Amway Korea: 2000 nových odznaků za kvartál

A po delší odmlce zde máme opět výsledky z Koreje, která nepřestává překvapovat. Takže kolik nových odznaků v Koreji přibylo? Pokud budeme uvažovat jen odznaky od Silvera výše, bylo jich za poslední kvartál více než 2000. Přesně 2276. Z toho bylo 102 nových Diamantových a vyšších kvalifikací. Konkrétní počty za období červen-srpen 2016 vypadají následovně:

  • 1x Founders Crown (+1)
  • 1x Crown (+1)
  • 1x Triple Diamond (+1)
  • 2x Founders Double Diamond (+1, +1)
  • 1x Double Diamond (+1)
  • 4x Founders Executive Diamond (+4)
  • 13x Executive Diamond (+6)
  • 16x Founders Diamond (+2, +1)
  • 63x Diamond (+1, +1)
  • 30x Founders Emerald
  • 86x Emerald (+1)
  • 41x Founders Sapphire (+1)
  • 83x Sapphire
  • 622x Founders Platinum (+6)
  • 104x Ruby (+1)
  • 424x Platinum (+4)
  • 282x Gold
  • 502x Silver (+7, +2)

AKTUALIZACE 4.11.2016: Dodatečně byly zveřejněny další kvalifikace – 1x Founders Crown, 1x Triple Diamond, 1x Founders Double Diamond, 1x Double Diamond, 4x Founders Executive Diamond, 6x Executive Diamond, 2x Founders Diamond, 1x Diamond, 1x Emerald, 1x Founders Sapphire, 6x Founders Platinum, 1x Ruby, 4x Platinum, 7x Silver.

AKTUALIZACE 1.12.2016: Dodatečně byly zveřejněny další kvalifikace – 1x Crown, 1x Founders Double Diamond, 1x Founders Diamond, 1x Diamond, 2x Silver výše.

Nenapadlo Vás někdy, zda třeba Česká republika již není za zenitem, a zda už na Amway u nás není pozdě? Pojďme trochu počítat… Česká republika má 10 milionů obyvatel a v Amway se tu zatím kvalifikovalo 7 Diamantů a výše. Jižní Korea má 50 milionů obyvatel a rok co rok hlásí nové a nové Diamanty. Odhaduji, že celkově jich v Koreji bude přes 1000. Je tedy co dohánět – potenciál českého trhu je naprosto nevyužitý. Zatím. 🙂

Rating: 10.00/10. From 17 votes.
Please wait...

60 Komentářů k "Amway Korea: 2000 nových odznaků za kvartál"

  1. Mě by jenom zajímalo, kolik těch úrovni mají za rok ☺

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 25.9.2016 z 0:30 | Odpovědět

      Tak jsem to dopočítal. Od září 2015 do srpna 2016 to je celkem 7328 nových Silverů a výše. Zatím, protože pár jich ještě podle mě bude schválených dodatečně.
      AKTUALIZACE 1.12.2016: Po zveřejnění dodatečných kvalifikací se celkový počet nových Silverů a výše za uplynulý fiskální rok vyšplhal na 7373.

  2. Jóóójo 🙂

  3. Pokud bychom to přepočítali na počet obyvatel – dokud v ČR nebude kolem 200 diamantů, tak kecy o nasycenosti jsou mi k smíchu. 🙂

  4. Neuvěřitelné 🙂 Mohu poprosit o zdroj? Děkuji

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 26.9.2016 z 10:07 | Odpovědět

      Zdravím. 🙂 Uvedené informace jsou (zatím) jen na http://www.abnkorea.co.kr. Ovšem musíte mít login, abyste se k nim dostal. Pod sekcí “Business” (비즈니스) je odkaz “New Pin Achievers” (뉴 핀 성취자) a tam si můžete rozkliknout jednotlivé měsíce (až rok zpátky). Až vyjde ocenění v časopise Achievement, tak tu zveřejním pdf.

      AKTUALIZACE 8.12.2016: Časopis Achievement 12/2016 ve formátu pdf
      (ocenění za 6-8/2016 + dodatečně oceněné kvalifikace za předchozí období)

  5. Avatar for Martin Měkuta Martin Měkuta | 6.10.2016 z 13:24 | Odpovědět

    Dobrý den, mohu se zeptat, kdo jsou všichni naši diamanti? a z jakých jsou organizací? Předem děkuji za odpověď. 🙂

  6. Avatar for Martin Měkuta Martin Měkuta | 6.10.2016 z 14:07 | Odpovědět

    Děkuji za odpověď. Přiznám se, že jsem na seminářích viděl mluvit jen Hassmannovi a Šimkovi. Schwarzův systém neznám. Používá stejný vzdělávací systém, jako Yagerovi?

  7. Obrat Amway v ČR za prodej výrobků: 2012-284 994 000 Kč, 2013- 285 095 000 Kč, 2014-284 923 000Kč, 2015-392 483 000 Kč (Amway Slovensko je v likvidaci, aktivity převzala Amway ČR, proto je tu nárůst, či je to z jiného důvodu? Rád budu vyveden z omylu)
    Je tedy vidět naprostá stagnace obratu.

    Odměny dealerům: 2012-93 684 000 Kč, 2013-91 400 000,2014-94 297 000,2015-124 805 000 Kč (nárůst pravděpodobně opět kvůli Slovensku)
    Je tedy vidět naprostá stagnace růstu odměn pro distributory.

    25 266 distributorů a registrovaných zákazníků v roce 2014,průměrný výdělek/sleva na zboží od 2012 do 2014 na distributora je tedy +- 307 Kč měsíčně.(neznám počet dist. v předchozím období)

    Průměrné mzdové náklady zaměstnanců Amway ČR od 2012 do 2014 jsou 75646 Kč měsíčně.

    Je tedy lepší být zaměstnancem nebo distributorem?

    To jsou FAKTA o AMWAY ČR.

    Korea, Čína, Indie tady nikoho nezajímají, jde o to, jaký potenciál má AMWAY v ČR…Z čísel se zdá, že buď jsou lidé, kteří nyní jsou v Amway naprosto neschopní něco dělat pro navýšení obratu, nebo je zde něco systémově špatně…..

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 7.10.2016 z 7:02 | Odpovědět

      Slovenská pobočka (která byla stejně po mnoho let řízena z ČR) byla sloučena s českou. Konsolidovaný obrat v roce 2015 vzrostl (proti stejné hodnotě z roku 2014, kterou Vy v závěrce nevidíte).

      V takové Malajsii měli po 21 letech na trhu obrat necelých 350 milionů ringgitů. Dnes točí miliardu. Přesto i tam se někdy v té době (1997-2002) našli lidé, co tvrdili, že Amway je už za zenitem, protože v té době víceméně stagnovala. Co říkají dnes, nevím, nějak o nich není slyšet. Ale možná je znáte Vy, tak to zjistěte a napište nám to. 😉

      Za další – nemůžete porovnávat průměrný příjem distributora a zaměstnance, jelikož: 1) neznáte počet aktivních VPA (číslo, které jste uvedl, je počet všech registrovaných, vč. lidí, kteří si jen nakupují pro sebe), 2) neznáte počet hodin, po který se tito VPA věnují budování byznysu. Nebo znáte nějakého VPA, který se věnuje svému obchodu 8 hodin denně? Pomůžu Vám: Esther Kimová když začínala, ukazovala plán 10 lidem denně. To se dá za těch 8 hodin stihnout (3 hodiny kontaktování a 5 plánů po 2 lidech). Po 11 letech od vstupu měla 40 FAA bodů a je Founders Crown Ambassador. Za dosažení 40 FAA je odměna 25.400.000 Kč. Děleno 11 lety: 2.309.090 Kč ročně. Děleno 12 měsíci: 192.424 Kč měsíčně. Děleno 2 (pro manžela): 96.212 Kč měsíčně na jednoho. 😀 😀 😀 A k tomu si připočtěte všechny pravidelné měsíční a roční odměny na úrovni Founders Crown Ambassador, plus pravidelné FAA odměny, plus jednorázové odměny za dosažené kvalifikace, plus nepeněžní odměny. Nevím, jak Vy, ale já mám jasno: podle mě je lepší být VPA, než zaměstnancem, za předpokladu, že jste aktivní VPA. 😀

      Důvod, proč nelze v případě VPA počítat s průměrem jako statistickou veličinou, spočívá v základech statistiky a je popsán v článku Jaký je průměrný výdělek distributorů? – zkuste si ho přečíst a pokud čemukoli nebudete rozumět, neváhejte to napsat do diskuze.

