Jaké jsou v Amway šance na úspěch?

Nejprve neuškodí připomenout si jeden nadčasový citát: 😉

Úspěch je jednoduše otázkou štěstí. Zeptejte se těch, kdo neuspěli. (Earl Wilson)

Běžnou námitkou kritiků tohoto podnikání je, že “šance” jednotlivce, že bude úspěšný v Amway, jsou nízké. Podívají se na nějakou statistiku, jako např. že 0,03% distributorů se kvalifikuje na Diamantovou nebo vyšší úroveň, a začnou tvrdit, že Vaše “šance”, že se kvalifikujete na Diamanta, jsou 1:3333, takže byste raději měli vyrazit do Las Vegas, kde Vaše šance, že vyhrajete v ruletě, je (podle kritiků) vyšší.

Tato teorie má však dosti vážnou trhlinu – na rozdíl od rulety totiž úspěch v Amway není otázkou náhody.

Mnoho lidí má slovo “šance” spojeno se sázením na dostizích, použiji tedy příklad z této oblasti. Velká pardubická je nejvýznamnější z našich dostihových závodů. V roce 2013 v ní startovalo 21 koní a jen jeden mohl vyhrát. Jaké tedy byly šance, že nějaký konkrétní kůň vyhraje? Pokud budeme přemýšlet tak, jak většina kritiků přemýšlí o Amway businessu, odpověď by zněla 1:21, neboli 4,8%. Realita je ovšem taková, že bookmakeři vypsali sázky v kurzech, které byly v rozmezí 1:2,75 (36,4%) na favoritku Orphee des Blins až po 1:150 (0,6%), který obdrželi tři největší outsideři.

Proč tedy nejsou šance na vítězství ve Velké pardubické pro každého koně 4,8%, jak si někteří lidé myslí? Je to jednoduché – dostihy (stejně jako Amway podnikání) nejsou otázkou náhody. Bookmakeři musí vzít při stanovení kurzu v úvahu mnoho faktorů, aby určili, jestli má kůň šanci vyhrát. Tyto faktory zahrnují dosavadní výkon koně, podmínky na trati, počasí, žokeje, atd. atd.

A stejně je nutno pohlížet i na podnikání Amway. Úspěch v Amway není otázkou náhody nebo štěstí. Amway je byznys. Chovejte se k němu jako k byznysu a Vaše šance na úspěch budou opravdu velmi dobré. A oproti dostihům má Amway podnikání ještě jednu nezanedbatelnou výhodu – uspěje každý, kdo “doběhne do cíle”, a nezáleží na tom, zda byl v cíli první nebo ne.

Rating: 9.20/10. From 45 votes.
Please wait...

83 Komentářů k "Jaké jsou v Amway šance na úspěch?"

  1. JJ. Taky se často na netu píše, že uspět mohou je ti “nahoře”, ti co v Amway začali jako první. Že takové tvrzení je absolutní nesmysl, dokazuje to, že každý rok se v Amway kvalifikují desítky nových lidí na diamantovou úroveň, stovky a tisíce nových lidí na smaragdovou a platinovou úroveň a desetitisíce na úrovně 12%,15%,18% odměn, kde si mohou vydělávat i 30-40 tis. měsíčně. To vše po 55ti letech fungováni Amway na světě a po 20ti letech fungování u nás… 🙂

  2. @Victor
    No aby ne, když jen od roku 2003 do roku 2013 Amway vyrostla ze 4,9 na 11,8 miliardy USD. 🙂

  3. Pro Admina: Dobrý článek – tos převzal(a) z http://www.thetruthaboutamway.com, že jo? 😉 Sám na něj občas odkazuji v diskuzích, protože je to trefné natolik, že to musí pochopit každý! Opravdu v Amway nezáleží na štěstí, mohu to potvrdit. Kdo maká, má výsledky, kdo se fláká, tak pak sedí na netu a brečí, že to nefunguje a že ti “nahoře” měli štěstí. 😀

  4. Výstižnej příklad! A pravdivej! Jen škoda, že tohle ví tak málo lidí. Přitom v (kvalitním) MLM jde prohrát jedině a pouze tak, že ho člověk přestane dělat. No jo, ale vysvětlujte to zabeněncum, co chodí do práce a jejich představivost a sny končí u příští výplaty…

  5. Ahojky! Jasan, samozřejmě by bylo lepší zasponzorovat jednoho člověka a být diamant, aby ta šance na úspěch byla 50%. 😀 😀 😀 Ale na druhou stranu 3333 lidí na diamanta a výše? No to není tak moc, zvlášť když jsou v tom započítané i ty nejvyšší odznaky, které mají i miliony lidí v organizacích. By mě zajímalo, jaký je nejmenší počet lidí, se kterým se jde kvalifikovat na diamanta. 😉

  6. @Me
    Máš pravdu, je to převzaté ze zdroje, který uvádíš. Proč znovu vymýšlet kolo, když už ho někdo vymyslel. Ten příklad je tak polopatický, že bylo zbytečné vymýšlet nějaký jiný. Ale neboj, dojde i na vlastní články. 😉

  7. Húúústýýý. Ta paní z VŠE je fakt dobrá.

  8. Cha Chá. Vymydlený emwejáci. Vy si fakt myslíte že budete ty diamanti. Dyť je přece každýmu jasný že to je jenom ta špička ledovce z Ameriky a tdy člověk skončí maximálně jako pěšák kterej bude poslušně rok dva prodávat ty jejich předražený čistidla a vydělávat tý špičce dolárky. LOL.

  9. @Xú
    Víš Xú, taky jsem si před nějakou dobou myslel, že vím o Amway všechno a že je to blbost. Pak jsem ale narazil na člověka, který mi to celé vysvětlil a světe div se, já jsem pochopil, že nic neriskuji, když to zkusím. Tak jsem to zkusil. A vyplatilo se. 😀
    Ono totiž spousta těch tzv. pěšáků se dnes dokáže vypracovat daleko rychleji než kdy dříve. Je tu více zboží než na začátku, lepší odměny,…
    Ohledně předraženosti zboží – to je asi tak: někdo se naučil na ZŠ dělit, někdo toto náročné učivo nepobral. 🙂 Já naštěstí patřím do té první skupiny a cenu za lahev koncentrátu si umím vydělit počtem dávek. Jestli jste se k tomu ještě ve škole nedostali, nevěš hlavu, třeba to s vámi paní učitelka ještě bude probírat. Třeba pak i Ty pochopíš, proč je o to zboží zájem. 😀

  10. @Xú
    Xú, vzpomínám, jak jsem před časem také váhala, jestli poslechnout „dobře“ míněnou radu od kamarádky, která měla podobné názory jako Ty. Naštěstí jsem ji neposlechla. Dnes jsem na 12% a jdeme s manželem dál. Ta kamarádka je dnes u mě ve skupině, je na 6% a říká, že nemůže pochopit, jak mohla být tak natvrdlá, že to nepochopila napoprvé. 🙂 Amway viděla dřív než já, takže kdyby tehdá vstoupila, mohla mě mít ve skupině. Takhle mám ve skupině já ji. 🙂
    Takže díky za Tvůj názor, ale upřímně, je mi ukradený.

  11. Zdravím, měl bych otázku do placu:
    Není Amway o nepřímé manipulaci lidí, kdy např. člověk od Amway zaměrně neprojevuje zájem nad konkrétním jednotlivcem, aby právě u tohoto jednotlivce vzbudil zájem?

  12. @Marty
    Kdyby celá spolupráce spočívala pouze v onom aktu registrace, pak by to možná dávalo smysl. Musíte si ale uvědomit, že distributorovi nejde primárně o to, aby Vás někam jednorázově upsal, ale o to, aby získal obchodního partnera, se kterým bude podnikat po řadu let. Ze samotné registrace totiž distributor nic nemá. Jeho cíl není s Vámi manipulovat, protože to by bylo hodně krátkozraké myšlení. Vy byste během 180 dnů na to přišel, vrátil byste registraci, Amway by Vám vrátila peníze (viz záruka spokojenosti) a distributor, který Vás zmanipuloval k sepsání registrace, by akorát přišel o čas. Čili to nedává smysl – proč by to dělal?

