Amway Thajsko očekává růst obratu o 4%

Dne 1.12.2018 vyšel v Bangkok Post článek s názvem Amway sees 4% 2018 growth. Thajská pobočka očekává za loňský rok rekordní obrat ve výši 19 miliard bahtů, což je nejvíce od roku 1987, kdy Amway vstoupila na thajský trh.

A protože v oboru MLM je úspěch a růst obratu firmy úzce spjat s úspěchy distributorů, je logické, že na thajském trhu jsou i nové kvalifikace. Mezi jinými i 2 noví Korunní VPA (Crown) nebo noví Korunní velvyslanečtí VPA (Crown Ambassador), kteří do Amway vstoupili v září 2008 (20 let po vstupu Amway na thajský trh), po pěti letech byli zároveň Diamanti a Ředitelští diamanti a po 10 letech se kvalifikovali jako Crown Ambassadoři. To jen pro ty, kdo by si mysleli, že trh v Thajsku musí být už dávno nasycený a že udělat Diamanta po takové době už není možné. 😛 😀

Rating: 8.20/10. From 5 votes.
Please wait...

53 Komentářů k "Amway Thajsko očekává růst obratu o 4%"

  1. Avatar for Howard Dailey Howard Dailey | 5.2.2019 z 16:08 | Odpovědět

    Who are the new pins?

  2. Všechny tři nové kvalifikace jsou udělané v roce 2018?

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 18.2.2020 z 15:11 | Odpovědět

      Ano, v Thajsku se v roce 2018 skutečně kvalifikovali (mj.) 2 noví Korunní VPA a jeden nový Korunní velvyslanecký VPA.

  3. … v Thajsku mají již několik Crown ambasadorů… Proč v Čechách a na Slovensku není po téměř 27 letech působení Amway žádný???

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 30.12.2020 z 9:15 | Odpovědět

      Možná proto, že někteří Češi ani po 30 letech od pádu komunismu nepochopili, že žijeme v kapitalismu a že i oni mohou podnikat, a tak se raději nechají zaměstnat (u Škodovky) – narážka na tuto diskuzi. Možná proto, že ti, kdo by ho mohli dokázat, se nechali ukolébat životním stylem Smaragdů a Diamantů, který, co si budeme povídat, je na české poměry luxusní. Možná proto, že je stále dost lidí, kteří místo toho, aby šli, a něco udělali, tak se raději budou ptát, proč tu ještě nejsou Crown Ambassadoři…

      Je to stejné jako ve sportu: v roce 1932 zaběhl Američn Ralph Metcalfe závod na 100 m za 10,64s a až do roku 1999 až na pár výjimek drželi rekord Američani (ty výjimky byli Francouz, Němec a Kanaďan). Jamajčani si také mohli říct, že to nemá cenu, že v Americe je to možné, protože tam žije hodně lidí a proto je pravděpodobnější, že se tam narodí někdo se schopností zaběhnout 100 m takhle rychle. Přeci jen, Jamajka má jen zlomek obyvatel (nyní asi 2,9 milionu) oproti USA. Trvalo to až do roku 2005, ale pokud se nepletu, posledních 5 rekordů drží 2 jamajští sprinteři… Přitom si ale všimněte, že nijak nerozporuji, že i na Jamajce se určitě našli lidé, kteří mají stejné uvažování jako Vy – že to nemá cenu zkoušet, protože v jiných zemích se rodí lidé s nadpřirozenými schopnostmi, zatímco na Jamajce ne. Jamajčan Asafa Powell si jen řekl, že to dokáže a dokázal to. A hned nato si to samé řekl jiný jeho krajan (Usain Bolt) a také to dokázal. Náhoda? Nebylo to tak, že jeden ukázal, že je to možné a strhnul s sebou někoho dalšího? Otázka ale zní: Kolik Jamajčanů mohlo zaběhnout světový rekord před Asafou Powellem, kdyby věděli, že to mohou dokázat a nenechali se odradit blbými kecy o tom, že jim to není souzeno, protože žijí na Jamajce?
      Četl jsem nedávno jednu starou diskuzi, kde jeden člověk naznačoval, že v ČR nejde udělat Diamanta. Cituji: “V manuálu se také píše-Na každého prospekta koukejte jako na svého potenciálního diamanta. Diamant v ČR není nikdo. Mě se to zdá přehnané.”
      Jenže od té doby v ČR i na Slovensku přibyli další Diamanti, v Čechách i Dvojitý diamant a na Slovensku Zakladatelský dvojitý diamant. Takže moje otázka zní: až tady bude Crown Ambassador, co s tím uděláte Vy?