      Mimochodem, když se vrátím k té stagnaci, kdyby paní Kimová uvažovala stejně jako Vy, asi by dnes těch svých 40 FAA bodů neměla. Cituji:

      Od roku 1997 do roku 1998 klesly tržby naší skupiny o 70 %. Dvě třetiny podnikání byly pryč. Mnoho lidí to s Amway vzdalo, ale my jsme ten pokles viděli jako velkou příležitost. Začali jsme vysvětlovat plán ve městech po celé Koreji a pomáhali jsme lidem připravit se na budoucnost. Od roku 1998 se do Amway začalo zapojovat mnoho lidí s vysokými příjmy.
      Lidé začali brát podnikání Amway vážně, když šla ekonomika dolů. Mnozí z našich současných distributorů měli před vstupem do Amway jiná zázemí a dobrou práci. Například jeden Dvojitý diamant býval známým lékařem, i když mu bylo pouhých 36 let. Vstoupil do Amway poté, co přišla ekonomická krize. Jeden z našich downlinů byl manažerem v IBM. Nyní je Korunní velvyslanecký VPA. Další pár byl před vstupem do Amway učiteli a nyní jsou Zakladatelští korunní velvyslanci. Toto jsou reálné příběhy ze života a mnozí z nich jsou mladší než my.

      Tam to nebyla stagnace, ale rovnou propad o 70% dolů. A stejně je dnes Korea 2. největší trh na světě. Možná jste si myslel, že od doby, co byl korejský trh spuštěn, tam všechno šlo hladce a na distributory tam čekala samá pozitiva a sociální jistoty. Zklamu Vás. Museli si to odpracovat. A proto jsou tam, kde jsou.

      Co koho zajímá a co ne, o tom s prominutím nerozhodujete Vy (narážím tady na to, jak jste psal, že Korea, Čína a Indie tady nikoho nezajímají). Vyjadřujte se prosím za sebe, nikoliv za všechny. Já můžu s klidným svědomím prohlásit, že existuje spousta lidí, které to naopak zajímá (a vidím to ze zcela objektivně naměřených statistik), protože to ukazuje, že potenciál tohoto trhu je zatím naprosto nevyužitý. Znám i takové, co se před nějakým časem nechali inspirovat právě tou Koreou a během 1,5 roku šli z 6% na 21%. Vy si Koreu klidně ignorujte, nikdo Vám nebrání, ale těm, kdo se jí chtějí inspirovat, stejně nezabráníte.

      A teď, když jste se podepsal jako MLMÁK, můžete nám prozradit, jakému MLM se tedy věnujete Vy? 😉

      • Hrdě se hlásím k těm, které zprávy z Koreje zajímají. 😀
        A taky mě zajímá, co za MLM dělá MLMÁK. Jsem zvědavý jestli odpoví.

      • Tím tady to nikoho nezajímá, jsem nemyslel tady na stránkách, ale lidi v ČR, kteří nejsou v Amway, možná se pletu a amwajáci v ČR lákají lidi na růst v Korei, nevím.

        Nicméně je jasné, že Amway stagnuje v ČR už dlouho, nezkoumal jsem to hlouběji do minulosti, ale jen jsem zahlédl na amwaywiki, že obrat někdy v roce 2008 byl více jak 400milionů. Takže otázkou je proč tomu tak je? Je potenciál vyčerpán? Lidé na vysokých úrovních už nechtějí mít více? Vstupují nyní noví lidé pouze proto, aby si nakupovali pro sebe? Je to dáno mentalitou lidí, že prostě už je mlm nezajímá? Já nevím, ale je to fakt, že se to podle čísel děje.

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 7.10.2016 z 12:29 | Odpovědět

          Pokud to někoho nezajímá, nemám s tím problém. Naopak se zdá, že Vy máte problém s tím, že to někoho zajímá, protože jinak byste to nekomentoval. 😉 Skoro to vypadá, že je tu určitá skupina lidí, která se bojí, aby se náhodou veřejnost nedozvěděla, jakých úspěchů je možné v Amway dosáhnout. 😀 Znám pár konkurenčních MLM, které dělají všechno pro to, aby “shodily” úspěchy Amway ve světě (ono by pak člověka mohlo napadnout, že raději začne dělat Amway). Některé z nich dokonce potenciálním zájemcům prezentují své celosvětové tržby jako české a srovnávají je s tržbami Amway v ČR (osobní zkušenost s jedním distributorem nejmenované firmy). Doufám, že k nim nepatříte.

          Pravdou je, že není úplně od věci popovídat lidem i o trzích, jako je Korea. Umožní jim to udělat si lepší představu o tom, jestli už bylo dosaženo saturace. 😉 Divil byste se (možná proto, že Amway neděláte), ale nedávno jsem dostal od jednoho člověka otázku, jak si vede Amway v Singapuru a jen o pár dní později jsem od jiného dostal otázku, která země je z hlediska Amway nejúspěšnější. Takže jak je vidět, jsou tu lidé, které to zajímá, a nemusejí to být jen distributoři.

          Potenciál zcela určitě vyčerpán není. Situace je tu taková, že je zde zhruba 280.000 lidí v přímém prodeji. A to jsou jen firmy, které jsou sdružené v AOP. Čili mentalita v tom, jak sám vidíte, moc velkou roli hrát nebude. Zájem o přímý prodej tu je. Pravdou ale je, že zatím Amway dělá jen asi 10% z celkového počtu distributorů. Jinde ve světě je tento poměr podstatně větší. V Koreji je situace taková, že 82 MLM firem dělá obrat 3,81 bilionu wonů a tyto firmy mají celkem 5,93 milionu distributorů a Amway z toho má cca 30% obratu a 20% distributorů. To je podstatně více, než v ČR. Přitom příležitost, kterou zde Amway nabízí, je, troufám si tvrdit, lepší než třeba v Koreji. Rozdíl je také ve věku distributorů – podle toho, co vím, tak průměrný věk distributorů v ČR je podstatně nižší než třeba v Koreji (obojí má své výhody a nevýhody).

          Je také faktem, že je zde mnoho firem, které se prezentují, že jsou “jako Amway, ale lepší”. Bohužel tyto firmy většinou používají různé falešné argumenty (viz výše), jiné zase používají nekalé prodejní taktiky, když nabízejí potravinové doplňky a kosmetiku jako léčiva apod.
          Když pak lidé od nich odcházejí znechucení, pamatují si, že to bylo “jako Amway”. Takového člověka je potom těžší znovu nadchnout pro MLM, ale není to nemožné a dá se to naučit.

          Každopádně i v ČR existují důkazy, že Vaše skupina se může vymykat průměrům. To, že trh stagnuje, nepředurčuje to, jak úspěšný budete Vy. Proto jsem uvedl ten příklad s Malajsií. Tam si také někteří mysleli po 21 letech, že už to neporoste. Prostě vytrhnout z kontextu jedno období bez ohledu na ekonomickou situaci v zemi a další souvislosti je zavádějící. A neplatí to jen v Malajsii.