  13. Avatar for Jan Konečný Jan Konečný | 2.4.2014 z 22:28 | Odpovědět

    Výbornej je časopis First Class. Je plnej příkladů a motivace, že uspět může každý – různými cestami, hlavně aby něco dělal. Třeba nejnovější vydání nese název Doba malého člověka s podtitulem “Poprvé není třeba splnit žádnou z následujících podmínek: urozený původ / špičkové vzdělání / vysoké postavení / majetek / protekce / členství ve správné straně / a jiné. Přesto může malý člověk uspět. Pro příklady otevři”

  14. @admin
    Děkuji za odpověď.
    Taky bych se chtěl omluvit. Jsem v uvozovkách čerstvým členem v byznyse Amway a chtěl jsem vědět, jak by reagoval někdo, kdo se tomuto podnikání už nějaký čas věnuje (kromě mého sponzora).

  15. @Marty
    Není proč se omlouvat. Rádo se stalo. 🙂 Amway je skvělá příležitost, jak si bez vysokých nákladů založit svoje vlastní podnikání. A nebudeš na to sám – vždy budeš mít někoho, na koho se budeš moci obrátit s prosbou o pomoc a kdo má zájem na tom, aby Ti business fungoval. Přeji hodně úspěchů!

  16. Vymydlený emwejáci si můžete psát co chcete. Mně to nemusí nikdo vysvětlovat. Stačí když si přečtu co se o tý vaší emwej píše na netu. Viděl jsem i ňáký videa z těch vaších seancí a je mi jasný žeto je pěkná sekta a blbost.

  17. @Xú
    Pokud nestojíš o vysvětlení, pak nechápu důvod Tvé návštěvy zde. Jestli jsi tak zaslepený, že odmítáš přijmout FAKTA, pak nemá smysl s Tebou diskutovat. Přesto to zkusím. Amway sekta opravdu není – chystám na to téma samostatný příspěvek. Ta videa, na která se odkazuješ, jsou účelově zmanipulovaná. Součástí semináře je totiž i zábava (většinou o přestávce hraje nějaká kapela), a někteří lidé si tam prostě zatančí, občas se drží za ruce a zazpívají si, když kapela hraje nějakou písničku, která se jim líbí – prostě jako na každém jiném koncertě. Toto někdo vystřihl a vydává to za “záběry ze semináře”. Má cenu takové individuum komentovat? Mimochodem, většinu negativních komentářů na Internetu píše jen pár lidí. Vím o konkrétním člověku, který si komentuje své vlastní příspěvky pod různými přezdívkami a když někdo napíše něco, co podloží věrohodnými zdroji, tak jeho příspěvek jednoduše smaže. TOMU se říká manipulace. Me na to v jedné diskuzi upozorňuje.

  18. Já vám nevím. Hezky se to vše čte, ale proč je tedy tolik neúspěšných lidí v Amway, co nevydělávají a nechávají toho??? Sám takové znám, kteří to dělali a už ne…a nic nevydělali.
    A proč je tolik negativních zpráv o Amway a tak málo pozitivních? Když je to tak super…..to mi vysvětlete. Dobrá věc se přece umí prosadit sama

  19. @Váhavec
    @Xú
    Proč je tolik neúspěšných lidí? Možná proto, že pro úspěch (abyste vydělali) je potřeba něco dělat. Já znám lidi, kteří vzdali vysokou školu a co to vypovídá o té škole? Naprosto nic. Znám lidi, kteří se nikdy nenaučili anglicky a co to vypovídá o angličtině? Nic. Když budete vše posuzovat podle těch, kteří neuspějí, musíte dojít k závěru, že nemá smysl dělat NIC.
    Proč je tolik negativních zpráv? A kde? V seriózních médiích jsou zprávy o Amway pozitivní. Na Internetu existuje jedno individuum, které si založilo několik blogů a tam o se do nás naváží. Dokonce si přispívá do svých vlastních diskuzí pod různými nicky (a mám na to důkazy). Takže jestli mluvíte o něm, tak to opravdu nevím. Do hlavy mu nevidím, ale na internetu se vyskytuje spousta psychopatů. 🙂 Podívej se na komentáře od Xú. 😉
    Další důvod, proč se nepíší pozitivní věci, je, že většinu lidí zajímají spíše ty negativní. Kde se kdo vyboural, zabil, kde koho okradli… Vidíme to kolem sebe neustále v televizi, v médiích, na Internetu. Pan Radek John, když se ještě věnoval investigativní žurnalistice, na otázku: “Natočíte nějaký pořad o Amway?”, odpověděl: “Když je něco v pořádku, tak o to novináři nemají zájem.”
    Píšete, že dobrá věc se umí prosadit sama – máte pravdu. Amway je dnes největší firmou přímého prodeje, dělá obrat 11,8 miliardy USD (r. 2013). Myslím, že se prosadila docela dobře. 🙂
    To ovšem nemění nic na tom, že vyzkoušet se to dá bez rizika a osobně si myslím, že je lepší vlastní zkušenost než přebírat názory od někoho, koho ani neznám.

  20. @Váhavec
    Fakt je, že na tomto světě s náma pořád někdo manipuluje! Pořád nám někdo něčím vymývá mozek. Pusť si telku, koukni na NET, přečti si diskuze a zamysli se,, jestli oni mě náhodou nechtějí ovlivnit můj názor” odpověď: CHTĚJÍ! Všichni a všude! Bohužel nejde být nestranný, vždycky se budeš přiklánět na jednu stranu víc.SKVĚLÉ JE, ŽE JE TO NA NÁS!!! Nikdo nám to nenařizuje, teda zatím. A potom záleží, podle čeho se přikláníš na tu, či onu stranu.,,EMWEJ” a názory na to…. to je úplně stejný! Znám někoho, kdo to dělá a rejžuje love…..znám někoho, kdo to dělal a vydělal ho…., ten první je vychechtanej a ty jsi jen loutka…., ZASE NA DRUHOU STRANU JE PRAVDA, ŽE KDYBY ZA DOB MLADEJCH LET JARDY JÁGRA EXISTOVAL NET, TAK BY MU MOŽNÁ NĚKDO V DISKUZI VYSVĚTLIL, ŽE SE MÁ NA HOKEJ VYSR…. ŽE ZNÁ NĚKOHO, KDO TO TAKY ZKUSIL. …..:-):-):-):-)pojďme použít vlastní mozek!

  21. @Veronika
    Tak pokud jsem to pochopil dobře, tak diamanta dělají body a ne počet lidí. Tedy = není to hon na lidi, ale cílem je navýšit obchodní obrat společnosti. Tak že na diamanta teoreticky stačí jen 6 lidí. Vlastně 6 REGISTRACÍ, protože se mohou registrovat i firmy 😉

  22. Pochopil jsi to správně, opravdu jde především o obraty. Když každá z těch 6 firem udělá obrat 10000 bodů a budou to tak držet 6 měsíců, je z Tebe Diamant. Je ale pravda, že většina Amway businessu celosvětově je postavena na menších odběratelích. Právě proto, že si v nabídce zboží vybere úplně každý, se pak snadno člověk “zduplikuje”. Lidem nemusíš vysvětlovat, ŽE si mají čistit zuby nebo prát. Stačí jen vysvětlit výhody našich výrobků a je vymalováno.
    Hon na lidi provozují pyramidové hry, kde máš provizi ze vstupu nových členů. V Amway nic takového není. Je to o tom, najít ty, kteří hledají nějakou příležitost a těm pomáhat.

