Amway – nenaleťte dezinformacím aneb 12 lží o Amway

Před nějakou dobou jsme věnovali několik článků lidem, kteří prostřednictvím celé série blogů patřících jednomu majiteli šíří o Amway na Internetu dezinformace a pomluvy, kvůli svému přesvědčení, že (cituji doslova): “v Amway budujete ďáblovu síť a to pravý křesťan chtít nemůže a nesmí”. Dnes tyto náboženské fanatiky necháme stranou a zaměříme se na nejčastější dezinformace a mýty, které prostřednictvím svých blogů šíří, a budeme je konfrontovat s fakty a ukážeme si, proč jsou tyto informace nepravdivé.


ANKETA: Setkali jste se někdy s dezinformacemi o Amway?

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

Lež č. 1 – Amway je pyramidová hra / letadlo

NEPOCHOPENÍ PRINCIPŮ FUNGOVÁNÍ AMWAY

Už v roce 1979 rozhodla americká Federal Trade Commission po 4 letech zevrubného zkoumání, že Amway není pyramidová hra, ale legální multilevel marketing. Celý záznam z procesu je k dispozici ke stažení na stránkách ftc.gov. Amway dnes působí více než 60 let ve více než 100 zemích a teritoriích na celém světě a v každé zemi, kde došlo k vyšetřování*, došly soudy k závěru, že Amway není pyramidová hra.

* kromě USA v letech 1975-1979 jsou zdokumentována vyšetřování v Jižní Koreji v roce 1991, ve Velké Británii v roce 2008 a v Indii v roce 2014, vždy se stejným výsledkem.

Lež č. 2 – Všechny MLM (tedy i Amway) jsou produktové pyramidové hry

NESMYSLNÁ DEFINICE, KTEROU ŽÁDNÁ AUTORITA NEUZNÁVÁ

Produktová pyramidová hra je terminus technicus používaný samozvanými “odborníky” na téma MLM. Tito lidé (FitzPatrick, Taylor a další) vydělávají na takzvaných “konzultacích” a živí se tím, že obor MLM pomlouvají. Žádný zákon a pochopitelně žádný soud nikdy tento termín neuznal. Důvodem je to, že pyramidová hra z definice nenabízí vstupujícímu členovi za jeho vstupní poplatek žádnou protihodnotu nebo jen zboží velmi mizivé kvality. Pokud se ale nabízí zboží, které je kvalitní a které si lidé kupují kvůli jeho užitné hodnotě, jedná se o legální obchod.

Lež č. 3 – Amway zboží je předražené. Prodávají špagety za 435 Kč!

SROVNÁNÍ DĚLÁNO NA ZÁKLADĚ NEÚPLNÝCH INFORMACÍ

Cena Amway zboží je dlouhodobě konkurenceschopná a odpovídá kvalitě. Přesto můžete na Internetu nalézt zavádějící tvrzení o předraženosti špaget i jiných výrobků. Vždy, když srovnáváte, musíte srovnávat zboží obdobné kvality. V případě Amway špaget jsou to špagety vyráběné stejnou technologií (trafilatura al bronzo), jejichž cena je i na běžném trhu vyšší, než cena běžných, rychle sušených těstovin s hladkým povrchem – viz např. odkaz zde, kde je 500 g konkurenčních špaget vyráběných touto technologií nabízeno za 91 Kč. Pro srovnání: doporučená maloobchodní cena Amway špaget po přepočtu na 500 g vychází na přibližně 54 Kč a cena pro distributory je 45,50 Kč.

Důkaz o tom, že cena Amway výrobků, byť není nejnižší na trhu, odpovídá kvalitě, je možné nalézt např. v článcích Recenze: ARTISTRY™ essentials Odstraňovač líčidel z očí a rtů a Recenze Amway výrobku Artistry vyhlazující sérum.

Navíc, Amway poskytuje záruku spokojenosti, takže kdokoliv, kdo není spokojen s kvalitou nebo cenou, může i načatý výrobek vrátit a dostane zpět všechny své peníze. Tuto záruku přitom firma poskytuje již od svého založení, tj. více než 60 let. Sami si můžete odpovědět na otázku, zda by firma dokázala vyrůst v největší firmu přímého prodeje, kdyby prodávala předražené výrobky, které můžou lidé vrátit.