          Jak tak Amway podnikání pozoruji, v každé zemi je to především o leaderech. Korea se nijak nevymykala běžnému průměru do doby, než přišli Kimovi. V Japonsku byl Amway byznys vnímán jako přivýdělek pro ženy na mateřské do doby, než přišel Nakajima. A tak bychom mohli pokračovat.

          A konečně – nikdo Vám nebrání, abyste měl byznys v jiných zemích. V Amway to je možné.

          A teď bych se s dovolením rád dozvěděl odpovědi na své otázky:

          1. Pochopil jste, že ten průměr, tak, jak jste ho použil, je krajně zavádějící?
          2. Jakému MLM se věnujete?

          Děkuji. 🙂

          • 1)ano, chápu, že ten průměr je strašně zavádějící, jak píšete v jiném článku, zakl. diamant si vydělává 5060628 Kč ročně, v ČR je 7 diamantů a výše, takže diamant má asi měně něž zakladatelský a vyšší odznaky mají asi více, mohu tedy vzít průměr těch 5 000 000 Kč na jednoho? Tzn., že když na provizích bylo vyplaceno více jak 90 000 000 Kč, tak těchto 7 lidí dostalo 35000000 Kč, zbývá tedy 55 000 000 pro zbytek a to máme necelé dvě stovky na jednoho…..píšete, že 10% lidí z počtu zaregistrovaných lidí v mlm Amway dělá a kdybych počítal, že z těch 10% v amway, což je 28000, tak každý desátý skutečně buduje amway byznys, tak na jednoho, který Amway skutečně dělá bez diamantů je to 1636 Kč měsíčně. Kdybych počítal, že jen 5% lidí,takže každý dvacátý v amway dělá amway, je to 3273 měsíčně…takže průměrný člověk, který skutečně dělá amway má na zaplacení sociálky a zdravotky…..to je to, co nedává žádný smysl, pokud je Amway nejlepší podnikatelskou příležitostí na světě, proč to těměř nikdo nedělá? Myslím, proč tak málo lidí zaregistrovaných v amway vydělává peníze? Píšete, že tady je to lepší příležitost než v té Korei, tak co děláte špatně, že to vaši lidé nechápou a něco nedělají? Kde je ten zakopaný pes, že Amway roky stagnuje (v ČR)a když se podíváme dále do minulosti, tak zjistíme, že obrat klesl a to i když započítáme Slovensko? Proč jsou všichni tak nadšení a přitom evidentně nic nedělají, až na výjimky, jak píšete? Čekají, až přijde nějaký Kim? Ten Kim někde čeká mezi lidem českým a ten kdo ho najde vyhraje jackpot? Takže nikdo z lidí, kteří jsou nyní zaregistrovaní nejsou tím Kimem? Tak asi abyste zrušili licence, protože až přijde Kim, tak vás všechny přeskočí a stejně z toho nic mít nebudete a počkali si, až se objeví a pak se zaregistrovali k němu, protože on vás to naučí dělat správně a pak budete patřit mezi ty tisíce diamantů, kteří přijdou díky Kimovi 🙂
            2)nedělám žádný MLM

            • Ad 1) Těch 10% je podíl Amway distributorů na celkovém počtu lidí, kteří jsou zaregistrováni u některé z firem přímého prodeje v rámci AOP. Nic to neříká o tom, kolik z nich je aktivních. Vaše argumenty již byly v diskuzích mnohokrát zodpovězeny a překvapuje mě, že jste tyto odpovědi ještě nezaregistroval. Ve stručnosti, cca 3000-4000 lidí je v Amway registrováno ve statutu VPA, což je jediný statut, který může pobírat odměny. VPA se dále dělí na lidi, kteří si jen nakupují pro sebe (bez odměny nebo pouze s malou odměnou), lidi, kteří si příležitostným maloobchodním prodejem vydělají pár tisíc Kč měsíčně (opět žádná nebo velmi malá odměna) a lidi, kteří se věnují budování obchodu (tito lidé si rozdělí většinu provizí). Vzhledem k tomu, že Amway byznys odměňuje přímo úměrně výsledkům a vzhledem k tomu, že platí známé Paretovo pravidlo, nelze dost dobře používat průměry, pokud nezúžíte studovanou skupinu lidí na skupinu s podobnými charakteristikami (např. lidi, kteří se věnují budování byznysu 2 hodiny denně). Je jen logické, že těch ambiciózních lidí (nebo chcete-li aktivně budujích byznys), je nejméně ze všech. Platí to všude.

              Vaše otázka, pokud je Amway nejlepší podnikatelská příležitost, proč to tedy téměř nikdo nedělá, je rovněž nelogická. To samé platí i o všech dalších typech podnikání. Vyberte si jakékoliv podnikání, které je podle Vás nejlepší a uplatněte na něj stejná pravidla jako na Amway – tj. bez počáteční selekce lidí. Proč ho tedy téměř nikdo nedělá?
              Amway nijak neselektuje lidi – zaregistrovat se je velmi jednoduché. Proto se také do Amway registrují i lidé, kteří nic nedělají a jen si nakupují. Já osobně s tím nemám problém. Vy ano?

              Takže nikdo z lidí, kteří jsou nyní zaregistrovaní nejsou tím Kimem?

              Víte, to je na tom to nejlepší – to nikdo neví. Možná, že ten “Kim” je dnes někde spokojený ve svém zaměstnání a má registraci jen kvůli tomu, aby si nakupoval. A možná už zítra dostane výpověď, uvědomí si, že by pro něj bylo lepší mít něco svého, a začne konečně budovat byznys. Nebo se stane něco jiného a jemu najednou “docvakne”, co má v ruce. Znám mnoho případů, kdy k něčemu takovému došlo a ti lidé jsou dnes na vysokých úrovních.

              Tak asi abyste zrušili licence, protože až přijde Kim, tak vás všechny přeskočí a stejně z toho nic mít nebudete

              A toto moudro jste sebral kde? Víte, jak funguje prodejní a marketingový plán Amway? Zachování sponzorských linií je jeden ze stěžejních principů. I kdybyste měl ve skupině Holly Chen a Barryho Chi, tak mi věřte, že se žádné přeskakování konat nebude. Ti lidé budou stále součástí Vaší skupiny, i kdyby Vy jste byl jen Smaragd a oni Quadruple Crown Ambassador 1000 FAA. Než příště budete komentovat Amway, zjistěte si, jak funguje. Ano, nepopírám, že existují MLM, kde se toto “přeskakování” koná, ale není to případ Amway!

              Ad 2) Píšete, že neděláte žádný MLM. Tedy přezdívka MLMÁK je zavádějící. Je to jako bych napsal, že jsem Amwayák, a nebyl bych. Ale to je jedno. Rád bych se zeptal, co je vlastně důvodem Vaší návštěvy zde. Žádnému MLM se nevěnujete, přesto aktivně přispíváte do diskuzí a trávíte tím svůj čas. Můžete nám prozradit proč?