  23. @admin
    Vymydlený emwejáci to sou všecko jenom hezký řečičky. Náhodu těch lidí co píšou svoje zkušenosti na netu je docela hodně. stačí si jich pá přečíst a je to úplně jasný. Můj fotřík byl před pár lety taky v takovýhle stejný sektě. Menovalo se to Skylife nebo tak ňák. Věřil si jak bude z atejden milionář. Jezdil na úplně stejný seance kde se jásalo a tancovalo a nakonec ho to stálo přes 100tisíc votrávil si všecky kamarády a nevydělal nic. Když vivím ty vaše videa a čtu ty komentáře na netu je mi jasný že ta vaše Emwej je úplně stejná žumpa. Fuj. 🙁

  24. @Xú
    Díky, že píšeš vymydlený, aspoň je vidět, že my se myjeme. 🙂
    Jinak to, co píšeš, je přesně důvod, proč je třeba takovýchto stránek. Je spousta firem, které si na Amway hrajou a kopírují ty vnější znaky, které lidé vidí z venku (to je totiž to nejjednodušší). Ovšem ten rozdíl je uvnitř, ve způsobu fungování, v hodnotách produktů, v hodnotách lidí, kteří tento byznysu budují. Pravděpodobně jsi myslel Skyline – to je letadlo, které bylo zakázáno. Možná tu někdo o tom bude mít lepší informace. Tam jsi nemohl vydělat nic, pokud si nepřivedl dostatečný počet lidí, kteří Ti naletěli a zaplatili vstupní poplatek (tuším že u Skyline to bylo 80.000 Kč), kteří si mezi sebou lidé nad ním přerozdělili. Většinou se tam lidem slibuje bezpracný výdělek, šílený sumy. Ale netvoří se žádná hodnota, sítí neproudí žádné produkty ani služby. To je jen pár věcí, které dělají ten velký rozdíl. A naše semináře (dle Tebe seance) jsou skvělým nástrojem na budování byznysu. Z práce mám dost nudných školení a přednášek, zde se skvěle pobavím a přitom získám informace i energii do další práce. Nic z toho však není povinné a kdo nechce, nemusí se jich účastnit. Pravdou je, že znám spoustu úspěšných lidí v Amway, kteří říkají, že právě díky seminářům jsou tak úspěšní. Rozhodně to však nebylo za týden. Dovolím si řadit se mezi ně také, protože mi nejen semináře, ale i knihy a CD, které mi kolegové doporučili, hodně pomohli zlepšit si vztahy ve své rodině a získat lepší pracovní pozici ve svém zaměstnání (z laboranta na obchodního managera). Podle mě žumpou jsou všechna možná média, zpravodajství a také stále negativní lidé, protože pouze od nich proudí spousta sra..ek. V Amway jsem nic takového nepoznal, je založená na pozitivním přístupu a myšlení.

  25. @Xú
    P.S. Možná by Tvého “fotříka” mohlo zajímat podívat se na to, jak funguje náš byznys. Mohl bys být u toho a věřím, že by “fotřík” viděl dost podstatné rozdíly oproti tomu, čemu se věnoval dříve. To by mohl být docela dobrý důkaz toho, že nejsme to, co se o nás na blblozích píše. 😉 A upřímně, nebylo by to fajn, kdyby to skutečně fungovalo tak, jak píšeme my? Super je, že ono to tak skutečně funguje, proto je Amway největší společnost v MLM na světě (loni 11,8 mld dolarů), je na trhu již 55 let (Nutrilite dokonce 80 let) a proto se k nám přidává stále více společností (02, Global Energy, Kasa.cz aj. v Čechách, v zahraničí např. XS, který nevyrábí Amway, ale distribuuje se přes naší síť a je tak v USA 2. nejprodávanější po RB, v Japonsku 1. a v ČR si vede také velmi dobře).

  26. @Xú
    Aha, tak už vím odkud vítr vane. DÍKY MOC ZA REAKCI! Tady je nááádherný příklad toho, jak vznikají fámy. Budu chvíli sledovat tok Tvých štěpných myšlenek: Příbuzný byl ve Skyline (předpokládám, že ten Skylife byl překlep), což je pyramidová hra. Tam se tancovalo. Pak jsem viděl seminář, kde hrála kapela a lidi tam tancovali taky. Z toho plyne, že Amway je to samé…
    Možná, že než budeš příště o něčem poučovat, mohl by ses nejdřív podívat, jak to funguje.

  27. Jak tady píše Xú a Váhavec. Kdyby to bylo tak dobré, tak přece nemůže být tolik lidí, kteří o tom píšou tak špatné věci. Kamarádka mě lanařila zrovna minulý týden. Pozvala mě na kafe a začala mi vysvětlovat, jak budeme bohaté. Byla z toho tak nadšená, že mě skoro zblbla a když to vysvětlovala, tak to znělo tak hezky, že jsem se nechala přesvědčit a udělala jsem si nějakou tu registraci. Pak jsem ale přišla domů, koukla jsem se na ty stránky – a ty ceny no Hrůůůza 🙁 Pak jsem trošku brouzdala po internetu a narazila třeba na:http://www.modnipeklo.cz/diskuse/co-si-myslite-o-amway-a-jejich-produktech-2273/. Přečetla jsem si pár reakcí a bylo. Kamarádka mi pak ještě párkrát volala, ale raději jsem jí to ani nezvedala, protože by mě ještě možná zlomila, jak byla nadšená. Ono v jejím podání to vypadalo opravdu moc dobře, ale asi umí manipulovat s lidmi. Četla jsem že se to na těch seminářích učí. Ach jo, asi jsem kvůli Amway přišla o kamarádku, ale zase lepší než se nechat zlákat do něčeho takového. 🙁

  28. @Kukuška
    To mi mozek nebere. Vy budete raději věřit anonymním pisálkům na netu než vlastní kamarádce??? Nezvedáte jí telefon, protože by Vás zlomila? Máte prosím Vás nějaký SVŮJ názor? Co když je to tak, že Vaše kamarádka má pravdu? Někde se stala chyba, ale ve Vaší kamarádce ji opravdu nevidím. Zkuste to ještě přehodnotit. Nechci Vám sahat do svědomí, ale riziko pro Vás je 0 Kč. Pokud se týká cen zboží – koukněte se na dávkování. Jedná se o silné koncentráty a dávka je několikanásobně menší než u konkurence. Takže když to přepočítáte na dávku, vychází to krásně.

  29. @Kukuška
    Já vím, že jsem chemik a tím pádem rozumím tomu, co je koncentrace, vím, že tím pádem neuvažuji jako člověk, který se bojí sednout a spočítat si to, ale sakra snad každému je jasné, že nerozhoduje cena za balení, ale kolik mě bude stát používání daného produktu. Nikdo nevysype celou krabici pracího prášku do pračku, ale dávkuje ho (i když u většiny konkurenčních prostředků to skoro tak je, že se sype celá krabice, aby to aspoň vypadalo, že to pere).
    A souhlasím s Me, protože mně taky mozek nebere, že bych věřil více anonymním pisatelům na netu než vlastní kamarádce nebo kamarádovi. Na internetu nikdy nevíte, kdo a za jakým účelem co píše (např. někteří pomlouvají Amway proto, aby tak propagovali vlastní multilevel, někdo třeba vůbec neviděl marketingový plán, protože už po 5 min mu to bylo “jasné”, tak se zvedl a odešel a pak píše nesmysly na blogy). Osobně bych se sešel s tou kamarádkou a zkusil jí popovídat o tom, co jsem si přečetl na netu, jaký názor na to má ona. Co když má pravdu ona. Mimochodem – pracuji ve Výzkumném ústavu mlékárenském, znám se s předními odborníky z vysokých škol na problematiku mléka, pravidelně navštěvuji mlékárny po ČR i na Slovensku a vím, co mléko je a jak se zpracovává, a vím také, jaké fámy po internetu o mléku kolují. Drtivá většina je však vedena různými alternativními lidmi, kteří doporučují absolutní nesmysly, odborník, když vidí, jak píšou o některých mléčných výrobcích, ví, že je to absolutní nesmysl, který s pravdou nemá vůbec nic společného. Další negativní informace o mléku šíří lidé najatí výrobci různých “náhražek” mléka (sojové “mléko” apod.). Bohužel, každý šproch si najde své posluchače, většinou proto, že tito lidé prostě nepřemýšlí a za vším vidí podvod a různé konspirace. – Některé ty fámy jsou založeny na lži asi podobných způsobem, jak to učili Jaromíra Hanzlíka v Takové normální rodince. Musíte říct něco, co je snadno ověřitelné a je pravda, pak Vám budou věřit i v tom dalším. Např. mléko je bílé, po vypití mléka se tvoří v organismu “hleny” (netvoří se hleny, nýbrž vzniká lipidoproteinový povlak, který naopak může chránit sliznice apod.), Amway je pyramida (tvar pyramidy má jakákoliv lidská společnost – i zaměstnání nebo škola, do které chodíte) nebo byl jsem na schůzce, kde vysvětlovali Amway a kde mi řekli, že můžu být bohatý. Můžete, když zvednete zadek od počítače, přestanete číst blbosti a dáte se s člověkem, který Vás pozval, do práce.

