit a postupovat krok za krokem, má šanci uspět, i když nepatří k těm “talentovaným”.

Pokud tedy hledáte odpověď na otázku, zda můžete v Amway uspět i Vy, pak vězte, že jediný způsob, jak to můžete zjistit je, že to vyzkoušíte. Kdybyste si to náhodou následně rozmysleli, na startovací soupravu máte 180 dní záruku spokojenosti, během kterých kdykoli můžete soupravu vrátit a dostanete peníze zpět.

Rating: 10.00/10. From 13 votes.
Please wait...

Přidej komentář jako první k "Jací lidé mohou uspět v Amway?"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close