              • ano, počítal jsem to na 2800 lidí a pak na 1400 lidí, nikoli na 28 000 lidí, 1400 lidí z 28000 lidí v Amway si vydělá těch vašich 35000 za rok, ostatní tedy nic, pokud má ten člověk práci a nezačne třeba hned po škole se tomu věnovat jako jedinému příjmu apod. Pak to socko platí…
                Takže aby bylo jasné, o čem jsem zde psal, respektive na co jsem chtěl znát odpověď je to, že se snažím přijít na to, proč když někdo má v ruce nejlepší podnikatelskou příležitost na světě, má na to živnosťák (píšete 3-4000 lidí), tak jsou výsledky tak tristní. Proč neroste (znatelně) obrat, výrobků máte spousty, už před pár lety mi někdo říkal, že máte nějaké nápoje jako redbull, to se přece musí prodávat dobře a neustále dokola, tak co je s tím růstem? Vypadá to, z toho co píšete, že jste spokojený s tím co máte, ale co ostatní? 4000 lidí. Kdyby každý z nich přivedl jednoho nového člověka za měsíc, za rok máte 48000 nových členů a x diamantů, ne? Jasně, ne všichni z těch 4000 lidí to “dělají”, ale proč ne? A kolik to tedy aktivně buduje lidí? 20? Tak právě přemýšlím, jestli si tady ze všech děláte srandu a do tohoto byznysu vstupují jenom neschopní idioti. Takže znovu, proč téměř nikdo nevyužívá tuto podnikatelskou příležitost, když je zaregistrovaný? V čem to je? Proč na semináře, které by dle mého názoru měli být pro lidí jakousi motivací k budování tohoto byznysu a tak předpokládám, že ten kdo tam jede, poslechnout si nějakého diamanta asi má nějaký cíl něčeho v amway dosáhnout a na ty semináře jezdí tisíce a tisíce lidí, takže i ti co nemají živnosťák, ale jednou si ho plánují určitě udělat, až budou mít dost lidí a slevy na výrobky by mohly být příjmem…. Amway je tu více jak 20 let, takže jak píšete o selekci lidí, tak ta probíhá 20 let a výsledkem je klesající a nyní roky stagnující obrat a uzavřené Amway Slovensko…Takže buď je něco špatně se systémem Amway, nebo s lidmi s licencí, nebo s výrobky? Nevím a odpovědi se asi nedočkám nebo dočkám, ale bude to zase jen o tom, že každý dostane, to co udělá, ovšem bez vysvětlení, proč nikdo nic nedělá a o tom, že Kim se blíží a všichni se vlastně máte dobře a jste spokojeni s výsledky.

                “Víte, jak funguje prodejní a marketingový plán Amway? Zachování sponzorských linií je jeden ze stěžejních principů”
                přeskočí vás tak, že když budete jeho up-line a budete mít jen jednu nebo dvě nohy, tak buď z něj nebudete mít vůbec nic a nebo nějaký příjem v závislosti na vaší šířce, takže vás přeskočí finančně a asi vám nijak nepomůže stát se diamantem (krom toho, že budete mít jednu big nohu, ale těch dalších 5 vám neudělá), protože to nebude v jeho zájmu, bude mu to putna, ale když zrušíte licenci a počkáte si na to, až se objeví KIM a půjdete k němu, tak vám rád pomůže, abyste se stali diamanty, protože nyní se zdá, že děláte prdlajs a asi proto, že nevíte jak, nebo tu nikdo v republice prostě diamant a crown atd prostě být nechce? 😀 😀 Chápete?

                • Jenže Vy už jste odpověď dostal. Těch 2800 i těch 1400 lidí jste si vycucal z prstu. Bohužel, kde máte ty počty hodin, co se tomu věnují??? Nikde! Takže mi není jasné, co z toho chcete dedukovat. Když někdo z toho podnikání má 2000 Kč měsíčně a nic v něm nedělá – jen si užívá výsledků toho, že před 5 lety byl jeden měsíc aktivní a vytvořil skupinu, která produkuje stabilní obrat, tak Vy ho zařadíte mezi neúspěšné? Nechápu. Takže jediná “vhodná” odpověď, která Vás uspokojí, je zřejmě ta, že nikdo z Amway distributorů není spokojený, že všichni dřou 25 hodin denně a nedaří se jim? Smůla, tohle ode mě neuslyšíte, protože je to nesmysl. 🙂
                  Chcete po mně číslo, kolik lidí to dělá aktivně? Co je to podle Vás aktivně? 8 hodin denně? Za sebe Vám mohu říct, že nikoho takového neznám. Naopak znám spoustu lidí, kteří se do Amway pouštěli kvůli tomu, že si chtěli přivydělat 5000 Kč – 10000 Kč měsíčně, to se jim splnilo (některým i s velkou rezervou) a považují to za nejlepší podnikání, protože z toho mají stabilní příjem, přestože už teď na práci x měsíců nesáhli. Kolik máte peněz Vy ze svého bývalého zaměstnání, se kterým jste skončil? 🙂

                  přeskočí vás tak, že když budete jeho up-line a budete mít jen jednu nebo dvě nohy, tak buď z něj nebudete mít vůbec nic

                  Ano, skutečně, to je objev: abyste něco vydělali, musíte taky něco udělat. 😀 To je tedy nespravedlivé. A když už budete mít 2 větve, tak z něj budete mít leadership bonus, pokud v té druhé větvi bude alespoň 4000 B.h. A když budete mít 3 větve na 21%, tak jste sice Smaragd, ale neznamená to, že byste nedostával za tu jednu “big nohu”, jak to nazýváte, žádný bonus. Naopak, dostáváte za tuto větev pravidelné měsíční odměny (vč. perlové odměny) a roční Smaragdovou odměnu.
                  Ano, když budete mít ve skupině Holly Chen, tak ona bude vydělávat v tomto případě více než Vy, ale není pravda, že byste z toho nic neměl. Máte – přesně podle svých zásluh. To jste nevěděl? To je ale potom těžká diskuze, když neznáte základy. 😀 😀 Chápete?

                  • Aha, takže už tomu asi začínám rozumět. Prostě Amway není společnost, do které lidi vstupují, aby si vytvořili byznys, který jim bude vydělávat alespoň tolik, kolik je průměrný příjem v ČR. Prostě spousta z nich vstupuje, aby si vydělali 5-10000 Kč a ještě větší skupina jen proto, aby si nakupovali. Pár si vydělá i více. Asi do Amway vstupují převážně ženy na mateřské, nebo lidé z úřadu práce, nevím. Já si myslel, že obecně mlm společnosti se snaží zapůsobit na lidi právě přes peníze, že mohou mít domy, auta, dovolené atd. Viz. semináře… To asi není případ lidi v Amway, až na výjimky. Sice je to nejlepší MLM, jak narážíte i zde v komentech, ale není to o penězích, je to o přivýdělku. Ok, proč tady tedy uvádíte ty super úspěchy v Koreji apod.? Pro koho to je? Uveďte spíše, že ve vaší skupině je za poslední půlrok 100 nových lidí, kteří dosáhli na příjem 5-10000 Kč…a v celém amwaji třeba 5000 nových. Vždyť o tom tohle podnikání podle Vašich připomínek je. No, tak jako tak, pokud uděláte tu práci, že se tomu budete věnovat osm hodin denně, tak za devět nebo deset let budete crowni, že? Tak jo, ovšem nejste v celém systému schopni zaregistrovat od roku 2008 jednoho jediného člověka, který by to chtěl, jinak by Amwaji totiž rostl obrat……

                    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.10.2016 z 18:02 |

                      Bohužel tomu stále nerozumíte. Ale už se blížíte. 😉 Do Amway vstupuje většina lidí kvůli nakupování výrobků se slevou. Další část vstupuje kvůli přivýdělku, někteří aby si nahradili příjem ze zaměstnání a někteří aby zbohatli. Pro všechny tyto lidi má Amway něco, co jim může nabídnout.

            • A ještě jedna drobnost k tomuhle:

              takže průměrný člověk, který skutečně dělá amway má na zaplacení sociálky a zdravotky

              Možná to nevíte, ale s příjmem, který uvažujete, pravděpodobně nikdo nevyžije, čili se s největší pravděpodobností bude jednat o “vedlejšák” (nejčastěji k nějakému zaměstnání). V tu chvíli se na Vás nevztahují minimální zálohy na sociální a zdravotní pojištění a s podáním přehledu zaplatíte z této částky jen velmi málo. Konkrétně z příjmu 3273×12=39276 Kč/rok na sociálním pojištění odvedete přesně 0 Kč a na zdravotním pojištění celkem za rok 1060 Kč (39276×40%x0,5×0,135). K tomu ještě 2356 Kč na daních (nepočítám zde se zaokrouhlením základu daně na celé stokoruny, jelikož to se bude odvíjet i od toho příjmu v zaměstnání).
              Abychom to zkrátili, zbývá: 35860 Kč ročně.