  30. @JIRKA C.
    Cože??? To v tom Amway prodávají i mléko??? To jsem na těch stránkách nenašla.

  31. @Kukuška
    Kukuško, klídek. Nauč se číst.

  32. @Me
    Je pravda, že to o těch koncentrátech mi kamarádka taky říkala. A v některých příspěvcích ohledně těch produktů na diskusi se psalo, že jsou kvalitní, a že s nimi mají dobré zkušenosti. Kamarádka ale říkala, že když si něco objednám, tak potvrdím tu registraci. A já se bojím spadnout do toho, že když potvrdím registraci, tak asi potom budu muset chodit na nějaké ty mítinky a semináře, kde se prý lidé manipulují a tahají se z nich peníze a přemlouvat ostatní atd.

  33. Nevím, o jaké manipulaci Vy a jiní lidé v souvislosti s Amway mluví. Mě nikdy nikdo (ani jako neaktivního člena) do ničeho nenutil, nemanipuloval. Výrobky používám jako vizážistka a zákaznice mi pak píšou samy, čím jsem je líčila, protože to na sobě poznaly, že jim nalíčení vydrží. Píšou mi tak o objednávky, aniž bych jim něco explicitně nabízela. A když jsem jim ještě řekla, že mají na výrobky 90ti denní záruku spokojenosti, kdy mohou vrátit i načatý výrobek, tudíž se nemusí bát ho koupit a ozkoušet, mnoho z nich nevěří vlastním očím. Nevím tedy, čeho se v souvislosti s nákupem či jakékoli spojitosti s Amway bát. Mně kdyby někdo do nečeho nutil, v životě bych s ním nechtěla mít nic společného. A i kdyby, člověk vždy může říct “Děkuji, nechci” a nemusí kolem toho dělat zbytečný humbuk, který nikomu neprospívá. 🙂

  34. @Kukuška
    Opravdu buď v klidná, v Amway n-e-m-u-s-í-š nic. Registrace Tě k ničemu nezavazuje. Když si budeš chtít jen nakupovat, tak si jen nakupuj a na žádné semináře jezdit nemusíš. Když budeš chtít stavět skupinu, pak Ti semináře mohou pomoct, ale zase – nemusíš na ně jezdit. Můžeš si to dělat po svém. Fámy o manipulování lidí nejsou nic jiného než fámy, které na Internetu šíří psychicky vyšinutí jedinci, kteří jsou a priori v opozici a když už nemohli na samotném marketingovém plánu najít chybu, tak přesvědčují sami sebe, že byli zmanipulováni a straší ostatní. Použij zdravý selský rozum a uvidíš sama.

  35. Fámy o manipulování lidí nejsou nic jiného než fámy, které na Internetu šíří psychicky vyšinutí jedinci.
    No nevim nevim,ale v tom případě jsou všichni moji známí a přátelé co měli to “štěstí” s amway výplachem psychicky vyšinutí jedinci,protože do jednoho mluví o dokonalé manipulaci a já to zažil taktéž.Kdyby to byla lež asi by se natom neshodlo tolik normálních lidí.Amway je pro lidi kteří chtějí být manipulováni.

    • A jseš si jistý tím, že opravdu mají osobní zkušenost s Amway a že jen nepřebírají názory někoho jiného, kdo je přebral od někoho jiného, atd…? Moje zkušenost je, že většina lidí, co píší, jaká je Amway manipulace, nikdy neabsolvovala jediný seminář (o kterém ale zasvěceně píší), a nikdy nebyla schopna sdělit jedinou konkrétní věc, kde by s někým Amwayáci manipulovali. Všechno jsou to jen takové nicneříkající účelové a ničím nepodložené fráze o sektě a manipulaci, aby se vystrašili slabší jedinci, kteří na to skočí.

  36. @Top gear A jaký výplach vám Amway poskytla? Nebyl to klistýr ušima? 😀

  37. Něco podobného,rozbolela mě hlava jak se mé uši bránily ty kecy slyšet.

  38. @Top gear
    Můžeš být konkrétnější? Jaké kecy? Někdo Ti snad v něčem lhal?

  39. Dovolte, abych uvedl rozdíl mezi leadershipem a manipulací. Manipulace je o tom, dovést člověka někam, kam on se dostat nechtěl, ale chtěl jsem ho tam dostat já. Na prvním místě je v tomto případě můj osobní prospěch. Často se využívá nátlaková metoda typu: Udělej to, nebo přijde trest. (Rejpavej dotaz: Kolik z Vás je manipulováno v práci?? Musíš tu být načas, musíš udělat toto a toto. Přidáváme vám práci, plat je stejný. A pokud se vám to nelíbí, můžete jít. – Kolik lidí jde, když mají hypotéky, děti apod.? Moc ne, raději svěsí “ocas mezi nohy” a jdou). Leadership, který se v Amway učí, je naopak o tom, zjistit, co člověk chce, a pomoct mu se tam dostat. Na prvním místě je prospěch člověka, kterého vedeme. Člověk, pokud půjde za leaderem, získá, když ne, nic neztratí, zůstane na tom tak, jak je na tom teď. Samozřejmě se pracuje s emocemi, učíme lidi, aby chtěli něco víc (i pro mě je to těžká představa, moc velké sebevědomí jsem nikdy neměl, ale díky leaderům v byznysu a díky motivačním seminářům se mi začíná dařit lépe v různých oblastech života – už jsem o tom tady psal – rodina, zaměstnání). Když se chci změnit (zlepšit), musím udělat rozhodnutí a většina rozhodnutí se nedělá doma u kávy a cigaretky, ale většinou za nějakých emočně vypjatých situací (toto je má zkušenost, možná máte někdo jinou). Zajímavé je se podívat na většinu filmů – jsou totiž o tom, že někdo měl sen, něco chtěl dokázat, a ty filmy jsou většinou velmi emotivní. Ve správném MLM se však nejedná o film a fiktivní postavy, ale o Váš život, ve kterém hrajete hlavní roli Vy sami. Jestli mi někdo nabízí, že mi pomůže splnit mi mé sny, co je na tom špatného? Obzvlášť, když je rozhodnutí na mě a nikdo mě do ničeho nenutí. Jediné, co mi většinou brání cokoliv změnit, je strach. Je strach emoce? Když se bojíte někdo pavouků (jako já) nebo myší, jak moc Vám pomůže logické vysvětlení, že je ten pavouk neškodný, že mě nemůže ohrozit apod. Ale co kdyby lezla tarantule po Vašem malém dítěti a Vy nemáte nic po ruce, čím byste ho sundali? (Hrozná představa – omlouvám se.) To by byl mix emocí, co? Která by zvítězila? Nechci se do takovéto situace dostat, ale domnívám se, že bych se přemohl a toho pavouka smetl svou rukou, i když bych měl panickou hrůzu. Když mám strach se změnit k lepšímu, protože si nevěřím, že bych byl schopen něco velkého zvládnout, jak moc zde pomůže logika? V mém případě pomohl zatím vždy sen a pozitivní emoce větší než můj strach.

  40. Větší nesmysly jaký píší zdejší Amwayjové jsem dlouho nečetl. 12%? Dobrý, to je kolik 6 – 10 tisíc za měsíc? Jaký máte výdaje? Známý tohle po 4 letech má taky. Je na nule.

    Zdejší Amwayjové jsou lidi, co si přečetl XX knížek a chrlí tady “moudra”, u kterých když se člověk zamyslí nebo ověří, tak zjistí, že se jedná o naprostý nesmysly.