      • … až bude u nás první Crown, tak mne nezbyde nic jinýho než mu veřejně pogratulovat. Věřím že už by u nás mohlo několik Ambasadorů být, ale nesměla by být taková fluktulace…

    • Jedním z důvodů může být to, že když si člověk v práci vydělá 20-30 tisíc (ne každý dělá ve Škodovce) a na platinové úrovni si může vydělat klidně 60-70 tisíc, tak nemusí mít motivaci budovat vyšší úroveň. Jsou lidé, kteří si mohou říct, že jim to po finanční stránce na platině stačí, že jo. Ne každý má touhu majetkem dohnat Kellnera.

      • … v motivaci to asi nebude… řekl bych že pravý důvod bude jiný…

        • A proč si myslíte, že to nemůže být v motivaci?

          • Jako bývalý Amwayák mohu říci že motivaci jsme měli velkou. Mnoho distributorů dělalo nadprůměrný výkony. Tolik loajality od distributorů jako tehdy jsem neviděl… ale po určitý době nastává velký zlom… lidé odcházejí. Zjišťovali jste proč??? Myslíte že byly líní???

            • Pojďme si to ujasnit, jak to bylo s tou Vaší velkou motivací na Crown Ambassadora. Kolika lidem denně jste ukazovali plán? S kolika novými lidmi jste se seznamovali? A jak dlouho Vám toto tempo vydrželo, resp. po jaké době u Vás konkrétně nastal ten zlom, o kterém píšete? Řeči o tom, jak jste měli všichni “velkou” motivaci nechte stranou a dejte nám čísla.
              Pokud se týká fluktuace, vysvětlení je úplně prosté. Musíte si uvědomit, že fluktuace existuje v každé firmě. Dovedete si představit, jaká by byla fluktuace ve vaší firmě, kdyby přijímali všechny, kdo jim pošlou životopis? Amway totiž žádnou selekci nedělá, takže se nemůžete divit, že ti, kdo nejsou ochotni pracovat, pak také odpadnou (nebrat prosím osobně).

              • Tehdy jsem měl cíl udělat alespoň úrověň
                perly. Musíte být nohama na zemi. Komentář k Ambasadorům byl určený k danému tématu.

                Délal jsem aktivně jako blázen plány cca 2 roky. Sliboval jsem stejně jako mí uplini vstup Tesca. Měl to být klíčový obchodní partner Amway. Tesco nevstoupilo. Pak jsem byl stejně jako mnoho jiných aktivních distributorů za hlupáka.

                • Ptal jste se, kde jsou v Čechách Crown Ambassadoři. Psali jsme Vám, že zatím tu nejsou a uvedli důvody. Vy jste myšlenku o nedostatečné motivaci odmítnul a opáčil, že motivace u Vás byla. Nyní se dozvídáme, že Vaše motivace nebyla Crown Ambassador, ale jen Perla…

                  Co to znamená, že jste dělal plány “jako blázen”? Co konkrétního jste dělal pro to, abyste dosáhl úrovně Perly? Kam jste se za ty 2 roky dostal? Kolik lidí jste osobně zaregistroval? Kolik lidí jste měl celkem ve skupině? Dozvíme se to konečně? Nebo budete pořád mlžit?

