Amway Korea – výrobní linka na Diamanty

Celkem 67 nových Diamantových a výše kvalifikovaných VPA, 14 nových Zakladatelských smaragdů, 20 nových Smaragdů, 31 nových Zakladatelských safírů, 17 nových Safírů, 473 nových Zakladatelských platin, 19 nových Rubínů, 127 nových Platin, 39 nových Goldů a 70 nových Silverů – celkem 877 nových odznaků od Silvera až po Zakladatelského korunního velvyslaneckého VPA. Taková je bilance pobočky Amway Korea za měsíc srpen 2019. Lze přitom očekávat, že tento počet není konečný a že některé kvalifikace budou ještě zveřejněny dodatečně.

Mnohými distributory je Amway Korea vnímána jako “výrobní linka na Diamanty”. Dlužno podotknout, že zcela poprávu. Posuďte sami.

Jižní Korea má 51,2 milionu obyvatel a počet distributorů Amway v roce 2018 činil 1.139.197 – na každých 45 obyvatel včetně kojenců tedy připadá jeden Amway distributor (pro srovnání v ČR je tento poměr přibližně 1:350, z čehož je zřejmé, že názory kritiků, že už je dnes český trh nasycený, jsou na míle vzdáleny pravdě).

Odznak Crown Ambassador 100 Plus
Odznak Crown Ambassador 100 Plus

Korea byla také první trh na světě, kde díky úspěchům tamních distributorů zavedli úplně nové speciální ocenění: odznak Crown Ambassador 100 Plus – ocenění pro distributora jenž dosáhne úrovně Crown Ambassador a během jednoho fiskálního roku se mu podaří pomoci 100 nebo více distributorům ve své skupině na úroveň Diamantového VPA. Jeho prvními příjemci se stali Leonard a Esther Kim, kteří “odloupli” v roce 2001 ve své skupině celkem 119 Diamantů. A jen o rok později ti samí distributoři tuto kvalifikaci překonali, když “odloupli” ve své skupině přes 200 nových Diamantů…

Mnozí lidé se mě ptají, jak to v té Koreji dělají. Odpověď je jednoduchá: prostě dělají.

Stačí si přečíst několik citátů od předních korejských distributorů a budete mít jasno:

Když Amway v Koreji začínala, bylo tam jen pět výrobků. Mluvila jsem se svými přáteli, sestrami, bratry, jeden po druhém a setkávala se s 10 lidmi každý den. Po 2 letech a 10 měsících jsme se stali Diamanty. Potom jsem hodně cestovala. A stále jsem tvrdě pracovala a nakonec jsme se po devíti letech stali Crown Ambassadory.

Esther Kim, Founders Crown Ambassador 40 FAA, 200 plus

Počkat! DESET lidí DENNĚ?!

Někomu to možná přijde jako moc práce, ale ta odměna… V ČR je za první dosažení 40 FAA bodů vypsána odměna 25.400.000 Kč (navíc ke všem dalším měsíčním, ročním a jednorázovým odměnám). Na (tehdy) jedenáctiletou kariéru to není špatné, že?

Před 10 lety na tom byla korejská ekonomika velice špatně a náš business spadl z Rubína na 12%. Ale nevzdali jsme se, protože jsme měli zpracovaný plán na 10 let. Čelili jsme mnoha překážkám a stále jsme tvrdě pracovali. Měli jsme velké sny a cíle. Věděl jsem, že jednoho dne můžeme být Crown Ambassadory.

V té době mnoho lidí říkalo, že v Amway nikdo nevydělává peníze. Opravdu to nebylo jednoduché, takže mnoho lidí skončilo. My jsme v businessu zůstali, protože jsme věřili, že Amway má plán, který vede k úspěchu – je to dlouhodobý cíl. Nakonec jsme se v roce 2001 stali Crown Ambassadory.

Leonard Kim, Founders Crown Ambassador 40 FAA, 200 plus

Cože?! Oni neměli štěstí? Oni také naráželi na lidi, kteří tomu nevěřili? Zjevně ano.