  41. Konkrétně jaké nesmysly máte na mysli? Buďte prosím konkrétní, ať to nevypadá, že nemáte argumenty, ale jen “vymytý mozek”. 😉

  42. @LHK
    10 tisíc bokem vám připadá málo? Za 10 hodin týdně? To je 250,-Kč na hodinu….jaký jiný vedlejšák to umí? Leda tak live chat, nebo Escort….ale to asi moc lidí dělat nechce, nebo ke své „kráse“ ani nemůže
    Navíc na to, že to je začátek to vůbec není špatné.
    Mimochodem strašně by mě zajímal ten konkrétní případ vymývání mozků. Aspoň jeden jediný. Protože bych to strašně moc rád uměl někomu mozek vymýt, když už teda jako správný Amwayák mám údajně umět. Pořád to tu někdo papouškuje a žádného konkrétního příkladu se tu nedočtu. Argumenty typu „všichni to říkají“ neuspějí. To už vás jistě maminka naučila :-)))

  43. @LHK
    Jo a výdaje max.2000 Kč a to jen protože buduji byznys mimo město, což mě samozřejmě nikdo nenutil. Jinak by to bylo tak max. 800-1000,-Kč
    Ale jestli si někdo do nákladu počítá i nákupy do domácnosti a vypité kafe a tím to uměle navyšuje, tak to je jeho problém. Normální jedinec toto nedělá, protože ať Amwayák,nebo ne, tak domů si nakupuje a kafe v kavárně pije 🙂

  44. @LHK
    Pro Vás možná nesmysly, pro mě docela dobrý přivýdělek na rodičovské. V průměru to dává tak 9000 Kč, o Vánocích to bylo víc, okolo 12000Kč. Teď, když firma přišla s Fast Trackem, tak je to o dalších 2400 Kč příjemnější. Výdaje? 495 Kč za telefon (používám i na soukromé hovory), lístek na seminář, občas nějaké CD, které se mi zrovna líbí, cesta na seminář… Zapomněla jsem na něco? Myslím, že ne. Celkem okolo 1000 Kč za měsíc. Stačí takto nebo chcete vidět i mé daňové přiznání?
    Nevím, jak to dělá Váš známý (pokud někdo takový vůbec existuje), můžu mluvit jen za sebe.
    Nevím, jestli jsem se Vás, LHK, něčím dotkla, ale jestli ano, tak se omlouvám. Napsala jsem jen svou zkušenost a jen jsem reagovala na příspěvek od Xú. Zřejmě jsem si dovolila moc…

  45. Jani, nenech se otrávit. 🙂 Už Walt Disney říkal, že na světě jsou 3 typy lidí:
    Existují “traviči studní”, kteří Vás budou odrazovat a zadupávat Vaši kreativitu a budou Vám říkat, co nemůžete dokázat.
    Pak existují “sekači trávníků” – lidé, kteří to myslí dobře, ale myslí jen na sebe. Posekají si svůj trávník, ale nikdy se sekačkou neopustí svůj pozemek, aby pomohli někomu jinému.
    A nakonec jsou tu tzv. “life-enhancers” (česky něco jako “obohacovači životů”), lidé, kteří udělají něco navíc, aby obohatili životy ostatních lidí, aby je povzbudili a inspirovali.

    Je fajn, že sem přispíváš. Není Tvá chyba, že jsi zrovna narazila na ten třetí typ člověka.

  46. @admin
    Děkuji za povzbuzení. 🙂 Občas nevěřím vlastním očím, co jsou lidi schopni si navymýšlet. Ale ono je to asi všude stejné. Když jsem kdysi začala dělat v 15 letech bojové umění, tak jsem taky slyšela hororové příběhy o tom, co mě tam čeká. Až pak jsem zjistila, že nic z toho, co mi o tom moje kamarádky napovídaly, nebyla pravda. Ale to člověk zjistí, až když to zkusí…

  47. @LHK
    Když už člověk neví kudy kam, docházejí argumenty, tak je vždy po ruce poslední stébélko – vymejvárna mozků, demagogie, nesmysly, … Za “emvejáky” stojí mnohamiliardová firma se špičkovými produkty, několik tisíc velmi úspěšných lidí, kteří jim pomáhají, nezávislí odborníci, kteří Amway vyzdvihují, a především jejich osobní zkušenosti. Co stojí za Vámi? Váš zaměstnavatel a osobní zkušenost rovnající se prohlídce sixtýnské kaple ve tmě? Na něco jste narazili, ale nevíte, na co. 🙂

  48. Taky mám problém s některejma lidma .. sem např. pomáhal jednomu klukovi rozjet jeho vlastní biznys, ukazovali jsme plány, maminka nakupovala výrobky .. slušnej začátek na první měsíc v biznysu .. pak sme ukazovali plán jednomu jeho kamarádovi, kterej se tvářil v pohodě, no ale jakmile jsme se rozešli, tak ho okamžitě poblil .. nevim, co mu navykladal, ale do tý doby sme se neviděli a ani spolu nemluvili – ani nebral telefon .. jeho škoda .. ovšem ten jeho kámoš mu pomohl nebo naopak uškodil? .. kluk byl šikovnej .. dnes mohl být na 12 nebo na 15 procentech a vydělávat si ke škole 10-20 tisíc ve svym vlastnim biznysu .. ale kámošovi prostě víc věřil ..

  49. Takovou zkušenost získá asi každý Amwayák, a asi nejen ten. Diamanti se prý od vyznačují tím, že těchto zkušeností nabrali víc, než ti, co na diamanta ještě nedosáhli. 🙂

  50. @admin
    Skvělý popis. Rád bych byl ten life-enhancer. Tohle Disney psal v nějaké knize?

  51. Když vidím praktiky některých firem podnikajících v různých odvětvích, ať už je to IT, auditing či reality apod., nepřestává mě udivovat, že se o tom mezi lidmi nemluví v takové míře jako o Amway. Ať už propuštění zaměstnance a licitování o vyplacení mzdy, kterou by měl dostat či najímání na živnost, kdy si za sebe všechno dotyčný platí a je nucen nalít tisíce do školení a jiných věcí, bez jakékoli možnosti záruky. Nechci zde dotyčné firmy špinit, jen jsem u žádné nezaznamenala, že by na něco poskytovala záruku (např. školení se vám nebude líbit, tak 3500 za makléřské školení dostanete zpět a můžete jít od válu?) a to Amway dělá, tak v čem je problém? 🙂 A to ještě nepominout fakt, že vzdělávací seminář Amway stojí 350 Kč ….

  52. Tak do Amway mě taky dostali, byl jsem v tom 3 měsíce a nic nevydelal. Aspoň že prachy za registraci vratili

    • A ty 3 měsíce jsi dělal co? Jinak, jsem rád, že jsi potvrdil, že záruka spokojenosti skutečně funguje a žes o nic nepřišel.

      • No “byl v tom” přeci – a nic nevydělal! 😉

        A to je přesně ten důvod, proč existuje tolik “špatných zkušeností” nejen s Amway, ale vlastně s jakýmkoli MLM…
        Každopádně, ať to je fér – je jistě také spousta lidí, kteří jakékoli firmě dělají svým přístupem špatné jméno, to je taky fakt – a používají manipulaci, nátlak, a další nekalé praktiky, včetně toho, že slibují nesmysly nováčkům s tím, jak vydělají a nebudou muset nic dělat a podobně. Někdy možná mají sami přehnaná očekávání a jindy prostě chtějí člověka zaregistrovat “za každou cenu”, aniž by si uvědomili, že tím všem zúčastněným jen škodí… 😉

  53. @E.T.
    Ale dobrý, ne? Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí. 😉

  54. @Burgeois
    Jj vstupenka na seminář, kterou mi nabídl sponzor stála 350,-Kč, ale byla na ní dokonce100% záruka spokojenosti. Bylo mi nabídnuto, že pokud se mi seminář nebude líbit, můžu vstupenku vrátit a dostanu peníze zpátky.