                  • Ptal jsem se proč nejsou Ambasadoři, nikoliv kde jsou.

                    Zeptám se tedy ještě jednou a konkrétně. Daný dotaz je na distributory kteří dělají Amway aktivně 10 a více let.

                    Proč v Čechách a na Slovensku po 27 letech není ani jeden Ambasador???

                    Myslíte si že takový pan Hassmann, Čížek a jiní mají nedostatečnou motivaci???

                    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 3.1.2021 z 0:12 |

                      A já se také zeptám ještě jednou, resp. to sem znovu zkopíruji:
                      Co to znamená, že jste dělal plány “jako blázen”? Co konkrétního jste dělal pro to, abyste dosáhl úrovně Perly? Kam jste se za ty 2 roky dostal? Kolik lidí jste osobně zaregistroval? Kolik lidí jste měl celkem ve skupině? Dozvíme se to konečně? Nebo budete pořád mlžit?

                    • Avatar for hhhh hhhh | 3.1.2021 z 5:16 |

                      Ver tomu že keby máš 7 dcér, manželku a príjem dvojitého diamanta (neviem presne, ale menovaný dvojitý diamant zarába cca 30 35 000€ mesačne) tak by Ti to s najväčšou pravdepodobnosťou stačilo 😀 máš čas, do smrti si neskrachovateľný, už len rozvíjaš lídrov a pomáhaš im mať väčšie biznisy, ale užívaš si dôchodok a život 🙂 takže nejde o to, že oni by to nemohli spraviť, ale ide o to, že fakt lifestyle dvojitého diamanta je na naše pomery absolútne bombový, ako bolo vyššie spomenuté

        • A proč ne? Taková možnost v předchozím komentáři by mi přišla i logická.

  4. Vážení, přeji Vám hezký zbytek Silvestra a šťastný nový rok!!!

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 1.1.2021 z 8:50 | Odpovědět

      Taktéž přeji všem šťastný nový rok. Pro Amwayáky rok Crown Ambassadora (20x21%). 😉

  5. Be a leader and create positive momentum. Set the example and then you can talk your walk. Have a prosperous 2021.

  6. … jasný, ptal jste se jako první 🙂 odpovím tedy.
    Během aktivních dvou let jsem dělal průměrně cca 20 poctivejch plánů měsíčně. Celkem tedy něco málo přes 500 poctivejch plánů. Z toho bylo pouze 12 registrovaných…

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 6.1.2021 z 10:30 | Odpovědět

      Děkuji za odpověď. A klobouk dolů, neznám moc lidí, kteří by vydrželi ukazovat plán takto vytrvale s takovými výsledky. Standardní úspěšnost by měla být něco kolem 1 registrace z 5 ukázaných plánů. Pokud jste měl ten poměr 1:40, pak zřejmě někde byla chyba (např. způsob ukazování plánu, okruh lidí, kterým plán ukazujete…)
      Takže logická otázka, která se nyní nabízí je: když jste viděl, že máte 1 registraci z cca 40 ukázaných plánů, co jste udělal pro to, abyste to změnil?
      A možná ještě jedna otázka: Kdy jste byl v Amway aktivní?

      • Výsledky byly žalostný. Beru to jako velmi tvrdou zkušenost. Je potřeba si jít za svým cílem…

        Víte, velmi se mi líbí myšlenka. Cituji: ” Raději budu mít procento z práce 100 lidí, než 100 procent ze své vlastní práce ” .

        nebo od Henryho Forda ” Ford, auto do každé rodiny ” .

        Co tím chci říci???

        Jednou jsem si řekl že by bylo hezký ” Registrace Amway do každé rodiny ”

        Musím říct že … I když jsem měl na více než 500 plánu jen 12 registrovaných, měl jsem velmi slušný portfolio budoucích zákazníků/distributorů právě na Tesco. Konverze byla 1:3. Věřil jsem tomu jakmile vstoupí zmiňovaný klíčový partner Amway, obrat a počet lidí raketově vzroste.

