Je pravda, že Amway patří mezi největší soukromé firmy v USA?

Možná bude pro Vás těžké si to představit, pokud Vám tento obchodní koncept prezentoval Váš kamarád u Vás doma, ale je to fakt. Ano, Amway se skutečně v roce 2013 umístila v žebříčku největších soukromých společností sestaveném časopisem Forbes na 28. místě. Pro srovnání, ve stejném roce se např. společnost Hilton Worldwide umístila na 38. místě a Levi Strauss & Co. na 83. místě. Amway je skutečně obrovská společnost, dokonce i přesto, že v porovnání s konkurencí jsou finanční prostředky investované do mediální reklamy zcela zanedbatelné. Srovnání vybraných firem podle velikosti obratu naleznete na obrázku.

Celý žebříček je k dispozici zde: Forbes – America’s Largest Private Companies

Žebříček veřejně obchodovaných společností je k dispozici zde: Forbes – The World’s Biggest Public Companies

Jak velké jsou?

Rating: 9.65/10. From 26 votes.
Please wait...

60 Komentářů k "Je pravda, že Amway patří mezi největší soukromé firmy v USA?"

  1. Wow, větší i než Visa, nebo MasterCard…to je hustý. Vždyt to má skoro každý v kapse 🙂

  2. To je toho…hezký číslo, ale co z toho má obyčejný člen? Na tom vydělává pouze majitel firmy

    • Ne právě, že ne firma má odměny, které ‘zaměstnanci’ dostávají podle procent kolik mají (kolik udělají bodů)např.:10000 bodů = 21% = 70 000

  3. Co z toho má obyčejný člen? Vzhledem k tomu, že ten “obyčejný člen” je v tomto případě jeden z těch, kdo tvoří ten obrat, tak z toho svého dílu, který vytvořil, dostává odměnu podle prodejního a marketingového plánu. Narozdíl od LG, MasterCard či hollywoodského filmového průmyslu apod., kde opravdu běžný uživatel nemá žádný finanční prospěch z toho, že tu kartu nebo televizi vlastní nebo že se šel podívat do kina, v MLM jdou příjmy majitelů firmy ruku v ruce s příjmy distributorů (samozřejmě těch aktivních). A věřte, že peněz na odměny je dost. 🙂 Stačí se podívat na tabulku průměrných příjmů zde: Opravdu se dají v Amway vydělat peníze?

  4. Je pravda na zboží sem neviděl reklamu,ale na samotnou amway ano.Když sem byl minulý rok na ukrajině běžela reklama na amway v hlavním vysílacím čase kolem 20:00 hodiny.

  5. Ano, to je možné. Na některých trzích Amway používá i mediální podporu, ale ta je velmi omezená. V porovnání s jinými společnostmi jsou investice do mediální reklamy u Amway naprosto zanedbatelné. Drtivou většinu “reklamy” dělají distributoři a ti také za to dostávají odměny.

  6. To je hodně zajímavý obrázek. Je pravda, že měla loni Amway větší obrat než Coca-Cola?

  7. To ne. Zatím. 😉 Coca-Cola měla loni obrat 46,854 miliardy USD. Ale myslím, že dělat 1/4 obratu Coca-Coly, je docela dobrý výsledek, zvlášť když uvážím, že Coca-Cola je na trhu od roku 1886, tedy o nějakých 73 let déle než Amway. Myslím, že v tom má Amway lepší výsledky než všichni ti, kdo ji kritizují, dohromady. 😀 😀 😀