Lež č. 4 – Pokud se zaregistrujete v Amway, musíte nakupovat za 5000 Kč měsíčně

TVRZENÍ VYTRŽENO Z KONTEXTU

Podepsáním přihlášky Amway se k ničemu takovému nezavazujete. Veškeré nákupy u Amway jsou zcela dobrovolné. Pokud někde uvidíte toto tvrzení, bude se pravděpodobně odkazovat na video s nejmenovaným českým Diamantem, který tvrdí, že dělat 100 bodů je základ/povinnost. Tato věta je ovšem vytržena z kontextu. Celý obsah sdělení zní: Pokud chcete být úspěšní v Amway, bude potřeba poznat zboží, jeho vlastnosti, přednosti. To se nejlépe naučíte tím, že ho budete používat. A dále, pokud chcete někoho ve své skupině učit, jak udělat obrat (100, 200 b…), ze všeho nejdříve se to musíte naučit Vy! Není možné učit někoho, co sám neumím. A toto snad uzná každý. Každý, kromě náboženských fanatiků typu Jindřicha Bobliga z Edelstadtu, který za vším vidí Satana.

Lež č. 5 – V Indii zavřeli ředitele pobočky Amway, což je důkaz, že se jedná o pyramidu

POLOPRAVDA, PŘEKROUCENÁ INFORMACE A NESPRÁVNÝ VÝKLAD

Pravda je taková, že ředitel indické pobočky byl skutečně v minulosti dvakrát zatčen. Poprvé to bylo v roce 2013 na základě falešného obvinění, že Amway je pyramidová hra, za což se omluvil ministr pro korporátní záležitosti Sachin Pilot (odkaz zde). Důvodem bylo, že tehdejší zákony byly napsány více než 20 let předtím, než na indický trh přišly první MLM firmy a pojem pyramidová hra nebyl jednoznačně definován. Všechno zlé je ale k něčemu dobré – když se situace na základě neprověřeného obvinění v roce 2014 opakovala (odkaz zde) a znovu došlo ke zneužití tohoto “děravého” zákona, byl tento incident pověstnou poslední kapkou a popudem pro indickou vládu, aby zavedla novou legislativu pro přímý prodej (odkaz zde). Tím došlo k jasnému rozlišení multilevel marketingu od pyramidových her a od té doby indický trh s přímým prodejem roste. Třešničkou na dortu je, že jeden kritik, který svého času opěvoval Indii a tvrdil, že by si z ní západní země měly vzít příklad, protože je údajně v potírání pyramidových her nejdál, nyní otočil a viní indickou vládu z toho, že se nechala uplatit…

To, že dezinformační weby zůstaly pouze u prvotní informace o zatčení a zamlčují zbytek příběhu, by mělo být dostatečným vodítkem pro inteligentní lidi, aby si ujasnili, kde je pravda.

Lež č. 6 – Amway se nechová ekologicky, protože převáží “Jary” přes půl zeměkoule

POUŽITÍ POLOVIČATÝCH INFORMACÍ K TOMU, ABY VE ČTENÁŘI VYVOLALY CHYBNÝ ZÁVĚR

Kritik zamlčuje, že uhlíková stopa, kterou zanechává lodní přeprava koncentrátů i na vzdálenost 6000 km, je naprosto zanedbatelná, v porovnání s kamionovou přepravou ředěných výrobků po Evropě (možná proto, že vůbec netuší, co to uhlíková stopa je).

Tvrzení, že se Amway nechová ekologicky, protože své výrobky (jako např. LOC) přepravuje z USA, je nepravdivé hned ze dvou důvodů: jednak se LOC již nevyrábí v USA, ale v Evropě, a za druhé, uhlíková stopa, kterou přeprava LOC zanechávala v době, kdy se dováželo z USA, byla díky jeho vysoké koncentraci a použití lodní přepravy i tak menší, než uhlíková stopa ředěných výrobků, které jsou normálně dostupné v obchodech. Pokud Vás zajímají podrobnosti k tomuto tvrzení, přečtěte si článek Je přeprava Amway výrobků skutečně ekologická?