        Cílil jsem zkrátka na lidi, kteří chtěli ušetřit na věcech denní spotřeby.

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 7.1.2021 z 10:08 | Odpovědět

          Nechci Vám tu dávat konzultace, ale řekl bych, že tu chybu, která se ve Vašem případě stala, jste shrnul do té poslední věty. Pokud budete Amway podnikání stavět jen na lidech, kteří chtějí šetřit, budete ve velice nevděčné pozici, protože s takovými “spolupracovníky” budete mít hodně práce – v podstatě se o ně budete pořád muset starat jako o zákazníky a ještě k tomu jim budete nabízet to samé, co vidí v supermarketech a všude jinde a z čeho jsou už otupělí – slevy. Navíc člověk, kterému jde jen o to, aby ušetřil, tak nebude nikdy loajální zákazník – bude skákat z akce do akce. Jednou koupí u Vás, podruhé v Lidlu a potřetí v Bille.
          I když některé výrobky či služby vycházejí opravdu levněji než u konkurence, Amway nebyla nikdy postavená jako příležitost šetřit. Amway byla odjakživa postavena na nabízení podnikatelské příležitosti ambiciózním lidem, kteří by sice chtěli začít podnikat, ale z nějakého důvodu nemohou nebo si na to netroufají. Amway jim nabízí platformu a zázemí a na nich je, aby odvedli práci. Pokud chcete vybudovat stabilní podnikání Amway, je nutno porozhlížet se po lidech, jako jsou třeba Crown Ambassadoři. Slyšel jste někdy tyto lidi mluvit o tom, že by do Amway vstoupili kvůli tomu, aby šetřili? Nebo do ní vstoupili, protože v ní viděli cestu ke své finanční nezávislosti?
          Zkuste si položit otázku: co chcete, aby tomu člověku zůstalo v hlavě po tom, co viděl od Vás plán? Chcete, aby přemýšlel o tom, kolik měsíčně ušetří, šel na Internet a začal počítat haléře? Nebo chcete, aby odcházel s tím, s čím odcházel Bill Britt? (Pokud je to zboží alespoň trochu kvalitní, tak na tom můžu vydělat majlant)
          O čem mluví Diamanti, když mluví o tom, že pochopili plán? O šetření? Ne. Mluví o tom, že v ní viděli cestu ven z toho, kde se nacházeli. Proto se na seminářích setkáváte s Diamanty, proto vyprávějí své příběhy, aby se ostatní mohli inspirovat a říct si: “Vždyť to je normální člověk z masa a kostí jako já. Když to zvládl on, proč bych to nemohl zvládnout já?” Nemluví tam proto, abyste si pak řekl: “Když on se prošetřil k Diamantovi, proč bych se k němu nemohl prošetřit i já?”
          Potřebujete, aby ten člověk pochopil, že sleva není to, co by určovalo Váš úspěch či neúspěch v Amway. Potřebujete, aby ten člověk pochopil, že i kdyby ty ceny byly úplně stejné jako jinde, tak můžete uspět. A pokud je na něčem sleva, tak je to sice fajn, ale je to jen třešnička na dortu.

          • Děkuji za obsáhlou odpověď.

            Proč si myslíte že jsem udělal chybu v zaměření na koncový zákazníky kteří chtějí jen šetřit???

            Zeptám se jinak. Máte konkrétně Vy osobní praktickou zkušenost s přiváděním firmám platících, zdůrazňuji PLATÍCÍCH zákazníků???