  55. @Top gear
    Top Geare, ty jsi to asi nepochopil. Klystýr je (odborně) výplach střev. Někteří lidé jsou ale taková střeva, že u nich musí klystýr začít ušima. 🙂 🙂 🙂

  56. Nestačím sa diviť, čo sa človek všetko nedozvie 🙁
    Prišla dnes kamoška, ktorá bola totálne nadšená, keď sme sa bavili včera o biznise a prišlo mi že by jej mohlo pomoct, keby som to rozbehli spolu (je na materskej sama a každá koruna dobrá).
    Ale dnes zrazu úplná otočka, že si to nechala rozležať či čo a že do toho nejde a že by to nebolo pre ňu a blabla…akože sorry nechápem fakt! Čítala som od rána snáď všetky diskusie, čo som na nete našla o Amway, lebo tie jej argumenty taaak nedávali zmysel, že to musela mať od niekoho:-(
    A fakt ma to normálne naštvalo, čo sú to za kecy!! Hlavne ona sama vidí, že sa mi darí a že sa mi po troch mesiacoch teraz podarilo 9% a prišlo mi od Amway prvých 6000kč! A poznáme sa od narodenia – najlepšie kamošky..a ona dá na take dristy na nete ?!
    To tam fakt može napisat len úplný tupec, ktorý nemá čo robit a v živote nevidel plán!
    Škoda, nemám absolútne šancu jej čokolvek vysvetlit a už vobec nechápem, čo za ludí može písat také kecy, ktoré len pripravia normálnych ludí o šancu si zarobit férovým obchodom.
    Ja sama som nikdy pred registráciou nečítala blogy atd a to som v biznise ešte v skúšobnej dobe (ešteže tak,lebo by som v biznise asi nebola:-()
    Sorry za taký román, ale s kamoškou ma to tak rozhodilo,že prvý raz v živote píšem do nejakého blogu (tento mi príde fajn). Tak snáď to niekomu pomože, aby si urobil názor sám a skúsil si to, lebo v ČR evidentně funguje “jedna úúúplne blbá pani povídala” 🙁 🙁 🙁 A ľudia sú snáď úplne blbí,že tomu veria viac než blízkym?:-(

  57. @Mária
    Mária, moje řeč. Je pravda, že i já ze začátku měl trochu obavy, jestli je ten byznys v pohodě, ale jak jsem nabíral zkušenosti a seznamoval se s lidmi v byznysu, tak se postupně všechny mé obavy rozptýlily. – Neúspěšní lidé říkají, že úspěch je o štěstí. Asi s nimi musím souhlasit. Měl jsem štěstí, že jsem měl vlastní rozum a nenechal si nakecat hlouposti.

  58. Nikdo nedělá nic jen tak. Amway podnikatelé svému obchodu věří (jinak by ho nedělali), tak že chápu, když svůj obchod hájí.
    Ale jaká je motivace místních kritiků? Křičí tu jen proto, že rádi škodí? Žádný užitek jim to nepřinese. Nebo je za to někdo platí? Aha…
    Když začnu pracovat třeba pro BMW a nebudu spokojený, tak odejdu. Ale určitě pak nebudu viset na netu a nebudu psát po všech fórech, jak je BMW na prd.
    Tak že, pokud jste si koupili něco od Amway a nejste spokojeni, tak to vraťte, dostanete všechny peníze zpět. A přestaňte kňourat a fňukat po netu jak nějaký ubohý chudinky…

  59. Má motivace proč psát kriticky o amway způsobila má osobní zkušenost s některými amwejáky a hlavně pár mých známých a můj kamarád od dětských let,který se do tohoto byznysu pustil.Jeho totální proměna ze skromného a rozumného člověka do arogantního až příliš sebevědomého mě nemohlo nechat chladným.Co ho takto změnilo k horšímu ptal sem se:jednoduchá odpověd amway motivační organizace.Většina nás jeho kamarádů sme si s ním již neměli co říct,najednou mluvil jen o penězích a co se jednou z něho stane díky amway.Nestalo se z něho nic,ale pošramocené kamarádství díky jeho arogantnímu chování musí napravovat dodnes.Toto není jediný případ který znám.Má motivace komentovat proto je upozornit lidi že né všichni mohou díky amway prožívat lepší život.Někdo ano,někdo ne.

    • Nemyslím si, že za tuto proměnu může Amway motivační organizace. Já znám spoustu dalších lidí, kteří motivační systém využívají také a dlouhodobě, ale arogantní nejsou a o žádné kamarády nepřišli. Jsou určitě sebevědomější, to ano, ale ne arograntnější. Ovšem dovedu si představit, jak bych se asi choval, kdybych se osobně setkal např. s bm. 😉
      Myslím, že je to spíš o tom, zda okolí Tvého kamaráda přijalo ten fakt, že se začal věnovat Amway a respektovalo jeho rozhodnutí. Pokud ne, pak je jasné, že byl v opozici. Když jsem já začínal s Amway, měl jsem to štěstí, že mě lidé v mém okolí respektovali a většina z nich by nikdy nezpochybňovala mé rozhodnutí a to včetně mých rodičů. Ovšem měl jsem taky lidi, kteří se mi posmívali. Dnes už se nesmějí. 🙂
      Každý to máme ve svých rukou. Můžeme to dělat dobře nebo špatně, ale nemůžeme za své chyby vinit motivační organizaci nebo dokonce samotnou Amway. Takže jestli díky Amway budeme nebo nebudeme – jak píšeš – prožívat lepší život, je jen a jen na nás.

  60. Náš respekt by si získal kdyby z motivačních seminářů nebyl tak jiný než ho známe.Pln sebevědomý ale nezdravého si byl jist svou svatou pravdou,až přišla arogance a kamarádské zbohem.
    Jasný vše je o lidech,ale tento vysoký stupen motivace dokáže lidi přeměnit,některé k lepšímu,některé k horšímu.

    • Já bych to řekl jinak – spíš, než že dokáže lidi přeměnit, bych řekl, že v nich odhalí, co jsou ve skutečnosti zač. Znovu mi nezvbývá, než zopakovat, co už jsem jednou psal: znám spoustu lidí, kteří o žádné kamarády nepřišli a naopak ještě získali další.

  61. @Top gear
    Jen pro mou informaci….mohu se zeptat, kolik přesně lidí znáte, kteří se podle Vás změnili díky Amway k špatnému. Já už totiž todle slyšel tolikrát, ale nakonec se ukáže, že by mi na počet těch špatně změněných stačili prstíčky u pravé ruky….a ještě by mi zbylo.
    A to mi připadá dost nefér kvůli pár zblblíkům obvinit tisíce ostatních.
    Protože co si budeme namlouvat….v jakékoliv lidské činnosti může člověk zblbnout…víte kolik znám lidí, které změnilo jejich zaměstnání, pozice, nebo špatná přítelkyně, přítel? A je kvůli tomu špatné zaměstnání, kariera, nebo láska? Ne…je to vždy o lidech. Takže příjmu-li ten fakt, že se kamarád změnil k horšímu (a to být pravda nemusí, protože jak psal admin, mohl být jen v opozici, když se do něho okolí hloupě naváži rejpavými rádoby vtipnými narážkami – znám to bohužel také od některých kamarádů ), tak to je případ jedince. Ostatně na žádné nahrávce, semináři, či v knize jsem nenašel, že máme být arogantní, nezdravě sebevědomí apod. Ba naopak.
    Ale je fakt, že se tam píše, že si nemáme nechat od okoli nechat kadit na hlavu…..takže teď bez jakéhokoliv útoku jedna otázka…..jste si jist, že jste kamarádovi nedali příčinu se bránit např. otázkami typu: “Tak co…už jsi milionář?” nebo: “Kdy budeš mít mercedes?”….to jsou tak ty nejčastější a hodně trapný a to se opravdu taky bráním a hodňoučký introvert u toho fakt nejsem. Ale to je doufám pochopitelné, že? 🙂

  62. Jako třeba jen jeden bohatý vzešlý z amway je důkaz že je to možné,tak jeden arogantní demagog je také důkaz že je to možné.Kdyby tomu tak nebylo není amway podnikání tolik masírované kritikou.Někteří až příliš nadšení,přemotivovaní opakující naučená hesla působí na většinovou společnost jako lidé z jiné planety.Ano společnost některé zavrhne,dělá si z nich legraci jako někteří z ní a v těch nejhorších případech někdy dojde na rozpad rodiny.

    admin
    Možná máš pravdu,že v nich vystoupí na povrch jejich pravé já,ale co kdyby na semináře nešli třeba by se nikdy nic takového nestalo.