  8. No, na sektu docela dobrý, ne? 🙂

  9. kdybyste k snidani furt nepili šampus, tak by vam sekto treba nerikali

    • Jo a to ti jako řekl kdo a to s tou sektou tak to je úplná blbost. Četl si někdy nějakou dobrou knihu, poslouchal nahrávku těch co jsou úspěšní, viděl úspěch? Zjistil sis o tom vůbec něco? Jako jedna z mála firem dbá na životní prostředí, dodržuje zákony (třeba odebrání fosfatu, které bylo první dobrovolně, nemuseli to udělat ale udělali. Jiné firmy je ran nají do teď a to jsou zakazane), a taky máš záruku spokojenosti. Vyděláváš tím, že doporučuješ/prodáváš produkty, které jsou ekologické a pomáhají na mnoho věcí. Třeba při ropné havárii tankerů firma Amway darovala Hektolitry L.O.C. na čištění zasažených zvířat, staví nemocnice, dětské domovy… Víš co něco si o tom najdi a pak až můžeš mlit

  10. Na idnes je clanek – Primy prodej roste i v dobe krize – 13.3.2014.

    Ona totiz krize je vetsinou zrod neceho velkeho cerstveho.

    Samozrejme ze Amway je stara stabilni ohromna firma ale ten vyvoj ji vynesl mezi absolutni spicku jsou vedouci firma na trhu a interaktivni obchod je v raketovym rustu vsude na svete.

    Proto je dnes nejlepsi doba ,, co do jednoduchosti i diky technologiim v komunikaci jak se dostat z faze uzivit se do faze zit svobodnej zivot

  11. @Torina
    Máš pravdu, říkali by nám sekte. 🙂

  12. Kolik příspěvků ještě nezveřejníte? Nervičky pracujou, viďte? 🙂 Hold pravda bolí!! 🙂 :-):-):-)

    • Vláďo, jediný, komu nervičky pracujou, jste evidentně Vy. Asi jste nepochopil, co to znamená, když se s Vámi nikdo nechce bavit, ale to je jedno. Provokoval jste tu dost dlouho a tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Sbohem.

  13. Vláďo, Vaše příspěvky jsem slíbil nezveřejnit (mimochodem opět obsahují řadu nesmyslů). Ale odpovědi na ně zveřejním.
    RH nejezdilo na semináře 80000 lidí, jak píšete Vy. Sám RH přiznal, že to bylo cca 35000. Ale 80000 lidí vycucaných z prstu vypadá líp, že? 😉 Takže proč tím nezaplevelit Internet? Rovnou z toho udělejte 800 tisíc nebo 800 milionů, Internet snese všechno. Navíc nebyl vyhozen, odešel sám poté, co se nechal zlákat několika distributory (TEAM), kteří svého času používali metodu, která manipuluje marketingovým plánem a může poškozovat distributory.
    FH a DC jsou obdobné případy.
    Jinak, nebojte se, oni ani potom nestrádali. Věřte tomu, že když vybudujete takovou skupinu, tak i ta část lidí, kteří jsou ochotni jít s Vámi pryč, Vám zajistí, že jinde nezačínáte z nuly. 😉 Bohužel ale, když sám nejednáte eticky, nepokvete Vám pšenka ani jinde, nota bene pokud jediní lidé, kteří jsou ochotni za Vámi jít, jsou lidé, kteří se neštítí stejných praktik.
    Já na tom považuji za zajímavou jednu věc: v okamžiku, kdy nějaký distributor jedná neeticky, můžete si vyřvat hlasivky, jak je Amway (ano, zdůrazňuji, Amway, ne distributor, ale Amway) špatná! Jakmile ovšem Amway zasáhne, najednou je to “chudák” distributor a špatná je zase Amway. To je logika připomínající IQ houpacího koně.
    K tomu, že se jejich nahrávky poslouchaly i v Čechách – ano, poslouchaly. Protože ty nahrávky byly z dob, kdy všichni budovali ten byznys na správných základech.
    21% byznys může být stabilní, pokud ho vybudujete na správných základech. A nemusí to být jen 21% byznys, existují distributoři, kteří léta nesáhli na byznys a kvalifikují se stabilně i na nižší úrovně. Jen člověk nesmí být tupec a vzdát to dřív než začne.
    Poslední věc… když řeknete A, měl byste dodat i B. A to bé je v tomto případě fakt, že do roku 2005 se celosvětově kvalifikovalo přes 4000 diamantů a výše (do roku 2008, kdy proběhly ty čistky, přibyli další stovky) a že těch několik ukončených distributorství představuje jen zlomek z tohoto celkového počtu. Jinými slovy, na každého takového ukončeného distributora připadá třeba dalších 99, kteří žádný problém nemají. Chápete to? Nebo zase nic?