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 9.1.2021 z 12:47 | Odpovědět

              Odpověď je jednoduchá – Amway nabízí prémiové produkty. Takže je to podobné, jako kdyby se prodejce Rolls-Royce zaměřil na zákazníky, kteří chtějí co nejlevnější auto. Fakt, že některé Amway produkty vycházejí levněji, není to hlavní. Pokud jste chtěl vybudovat úspěšné podnikání Amway a chtěl to postavit jen na zákaznících, potřeboval byste kvanta takových lidí, podobně, jako je potřebuje jakýkoli jiný kamenný obchod. Smysl mého příspěvku spočíval v tom, že sám asi takové kvantum lidí neznáte a daleko snáze se k němu dostanete prostřednictvím jiných aktivních lidí (tj. těch, kteří v Amway vidí obchodní příležitost). To je ostatně celý smysl MLM.

              • Odpověď je také jednoduchá.. Prémiové zboží nabízí Amway… Z cca 500 plánů 12 registrovaných a nakupujících. Konverze 1:40.

                Avšak Amway jak jsem již uvedl slibovala vstup strategického nadnárodního partnera Tesco. Psal jse také že u Tesca byl konverzní poměr zájmu cca 1:3 . Z 500 plánů bylo minimálně cca 170 vážných zájemců pro partnerský program Amway-Tesco.

                Průměrná útrata měsíční útrata mnou registrovanýho distributora včetně mě byla cca 2.000 korun. Tj max 26.000 korun na prémiových výrobcích.

                Průměrná útrata potencionálních zákazníků v Tescu ( který Vy považujete za bezvýznamný) činí minimálně 2.000 korun/měsíčně Podrobnější informace napíši později.

                To znamená že konkrétně v mým případě přicházím dodnes kvůli nesplnění dohody minimálně 170×2000= 340.000 korun měsíčně tržby.
                Jednoduchý kupecký počty.

                Mohu vědět jakou Vy máte provizi z obratu min.340.000 ???

                Děkuji

                • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.1.2021 z 10:17 | Odpovědět

                  Milý Vláďo, tak znovu. Jde o to, co těm lidem nabízíte. Ano, konverze zákazníků, kteří chtějí šetřit možná bude 1:40, protože zboží Amway patří mezi prémiové produkty a cílí na lidi, kteří hledají kvalitu, nikoliv na lidi, kteří jsou kvůli 10% slevě na máslo (abychom si rozuměli, jedná se o 4 Kč) ochotni cestovat přes půl republiky. Konverze lidí, kteří hledají obchodní příležitost může být 1:5.
                  Ohledně Tesca, opakuji to už asi posté: Amway v tomto ohledu NIC neslibovala. Ano, vedla se jednání, ale nakonec z důvodu změn ve vedení Tesca, byla tato jednání ukončena. O těchto jednáních, na základě kterých tu teď tvrdíte, že Amway něco slibovala, jste se musel dozvědět “šeptandou”. Žádný jiný způsob, jak byste se to mohl dozvědět, neexistuje. V ŽÁDNÉ OFICIÁLNÍ KOMUNIKACI NIKDY NEPROBĚHLA ŽÁDNÁ INFORMACE ANI O TOM, ŽE SE NĚJAKÁ TAKOVÁ SPOLUPRÁCE CHYSTÁ! Kromě toho, srovnáváte nesrovnatelné – Tesco Vám ze svého obratu nikdy nedá plné peníze, protože se vždy budete dělit o peníze na marketing a reklamu s jeho ostatními prodejními kanály, takže z obratu 340k byste neměl tu samou provizi, jako u Amway.
                  Chápu Vaše rozhořčení, pokud jste s tím na 100% počítal, ale bohužel jste svůj byznys stavěl na něčem, co nebylo ještě jisté. Nevím, kdo s Vámi tuto informaci komunikoval, ale nemyslím, že chyba je na jeho straně. Vycházím z toho, že Vám tu už poněkolikáté vysvětluji, že musíte rozlišovat mezi oficiální komunikací o zahájení spolupráce s nějakým partnerským obchodem a informacemi o tom, o čem se vedou jednání. Zatím to vypadá, že ten rozdíl nechápete a tak se nemůžete divit, že to dopadlo tak, jak to dopadlo.
                  Pokud budete schopen doložit oficiální komunikaci od firmy ohledně toho, že Tesco bude partnerským obchodem Amway, pak Vám slibuji, že se Vám tu veřejně omluvím a dám Vám za pravdu. Teď je řada na Vás, abyste to doložil.