              A právě proto, že vycházíte z nesmyslů, jste došel k závěru, že to nedává žádný smysl. Tak, jak jste to podal Vy, to nedává smysl. Ovšem skutečnost je úplně někde jinde, a proto to smysl naopak dává.

              Čili abyste viděl, jak absurdní je ten Váš neumělý pokus o sarkastickou poznámku, trochu Vás opravím: takže průměrnému Amwayákovi (tj. tomu, který nechodí na žádné akce, v podstatě skoro nic nedělá, protože dělá Amway “na vedlejšák” a nemá tudíž prakticky žádné náklady), zbyde po zaplacení ZP, SP a daní ročně v kapse 35860 Kč.

              Jenže ono to v praxi vypadá tak, že ten, kdo nic nedělá, má podstatně méně, než těch 35860 Kč, a ten, kdo naopak dělá, má podstatně více. A proto jsou průměry k ničemu, dokud nebudete brát v úvahu, co ten člověk udělal za práci. Chápete?

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 7.10.2016 z 7:09 | Odpovědět

      A ještě jeden citát od Esther Kimové:

      Když Amway v Koreji začínala, bylo tam jen pět výrobků. Mluvila jsem se svými přáteli, sestrami, bratry, jeden po druhém a setkávala se s 10 lidmi každý den. Po 2 letech a 10 měsících jsme se stali Diamanty. Potom jsem hodně cestovala. A stále jsem tvrdě pracovala a nakonec jsme se po 9 letech stali Crown Ambassadory.

      A něco málo od Leonarda Kima:

      Před 10 lety na tom byla korejská ekonomika velice špatně a náš business spadl z Rubína na 12%. Ale nevzdali jsme se, protože jsme měli zpracovaný plán na 10 let. Čelili jsme mnoha překážkám a stále jsme tvrdě pracovali. Měli jsme velké sny a cíle. Věděl jsem, že jednoho dne můžeme být Crown Ambassadory.

      • Výborně, proč to neudělá někdo v ČR? Třeba soptík, vpa, nebo marek? Inspiraci máte…

        • Proč to neudělá soptík, vpa nebo marek, nevím. Třeba Vám odpoví oni. Mohu Vám říct, proč jsem to zatím neudělal já. Hlavní důvod je ten, že s příjmem, který mám, žiji docela pohodový život a mám i jiné zájmy, než se honit za penězi. Rozhodně to není kvůli tomu, že by to nebylo možné.
          Jen mi není jasné, k čemu Vám tato informace bude a jaký z toho teď uděláte závěr. 🙂

          • nevím, jaký závěr z toho mohu udělat, je super, že Vám to vyhovuje, ale netvrďte mi, že všem ostatním také a že jsou všichni spokojeni. I přes to ale asi nic nedělají, protože obraty nerostou, proč nic nedělají?

            • Ano, je super, že mně to vyhovuje. Ať to tedy zkrátíme: já si (i bez Vašeho dovolení) budu Amway nadále považovat za nejlepší podnikatelskou příležitost, protože jsem za svůj život nepoznal žádnou jinou, kde by člověk jako já mohl uspět bez toho, aby musel investovat tisíce, desetitisíce nebo statisíce, a kde je možné si vybudovat takový příjem, který mě v pohodě uživí a neklesne mi, když onemocním nebo když v daném měsíci neukážu jediný plán.

              Nemůžu mluvit za ostatní (to ale Vy také ne), ale za sebe mluvit mohu. Můžu s klidným svědomím prohlásit, že v ČR neznám nikoho, kdo by byl aktivní v Amway tak, jako Esther Kimová nebo Holly Chen. To ale neznamená, že tu neexistují lidé, kteří dosáhli Platiny, Zakladatelské Platiny, Rubína, Safíra, Smaragda nebo Diamanta, kteří sice nikdy takové úsilí nevyvinuli, ale žijí s příjmem z Amway pohodlný životní styl. A také to neznamená, že neexistují lidé, kteří si na úrovni 3-18% přivydělávají tu pár stovek, tu pár tisíc nebo třeba desítky tisíc ke svému zaměstnání.

              Opravdu nechápu, kam to Vaše snažení směřuje a co vlastně chcete dokázat. Že Amway není dobrá příležitost? To se Vám bude dokazovat těžko, protože důkazů na to, že ten obchod vydělává, je po celém světě i v ČR dost. Samozřejmě se můžeme bavit o tom, co Vy a já považujeme za “dost”, ale to je debata o ničem, protože dokud nebudeme vědět přesný počet hodin, po které se aktivní VPA věnují budování byznysu, tak se budeme točit pořád v kruhu. V současné době peníze, které jsou ročně vypláceny na odměnách, teoreticky stačí na pokrytí odměn pro cca 300 lidí s průměrným příjmem v ČR. Přesnější členění nabízí tabulka v článku: Opravdu se dají v Amway vydělat peníze?
              Chcete se přidat k těm lidem v tabulce? Udělejte to, co udělali oni a můžete mít to, co mají oni. Nechcete? Tak jaký smysl má tato debata? Ten, abyste mi na každý konkrétní příklad řekl, že je to salát, protože nedosáhl toho, co Leonard a Esther Kimovi? A když už toho někdo dosáhne, tak mi řeknete, že to je výjimka a tak se to nebude uvažovat?

              Pamatuji si doby, kdy někteří na Internetu tvrdili, že není možné v ČR udělat Diamanta, dokonce ani Smaragda. Přesto od té doby jsou tu 3 noví Diamanti (na Smaragdy bych se musel podívat do Amagramů). Takže teď, když se prokázalo, že tvrzení kritiků nebylo pravdivé, tak se z toho snažíte vybruslit tak, že zvednete tu pomyslnou laťku úspěchu na jednu z nejvyšších úrovní v Amway (40 FAA bodů) a budete tvrdit to samé, co tvrdili Vaši kolegové před 15 lety???

              • jak jsem psal před chvílí v jiném komentu. Prostě to nechápu, proč nikdo nechce být ten crown a pod. Spíše mi přijde, že se o to spousta lidí pokouší, ale z nějakého důvodu se jim to nepovede, musí to tedy být buď téměř nedosažitelné a nebo je něco špatně a já nevím, co to je…..

                • Jak jsem psal v jiném komentu, nechápu, co nechápete na skutečnosti, že do spolupráce s firmami přímého prodeje se většina lidí pouští kvůli přivýdělku, ale že je tam i potenciál daleko vyšší, vč. toho, že ti opravdu ambiciózní a pracovití mohou i zbohatnout.

                  Přiznávám, že podobné články sepisuji velice rád. Znám totiž lidi ze svého okolí, kteří se v minulosti právě příklady z Koreje nechali inspirovat. Sice v menším měřítku, ale i tak jim to doslova změnilo život. Máte s tím nějaký problém?

                  Kolika lidem jste svými komentáři pomohl Vy?