Je podle Vás možné, aby Amway v ČR dosáhla proporcionálně stejných výsledků jako v Koreji?

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

A na závěr tu pro Vás máme několik hesel, podle kterých Leonard a Esther Kim vybudovali svou skupinu:

Nejdřív tým, já až nakonec. / Team first, me last.

Společně každý dosáhneme více. / Together Everyone Achieves More.

Proč ne já, proč ne teď? / Why not me, why not now?

Rating: 10.00/10. From 12 votes.
Please wait...

26 Komentářů k "Amway Korea – výrobní linka na Diamanty"

  1. Avatar for David Peterka David Peterka | 13.11.2019 z 10:24 | Odpovědět

    Fakt chcete srovnávat ČR s Koreou nebo jinými asijskými státy?

    • Avatar for Ondra Dobiášek Ondra Dobiášek | 13.11.2019 z 12:12 | Odpovědět

      Není potřeba srovnávat státy, srovnejte si pracovní etiku, která je uvedená v článku, a není co řešit. Měl jsem teď o víkendu možnost během tlumočení prohodit prá slov s Trojitými Diamanty Helen Kim a Hope Lee, které v Koreji Yagerovi mají (podobně jako v ČR mají Dvojité Diamanty). Ti lidé překvapivě nemají ani 5 rukou, ani 2 hlavy 😀 Ale mají píli a pokoru. A obrovskou víru. A to my můžeme také. Od toho je tu systém a mladá generace, která přichází…

      • Avatar for David Peterka David Peterka | 13.11.2019 z 12:24 | Odpovědět

        V Asii je uplně jiná mentalita, spousta věcí, co funguje v Evropě, nebude fungovat tam a naopak.

        Čekat, že někde v Evropě bude mít MLM stejný úspěch jako v Asii, je stejně naivní jako očekávat v ČR obrovské tržby z prodeje prášku z nosorožčího rohu, rýžových nudlí nebo krému na bělení pleti.

        • Ano. Stará známá námitka, kterou slyšel každý úspěšný distributor. A – světe div se – i v té Koreji. 😀

          To může fungovat v USA, ale tady v Japonsku ne!
          To může fungovat v Japonsku, ale tady v Koreji ne!
          To může fungovat v Koreji, ale tady v ČR ne!
          To může fungovat v ČR, ale tady v USA ne!


          A následuje seznam “důvodů”, proč nemá cenu se pouštět vlastně do ničeho. Stačí se zeptat někoho, kdo se oboru, kterému se chcete věnovat, nikdy nevěnoval, a ten Vám tento seznam rád předloží. 😀

          Kde vzniká tenhle pocit, že náš úspěch záleží na všem okolo nás a my sami na svůj úspěch vlastně nulový vliv?

          Váš příspěvek tak trochu uráží celý český národ, pane Peterko, a vysvětlím Vám proč.

          Amway roste jedině tehdy, když noví lidé dosahují nových kvalifikací. A pokud věříte v to, že může fungovat jen v Koreji, pak to znamená, že si myslíte, že Češi jsou méněcenní, líní, neschopní nebo jste tak naivní, že si myslíte, že jsou všichni natolik v pohodě, že Amway dělat nebudou. Nejsou. Ti opravdu ambiciózní a hladoví to můžou dokázat i v Čechách a ukázat ostatním, méně ambiciózním, že na to mají.

          Já vím, Vy jste to myslel tak, že Češi jsou ti osvícení, kteří se nedají “zmanipulovat”, aby udělali Diamanta, jako ti “méněcenní”, “hloupí” korejští Diamanti. 😀 😀 😀 V tom případě si znovu přečtěte článek, hlavně tu pasáž, kde mluví Leonard Kim.

          Před 13 lety jistí kritici na Internetu vědecky zdůvodňovali, proč v ČR nejde udělat Diamanta. Uběhl rok a byl tu nový Diamant, uběhly dva, byl tu Ředitelský diamant a další Diamant, uběhlo dalších 11 let a teď tu máme prvního českého Dvojitého diamanta. Nějak Vám skeptikům ty teorie nesedí s praxí. 😀

          Takže ano, chci srovnávat, protože věřím a vidím to na vlastní oči, že i v ČR existují lidé, kteří se nenechají srážet dolů skeptiky, půjdou si za svým cílem, ať je jakýkoliv, a dosáhnou ho.