          • Tvrdíte že ” Amway nebyla nikdy postavená jako příležitost šetřit.” ?? 🙂 :-):-) ?? Pusťte si prosím video https://m.youtube.com/watch?v=iaHdV-15hcg&t=37s

            V prvních 4 minutách máte důkaz o opaku. 🙂 … 1.ÚSPORA ČASU A PENĚZ -30% změnou způsobu nakupování… 🙂 🙂 🙂

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.1.2021 z 10:32 | Odpovědět

              Vláďo, Vláďo. Těch 30% je rozdíl mezi VO a MO cenou. Takže ano, jako distributor neplatíte MO marži, takže v tomto slova smyslu šetříte. Pointa je v tom, že pokud jste dosud kupoval šunty, pak za Amway zboží naopak zaplatíte více, protože kupujete kvalitnější zboží. Znovu použiji příklad s auty a záměrně použiji extrém. Představte si, že Vám někdo bude tvrdit, že má pro Vás super nabídku na koupi auta, kdy ušetříte 30%. Rolls-Royce za 7 milionů. No neberte to! Původní cena 10 milionů, Vy ho máte jen za 7 milionů. Jaký bude Váš konverzní poměr, když toto budete nabízet zákazníkům? Jen abyste si ten příklad nevyložil špatně, Amway nenabízí zboží za deseti až dvacetinásobek ceny průměrných cen jako Rolls-Royce, je to příklad jen pro ilustraci toho, proč jste se svou argumentací neuspěl. Amway nabízí kvalitní přípravky, které jsou cenově srovnatelné s tím nejkvalitnějším, co je na trhu, v některých případech vychází levněji, v jiných případech (např. když výrobek nabízí nějakou přidanou hodnotu) může být cena o něco vyšší. Takže pokud chcete lidi lákat na 30% slevu, pak musíte nejdříve vědět, co za výrobky používají právě teď. A nebo musíte být ve svých vyjádřeních přesný. Např.: “Pokud budete mít licenci, nemusíte platit MO marži a můžete ušetřit oproti tomu, kdybyste stejné (nebo obdobně kvalitní) zboží kupovali za maloobchodní ceny.”
              Ten odkaz na video, který jste se postnul, opět dokladuje jedinou věc: nedokážete rozlišit oficiální komunikaci od způsobu, jakým toto podnikání provozuje jeden konkrétní distributor. Já to dokážu, proto jsem si to video ani nepouštěl.
              Takže znovu Vás poprosím, pokud z něčeho obviňujete Amway, laskavě používejte jejich oficiální materiály. Děkuji.

              • Aha … Video jste si nepustil??? 🙂 🙂 🙂 Rozumím, pravda mnohdy bolí… Jen tak pro informaci. Na videu mluví Český Smaragd. Myslíte si že by takový Český Smaragd lhal??? 🙂 🙂 🙂

                • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.1.2021 z 22:38 | Odpovědět

                  Budu věřit tomu, že ze sebe blbého jen děláte. Je na tom, co jsem psal, něco nejasného? Ta sleva je počítána oproti tomu, kdybyste stejné zboží kupoval od distributora, resp. kdyby se stejné zboží prodávalo v klasickém maloobchodě. Nikde nikdo netvrdí, že ušetříte 30% oproti nejlevnějším šuntům nebo oproti tomu, co nakupujete teď. To se snad rozumí samo sebou, že tohle Vám nikdo slíbit nemůže – každý člověk kupuje jiné značky za různé ceny, tak těžko může někdo garantovat pevnou slevu v procentech proti těmto cenám. Pokud tohle někdo nechápe, pak mi nezbývá, než ho politovat. Příklad s obchodním řetězcem je pouze ilustrační, aby lidi věděli, kde se berou peníze na odměny. Sám jste viděl, jak Vám Váš přístup fungoval. Pokud jste s výsledkem spokojen a domníváte se, že jste vše dělal správně a za Váš neúspěch mohou ostatní, klidně si v té iluzi zůstaňte. Čím déle s Vámi diskutuji, tím více mám pocit, že jen potřebujete na někoho hodit vinu za svůj neúspěch. K tomu Vám nápomocen nebudu, omlouvám se.