  14. Odpověď na nezveřejněný komentář* Vládi:
    Vláďo, pokud se domníváte, že své odpovědi postuju na základě toho, co se píše na stránkách nějakého náboženského fanatika, pak jste, s prominutím, větší blb, než jsem si myslel. Na komentáře odpovídám podle VLASTNÍHO uvážení a rozhodně na ně nemají vliv komentáře nějakých pošuků na Internetu. Ani nemohou mít, protože ty stránky prostě nenavštěvuji, takže ani nevím, co jste kde komentoval nebo ne. Necenzurované jsou ty stránky totiž možná pro každého blba, co se tam přišel vyzvracet, ale vězte, že existuje řada případů, kdy ty vaše tzv. “necenzurované” weby nezveřejnily faktické informace, které vyvracely lži publikované adminem. Tolik k Vašemu “necenzurování”. 😀

    Mimochodem, opět jste neodpověděl na otázku, byť, přiznávám, byla položena spíše řečnicky. Mám na mysli ten můj komentář ohledně pokrytectví kritiků, kteří na jedné straně hlásají, že Amway je špatná, protože nic nedělá s “černými ovcemi” a na straně druhé, když už něco udělá, tak je ta špatná, protože s nimi něco udělala. Tak přestaňte skuhrat a bulet jako malé dítě a vyberte si, co vlastně chcete. Protože pokud to nevíte Vy, já to už teprve nevím. Poroučím se.

    * komentáře porušující Pravidla pro komentáře nejsou zveřejňovány

  15. Zdravím v roce 2023! Přeposílám další zajímavý komentář…

    Rad by som sa tiez podelul o velmi negativnu zkusenost s Amway “ biznisom“. Oslovil ma kluk pri hladani podnajmu ze sa venuje motivacnym kurzom a ze sa mozem pridat a mozme pokecat. Tak sme sa chvilu stretavali, pozoznamoval ma s kopu ludmi s vsetci sa tvarili aki budeme uzasni priatelia atd.., pozyvali ma furt na rozne akcie, sport, zabava a az ked zistili ze nemam zaujem sa zaregistrovat v tejto sekte tak ako keby sa pod nimi zem prepadla. ZRAZU uz nikto nema zaujem o kontakt. Takze to “ priatelstvo“ bolo fakt falosne a s jedinym zamerom. Pritom som videl na fb fotky z roznych akcii kam ma uz nikto nikdy nezavolal, pritom vrdeli vsetci ako mam rad sport i spolocne akcie. Je to proste sekta plna fanatikov, totoalne zmanipulovanych ludi.

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 8.1.2023 z 23:42 | Odpovědět

      Ó jaké to překvapení!!! Takže si to shrňme. Blbeček Vám začne nadávat do sekty a “zrazu už nikto nema zaujem o kontakt” s blbečkem. A ten se tomu ještě diví… Já se, Vláďo, divím, že Vám stojí tohle tapetování idiotskými komentáři za to…
      Já na reakci těch lidí neshledávám nic nenormálního. Za nenormální bych naopak považoval, kdyby mu ti lidé dál volali. Má co chtěl, ne? Tak na co si stěžuje? Přece by nechtěl, aby ho ta (dle jeho slov sekta) dál otravovala? I když, tak mě napadá, není náhodou fakt, že mu dali pokoj, důkaz toho, že se nechovají jako sektáři a nevyvíjejí na něj žádný nátlak. Jen námět na zamyšlenou. I když to chci asi moc…

    • Pokud bych to měl vzít ze svého úhlu pohledu, tak nemám problém se bavit se spolužačkou ze základky, která o registraci u Amway zájem neměla. Nemám potřebu na ní hrát nějakou faleš. A víš proč? Protože na mě nemá blbé kecy ve stylu “Tak co, kolik ti to vydělává po prvním týdnu?” a já jí proti její vůli nic nevnucuji. Nemám potřebu si na kamaráda “hrát” – je ovšem potřeba, aby přemýšlela i druhá strana (a taky se chovala “na úrovni”).
      Ale zkus se to Vláďo podívat z druhé strany – tebe by bavilo se setkávat s někým, kdo ti při každé příležitosti nadává do sektáře, fanatika apod.? A jestli by to tebe nebavilo, tak proč to vyčítat Amwayákům?