    • Vinit Amway z toho, že je špatně, že odhalila pravou povahu lidí, to je trochu přitažené za vlasy… Pokud dojde k rozpadu rodiny, pak je něco špatně uvnitř té rodiny. Ale není to v Amway. V ČR se rozvádí každé druhé manželství, ale rozhodně ne kvůli tomu, že by v každé druhé rodině byla Amway. Ano, je možné, že ti dva si nerozumí a jeden druhému hází klacky pod nohy, a když jeden z nich “přitáhne” domů Amway, tak si to ten druhý vezme jako záminku. Ale Amway v tom případě není příčinou. Takže asi tak.

  63. Ano máš pravdu u rozpadu rodiny je většinou víc faktorů,ale jak sem psal o kámošovi a jeho neustálé přesvědčování s naučenými větami které nás naprosto nezajímají nám po určité době lezly tak na mozek,až sme dostávaly nervy.A to jsem ho viděl jednou za čas.Při představě kdyby tohle dělala má přítelkyně každý den,dlouho bych to nevydržel.Myslim že ten kdo tento byznys vezme tak že až hraničí se závislostí nic dobrého nečeká,jak v byznysu tak v rodině a u přátel.Prostě v pohodě to brát jako kterýkoli jiný přivýdělek,nebláznit a jistě bych i svou přítelkyni kdyby v amway byla podporoval.

    • V tom se shodujeme. Proto to já i spousta dalších děláme jinak, než to dělal Tvůj kamarád. A taky díky tomu, že to děláme jinak, jsme v tom už hodně dlouho a funguje nám to, zatímco Tvůj kamarád (z toho, co jsem vyrozuměl) už to nedělá.

  64. No ani sám nevím jestli s tím skončil nadobro nebo ještě v tom je,ale určitě o tom nemluví není tak zapáleně závislej a my se raději neptáme.Pokud to děláte jinak nemohu si nic jiného přát než aby vás bylo víc takových a hodně štěstí.

  65. @Top gear
    Díky. Myslím, že když je rozumná diskuze, dá se najít společná řeč. Až budeš někdy psát na diskuzi, kterou provozuje bm, můžeš mu sdělit, jak vypadá diskuze, když se s ní nemanipuluje.

  66. @Alex
    Ano, připadá mi to málo. Hodně málo. A dále.. za 10 hodin týdně? Leda ve snu.

    *

    Takže, když odborník na sekty, řekne, že Amway je sekta, tak podle Amwayjů není? Chápu to dobře?

    Proti komu bojujete? Proti mně? Né, proti sobě, Vy jste v tom, já už ne.

    * propagace jiných stránek odstraněna

    • Pojďme si nejprve ujasnit několik základních věcí, protože je vidět, že máte v informacích guláš. ŽÁDNÝ odborník na sekty nikdy neprohlásil, že Amway je sekta. Je to FÁMA, kterou šíří několik kritiků po Internetu. Ten, kdo to prohlásil, byl Steve Hassan a to NENÍ odborník na sekty. NIKDE ve vědecké literatuře věnující se tomuto tématu nemá JEDINOU publikaci a mezi vědeckou komunitou nemá vůbec žádné jméno! Jeho “titul” vzešel od neakreditované instituce pro vyšší vzdělání, která umožňuje získat vědecký titul za poplatek…
      Jeho teorie jsou založeny na myšlenkách Margaret Singerové – tedy na teoriích, které byly zamítnuty podle APA (American Psychological Association) jako nevědecké a bulvární. Tolik k Vašemu “expertovi” na kulty, na kterého se odvoláváte.
      Naopak, skuteční odborníci, kteří si tituly nemuseli kupovat a kteří podnikání Amway studovali, tvrdí, že Amway nejenže NENÍ kult, ale je dokonce PRAVÝM OPAKEM kultů. Např. Dr. Shad Helmstetter, Ph.D., když byl dotázán na to, zda je Amway kult, odpověděl:

      Protože se zabývám lidským jednáním, studoval jsem sekty po mnoho let. Amway byznys je pravým opakem sektářské psychologie. Starý mýtus, že Amway je sekta je podporován jen lidmi, kteří jsou buď dezinformovaní nebo neinformovaní. Rád bych prověřil jejich výzkum.
      (Working in the field of human behavior, I’ve studied the cults for many years. The Amway business is the opposite of cult psychology. The old myth that Amway is a cult is supported only by people who are either misinformed or uninformed. I would like to examine their research.)

      Tolik k tomuto mýtu a pomluvě.

  67. @Top gear
    Když tady čtu tvoje poslední příspěvky, chci se ti omluvit, že jsem tě v mém předchozím komentáři (jinými slovy) označil za střevo. Podle toho, jak se tvoje příspěvky vyvinuly si to asi nezasloužíš. 🙂

    Je pravda, že image Amway podnikání ubližují jak fanatičtí a iracionální kritici, tak bohužel i někteří “přenadšení” obhájci, kteří tento obchod, velmi nadšeně, ale ne zrovna obratně brání. A to jak při osobních rozhovorech se svými známými, tak třeba i v internetových diskusích.

    Na obranu těchto “přenadšených” obhájců podnikání je možná dobré říct, že jejich neobratnost někdy padá na vrub začátečnické nezkušenosti a nedostatku argumentů. Ono získat takové komunikační dovednosti a dostatečné zkušenosti, aby byl člověk schopen smysluplně argumentovat, bohužel nějakou dobu trvá, a když se člověk pustí do ostré debaty o tak horkém tématu, jako je náš byznys, s nadšením, ale bez zkušeností, může někdy bohužel na svoje okolí působit bláznivě, přemotivovaně, naučeně nebo dokonce jako “s vymytým mozkem.” 🙁 Je to samozřejmě škoda, ale nedá se tomu úplně zabránit, protože v našem podnikání, už z jeho podstaty, vždycky budou nějací nadšení “začátečníci” bez zkušeností.

    Na tobě se mi líbí to, že v posledních příspěvcích působíš opravdu docela rozumně a tvoje věta: “Prostě v pohodě to brát jako kterýkoli jiný přivýdělek, nebláznit a jistě bych i svou přítelkyni kdyby v amway byla podporoval.” je přesně jako vystřižená z příručky – Jak dělat Amway dobře 🙂

    Mám radost, že se to takhle vyvinulo a přiveď někdy přítelkyni na prezentaci 🙂

  68. @LHK
    Vážený Pane, nevím, jak moc jste se vy Amway věnoval, ale já opravdu aktivní činnosti nedám víc, než 10 hodin a v mé organizaci, která není úplně miniaturní nikdo ani více aktivity nedělá ( škoda, ale to je jejich věc ). Takže můžete mi uvést na základě čeho tvrdíte opak? A prosím fakta……..hláška typu “Leda ve snu” je jen plácnutí. Já si rád budu diskutovat, ale o faktech a věcně.
    Chápu, že můžete být zklamán, třeba jste dělal chyby a nechcete to přiznat, nebo o nich ani nevíte. Nebo Vám bylo špatně pomoženo. Neměl jsem dobrého “trenéra”, ale to pořád neříká nic o Amway byznysu. To povídá jen o chybném chování konkrétních lidí.

  69. A mimochodem mě fascinuje, jak LHK nikdy neodpoví na konkrétní dotaz na diskusích zde, ale jen si mele ty své ničím nepodložené fráze….ehm…pomlouvání. A já bych se tak rád dozvěděl tu jeho pravdu a fakta, z čeho vychází….a čekám a čekám a čekám :-))))

  70. Upozornění pro uživatele LHK: Dříve než začnete opět přispívat, přečtěte si prosím Pravidla pro komentáře, zvláště body 5 a 6. Pokud je nehodláte respektovat, nemá smysl psát další komentáře. Děkuji za pochopení.
    P.S.: Chápu, že jste z jiných diskuzí zvyklý, že lži a pomluvy zůstávají bez trestu, ale zde platí jiná (férová) pravidla. O tom, jak se chovat na diskuzi, se můžete poučit např. u uživatele Top gear, který patří rovněž mezi kritiky, ale přesto mu nečiní problém tato pravidla dodržovat.