  7. Why do you say “you need to look around for people like Crown Ambassadors.” Why not look around for people that have the ability to become Founders Platinum?” Or, are teachable to learn the skills to become one? Leaders develop other leaders. You become a Founders Emerald leader by helping three others become Founders Platinum. They usually have to see you do it before they can believe they can do it. Very few will grow bigger than you if you don’t set the example for them. Forget about Crown Ambassador for the time being and focus on achieving your next pin. So, what’s your next pin going to be? Your journey continues with your next step; not a gigantic leap.

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 7.1.2021 z 18:08 | Odpovědět

      It was just an example. Of course, they don’t need to have the ambition to become Crown Ambassadors. My recommendation was rather about finding people with the right attitude. Doesn’t matter if they want to become Platinum or Crown Ambassador (of course the latter is better 😉 ) but they need to run this business as a business, not as a way to save money.

  8. Pro Admina: Jestli máte v ukazování plánů konverzní poměr 1:5 jak píšete, pravděpodobně máte neskutečný talent. V tom případě Vám blahopřeji a jen tak dál. Běžte tvrdě za svým. Je otázka času kdy tímto tempem předběhnete třeba Hassmanna. Tento argument myslím zcela vážně!

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 9.1.2021 z 12:55 | Odpovědět

      Upřesním jen jednu věc, abychom si dobře rozuměli. Poměr 1:5 neznamená, že ukážete 5 plánů, zaregistrujete z toho jednoho člověka a ten se rozjede a udělá 21%. Je to počet zaregistrovaných lidí (nic to neříká o tom, jestli ti lidé potom budují skupiny). Tato hodnota není žádnou výjimkou. Spousta aktivních lidí, kteří dělají ten byznys správně, má ten poměr obdobný. Pokud jste se mu nepřiblížil, pak po pár desítkách plánů byl nejvyšší čas na konzultaci. Jen říkám, co bych ve Vašem případě udělal já. Rozhodně bych nemlátil 2 roky hlavou o zeď a nepředpokládal bych, že v ní udělám díru (v té zdi).

      • Ano. Poměr 1:5 znamená, že ukážete 5 plánů, zaregistrujete z toho jednoho člověka. Jestli bude aktivní a jaký pozice dosáhne je další věc.

        Tímto potvrzuji a zopakuji svůj výše uvedený argument. Máte v tomto neskutečný talent!!
        Být Vámi, šel bych si tvrdě za svým.

        Bylo by pěkný předběhnout třeba na Český a Slovenský MLM scéně druhýho nejúspěšnějšího distributora pana Hassmanna. Nemyslíte?

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.1.2021 z 22:41 | Odpovědět

          Stejná čísla můžete mít i Vy. Stačí, když změníte svůj přístup a budete cílit na jinou skupinu lidí. Co s tím uděláte? Půjdete si tvrdě za svým? 😉

          • Na kterou skupinu lidí bych měl podle Vás cílit?

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 12.1.2021 z 11:59 | Odpovědět

              Můj názor je, že byste měl cílit na 2 skupiny lidí: na lidi, kteří už teď kupují kvalitní zboží, a dále na lidi, kteří hledají další zdroj příjmu navíc k tomu, co teď mají. Z těch prvních si můžete dělat zákazníky, z těch druhých spolupracovníky.