      • Pokud někdo dělá Amway celá leta, tak je otázka, kolik vydělává, celkem na místě.
        A dobře díky Amway v ČR vydělává jen pár jednotlivců.

        • Konkrétně té kamarádce bych neměl problém to říct, když se slušně zeptá. 🙂
          A co je dle Davida “slušný” výdělek? Od jaké částky? Protože pod pojmem “dobře díky Amway” si může člověk představit cokoliv.

          • Pokud někdo veřejně tvrdí, že dělá nejlepší byznys na světě a nabízí mimořádnou podnikatelskou příležitost, tak by měl otevřeně říci, kolik vydělává on i lidé kolem něj.

            Dobře vydělávat v něčem, co takto nazýváte, by mělo znamenat, že v ČR budou díky Amway jednotky miliardářů a zástupy milionářů. Ne, že si všech několik (desítek) tisíc amwayáků rozdělí ročně částku, kterou tu vydělaji stovky jednotlivců podnikajících v horších a mnohem méně mimořádných byznysech a dokonce i někteří zaměstnanci.

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 26.1.2023 z 16:27 | Odpovědět

              Jenže ony si tu částku nerozdělují desítky tisíc registrovaných zákazníků, ale jen VPA a to ještě k tomu jen ti aktivní. Jenže to je jak mluvit do dubu (omlouvám se dubu, ten už by to pochopil). Jen pro Vaši informaci – jakémukoli dalšímu pokusu neustále mlít to samé, co už jste tu mlel, bude učiněna přítrž, takže se ani nemusíte obtěžovat s odpovědí. Bohatě stačí Vaše výplody v jiném vlákně.
              Ostatním nabízím k přečtení tento článek, aby si ujasnili, jak to s tou nejlepší podnikatelskou příležitostí je myšleno, bez toho, že by to někdo vytrhával z kontextu jako Vy. Pak třeba zjistíte, že není třeba, abyste byl miliardář a i tak můžete ten svůj byznys považovat za nejlepší na světě. Ovšem nesmíte se na vše dívat skrz dolary v očičkách jako strýček Skrblík. 😀

  16. Napište něco pozitivního. Třeba zážitky z Aljašky… viz.

    https://m.youtube.com/watch?v=ltaOFqliNN8&t=28s

    Nebo se snad na Vás Amway vyprdla??

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 13.1.2023 z 6:44 | Odpovědět

      Kdepak, na Rhodosu bylo krásně. 🙂 Ovšem proč to zrovna Vás zajímá, to mi mozek nebere.

      • Jen tak. Kolik Amwayáků z Čech a Slovenska bylo na výjezdním semináři?

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 23.1.2023 z 18:15 | Odpovědět

          Nepočítal jsem je. Ale byli to přesně ti, kdo splnili kvalifikační kritéria = pracovali. Pojeďte s námi za rok do Španělska a můžete si je spočítat. 😀

          • Nepočítal jsem je… Typický Amwayácký Nic jsem neviděl, nic jsem neslyšel. A hlavně nic nechci vidět a nic nechci slyšet. 😀

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 26.1.2023 z 16:32 | Odpovědět