Lež č. 7 – Amway chybí v žebříčku nejekologičtějších firem magazínu Newsweek, z čehož vyplývá, že to s tou ekologií nebude tak slavné

MANIPULACE S FAKTY, NEÚPLNÁ FAKTA

Amway se na výše uvedeném žebříčku nenachází z jednoduchého důvodu – jedná se o žebříček firem veřejně obchodovaných na burze, tudíž se na něm Amway jako soukromá společnost logicky ani nemohla objevit. Více informací naleznete v článku Amway kritik přistižen při manipulaci.

Pokud Vás snad zajímá, jak je na tom firma Amway se svým přístupem k životnímu prostředí, pak vás možná zaujmou články zde.

Lež č. 8 – Amway je sekta

NESMYSL! NÁLEPKA POUŽÍVANÁ K VYVOLÁNÍ STRACHU A ZAKRYTÍ SKUTEČNOSTI, ŽE KRITIKŮM DOŠLY ARGUMENTY

Stačí si položit jednoduchou otázku: Co je účelem snažení Amway distributorů? Je to snaha najít lidi, kteří chtějí změnit svou finanční situaci, a kterým pomůžou stát se nezávislými podnikateli. Znáte nějakou sektu, kde by ze členů chtěli mít nezávislé lidi?

Proč tedy někteří lidé tvrdí, že Amway je sekta? Nevím, jak to říct slušně… Asi ze stejného důvodu, kvůli kterému tito stejní lidé tvrdí, že “Seznam.cz je propagátor Satana“, že “Papež František je člověk, kterého ovládá Satan“, že “Lady Gaga je pod velkou mocí Satana“, že když Vám nejde Internet, mohou za to démoni, že “kreslené filmy Walta Disneye se používají pro kontrolu dětských myslí” a že “Karel Gott provozuje dábelskou show“, což je údajně důkaz toho, že v hudebním průmyslu je Satan. Nevěříte? Pak si přečtěte článek Co mají společného Seznam.cz, Papež František, Lady Gaga a Amway? – Perly z českého Internetu.

Skutečně, pan Černý, který je autorem dezinformačních webů o Amway, je, až na jednu výjimku, rovněž autorem výše uvedených citátů (ona výjimka se týká tvrzení o spojitosti démonů a nefunkčního Internetu, jehož autorem je jiná osoba, která ovšem publikovala na dezinformačních webech pana Černého několik článků).

Pokud Vás nezajímají tvrzení náboženských fanatiků, ale chcete vědět, co si o Amway myslí odborníci, pak si přečtěte článek Skutečně tvrdí odborníci, že Amway je sekta?

Pokud Vám toto nestačí, pak se můžeme sejít v 6 hodin 66 minut a Satan s Vámi. 🙂

Lež č. 9 – Na Amway seminářích je přítomna davová psychóza, šílenství, tleská se, jásá, skanduje a křepčí…

NESMYSL! TVRZENÍ POUŽÍVANÉ K VYVOLÁNÍ STRACHU

Na Amway semináře jezdí lidé, kteří vidí v Amway cestu k dosažení finanční nezávislosti. Někteří z těchto lidí jsou nadšení a své nadšení dávají najevo. Podobně jako když jdete na fotbalové utkání, kde hraje Váš oblíbený tým, nebo na koncert svého oblíbeného zpěváka či zpěvačky. Zajímavé je, že nikdo z kritiků se nepozastavuje nad tím, že se tleská na koncertě, ale když někdo zatleská někomu, kdo dosáhl úspěchu v Amway, tak jim to přijde nepochopitelné. Otázkou je, kde udělali soudruzi z řad kritiků chybu… 🙂

Lež č. 10 – V Amway vydělávají jen ti, co stihli být na začátku. Dnes už je na Amway pozdě

NEPRAVDA! NEPOCHOPENÍ ZÁKLADNÍCH PRINCIPŮ FUNGOVÁNÍ AMWAY

Existuje mnoho mladých distributorů po celém světě, kteří ani nemohli stihnout začátek, protože v době, kdy Amway začínala, nebyli ještě ani na světě. Přesto se jim podařilo dosáhnout během krátké doby Diamantových nebo i vyšších kvalifikací. Chcete vědět, jak dlouho jim to trvalo? Pak si přečtěte článek Amway – máte ještě šanci?

