FAKT: Amway je 67. největší prodejce spotřebního zboží na světě

AKTUALIZOVÁNO 5.10.2015: Po více než roce tu máme opět aktualizovaný žebříček – tentokrát od Deloitte Touche Tohmatsu. Podle poslední zprávy Global Powers of Consumer Products 2015 vydané touto společností je Amway/Alticor 67. největší obchodní firmou na světě v kategorii spotřebního zboží, což znamená meziroční posun v žebříčku o osm míst. Pokud Vás zajímá umístění některých dalších známých firem, zde je (pořadí uvedeno v závorce): Estée Lauder (74), Avon (82), S.C. Johnson & Son (84). Vývoj umístění firmy Amway/Alticor v posledních osmi letech najdete v následující tabulce:

Rok Pořadí Obrat
[mld USD]
Zdroj
2013 67. 11,8 Global Powers of Consumer Products 2015
2012 75. 11,3 Global Powers of Consumer Products 2014
2011 81. 10,9 Global Powers of Consumer Products 2013
2010 79. 9,2 Global Powers of Consumer Products 2012
2009 85. 8,4 Global Powers of the Consumer Products Industry 2011
2008 98. 8,2 Global Powers of the Consumer Products Industry 2010
2007 105. 7,1 Global Powers of the Consumer Products Industry 2009
2006 101. 6,3 Global Powers of the Consumer Products Industry 2008
Rating: 9.78/10. From 41 votes.
Please wait...

10 Komentářů k "FAKT: Amway je 67. největší prodejce spotřebního zboží na světě"

  1. Super tabulka 🙂 Kategorie “Spotřebního zboží” je dost obsáhlá, patří sem i elektronika, jídlo nebo oblečení… Pokud bychom vzali jen Primární Produktový Sektor (Personal Care & Household Products), tak je Amway/Alticor 11.! 😀

  2. Hej, 11. na světě…..to je bomba…..zvláště když je to jen přímý prodej bez všech gigantických shoping center a mediální reklamy 🙂

  3. Je třeba si uvědomit, že síťový marketing je způsob obchodování pro 21. (a snad i další) století. Spoustě lidem to začíná docházet a pouští se do MLM, spousta firem začíná obchodovat pomocí MLM (např. Unilever v Indii). Je to stejné jako u všech trendů – nejdříve je to nové, divné, hodně lidí si myslí, že na hranici se zákonem či bláznovství, pak to začne být alternativou a lidé se dělí na příznivce, odpůrce a neinformované, pak to začne být běžnou věcí a 90 % populace bude využívat především tento způsob nakupování. Podobně tomu bylo u McDonald’s nebo u mobilních telefonů, internetu, Facebooku apod.

  4. By mě zajímalo, proč někdo dává pravidelně minimální hodnocení ke článkům a to dokonce i ke článku, kde je jen prostý fakt a to o pořadí firmy. To už mu vadí i to a takhle hodlá škodit? Chudáček :-)))

  5. To mi připomnělo, že jsem u tohoto článku ještě nehlasoval … Hotovo. 🙂

  6. @Alex
    Možná to někdo známkuje jako ve škole, tedy za 1. 🙂

  7. Už je tu k dnešku plný počet hvězdiček (asi jsme ho už přehlasovali). Takže předtím, když nebyl plný počet, tak vycházelo tak na jedno negativní hodnocení. To je ukázka, jak kritici nedokáží přijmout fakta.

  8. Alex: a kde se dočtu, že je na 11. místě? 🙂

  9. @Prue
    To o tom 11. místě psal loni Soptik21. Z loňského žebříčku vybral jen firmy se stejným sortimentem (Personal Care & Household Products), aby srovnával srovnatelné.
    Letos je Amway/Alticor podle těchto kritérií opět na 11. místě (podívej se do toho pdf).

    1. The Procter & Gamble Company
    2. Unilever Group
    3. L’Oréal S.A.
    4. Henkel AG & Co. KGaA
    5. Kimberly-Clark Corporation
    6. Colgate-Palmolive Company
    7. Reckitt Benckiser Group plc
    8. Svenska Cellulosa AB SCA
    9. Kao Corporation
    10. Maxingvest AG
    11. Alticor Inc.
    12. The Estée Lauder Companies Inc.
    13. Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp.
    14. Avon Products, Inc.
    15. S.C. Johnson & Son, Inc.
    16. Shiseido Company, Limited

  10. Dík 🙂

Napsat komentář: admin Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close