              Až se úplně pomátnu, možná si vezmu tužku a papír a budu si zapisovat jména všech, které na LTS potkám, jako byste to dělal Vy, kdybyste se kvalifikoval. Zatím je to ale tak, že když si já jedu užívat na LTS, nejedu tam kvůli tomu, abych tam počítal účastníky, nota bene pokud některé z nich ani neznám, protože jsou z jiných organizací. Tím se bavte Vy, až tam pojedete, já se raději vykoupu v moři, projdu po památkách, popovídám s Diamanty a s vedením Amway a zajdu na dobré jídlo. Tohle je typicky Amwayácký. Vy si svoje LTS travte, jak chcete, a račte se do toho nemontovat ostatním, kteří se na rozdíl od Vás kvalifikovali. 😀
              Což mi připomíná jeden citát Karla Čapka: “Kritik je člověk, který píše o tom, jak by to dělal, kdyby to uměl.” To na Vás sedí jak ulité. 😀

            • Vláďo, ty počty určitě nejsou tajný. Ale věř, že jich není málo. Byl bys překvapený kolik jezdí lidí z Evropy i z Čech a Slovenska. Vzhledem vysokým počtům kvalifikovaných dělá Amway několi turnusů. Tak například na LTS Dubai 2021, když Amway pořádala galavečeři v poušti pro kvalifikované, tak seznam jmen, který byl u vstupu, aby každý věděl, kde má rezervovaný stůl, tak tam bylo 1487 lidí. Nevím, kolik jich je z ČR a SR, protože všechny neznám, jsou z různých organizací, ale jednu vzpomínku mám, když byla naše první LTS v roce 2009 v Antálii, bylo plné celé letadlo, které letělo z Prahy. Dnes je hodně lidí, kteří si řeší dopravu na LTS samostatně, takže to ani nejde spočítat. I na poslední LTS 2022 Rhodos bylo tolik lidí, že Amway obsadila dva resorty a to byl jen jeden turnus. I když budou pořád někteří lidé pochybovat, to nic nezmění na tom, že ten byznys bude dál fungovat a dál poroste. Jo a kvalifikace na LTS 2024 už běží, tak je nejvyšší čas, se začít kvalifikovat a pak se můžeš přesvědčit na vlastní oči.

              • Pokud letělo z Prahy plné letadlo Amwayáků, tak je to minimálně 300 lidí a těm by roční odměna vyplácená Amway ČR nestačila ani na tehdejší průměrný plat. Dnes je průměrný plat skoro dvojnásobný a obrat Amway i vyplácené provize prakticky stejné. Takže k čemu je taková kvalifikace a jaký růst?

                • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 3.2.2023 z 11:40 | Odpovědět

                  Ehm… kde začít. Tak třeba tady:
                  Airbusy A320 nové generace zakoupené ČSA v roce 2005 měly kapacitu až 156 cestujících. (zdroj)
                  Boeing 737-800 používaný v roce 2015 ČSA měl 189 míst. (zdroj)
                  Airbus A319-112 používaný ČSA v roce 2018 měl kapacitu 144 míst. (zdroj)
                  Současná flotila zahrnuje Airbus A320, který má kapacitu 180 cestujících. (zdroj)

                  Nebudu troškařit, zvolme Boeing s kapacitou 189 míst a celý ho zaplňme, i když víme, že když někdo mluví o tom, že bylo plné metro, tak ho taky nepodrobujeme křížovému výslechu, zda opravdu spočítal počet volných míst a zda mu vyšlo číslo 0.

                  GG píše o LTS v roce 2009, tedy o tom, kde kvalifikace končila v roce 2008. Vyplacené odměny v tomto roce činily 122,838 milionů Kč (jen za ČR).

                  Prostým dělením tedy dospějeme k tomu, že i kdyby celé letadlo bylo jen za ČR (odměny vyplacené slovenským VPA vyloučíme) a kdyby všechny odměny padly jen na tyto členy, jak předpokládáte Vy, byla by průměrná roční odměna na jednoho kvalifikovaného VPA 649936,50 Kč, tedy měsíčně cca 54161 Kč. Průměrná mzda v roce 2008 činila 23542 Kč (zdroj).