Všechny tyto příběhy dokazují pravdivost slov spoluzakladatele Amway, Riche DeVose: “Není to o tom, kdy vstoupíte. Je to o tom, co uděláte po tom, co vstoupíte!”

Lež č. 11 – V Amway nejvíc vydělávají ti nahoře, ty nikdy nemůžeš vydělat víc než ti, kdo jsou nad tebou

NEPRAVDA! NEPOCHOPENÍ ZÁKLADNÍCH PRINCIPŮ FUNGOVÁNÍ AMWAY

Váš příjem z Amway nezávisí na tom, jestli jste nahoře nebo dole, ale na tom, kolik práce odvedete. Prodejní a marketingový plán firmy Amway (odměňovací systém) je nastaven tak, že si můžete vydělat více, než všichni lidé nad Vámi. I to je důvod, proč Amway stále funguje – nikdo by totiž nechtěl vstoupit do systému, kde by bylo jasné, že vždy budete vydělávat méně než ti, nad Vámi. I když… tak mě napadá, není toto přesně to, co na Vás čeká v zaměstnání? 😉

Lež č. 12 – LOC se vyrábí z palmového oleje a kvůli Amway se tak vypalují tropické deštné lesy

NEPRAVDA! ZNEUŽITÍ EVIDENTNÍHO PŘEKLEPU NA STRÁNKÁCH AMWAY. ZÁMĚRNÉ NEODSTRANĚNÍ ZAVÁDĚJÍCÍ INFORMACE ANI PO PŘEDLOŽENÍ DŮKAZU, ŽE TOMU TAK NENÍ.

LOC se nevyrábí z palmového, ale z kokosového oleje. Produkce kokosového oleje, který se získává z kokosovníku ořechoplodého, je považována za trvale udržitelnou, zatímco produkce palmového oleje, získávaného z palmy olejné, může být jak udržitelná, tak neudržitelná. Na našich stránkách je uveden důkaz, že LOC z palmového oleje ani nelze vyrobit. Pravdou zůstává, že za tuto dezinformaci si může Amway tak trochu sama, protože na českých stránkách dlouhou dobu visel špatný překlad z angličtiny. Na druhou stranu, přestože je tento překlep již delší dobu opraven, tvrzení, že se LOC vyrábí z palmového oleje, na kritikových stránkách visí dodnes a to i přesto, že byl na tento fakt upozorněn. Jedná se tedy z jeho strany o záměrně šířenou lež! Podrobnější informace naleznete v článku Amway a palmový olej.

A jak jste na tom Vy? Naletěli jste někdy na některé z výše uvedených (nebo i jiných) dezinformací o Amway? Hlasovat můžete v anketě v úvodu článku.

ČTĚTE TAKÉ

Varování před dezinformačními weby o Amway
Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner
Co mají společného Seznam.cz, Papež František, Lady Gaga a Amway? – Perly z českého Internetu
Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner
Share Button
Rating: 10.00. From 13 votes.
Please wait...

121 Komentářů k "Amway – nenaleťte dezinformacím aneb 12 lží o Amway"

  1. NEUMANN FRANTIŠEK | 2.8.2020 z 10:46 | Odpovědět

    AHOJ ADMINE.PŘED NĚJAKOU DOBOU JSI NAPSAL,ŽE BY JSI MOHL NĚCO NAPSAT O BINÁRNÍM SYSTÉMU.PROSÍM,BYL BYS TAK LASKAV,A UDĚLAL SROVNÁNÍ BINÁRNÍHO A STAIRSTEP BREAKAWAY SYSTÉMU.URČITĚ TO BUDE OBROVSKÁ POMOC PŘI POCHOPENÍ POZITIV I NEGATIV PRÁCE V MLM V RÁMCI TĚCHTO SYSTÉMŮ.PŘEDEM DĚKUJI ZA NÁS VŠECHNY,KTERÝM TVOJE VYSVĚTLENÍ URČITĚ VELMI POMŮŽE.FRANTA

    • Amway-Fakta | 2.8.2020 z 22:49 | Odpovědět

      Zdravím, článek jsem začal sepisovat před nějakou dobou, je hotová hrubá verze, ale tu jsem zatím nepublikoval. Je totiž moc dlouhá a chybí obrázky, které jsou nutné pro vysvětlení. Podle reakcí lidí z mého okolí, kteří měli možnost ten článek číst, jsem usoudil, že není dostatečně srozumitelný (vzhledem k tomu, že vyžaduje, aby čtenář byl napřed seznámen s řadou pojmů, které se vyskytují v binárním systému), takže jsem se rozhodl jej nepublikovat. Věřím ale, že Vaše Platina by měla být schopna toto vysvětlit, takže Vám doporučuji, abyste se obrátil na ni.