              • A proč si myslíte, že něco chci dokázat? Že Amway je či není dobrá příležitost mohu posoudit pouze na základě dat a informací, které mám z vnějšku. Například: Obrat firmy neroste, to znamená, že nevznikají nové zajímavé úrovně jednotlivých distributorů. Počet lidí v Ämway zůstává také téměř stejný, to znamená, že buď noví nepřibývají, nebo příliš mnoho starých neobnovuje licenci a ztráty se kompenzují novými lidmi. Čím je to způsobeno? Buď tím, že vlastně lidé do amway nevstupují kvůli penězům, ale kvůli drobnému přivýdělku nebo je obtížné někoho vůbec zaregistrovat, nebo je obtížné nového člověka přimět k nějaké práci. Nebo jsou všichni spokojení a nikdo nic nedělá. Zajímavá příležitost to tedy je pouze v případě, že jsou všichni spokojeni a nikdo nic nedělá, pokud to je jinak, tak může být tato skvělá příležitost jen ztrátou času, protože na diamanta potřebujete šest lidí na platině + bokem alespoň 4000, čehož nedosáhnete, pokud lidé to nebudou chtít…krom toho příjem na diamantovi také už dnes není nic moc 😀 :D, ano jak pro koho… Vzhledem k tomuto mi to nepřijde moc lákavé, když to nepřijde lákavé ani lidem, kteří už dnes v Amway jsou a přesto nic nedělají i když potenciál to určitě má…

                • Opět si cucáte z prstu. Kde jste přišel na to, že k Diamantovi potřebujete mít 4000 bodů??? Kromě toho zase skáčete úplně jinam. Původně jste dedukoval, že Amway není zajímavá příležitost, protože tu není nikdo se 40 FAA body, a najednou mluvíte o Diamantech, kterých tu ovšem je 7. Takže Vám tu něco nesedí. 🙂

                  Na posouzení máte 180 dní, během kterých můžete vrátit celou registraci. Místo toho mudrování běžte a zařiďte, aby 300 lidí vidělo plán. To můžete zvládnout za 30 dní (viz Kimová). A když Vám to nepřinese výsledky, které by Vás do půl roku dovedly na 21%, tak Vám dám ze svého přesně tolik, kolik teď berete za měsíc práce v zaměstnání. Platí? Má to jednu podmínku: budete pracovat s člověkem, kterého Vám určím a budete přesně následovat jeho rady.
                  Pak se můžeme bavit o tom, jestli budete jako paní Kimová pokračovat další skoro 3 roky a jestli se Vám podaří udělat Diamanta, nebo jestli budete pracovat 10 let a budete Crown Ambassador.

                  Jdete do toho?

                  • Tak dobře ten plán neznám, nicméně potřebujete mít šest větví, že? Na platině…a jestli nic bokem tak ok…

                    že jsem původně dedukoval, že amway není dobrá příležitost kvůli 40FAA? O tom nic nevím, necucáte si to z prstu?
                    Diamantů je tu 7, ovšem, když jsme u toho, zmiňte kolik je z toho občanů ČR a kolik se jich stále kvalifikuje (i mimo ty občany ČR), každý rok, alespoň na toho diamanta 😀

                    Na to byste asi neměl, abyste mi to proplatil, každopádně na tom nezáleží, jde o to, že nikdo z vaší skupiny a ani z ostatních skupin tohle neudělá, že? Až na výjimky 😀 a otázkou je proč? To je to, na co se ptám stále dokola. Máte v rukou nej nej příležitost a lidé toho nevyužívají, místo toho si nakupují, takže jsou buď idioti, nebo je na tom systému něco špatně, jak jsem psal své domněnky výše a nebyly mi potvrzeny ani vyvráceny.

                    “Kromě toho, nikde jsem nepsal nic o tom, kolik berou lidé v mé organizaci.”

                    Psal jste, že obecně většina do toho vstupuje kvůli přivýdělku, tak z toho vycházím…
                    Chtít nestačí, ano, opět tedy, proč to nikdo nezrealizuje, třeba z těch vašich lidí? Co je na tom tak těžkého? Není to o tom, že by třeba chtěli, ale že jim něco brání? Třeba to, že do Amway skoro nikdo z oslovených nevstoupí? Nebo to, že když vstoupí, tak ten další člověk nic neudělá? Nebo v čem to tedy je? Že tomu lidé nevěnují 8 hodin denně? A co 4 hodiny? Taky ne? A proč, když jim to údajně přinese, pokud to udělají, to co chtějí?

                    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.10.2016 z 20:11 |

                      Zkusme to jinak. Můžete nám prozradit, čemu se věnujete Vy? Jste zaměstnanec nebo podnikáte?

      • naše ekonomika je dobrá, roste a roste, co je s vámi lidi? Proč něco neděláte, jen žvaníte?

        • To je zajímavé… skoro bych Vás tipnul na někoho, jehož jedinou prioritou v životě jsou peníze a zase jen peníze. 😀 Klídek. 😀 😀 😀 Kdo Vám řekl, že nic neděláme?

          • řekla mi to čísla na justici, že nejste schopní zvyšovat obrat

            • A dochází Vám, že v Amway nepotřebujete zvyšovat obrat, abyste pobíral stabilní měsíční příjem? Chápete, že když vytvoříte skupinu, která produkuje stabilní obrat, tak i bez toho, že byste jej meziročně zvýšil o 1 bod, tak Vám od Amway chodí stabilní odměna?

              • ano, chápu, ale lidem pod Vámi chodí stále prd a nebo 5-10000, to opravdu nechtějí více?

                • Chápete, že jen chtít obvykle nestačí? Kromě toho, nikde jsem nepsal nic o tom, kolik berou lidé v organizaci. Opět si cucáte něco z prstu, aniž byste věděl cokoli o těch, o kterých se vyjadřujete. A v tomto případě jste hodně vedle. 🙂

    • Vzkaz pro MLMÁKa:

      Připomínáš mi ten starý příběh, jak Tomáš Baťa vyslal své dva obchodníky, aby se prosadili v Africe. Když první uviděl, že tam nikdo nenosí boty, zděsil se a napsal telegram Baťovi: “Pošlete mi zpáteční letenku, tady nikdo nenosí boty.” Když druhý prodavač uviděl bosé nohy Afričanů, byl samým nadšením bez sebe a okamžitě psal: “Pane Baťo, pošlete mi 10 000 párů bot, tady nikdo nenosí boty”.

      Někdo vidí stagnaci jako problém, někdo jako příležitost k růstu. Ten příklad co tu dal admin s těma korejcema je vlastně o tom samém. Kim řekl, že ten pokles o 70% viděli jako příležitost k růstu. A je to důkaz, že záleží hlavně na nás, co se svým podnikáním uděláme.

      • no právě, že to vypadá, že všichni jenom melete o příležitosti k růstu a nikdo nic nedělá…roky….

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 7.10.2016 z 12:53 | Odpovědět

          Nezlobte se, ale to je jako říkat, že ti, co zaběhli Maraton na Olympiádě od 2. místa dále, jsou všichni saláti, protože ten první byl lepší…

          Co se na to celé podívat z jiného (a z mého pohledu určitě pravdivějšího) pohledu: ČR+SK je jeden z trhů, kde Amway loni rostla a kde dosahuje stabilních výsledků, a naopak Korea je ta země, která dosahuje výjimečně dobrých prodejů? Proč? Možná proto, že se v ČR ještě nenašli leadeři s takovými ambicemi, jako jsou Kimovi. Znamená to snad, že není možné dosáhnout obdobných úspěchů, jako mají v Koreji? Neznamená. Co to ale znamená, je, že ten, co se zítra zaregistruje, může být další Leonard Kim, protože prostoru pro růst tu je habaděj. A to je asi tak vše, co jsem chtěl svým článkem říct.

          • ano, takže to potvrzujete, problém tedy je v lidech, kteří jsou dnes zaregistrovaní, nicméně za tu dobu Amwayem prošlo už tolik lidí, tolik….no, nevím, možná to bude ještě něčím jiným….a nebo potřebujete mít obzvláště speciální schopnosti dosáhnout v amway úspěchu, nevím…..pak to ale není tak super příležitost, kde vás všechno ostatní lidé naučí a vy budete mít úspěch….

            • Jste na omylu. Já Vám žádný “problém” nepotvrdil. Jediný, kdo s tím totiž má problém, jste Vy. 🙂 Amwayáci přesně vědí, kolik peněz dostanou a dokážou vyhodnotit, jestli jim to za to stojí. A spoustě z nich to za to evidentně stojí.

    • Sport,umění,věda… v každém oboru se lidé inspirují vyjímečným úspěchem, a je jedno zda se zrodí v Barceloně, Silicon valey nebo v Humpolci. Nechápu logiku uvažování MLMÁKa. To jako svému synovi řekne:Proč tě zajímá Messi? Vždyť se inspiruj Bedřichem Kacapírkem z Příbrami!!!