  71. Poskytuji mj. IT služby pár firmám a vidím, kolik času a práce (o milionech investic a tedy podnikatelském riziku ani nemluvím) věnují majitelé rozjezdu nového “klasického” podnikání. Totálně za vodou a nikdy by už nemusel pohnout prstem, zkušený podnikatel s několika firmami a úspěšný investor, rozjíždí nový byznys: Poslední mail od něj dostanu dlouho po půlnoci, když se vykopu z postele v 9, najdu ho uprostřed porady, na sobotu ráno si mne pozve na konzultaci na pracovní schůzku s dodavatelem a v neděli mu něco řeším v domácí kanceláři… Za dva roky – čtvrtek, ne, pan šéf zrovna není, potápí se v Egyptě, a za pár týdnů v pondělí – počkejte do středy, zrovna je u moře. Ale, do háje, ON SI TO PROSTĚ CHYTŘE ODPRACOVAL!!! Dokáže být inteligentně pohodlný – nejdřív rozjede byznys, rok naplno, druhý přiměřeně, zbytek života se baví a má pohodlí, ne mít večer chvilku pohodlí a dřít do smrti! Jeho zaměstnanci na začátku chodili z práce dřív než on, a s čistou hlavou, večer měli klídek a pohodlíčko u telky. Po dvou letech jim práce přibylo (obchody se hýbou), dítě jim totálně rozhodilo rozpočet (malá výplata), milovaného pejska nechali utratit – 22 tisíc za náročnější operaci je nad jejich možnosti, dělají přesčasy a soboty. Proč, pro Boha, si někdo takový myslí, že když si pořídil licenci a zaregistroval pár kámošů, by už měl být nadosmrti za vodou, a když to po dvaceti odpracovaných hodinách nevydělává, tak to nefunguje? Kdyby tomuhle byznysu věnoval na registraci 731 Kč + jednu ústní vodu na první objednávku, a čtvrtinu toho úsilí, co klasický podnikatel, kterému šlape banka na paty a konkurence funí za krk, je do dvou let tak na perlové úrovni – a také totálně za vodou! Amway je přece byznys, podnikání, budování oraganizace odběratelů, ne Aladinova lampa. Stále mne fascinuje, jak nováček na začátku slyší “bude se třeba i něco naučit”, udělá si registraci, a po dvou měsících neslyšel ani dvacet přednášek na CD (jedna hodina za tři dny), nepřečetl jedinou doporučenou knížku, na seminář jel jednou nebo spíše vůbec, školení se vyhýbá (co by mi asi tak mohli říct, co nevím?), netuší, jak se vytváří v lidech motivace podložením jedné-dvou úrovní do hloubky, konzultace s uplinem – jó, jednou, napsat si sny a cíle nepotřebuje, seznam má “v hlavě”, focus board je něco s lupou?… A je znechucen, “jeho” lidé si sami nesehnali informace, jak skvělé dodává firma výrobky, nenaučili se sami propagovat ani tu hloupou zubní pastu a ústní vodu svým příbuzným, kteří dodnes věří, že každá pasta je jen na něco a musí se proto střídat (znalí vědí, o čem píšu), dokonce ji ani nepoužívají – přesně jako on, vždyť pastu mi kupuje máma/manželka, nad tím já nemám žádnou moc, to nejde změnit. A celá organizace 0 bodů, telefon u T-mobile, elektřinu u EONu (těm věříme, obírají nás už přece dlouho). Tak toho nechá, když to přece nefunguje. Nenapadne ho, že věrnost svojí značce není sektářství, že kdyby podložil své kámoše JEJICH kamarády, některé to mohlo začít opravdu zajímat, mohli si vyzkoušet VLASTNÍ zboží – a už nikdy nechtít nic horšího, poprosit mámu, jestli by nezkusila JEJICH zboží. Naučit to i ty kámoše, tak už byl na 6% a našlápnuto na 9, mohli spolu jezdit na samináře jedním autem (dvěma, třemi…). Skvěle se bavit a vzájemně si pomáhat, namísto nadávat, jak je těžké po škole nebo třeba v pětačtyřiceti najít práci. Než se prosazovat na místo za 13 tisíc čistého proti dalším pětatřiceti kandidátům z pracáku, kdo navrhne nejnižší mzdu, vyhrál. Zajímavé ale je, že většina lidí, kteří se nedokopali nic moc udělat, ale aspoň si něco poslechli/přečetli, tak o Amway zjistili alespoň něco – je to podnikání a vyžaduje to práci. Ti “nejlepší” pisálci píší “znám jednoho, ten v tom utopil sto tisíc” – to musí mít velkou garáž, kam by jinam to nakoupené zboží dával? A proč ho tedy nevrátil? Nebo kupoval spoustu podpůrných materiálů a házel to do popelnice? Nebo jezdil dvacet let na všechny akce a nikdy ten obchod nezačal dělat? Skvělé je i “já znám jednoho, co v tom byl a nic nevydělal” – ani jim není divné, že právě ten nic moc hrozného neříká. Ona nás totiž sebekritika moc nebaví. Protože pokud se s firmou alespoň trochu seznámil, pochopil, že je to o práci, organizaci volného času, ochotě učit se – “nechat se manipulovat” k tomu, aby něco pro svoji budoucnost udělal, nechat si “vymývat mozek” od “Nějak bylo, nějak bude, a peníze kazí lidi” tvrzením, že tvrdou a chytrou prací na tom mohou být lépe, než když budou někde v obchoďáku vybalovat bedny a večer “mít klídek”, až je v osmačtyřiceti s vyhřezlou ploténkou vyhodí na sociálku. Ó hrůzo, něco dělat navíc, to radši budu v sobotu vykládat vagony, to dostanu v pondělí na ruku… Dnes jsem (téměř) jenom spokojený zákazník. A když jsem na dva měsíce zkusil pracovat alespoň trochu, nedařilo se mi moc – ale organizace pomalinku rostla, pak jsem byl nemocný a znova ještě nezačal. Ale rozumím tomu, že to je o práci. Kdo nic nedělá, tomu organizace odběratelů neporoste. Když nic zrovna nedělám, neznamená to, že nefunguje Amway, ale že namísto budování organizace se věnuji něčemu jinému. Když jsem zklamaný po dvou měsících, že mám jen pár lidí v organizaci a nikdo nic nekupuje – tak jen nevím, jak to má fungovat, to je totiž nejlepší chvíle začít jim pomáhat růst, aby získali solidaritu s vlastním podnikáním a zbožím, ne důvod skončit! Omlouvám se za tak dlouhé povídání, ale zrovna jsem četl nějakou antireklamu na netu, a představa, že takové pitomosti někdo vezme vážně, mi zvedá adrenalin a nutí mne ukázat svůj pohled na tohle podnikání.

  72. “Jaké jsou v Amway šance na úspěch?” Jsou tak velké, jak je velká vaše chuť uspět, jak velkou trpělivost budete mít s hlupáky či blbci a jak dokážete sami sebe přinutit se postavit a jít něco dělat 🙂 Já mám vlastní zkušenost z jiné strany. V Amway jsem zatím kariérně ještě na začátku, ač už je to nějaký rok, co se v něm pohybuji, může za to má lenost a schopnost hledat vždy kvalitní výmluvy proč něco neudělat 😀 Ale díky pohybování v Amway prostředí, jsem potkal mnoho úspěšných a chytrých lidí a s některými se pravidelně stýkám, četl mnoho zajímavých a užitečných knížek o pozitivním přístupu, využití svého času či o komunikaci s lidmi kolem sebe. Díky těmto zkušenostem a nově nabytím vědomostem se mi otevřelo mnoho nových a zajímavých příležitostí jak životních tak profesních, které když jsem využil, tak jsem v nich uspěl.
    Tím chci říct, že Amway je neuvěřitelná příležitost, kterou je třeba chytit za pačesy a využít! A pokud se vám z jakéhokoliv důvodu nebude hned dařit, nevzdávejte to! Dejte tomu více času a více energie a vyjde to! To co vás Amway a lide v něm naučí, jsou užitečné a cenné věci, které vás stojí minimum financí a pomůžou vám obrovsky i v běžném životě!

  73. Avatar for Jana Novakova Jana Novakova | 6.9.2017 z 11:12 | Odpovědět

    zajima me to napiste

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 6.9.2017 z 14:23 | Odpovědět

      Zdravím, z vašeho komentáře bohužel není úplně jasné, na co reagujete a co Vás zajímá. Zkuste to upřesnit. Hezký den.

Napsat komentář: LHK Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close