Napsali o Amway: Strategie 16.11.2016

Doporučuji k přečtení zajímavý článek nazvaný „K čemu je osobnímu prodeji marketing“, který byl publikován 16.11.2016 na serveru strategie.e15.cz. Článek Vás seznámí s historií osobního (často také nazývaného přímého) prodeje v Čechách, s rozdíly mezi osobním a podomním prodejem i s dalšími zajímavými skutečnostmi týkajícími se této atraktivní obchodní příležitosti.

Share Button
Napsali o Amway: Strategie 16.11.2016
Průměrné hodnocení: 9.88. Počet hlasů: 8
Prosím čekejte...

6 Komentářů k "Napsali o Amway: Strategie 16.11.2016"

  1. K reklamnim kampanim v clanku. MLM jako takovy je zalozeny na tom, ze obchodnik dela na zaklade vlastnich zkusenosti vyrobkum a firme reklamu tim, ze o vlastní zkusenosti prezentuje. Usetrene peníze za reklamu tak muze firma vynalozit do odmenovani a motivovat tak sve partnery k vetsim vykonum pokud se rozhonout delat svůj business na plno. Ovšem MLM je v CR chapan vselijak a to i vcetne firem které jsou MLM spolecnostmi. Napr Avon svoji znacku velmi hojne c prezentuje v TV a dnes uz i vlezla reklama firmy Mary Kay, která je velmi rozsirena na seznamu a všude jinde online. Při dotazu prave MK, mi bylo odpovězeno ze bych mel vedet ze reklama se dnes pouziva bezne a to i u MLM firem. Nevim ale Amway zadnou takovou reklamni kampan nikde nemá a pokud o ni někdo napise clanek to jen na zaklade tiskove zpavy, ne však jako reklama která rotuje nekde v nejakem zaplacenem okne. To jen k MLM a reklame…

    • Amway-Fakta | 21.12.2016 z 2:01 | Odpovědět

      To není úplně přesně řečeno. Existují trhy, kde Amway používala nebo dokonce i dnes používá i mediální reklamu. Rozdíl je ale v tom, že tato reklama nikdy neslouží k obcházení distributorů a vytvoření dalšího kanálu pro odbyt. Naopak u Amway mediální reklama vždy sloužila k podpoře práce distributorů. A samozřejmě, pokud už Amway používá mediální reklamu, je to v daleko menší míře, než tradiční firmy, protože drtivá většina peněz na reklamu a marketing je vyčleněna pro distributory. Rich DeVos o tom mluví na nahrávce “Three A’s: Action, Attitude, Atmosphere”.

      • reklama je něco, co na vas nekde “vybafne” v novinách, tv, nebo ted na internetu. Při otevreni seznamu na vas proste reklama MK vybafne = reklama. Nikde na vas reklama takto od Amway neskace. A to je ten rozdil o kterem mluvim. Pokud pozvete novinare na tiskovku protože prezentujete novou radu ARTISTRY HYDRA V a oni o tom napisi, je to sdeleni, “reklama” ale není ta, klasicka reklama, kdy si ji zaplatite v nejake velikosti a mate ji tam mesic a o tom mluvim a to ostatní “MLM” firmy delaji, prave třeba Mary Kay Avon..

        • Amway-Fakta | 15.1.2017 z 12:55 | Odpovědět

          Já to chápu. Amway ale opravdu na vybraných trzích v určitých etapách využívala a někde i dodnes využívá i mediální reklamu. Příklady takovýchto reklam jsou třeba zde: https://cz.pinterest.com/dpowell147/amway/
          Reklamy pro Amway v minulosti natáčely i takové osobnosti jako Paul Harvey nebo třeba Bob Hope:

          Rich o tom píše i ve své knize “Říkejte mi prostě Rich”. V českém překladu je to na stranách 113-114, v originále (Simply Rich) je to na straně 112.
          Tato reklama ale nikdy nenarušovala práci distributorů tím, že by vytvářela další prodejní kanál. Ve svých reklamách firma vždy odkazovala potenciální zájemce na distributory. A hlavně, náklady na tuto reklamu nikdy zdaleka nedosahovaly takových částek jako v případě jiných firem. A to je ten hlavní rozdíl mezi Amway a jinými MLM.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close