          Pokud Vy tomu nevěříte, je to Vaše věc. Klidně prožijte svůj život v představě, že v ČR nejde udělat Diamanta a ignorujte fakta. Je to Váš boj. Za pár let se opět ohlédneme a uvidíme.

          P.S.: Vaše příklady jsou opravdu úsměvné… možná proto, že nevíte, že Amway nenabízí nosorožčí rohy, ale třeba prášek na praní nebo zubní pastu či šampón. Ale chápu, že Vy budete tvrdit, že aby člověk tyto výrobky používal, musí mít jinou mentalitu. Souhlasím. Musí mít jinou mentalitu než Vy. 😀

        • David Peterka drzim vam palce v zivote. Snad s tymi vyhovorkami vela dosiahnete 😊

          • Avatar for David Peterka David Peterka | 13.11.2019 z 12:39 | Odpovědět

            Protože neskočím na každou hloupost nebo výmysl, tak podle vás ničeho nedosáhnu?
            Čeho jste mimochoem dosáhl vy? Máte vlastní dům? Pořádné auto? Musíte chodit do práce?

            • ved som vam zaprial vsetko dobre, tak aky je problem? 😅 Neskocite na kazdu hlupost? Tym myslite co? Prispevok kde sa porovnava Kórea a Česko? Mozete si porovnat ktorykolvek iny stat a zistite ze v cz/sk ma amway potencial. Ale pokial budete hladat vsade problemy tak to nie je realne, v tom s vami suhlasim 😊

            • nemajte obavy, za par rokov sa ta ceska/slovenska zatvrdnuta mentalita zmeni, hned ako vyrastie nova generacia a vtedy to este len bude boom 😊

              • Avatar for David Peterka David Peterka | 14.11.2019 z 10:10 | Odpovědět

                Ale takový úspěch nemá Amway (ani jiný MLM) nikde v Evropě. Vždyť se podívejte, jaké země se tu opěvují: Thajsko, Jižní Korea, Indie.
                V západních zemích naopak byznys zjevně upadá, když klesá celkový obrat. Boom už nikde v Evropě nebude. Maximálně se dá předpokládat nárust v chudších zemích typu Rumunsko nebo Moldavsko nebo nárust spojený s případnou těžší hospodářskou krizí, kdy se lidé uchylují k více iracionálnímu jednání.

                • obrat klesol z toho dovodu ze sa posilnil dolar, ak sa nemylim. A počas krizy sa ludia neuchyluju k iracionalnym rozhodnutiam, iba su menej pohodlni, ked vedia, ze im hrozi napr. strata prace atd. Ale tato debata aj tak nikam nevedie, cize prajem vela uspechov a nerozoberajme to zbytocne dalej..

                  • Avatar for David Peterka David Peterka | 14.11.2019 z 10:29 | Odpovědět

                    Z 12 milard na 8,5 kvůli kurzu? Když asijské trhy zázračně rostou?
                    To je snad zjevné, že na západě je citelný pokles. Nebo vám opravdu stačí vysvětlení kurzem dolaru? Vždyť je to ještě hloupější, než Babišovy propočty přínosu EET, kdy přehlíží nárust ekonomiky a x dalších faktorů 🙂
                    V případě krize roste spotřeba drog a alkoholu a také je nárust MLM i vyloženě podvodných pyramidových her. Je to celkem logické. Tak vám přeju hodně zdaru a modlete se za těžkou krizi 🙂

                    • Avatar for David Peterka David Peterka | 14.11.2019 z 10:45 |

                      lenže amway ma prekazatelne spravodlivy system vyplacania, vyhral kazdy sudny spor takze nehladajte problemy tam kde nie su