  8. Já se těšil na odpověď MLMáka, jaký že to MLM vlastně dělá??? A když Amway ČR je v lehkém (nic neříkajícím) poklesu, tak do jakého MLM má tedy větší smysl se zapojit?

  9. žeby Kairos?

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 9.10.2016 z 9:03 | Odpovědět

      To už tu jednou bylo. 🙂 Ale nepochybuji, že je v něčem “jako Amway, ale lepším”… co tu za rok nebo za dva už nebude.

  10. nejde kliknout na odpovědět, tak píší nový příspěvek “Bohužel tomu stále nerozumíte. Ale už se blížíte. Do Amway vstupuje většina lidí kvůli nakupování výrobků se slevou. Další část vstupuje kvůli přivýdělku a někteří vstupují aby zbohatli. Pro všechny tyto lidi má Amway něco, co jim může nabídnout.”

    Tak jestli souhlasíte, požádám známého, který amway dělá, že bych se chtěl zúčastnit nějakého semináře a zeptám se vzorku třeba 50-ti lidí, proč jsou v Amway a výsledky zde zveřejním, ok? Já si totiž myslím, že většina vstupuje, aby zbohatli, aby opustili svoje nudná zaměstnání a žili ty životy, které jim na seminářích ukazují…

    • Souhlasím. A rovnou se jich zeptejte, kolik hodin denně se věnují tomuto podnikání (tj. kolik plánů měsíčně ukazují) a za jak dlouho plánují se k té své vysněné úrovni dostat, případně jaké už dosáhli úrovně.

      A ještě se jich zeptejte, kolik lidí z jejich skupiny na ten seminář nedorazilo (to jsou totiž ti, kdo nejsou ochotni udělat ani to minimum práce) a kolik jich dorazilo (ať vidíte ten poměr).

      A zveřejněte všechna tato data.

  11. “Zkusme to jinak. Můžete nám prozradit, čemu se věnujete Vy? Jste zaměstnanec nebo podnikáte?”

    zase mi nejde kliknout na odpovědět, respektive tam není možnost “odpovědět” máte to nějaké rozbité 😀

    Proč Vás to zajímá? Dělám to, co dělám, není to mlm a ani nic, co bych Vám chtěl nabídnout…tak zbytečně neodbočujte 😀

    • Jinak, abych odpověděl na Vaši otázku, co tedy některým lidem brání. Rozhodně to není v tom, že by nikdo z oslovených nevstoupil, nebo že by bylo něco špatně v systému. Je to proto, že ti lidé nejsou ochotni udělat to, co je potřeba.

      Lidé můžou ustrnout, když jim dojdou kontakty. Ze svých kontaktů je člověk schopen udělat jen nějakou úroveň (nejčastěji do 21%, někdo Smaragda, ale jen málokdo Diamanta a výše). Aby člověk dosáhl Crown Ambassadora, musí mít obrovský seznam. Opět, to je věc, která se dá naučit, ale pokud není motivace dostatečně silná, pak dotyčný nemusí zvládnout překonat sám sebe (obzvláště pokud není zvyklý komunikovat s lidmi). Pokud to nepřekoná, pravděpodobně zůstane na některé z nižších úrovní, obzvláště, pokud je spokojený s příjmem, který mu chodí.

      Krásnou odpověď na to dává jeden Crown Ambassador, který v dopise určeném pro své Diamanty popisuje návod, jak udělal svůj odznak:

      Ten plán, o kterém mluvím, je seznámit se s 5 novými lidmi denně. Jen řekněte “Ahoj” a zahajte rozhovor – každý se v tom může stát expertem, když bude trénovat. Pokud byste to dělali 5 dnů v týdnu, poznáte se s 25 lidmi týdně, tj. 100 lidí měsíčně. Většina lidí neukazuje plán dostatečně často na to, aby dosáhli úspěchu, ne proto, že by nebyli ochotni, ale proto, že nemají kontakty. S tímto počtem kontaktů budete schopni pokračovat a kvalifikovat přinejlepším 20 procent z těchto kontaktů. Měli byste zaregistrovat alespoň 2 z těchto 100 kontaktů za měsíc, což je 24 za rok. Po deseti letech, pokud budete držet závazek a budete mít vizi, budete mít 240 lidí a budete pracovat s těmi nejlepšími z nich, kdo budou nejvíc hladoví. Z těch 240 byste měli mít nejméně 12 Platin a výše a z těch 12 Platin nebo výše devět Diamantů a výše.

      Pokud chápete FAA body, 9 Diamantových větví a další 3 Platiny (Zakladatelské), představuje 30 FAA bodů a jste Zakladatelský Crown Ambassador. Jedna z věcí, které jsem vždy říkal, byla: “vždycky dělej dvakrát tolik, co chceš po ostatních”. Tento plán není teorie – je to způsob, jakým jsme dosáhli 55 FAA bodů.

      Jsou lidé, kteří Vám rovnou na plánu řeknou, že obchodní příležitost je nezajímá, ale že by chtěli výrobky. Jsou lidé, kteří se zaregistrují, ale zaleknou se hned na začátku, když jim první 3 lidi řeknou “ne”, ale výrobky se jim líbí a tak si nakupují. Jsou lidé, kteří začnou, dosáhnou třeba Platiny, Smaragda nebo Diamanta a přestanou dělat, protože jim stačí to, co mají. Jsou lidé, kteří jsou ochotni tuto práci udělat hned a ti také udělají Crown Ambassadory. Ale také existují lidé, kteří několik let nic nedělali, pak se jim v životě něco přihodilo, a rozjeli se na plné obrátky a jsou v Amway úspěšní. Stát se milionářem není jednoduché. Ani v Amway. Kdyby bylo, tak je milionář každý. To ale neznamená, že je to nemožné. A v Amway je dostatek důkazů, že to jde.

      Takže tady máte odpověď na svou otázku. Stačí takto?

      Můžete tedy teď Vy odpovědět na tu mou (čemu se věnujete)? Chtěl bych to vědět, abych Vám mohl lépe vysvětlit, že lidi nemusí být nutně idioti jen kvůli tomu, že si jen nakupují u Amway a jinak nic nedělají. Stejně jako Vy nemusíte být nutně idiot, protože to odmítáte pochopit. 😉

      P.S.: Rozbité to není, ale při velké hloubce vlákna je pak text strašně úzký, takže je lepší založit nový komentář.

  12. Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 11.10.2016 z 7:54 | Odpovědět

    Milý MLMÁKu (vlastně bych měl psát neMLMÁKu, protože jste sám napsal, že žádný MLM neděláte, a dosud jste neodpověděl na to, proč jste se tedy za MLMÁKa vydával).

    Vzhledem k tomu, že neodpovídáte na položené otázky a Vaše komentáře už jen neustále opakují to, co už jste říkal – tj. že je někde problém (který evidentně vidíte jen Vy, ale tisíce lidí, kteří neustále obnovují, jej nevidí), tak si dovolím jednu věc. Slušně jsem Vás požádal, abyste mi odpověděl na otázku, a chci na ni znát odpověď. Napsal jsem Vám také, proč tu odpověď chci slyšet: chci Vám poskytnout analogii, abyste pochopil, že když si člověk jen nakupuje Amway zboží a nevyužije (byť sebelepší) obchodní příležitost, která je na tento produkt navázána, nemusí být nutně idiot, jak tvrdíte Vy. U té jedné otázky by to pochopitelně neskončilo. Na základě Vaší odpovědi bych Vám položil další, abychom se mohli dobrat kýženého výsledku. Chtěl jsem, abyste si na svou námitku svými reakcemi v podstatě odpověděl sám.