              • Další zdroj příjmů hledá mnoho lidí. Získat někoho k spolupráci s Amway je vzhledem k velmi špatný reputaci velmi těžké. Viz předchozí zkušenost. Konverzní poměr 1:40.

                Kvalitní zboží koupíte v jakémkoliv větším supermarketu.

                Existuje v dnešní době nějaká přidaná hodnota, kterou získají zákazníci pouze v Amway?

                • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 13.1.2021 z 21:53 | Odpovědět

                  Tou špatnou reputací máte na mysli sérii blogů náboženského fanatika a jeho křižáckou výpravu proti Amway, kterou vede cca od roku 2010? Normální člověk, který zjistí, co je pan Černý zač, tomu nevěnuje pozornost.
                  Zboží ze supermarketu nenabízí obchodní příležitost – prostě ho jen nakoupíte za nějakou cenu a máte ho. Na zboží Amway si můžete postavit své vlastní podnikání.
                  Kromě této přidané hodnoty je i spousta dalších, ale odpověď je nad rámec těchto stránek, informace o výrobcích jsme zde přestali poskytovat.

                  • Nějaká křížová výprava mne nezajímá. Je to zavádějící údaj..

                    Špatnou reputaci myslím realitu. Tak to prostě je.

                    Obávám se že realitu nepochopíte. Pravděpodobně si vybíráte lidi kterým ukazujete plán. Právě proto máte konverzní poměr 1:5
                    Pak ale neděláte poctivý plány.

                    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 16.1.2021 z 23:36 |

                      Ano, vybírám si lidi, kterým ukazuji plán. Špatná “reputace” u lidí, kteří o Amway vědí jen dezinformace z Internetu, mě nezajímá. Koneckonců, kdyby to bylo důležité, spousta dnes úspěšných distributorů, by nikdy nezačala dělat Amway, protože i oni ze začátku trpěli předsudky. Můžu jmenovat, pokud chcete, ale bude to hodně dlouhý seznam…

  9. Only about 2% of people are “leaders” at any given moment. If you don’t know any of them outside the business, seek opportunities to meet and befriend them. In the meantime, develop your leadership skills and find and help people who are willing to follow your lead and develop their own leadership. Invest your time in doing so. Help enough others get what they want and you will eventually get what you want. It is the Law of Return. What goes around comes around. You will reap what you sow. So, sow abundantly. And never, ever give up. You can do it.

    • Hi Howard, how are you? You’re right. First of all, “Help enough others get what they want and you will eventually get what you want.” Nice quote. Thanks and have a nice evening.

  10. … vybíráte lidi kterým ukazujete plán… Mohu vědět kolik děláte měsíčně realných plánů?

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 17.1.2021 z 9:51 | Odpovědět

      V období, kdy jsem rozjížděl skupinu, jich bylo pravidelně cca 1 denně, ale počet vybíraných kontaktů jsem měl 3-5 denně. V okamžiku, kdy se skupina rozjela, to bylo méně plánů pro mě osobně a více tabulových plánů pro skupinu.

      • Jasný, to znamená že při pečlivém výběru jste vybral 1 z 5. A máte konverzní poměr 1:5.

        V tom případě bych měl konverzní poměr 1:25. Ale měl jsem 1:40.

        Osobně jsem si nikdy lidi nevybíral komu ukážu plán a komu ne. Praxe mne to jen potvrdila a vyplatilo se mne to. Ale o tom si můžeme popovídat jindy.

        Když jste začínal, kolik lidí jste měl napsaný na seznamu???

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 17.1.2021 z 21:52 | Odpovědět

          Na prvním seznamu něco přes 60, pak jsem to rozšířil na 340. A pak jsem ho rozšiřoval dál.
          Jinak, možná si nerozumíme s tím vybíráním. U mě to znamenalo, že jsem tomu člověku ukázal plán až teprve, když jsem viděl, že ten člověk hledá další zdroj příjmu. Na to stačí pár otázek během běžného hovoru.

Napsat komentář: Vláďa T Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close