                    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 14.11.2019 z 14:36 |

                      Milý pane Peterko, věřte tomu nebo ne, ale skutečně ten pokles byl dán víceméně dvěma faktory: poklesem obratu v Číně a posílením kurzu amerického dolaru. On to v podstatě nebyl pokles, ale návrat na původní hodnoty z “nafouknutých” obratů z let 2009-2013. V té době díky finanční krizi dolar podstatně oslaboval a to vyhnalo dolarové obraty z 8,4 na 11,8 miliardy USD (resp. velká část tohoto růstu byla tímto způsobena). Po opadnutí krize a opětovném posílení dolaru se obrat vrátil na původní hodnoty (resp. o něco vyšší).
                      Evropa na to měla vliv téměř nulový.
                      Více si o vlivu kurzu můžete přečíst v diskuzi pod článkem: https://www.amway-fakta.cz/amway-vysledky-za-rok-2016/

  2. Je možné, aby u nás byly takové výsledky jako v Korei a Japonsku? Myslím že ano. Ale stejně tak si myslím, že toho dosáhneme až poté, co budeme mít lepší “nastavení mysli”. Podívejme na Japonsko – tam když člověk nesplní daný cíl, tak je téměř schopen páchat harakiri. Myslím, že se u nás někteří lidé musí napřed myšlením posunout správným směrem (abychom dosáhli výsledků jako mají v Asii).

  3. Avatar for Lukáš Hradil Lukáš Hradil | 13.11.2019 z 20:38 | Odpovědět

    Myslím, že to, co letošní FEC způsobí, nebude mít obdoby.
    Spousta “paradigmat” se sesype a Amway v Česku čeká exploze.
    Kdo letošní FEC zažil, ví.
    Zvlášť, když v Česku máme Double Diamond, Diamond teď spoustě lidem přijde mnohem snadnější. Změní se perspektiva.
    Jdu šlápnout do pedálu. Ať to roste!!
    Go Crowns!!

  4. Avatar for David Peterka David Peterka | 14.11.2019 z 10:59 | Odpovědět

    Nehledejte problémy, kde nejsou?? Problém je, že všechny západní trhy klesají a Amway se snaží oblbovat zbývající lidi statistikami z Asie 🙂 Ale vám asi vyhovuje nechat se manipulovat.

    • Keby rástol zapad tak pisete ze sa neda porovnávať amerika s ceskom, teraz pisete ze sa neda porovnavat azia s ceskom.. Stale viem najst nejaky problem. Ten kto maka tomu biznis rastie

      • Avatar for David Peterka David Peterka | 15.11.2019 z 10:54 | Odpovědět

        Amerika se dá s ČR porovnávat mnohem spíše než s Asii, ale i ta je opravdu hodně rozdílná. Doporučuji trochu vycestovat do světa, během prvního dne pochopíte, že jsou takováto srovnání uplně absurdní.

    • Skor je smutne ze sledujete tuto stranku, ked vas amway nezaujima.. nemate co robit?

    • Promluvil expert, který všechno ví, všude byl a od všeho má klíče. Tahla “zaručená” informace o poklesu všech západních trhů je odkud? Od náboženského fanatika, co věří, že za vším je Satan? Myslím si, že mám přístup k daleko rozsáhlejším datům o prodejích na jednotlivých trzích než Vy, a moje data Vašemu “zdůvodnění” neodpovídají.
      To, že někdo uvěří konkrétním publikovaným hodnotám kurzu a výpočtům z nich provedených, neznamená, že se nechal manipulovat. Znamená to jen, že porozuměl dané analýze.
      Na vyvrácení Vaší domněnky o tom, kterak západ táhne celou Amway dolů, přestože v Asii Amway roste, stačí následující body:
      – Americký trh roste (viz tisková zpráva)
      – Evropský trh měl za rok 2017 nárůst
      – Český a slovenský trh roste několik let po sobě
      Takže jaký pokles vlastně řešíte? Kde? Na Antarktidě? 😀
      Tady máte konkrétní hodnoty poklesu/nárůstu obratu v místních měnách:
      rok 2015
      rok 2016
      rok 2017
      rok 2018
      Když si ty hodnoty projdete, tak zjistíte, že ani náhodou neodpovídají Vaší teorii. Spíše odpovídají starému přísloví: Každý chvilku tahá pilku. A jako celek Amway v průběhu let roste. To je celé.

