Prodeje Amway nádobí překonaly 1 mld INR za pouhých 10 měsíců

Amway Queen*, prémiová značka nádobí od Amway, překonala v prodejích 1 miliardu indických rupií za pouhých deset měsíců. Nádobí bylo na indický trh uvedeno v lednu 2017 a v porovnání s běžným nádobím umožňuje vařit s menším množstvím vody a téměř nulovým množstvím oleje. Technologie VITALOK™ umožňuje vaření pod vodním zámkem, takže se lépe zachovává chuť a nutriční hodnoty potravin, a technologie OPTITEMP™ zlepšuje distribuci tepla. Společnost Amway na tyto výrobky poskytuje záruku 30 let.

Mezi další produkty, jejichž prodeje překonaly hranici 1 miliardy rupií, patří Nutrilite Protein Powder, multivitaminový a multiminerální doplněk stravy Nutrilite Daily, zubní pasta Glister a SA8 tekutý prací prostředek.

Podle nejnovějšího reportu FICCI-KPMG činil vloni obrat celého sektoru přímého prodeje v Indii 83 miliard INR. Amway India s obratem 17 miliard INR (asi 250 mil. USD) má 21% podíl na trhu a je tak suverénně největší firmou přímého prodeje v Indii.

* U nás je nabízena obdobná sada pod názvem iCook™.

ČTĚTE TAKÉ:

Share Button
Prodeje Amway nádobí překonaly 1 mld INR za pouhých 10 měsíců
Průměrné hodnocení: 10.00. Počet hlasů: 9
Prosím čekejte...

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close