  2. Navrhuji zestručnit poslední odpověď v anketě na: “Jsem dement”. 😀

  3. Zdravím,zmínil jste se o panu Černém a jeho článcích o Amway.Jen jsem se chtěla zeptat to je ten pán co má firmu s čisticími prostředky ?

    • Amway-Fakta | 16.8.2020 z 7:40 | Odpovědět

      Zdravím. Podle našich informací se nejedná o majitele firmy Eurona by Černý, Lukáše Černého, ale o Luboše Černého. Případný příbuzenský vztah není moc pravděpodobný, ale na jeho potvrzení nebo vyvrácení nemáme dost informací.

  4. Zdravím, mohli by ste sem niekto hodiť linky na fakty typu “Nutrilite, eSpring a Atmosphere Sky sú top 1 produkty vo svojich oblastiach”, resp. že Artistry patrí do TOP 10 najpredávanejšich značiek kozmetiky na svete? 🙂 neviem to dohľadať, ale viem, že to na nete je

  5. Ahoj Admine,
    našel jsem jedno video kde jsou VÝJIMEČNĚ lidé s Amway spokojeni. Jde ovšem ryze o jejich zaměstnance, kteří narozdíl od mnoha distributorů dostávají za svou práci vždy důstojnou mzdu.

    Viz

    https://m.youtube.com/watch?v=D32HuutVOvo

    díky
    Vláďa

    • Amway-Fakta | 15.10.2020 z 1:10 | Odpovědět

      Já Vám to řeknu takhle: existují tisíce nahrávek spokojených distributorů/Diamantů. Ti Vám z té Vaší statistiky “výjimečnosti” nějak vypadli. Smaragdi budou dost pravděpodobně spokojeni také. A když se tak nad tím logicky (víte co to je?) zamyslím, tak asi i většina lidí, kteří pravidelně obnovují, a to i přesto, že podle Vás nedostávají důstojnou mzdu (zřejmě jsou si, na rozdíl od Vás, moc dobře vědomi toho, jak moc/málo práce odvedli). Takže o nějaké výjimce ohledně spokojených lidí se mluvit rozhodně nedá. Zřejmě jste nepochopil základní princip Amway: firma není zaopatřovací ústav. Pouze nabízí příležitost a zázemí a odměňovací systém, který je transparentní. Práce je na Vás. Pokud nejste ochoten ji odvést, proč je Vám tak proti srsti, že někdo jiný k tomu ochoten je a cítíte nutnou potřebu tu příležitost shazovat? Vy jste si ji vyzkoušel? Jestli ano, dejte tu samou šanci jiným, protože jestli se Vám nedařilo, nic to neříká o tom, že to tak půjde u všech. A pokud jste ji nevyzkoušel, pak jednoduše mlčte, protože nemáte právo někoho poučovat o tom, co je k úspěchu v tomto businessu potřeba. To je vzkaz přímo od majitele Amway, Riche DeVose, ne ode mě. Najdete ho na nahrávce Try or Cry. “If you are not going to do something about it then shut up about it!”
      Mě na tom vždy fascinuje jedna věc – a to je, jak se kritici pasují do role “hodnotitelů”. Kdo jim dal právo hodnotit, jestli ti lidé, kteří zůstávají s Amway, dostávají nebo nedostávají přiměřenou odměnu? Nemyslíte si, že, za prvé, by to měli nechat na nich, a za druhé, jim do toho nic není?

  6. Do a little, make a little. Do a lot, make a lot. Do nothing, make nothing. Sounds fair to me.

  7. Kdyby Amway místo lží splnila jeden slib , alespoň vstup Tesca do sítě, mohlo mít mnoho distributorů alespoň malý pasivní příjem. Nemyslíte?