                  Pokud byl použit Airbus s kapacitou 156 míst (viz informace z roku 2005; LTS se konal v roce 2009), pak by průměr na jednoho VPA činil 65618 Kč/m, tedy téměř 3x tolik, kolik činila průměrná mzda v té době.

                  Nehledě na to, že většina VPA jsou páry, takže správně bychom počet VPA měli dělit dvěma, abychom dostali počet distributorství… Touto složitou matematikou Vás už trápit nebudu, protože pak vyjdou ty výdělky VPA dvojnásobné a to byste nemusel rozdýchat. 😁

                  Zkrátím to. Dokonce ani v případě, že bychom uvažovali 300 lidí na 1 letadlo a i kdybychom uvažovali, že 1 distributorství = 1 VPA, pak měsíční příjem na VPA vychází 34122 Kč, což je pořád více než průměrná mzda v daném roce.

                  Závěr: Není tedy pravda to, co píšete, a sice, že “těm by roční odměna vyplácená Amway ČR nestačila ani na tehdejší průměrný plat”. Zbývá odpovědět na otázku, proč píšete zjevné nepravdy – zda z neznalosti či úmyslně.

                • Ano, máte pravdu, že tehdy to byly dobré roky, takže pokud budeme kalkulovat s nějakým low-end letadlem Smartwings, tak celková odměna by umožnila tomuto 1% amwayáků dosáhnout dokonce nadprůměrného přijmu. (Nechci se pouštět do polemiky o tom, že je trochu mimo srovnávat plat zaměstnance a tržby podnikatele případně osoby, která se o podnikání pokouší)
                  Ale to jen za předpokladu, že nikdo nebude ani zdaleka milionářem a 99% ostatních nedostane ani korunu.
                  To je opravdu skvělý byznys.

                  Mimochodem odměny o 10 let později klesly. Respektive vzrostly cca o 20%, ale po sloučení se slovenskou pobočkou.

                  • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 6.2.2023 z 14:41 | Odpovědět

                    Zřejmě jste přehlédl informaci o tom, že VPA většinou tvoří páry, čili ten příjem by byl výrazně nadprůměrný – nebo, chcete-li, zbylým VPA, kteří se nekvalifikovali, zbývá na odměny přesně podle jejich zásluh.

                    • Avatar for David David | 6.2.2023 z 16:44 |

                      To je ale hloupé srovnání. Běžný pár s průměrnou mzdou má také celkem dvojnásobek průměrné mzdy.

                      Ano, na ostatní by zbylo podle zásluh, tedy nic. Mimořádný Amway byznys tedy spočívá v tom, že Hasmann a pár dalších jednotlivců bohatne, stovka podnikajících párů měla před lety nadprůměrný příjem, dnes sotva průměr (odměny stagnují, průměrný plat výrazně vzrostl) a zbylé tisíce Amwayáků nemají nic?

                    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 6.2.2023 z 17:05 |

                      Hloupost je možná někde jinde, ne v tom srovnání. Zapomínáte tu totiž na to, že pokud dva z páru chodí do práce, pak pravděpodobně pracují oba 8 hodin denně. Jenže tady jde o to, že pokud ten pár má jedno úspěšné Amway podnikání, druhý nebo i oba z toho páru se může/mohou věnovat třeba dalším podnikáním. V tom případě mohou mít jednak příjem z podnikání a jednak dalších třeba 60-80 tisíc z Amway. To nejpodstatnější na tom celém totiž je, že Zakladatelské platinové i vyšší podnikání (kvalifikace nutná pro účast na LTS) lze vybudovat “na vedlejšák”. Tedy není to tak, že by jeden z páru trávil 8 hodin denně vybudováním a udržováním svého Amway podnikání, ale třeba tak, že se mu věnuje 2 hodiny denně nebo i méně za těch 60-80 tisíc měsíčně.

                      Čili správně byste to srovnání měl udělat takto: dvojnásobek průměrného příjmu pro pár, který celkem pracuje 16 hodin denně, nebo stejný příjem za 2 hodiny denně a mít čas věnovat se dalším věcem (dalšímu podnikání, zaměstnání, koníčkům…)? Pokud tento rozdíl nechápete, pak už nevím, jak Vám to vysvětlit.