      • Avatar for David Peterka David Peterka | 15.11.2019 z 11:07 | Odpovědět

        Vy účelově porovnáváte pouze roky, ve kterých byl nějaký růst 🙂
        Ale když se podíváte na celkový trend, tak v roce 2018 a 2018 byl skoro stejný obrat. Do roku 2013 obrat rostl a od té doby poklesá o miliardy na původní hodnoty.
        Česká pobočka také stagnuje. Vyzdvihovat asijské země je zkrátka nesmysl a ohánět se postkomunistickou mentalitou také, když největší růst v rámci Evropy je v chudých postkomunistických zemích a ne ve Francii, Švýcarsku nebo Velké Británii, které jsou dlouhodobě demokratické a kapitalistické.

        Ohlédnutí za pár let je určitě dobré, protože to co tu tvrdíte, jsem slyšel už před deseti nebo patnácti lety. Spousta toho se dá dohledat v diskuzích na internetu a relita je taková, že žádný boom nenastal a spousta tehdy nadšených a přesvědčených amwayáků to už dávno nedělá a nebo se dále patlá v práci, aniž by zbohatli.

        • Nevím, co jste chtěl svým komentářem říct. V roce 2017 nebyl růst, ten nastal v roce 2018, takže těžko se jedná o “účelové porovnání”. Rovněž roky 2015, 2016, 2017, na které odkazuji, byly roky poklesu. Česká pobočka má vyšší výnosy z prodeje zboží několik let po sobě. A počet lidí zapojených do přímého prodeje v ČR také roste. V roce 2013 to bylo 246 tisíc lidí, v roce 2015 to bylo 276 tisíc lidí a v roce 2018 to bylo přes 300 tisíc lidí. Je tedy zjevné, že potenciál tu je, jen ho Amway distributoři (zatím) nevyužili v té samé míře jako v Koreji a v jiných zemích, kde je Amway suverénní jedničkou v přímém prodeji.

          • Avatar for David Peterka David Peterka | 16.11.2019 z 14:43 | Odpovědět

            Chtěl jsem říct, že žádný zázračný růst se už mimo Asii a rozvojové trhy nekoná a ani konat nebude.
            Po deseti letech prakticky stejný obrat.

            Česká pobočka také asi deset let zcela stagnovala, pak obrat docela poklesl a samozřejmě šel nahoru, když se se z Amway Česká republika, s.r.o. stala v roce 2017 Amway Česká republika a Slovensko, s.r.o. 🙂 🙂

            Pokud porovnáváme pouze počty obyvatel, tak je tu potenciál pro prodej nosorožčího rohu nebo několik desítek cestovních agentur, zaměřujících se na pouť do Mekky. Realita je ale samozřejmě uplně někde jinde.