    Víte, začínám mít silný pocit, že jsme spolu na těchto stránkách již diskutovali a to zhruba před rokem, když sem přispěl jistý David. Z toho nakonec vylezlo, že je zaměstnancem firmy IBM (kdoví, zda to byla pravda). Faktem je, že Váš styl vedení diskuze i použité argumenty byly jak přes kopírák, stejně jako to, že David neodpovídal na otázky.

    Jenže ono se špatně diskutuje s někým, kdo odmítá odpovídat na otázky a z Vašich komentářů jen neustále vyvozuje ničím nepodložené spekulace, které jsou na hony vzdálené skutečnosti.

    I to je důvod, proč jsem napsal další článek, abyste se přesvědčil na vlastní oči, co jsou ty hlavní důvody, proč se lidé pouštějí do Amway. Zatím jsou tam 3 odpovědi a k Vaší smůle zrovna od lidí, kterým šlo jen o to, nemuset chodit do práce. Evidentně jim nešlo o to stát se druhou paní Esther Kimovou nebo panem Leonardem Kimem (leda by nyní v zaměstnání pobírali miliony dolarů ročně, které by potřebovali nahradit). 🙂

    Vy si přesto dál tvrdíte, že máte pravdu, podobně jako David před rokem. Asi jste to opravdu Vy.

    Jestli Vy máte pocit, že se všichni Amwayáci registrují kvůli tomu, aby byli milionáři (a omlouvám se, když jsem psal o milionářích, myslel jsem ty dolarové; myslel jsem, že když se bavíme o Diamantech a Crown Ambassadorech, tak je to z kontextu jasné, protože stát se milionářem v Kč není zas až tak těžké), pak Vám sděluji, že to jednoduše není pravda. Můžete s tím nesouhlasit, ale skutečnost tím nezměníte. Myslím, že Váš problém je v tom, že se na Amway koukáte, jak jste sám napsal “zvenku” a nikdy jste si nezkusil tu vlastní práci. Kdybyste si ji zkusil, lépe byste poznal lidi i jejich skutečné důvody, proč se do Amway pouští. Pak byste zjistil, že to, co zde už několik dní píšete, je jeden nesmysl za druhým.

  13. 5 komentářů a z toho 4 jasně píší, že důvody jsou v podstatě peníze. Takže pane moderátore. Lidé nevstupují do Amway, aby si kupovali výrobky….Chtějí svobodu, opustit zaměstnání, být bohatí! Moje rada zní, přestaňte chtít a začněte něco pro to dělat.

    • Na mou otázku v jiném vlákně jste neodpověděl, resp. jste odpověděl, že neodpovíte, budu si tedy myslet, že se za svou práci stydíte. 🙂

      Jeden komentář – shodou okolností od Me, který vstoupil kvůli výrobkům – se tu objevil se zpožděním, protože jsem byl na cestách a pak jsem byl na obědě a když jsem se vrátil k počítači, tak už jste měli ty příspěvky oba napsané.

      Pokud pouhé nahrazení příjmu ze zaměstnání, o kterém se zmiňují 4 z (teď už) 7 komentářů, považujete za žití životního stylu Diamantů, které ti lidé viděli na semináři, pak máte velmi mlhavou představu o Amway. 🙂

      Dá se samozřejmě očekávat, že lidé, kteří jsou registrovaní jen kvůli nákupu výrobků, asi nebudou aktivně vyhledávat na Internetu tyto stránky (Me je v tomto ohledu výjimka, protože ten od výrobků přešel k budování byznysu). Těch několik komentářů ale ukazuje, že lidé do Amway nevstupují primárně kvůli tomu, aby se stali Crownem, jak jste naznačoval Vy. Spoustě z nich stačí, že si prostě nahradí příjem ze zaměstnání něčím, co je trvalejší.

      Vy jste psal, že nechápete, proč nikdo nechce být ten crown a pod a vyjádřil jste názor, že se o to spousta lidí pokouší, ale z nějakého důvodu se jim to nepovede. Jak je vidět, o Crowna se nepokouší spousta lidí – z Vaší strany je to pouze demagogie, abyste si pak mohl “dokázat”, že dělat Amway nestojí za to. A samozřejmě, když vyjdete z nesmyslu, dojdete k nesmyslu. Ale to už Vám tu vysvětluji poněkolikáté a už mě to nebaví.

      Ale v jedné věci s Vámi souhlasím a to je Vaše rada distributorům: přestaňte chtít a začněte něco pro to dělat. Když totiž začnete, zjistíte, že toto podnikání opravdu stojí za to!

    • …ano máte pravdu, většina lidí asi vstupuje aby zbohatla, měla svobodu a opustila zaměstnání. Z mé praxe ale vím, že po týdnu zjistí, že aby zbohatli, měli svobodu a opustili zaměstnání budou muset makat. a tak se rozhodnou jen ponechat si licenci a kupovat si výrobky pro sebe. Takže můžeme říct: ano, 2 dny v tom byli aby zbohatli, ale dalších 10let v tom jsou aby si kupovali pro sebe.

  14. MLMÁK: Pár posledních odpovědí, abych Vám nezůstal nic dlužen (i když Vy mi jich dlužíte podstatně více, že?):

    Kolik je pravidelně kvalifikovaných diamantů nevím. A neví to nikdo, kromě Amway. Kolik z Diamantů jsou občané ČR? Podle mých informací tři.

    Ano, většinou na “big” odznak potřebujete “hafo” kontaktů. Nebo taky ne, podle toho, jak kvalitní kontakty kolem sebe máte. To je člověk od člověka jiné. Ale když jich budete mít “hafo”, tak pak o Vašem úspěchu nebude rozhodovat náhoda, ale Vaše práce. Pokud si myslíte, že jste jediný, kdo na to při plánu přišel, tak Vám rovnou říkám, že jste moc namyšlený. Každý obchodník (a nejen obchodník, vlastně kdokoliv, kdo vede tým lidí nebo s nimi pracuje) o tom ví své.

    Z toho, co jste napsal v neschválených komentářích, jsem si vydedukoval, že jste se setkal s někým, kdo používal jeden velice specifický způsob budování byznysu. Chápu některé Vaše námitky, nicméně Vy vemte na vědomí, že ne všichni tento způsob používají.

    Napsal jste mi, že kdybyste měl v ruce příležitost, které věříte, že má smysl, nezastavil byste se, dokud by nebylo hotovo. Ano, Vy možná ano. Stejnou odpověď bych asi slyšel i od Jaromíra Jágra, pokud bychom se bavili o hokeji. Ale pokud nechápete, že existují i lidé, co mají jiný přístup, pak je mi Vás líto. Prostě se smiřte s tím, že když nastavíte “síto” s příliš širokými oky, pak prostě vždy budete mít spoustu lidí, kteří nedosáhnou Crowna. A co? Znamená to, že této úrovně nejde dosáhnout? Neznamená. Kolik kluků začalo trénovat hokej? Kolik z nich mělo nebo má na stěně fotky Jágra? A kolik jich to dotáhne tam, kam on? Takže hokej je ten špatný?

    Neodpovídejte už, stejně bychom se točili pořád v kruhu. Nic jste nám o sobě neřekl. Snažil jsem se Vám vyjít vstříc, slušně jsem Vás o něco požádal, Vy jste odmítl a neustále melete to samé jako kolovrátek. Vzhledem k tomu, že se naše debata nikam neposunula, nechejme lidi, ať si udělají sami názor, čí příspěvky jim dávají logické vysvětlení: jestli ty mé, které vycházejí z pozorování Amway v ČR i v zahraničí, nebo ty Vaše, kdy plácnete nějaký nesmyslný předpoklad (např. že všichni se pokoušejí udělat Crowna) a pak si “vyvozujete”, že to není dobrá příležitost, protože těch Jágrů (vlastně Crownů) je málo.

    Poroučím se.

Napsat komentář: Amway-Fakta Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close