                      Zkraťme to: každý podle svých zásluh. Jeden ze zakladatelů Amway kdysi prohlásil: “Being rewarded in proportion to how much you do is a universal language for people around the world.” Možná myslel všechny kromě Vás, protože Vy stále odmítáte pochopit, že jediný, kdo může rozhodnout, zda je v Amway placen podle svých zásluh, je ten konkrétní distributor. A pokud on/ona se rozhodne, že dostává kolik si zaslouží a že tedy v podnikání setrvá, Vám je do toho velké kulové. A můžete skákat třeba dva metry do stropu, nebo třeba i tři, nakonec Vám nezbyde, než se smířit s tím, že on/ona na ten Váš názor kašle.

                      Mimořádné je Amway podnikání právě v tom, že odměňuje lidi přesně podle jejich zásluh. A jestli se ten vydělávající bude jmenovat Hassmann nebo Jarda Vořežprut nebo David, o tom si každý rozhodne sám za sebe tím, co udělá.

                      Neustále se oháníte tím, že by všichni VPA měli dostávat minimální mzdu. Dám Vám příklad: mám ve skupině třeba VPA, který je registrován dlouhou řadu let. Má ve skupině 2 registrované zákazníky a žádného VPA. Měsíčně dělá něco mezi 100-200 body. Na semináře nejezdí, licenci ve statutu VPA má jen proto, že jinak podniká, a výrobky, které nakupuje do firmy, si dává do nákladů. Kolik byste mu zaplatil za to, že dělá obrat 5-10 tisíc Kč měsíčně? Pořád trváte na tom, že by měl dostávat minimální mzdu? Stále se divíte, že ne všichni VPA vydělávají? Takže asi tak. Kdybyste chtěl argumentovat, že je to výjimka, tak vězte, že není. Takových jsou spousty. Takže tohle je příklad z praxe. A to, že on setrvává jako registrovaný člen, je jeho rozhodnutí, do kterého Vám vůbec nic není. On moc dobře ví, že jeho odměna je adekvátní tomu, kolik úsilí vynaložil. Rozumíte tomu?

                  • Cituji: Nechci se pouštět do polemiky o tom, že je trochu mimo srovnávat plat zaměstnance a tržby podnikatele případně osoby, která se o podnikání pokouší Konec citace

                    Tuhle nepravdu jste uvedl záměrně, z neznalosti nebo z nepozornosti? Je zmiňovaný příjem VPA který nejsou tržby. Ty mohou být navíc k tomuto příjmu nebo nemusí být vůbec. Ano, nejsou v tom náklady, které jsou ale minimální. Takže příjem zaměstnance a provize VPA je na cca stejné úrovni.

          • ” Pojeďte s námi za rok do Španělska a můžete si je spočítat. 😀 ”
            Pozvání přijmám.
            Kdy a v jakým městě seminář budete mít?

    • Člověku, který chce cestovat, bych doporučoval dělat cokoliv jiného než je Amway.

      • Já bych zase lidem doporučil, aby se rozhodli podle sebe a nenechali si do toho kecat od nějakých internetových anonymů. Nebo jim to cestování chcete zafinancovat, že dáváte takové doporučení? 🙂

        • Spitfare: procestoval jsem opravdu hodně. A věřte že Amway jsem k tomu opravdu nepotřeboval!

          • Já byl také v zahraničí (opakovaně). Vy zase věřte tomu, že jsem nikdy nepotřeboval něčí radu, jestli si na to cestování mám vydělat u té či oné firmy. 🙂
            Myslím, že průměrně inteligentní lidé se obejdou i bez doporučení, které tu v daném komentáři dal David.