            • Váš problém je v tom, že uvažujete stylem: “Jak to bylo, tak to i bude. Budoucnost je neměnná a není v naší moci ji ovlivnit.”
              Jenže skutečnost je jiná. Spousta jiných trhů se vyvíjela tak, že nějakou dobu stagnovaly a poté nastala exploze. Úspěch firmy v přímém prodeji totiž závisí především na distributorech. Pokud najdete způsob, jak je motivovat, můžete dosáhnout i stejných výsledků v Koreji nebo kdekoliv jinde na světě. Kdyby měla ČR stejnou penetraci jako v Koreji, bylo by tu přes 200 tisíc distributorů. Znovu opakuji, že přímému prodeji jako takovému se zde věnuje přes 300 tisíc lidí, takže tady někde chodí cca 270000 lidí, kteří si vybrali jinou firmu přímého prodeje, ale zde je potenciál pro Amway. Ten, kdo ukáže těmto lidem, v čem je Amway lepší, má prostor i pro to, udělat na českém trhu nejvyšší úrovně (Founders Crown Ambassador). Přes 13 lety skeptici zdůvodňovali, že na českém trhu nejde udělat Diamanta – teď tu máme Dvojitého diamanta. Čas dal za pravdu Amwayákům. Za dalších 13 let si můžeme povědět, co se událo ode dneška. Já (a každý, kdo někdy budoval Amway aktivně) říkám, že během dalších 13 let další distributoři (z nichž někteří vstupují dnes) dosáhnou nových úrovní od Platiny výše. A ti nejlepší klidně i Diamanta nebo výše.
              Potenciál pro prodej nosorožčího rohu je trochu něco jiného než potenciál pro prodej zubní pasty. Nevím, kolik lidí v ČR užívá nosorožčí roh ve srovnání s asijskými zeměmi, ale troufám si tvrdit, že zubní pastu, prostředek na mytí nádobí a prací prášek, kosmetiku a vitamíny používáme přibližně ve stejné míře jako Asiati. Rozhodně je ta míra podobnosti větší než pro nosorožčí roh. Čili to Vaše srovnání nedává moc smysl.

  5. Zdravím Davide, nerozumím proč haníte něco, o čem toho moc nevíte. Víte na internetu je spoustu negativních hlášek na cokoliv. Ať je to Matka Tereza nebo Disneyland nebo Google dokonce mnohem více než na Amway. No a co? Není důležitá ta zpráva, kterou někdo trousí, ale ten odesílatel té zprávy, dává té zprávě důvěryhodnost. Proto lidé, kteří chtějí kvalitní informace o Amway nebudou dávat komentářům od vás a podobných “expertů” vůbec žádnou váhu. Věřte mi, že tím maříte jen čas. Běžte dělat něco užitečnějšího. Amway je legální byznys už 60 let a nic na tom nezměníte. Kdybyste poznal opravdu jaké hodnoty Amway má a kolik pozitivního zakladatelé Amway udělali, bylo by vám smutno z toho co píšete. Amway roste a poroste i bez všech kritiků,kteří jsou a vždy budou. I to přináší úspěch. A dále budou nové 21%, Platiny a Diamanti v Korei i v ČR!

  6. Původní text komentáře naleznete pod překladem:

    Ohledně Česko versus Korea. Věřím, že se to vše scvrkává na motivaci.
    Ta touha v Koreji se zdá být větší, než u vás.
    Kdo je ochotný mluvit každý den s 10 novými lidmi?
    Jsou lidé, se kterými mluvíte, v pohodě se svou současnou situací?
    Jak uvedl jeden z vašich přispěvatelů, souvisí to s nastavením mysli.
    Pokud si to dokážou představit – a uvěří tomu – mohou toho dosáhnout.
    Je třeba charismatického leadera, aby tuto víru vštípil ostatním.
    Tito leadeři se mohou vytvořit tím, že se nechají mentorovat leaderem, který se již osvědčil.
    Znáte někoho takového?
    Jste, nebo přejete si stát se tímto leaderem?
    Jste uvnitř své zóny pohodlí nebo chcete více?
    Pomozte hodně lidem dostat to, co chtějí…
    Zajímat se o druhé je o tom, že se podělíte bez toho, abyste přemýšleli o tom, co z toho budete mít.
    Budete sklízet to, co zasejete – například příležitost.

    Re: CZ v Korea. I believe it all boils down to motivation.
    The desire in Korea seems to be greater in Korea than where you are.
    Who there is willing to talk to 10 new people every day?
    Are the people you talk to comfortable with their current situation?
    As one of your contributors stated, it has to do with mind set.
    If they can conceive it – and believe it – they can achieve it.
    It takes a charismatic leader to instill that belief in others.
    Those leaders can be developed with the mentorship of a proven leader.
    Do you know anyone like that?
    Are you, or do you desire to become that leader?
    Are you in your comfort zone or do you desire more?
    Help enough people get what they want…
    Caring is sharing without the thought of what’s in it for you.
    You will reap what you sow – such as opportunity.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close