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 4.2.2023 z 19:09 | Odpovědět

              Ajaj, teď jsi šlápl do vosího hnízda. Ty si dovoluješ opovrhovat jejich názorem a řídit se svým vlastním? To sis teď dovolil moc, podobně jako já, když poukazuji na lži, kterými nás antiAmway trollové krmí (nebo se o to snaží). Za to tě čeká zasloužený trest. 😀 😀 😀

              • Můžete vzít do Španělska bývalýho sponzora a jemu podobný. Protože kvůli Amway nemůže zaplatit svůj dluh. A jen tak nezaplatí.

                • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 5.2.2023 z 13:28 | Odpovědět

                  Co to zase melete? Můj sponzor za prvé není bývalý, protože na rozdíl od některých pitomců neskončil, a s dluhy nemá problém. Zase si něco infantilně cucáte z palce, jak už jsme si u Vás zvykli. Pokud podle sebe soudíte jiné, je to Váš problém, ne náš. Vysloužil jste si ban na 1 měsíc za lži. Stačí takhle? Třeba Vás vychováme, když už to fackami nezvládli Vaši rodiče, kterým tímto děláte skutečně hezkou vizitku, jen co je pravda.

                • Pokud udělal dluh a není schopný ho zaplatit, tak to nebude kvůli Amway. Chyba bude někde jinde, vy rozumbrado.

                  • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 6.2.2023 z 14:43 | Odpovědět

                    Hlavně se bavíme o mém sponzorovi, který údajně měl skončit, přičemž ve skutečnosti neskončil, a údajně má problém s dluhem, přičemž ve skutečnosti ho nemá. Čili se bavíme o smyšlené osobě, která existuje pouze ve Vláďově hlavě. 😀

                    • Avatar for Milan Milan | 6.2.2023 z 15:53 |

                      On asi myslel svého bývalého sponzora (pokud někdy existoval) a trochu to popletl, vždyť ho znáte 🙂

      • Ono když člověk nedělá pořádně to, co dělat má, tak má pořád nic ať už dělá cokoliv. V tom se, předpokládám, shodneme. A platí to o i obráceně. Pokud dělá pořádně to co má potenciál, a Amway ho (i když s tím nejspíš nesouhlasíte) má, získá tím víc než dochazkou do zaměstnání, na jejímž konci je mrzká penze a závislost na rozhodnutí státního úředníka.

        • To jsou řečičky jako od Babiše.
          Samé co by kdyby a pokud. Strašení a nereálné sliby, lehce vyvratitelné čísly.

          • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 6.2.2023 z 17:00 | Odpovědět

            Pokud ta čísla budou zmanipulovaná jako jste s nimi manipuloval v případě LTS, pak nic nevyvracejí. Vy si možná myslíte, že ano, ale bohužel pro Vás tomu tak není.

          • Máte pravdu, vaše řečičky takové jsou a jsou snadno vyvratitelné čísly, která vy neustále překrucujete. O záměrných nepravdách které používáte stejně jako vámi jmenovaný se nemá cenu víc bavit. Ono vlastně nemá cenu se s vámi bavit vůbec.

            • Opět demagogická odpověď jako od Babiše. Silní jste jen v moderované diskuzi, jinak končíte po pár otázkách jako Andrej.

              • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 13.2.2023 z 22:55 | Odpovědět

                Aneb když docházejí argumenty a je prokázáno, že jste použil zavádějící a manipulativní srovnání, tak k odvedení řeči od této nepříjemné pravdy poslouží Babiš, případně SPD a Tomio Okamura. No comment…

  17. You must have a clearly defined goal and a solid reason why you want to achieve it. The journey is then what counts. If you don’t know where you want to go, than any road will get you somewhere. Probably somewhere you would rather not be. Follow your passion is a good place to start.

  18. Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 18.2.2023 z 11:49 | Odpovědět

    Vláďa zjevně nechápe, co to znamená, že mu byl udělen ban na 1 měsíc, takže neustále svými nesmyslnými komentáři (samozřejmě nezveřejněnými) spamuje.
    Tak tedy pro Vláďu na vysvětlenou:
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Ban_(internet)
    (za hloupé a neustále se opakující komentáře, které nepřinášejí nic nového)

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close