    • Pokud Vaše představa je, že když se místo Tesca podařilo dohodnout jiný obchod, tak se automaticky jedná o lež, tak s tím nic nenadělám. Mimochodem, Amway NIKDY nelhala a ani neslibovala vstup Tesca do sítě. Pravda, jednání probíhala, ale následně došlo ke změně vedení v Tescu a celé jednání zamrzlo, takže se holt dojednal jiný obchod. Pro Vás nepřekonatelný problém, pro jiné super příležitost. 😉

      • Mohu prosím vědět jaký jiný obchod se podařilo dohodnout místo Tesca??

        • Můžete. Jedná se o obchod s potravinami – Polar. Navíc, v současné době probíhá vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých partnerských obchodů. Firma získává zpětnou vazbu od distributorů a plánuje se větší podpora celého projektu partnerských obchodů na celoevropské úrovni.

        • A od koho jste slyšel mluvit (slibovat) o tom Tescu? Zaměstnance či nějakého distributora?

          • Od svých tehdejších uplinů přece:-) . Vy jste v Amway teprve krátce, že?? 🙂

            • Nejsem v ní “krátce”. Ale z jistého zdroje jsem se v minulosti dozvěděl, že s firmou jedná Polar (předtím než byla tato firma zařazena mezi partnerské obchody), takže jsem se neměl Tesco důvod nezajímat. 🙂

            • Amway-Fakta | 26.10.2020 z 9:08 | Odpovědět

              Čili je to tak, jak jsem psal. Někdo z uplinů Vám řekl kdovíco, Vy jste si to vyložil jako slib a teď z toho obviňujete Amway. Každopádně, potraviny tu máme, takže kde vidíte problém?

              • Než Vám odpovím přepošlu komentář z jiné diskuse ohledně tématu… viz. ” Jo jo to Tecso si pamatuji, mleli o tom snad 2 roky. Jako že to Tesco vstoupí, pak to bude úplně o něčem jiném, to změní celý Amway „biznis“ vydržte to Tesco přijde a sežeňte co nejvíc lidí ať toho pořádně využijeme. Velký prd, Tesco nevstoupilo……

                • Takže někdo něco prohlásí na Internetu a Vy se toho držíte jako klíště. Co se třeba podívat na to, že už potraviny jsou (i když přes jinou firmu)? Podle Vás úspěch Amway stojí a padá s Tescem? Tohle uvažování fakt nechápu…
                  Jen tak mezi námi, o Tescu se rozhodně nemluvilo 2 roky. Nesmíte věřit všemu, co nějaký ňouma někde napíše. Navíc se nikdy nemluvilo o tom, že je to jisté, protože jednání byla teprve v počátku. Takže někdo někde něco zaslechl, pustil to tichou poštou dál, Vy jste se toho chytl a teď obviňujete Amway, že Vám lhala. Takže to zkraťme: pošlete mi jakýkoli oficiální materiál, kde by Amway slibovala vstup Tesca a budeme se bavit dál. Pokud ho nemáte, pak jste jen obětí tiché pošty, nic víc. Pokud neumíte takové informace zpracovávat, pak je raději pusťte z hlavy. Ušetříte si tak spoustu starostí.

                  • Ještě než Vám ještě odpovím přepošlu opět jeden komentář který s tématem souvisí : ” Ty partnerské obchody tam stejně fungovaly jen jako pozlátko, tedy že už nejde jen o Amway, ale o normální nakupování v běžném životě ze kterého jsou peníze. Trochu smysl dávalo to telefonování, které bylo o trochu levnější. Společnost na tu elektriku a plyn zkrachovala, poté svou síť prodala společnosti Bohemia energy, kterou předtím Amway distributoři pomlouvali. Prodával se tam dokonce i popcorn a chemické sračky od Bubllelogy které se prezentovaly jako nejzdravější pití na světě, dokud je Jan Tuna ve svém pořadu nerozbil.

                    Někdo si tenkrát asi řekl něco ve smyslu: Je tady banda mladých zmanipulovaných blbců. kteří pod vidinou zisku prodávají kde co. Tak jim taky něco nacp

                    • Amway-Fakta | 30.10.2020 z 13:01 |

                      To tvrzení o krachu vzal autor kde, smím-li se ptát? Máte jediný důkaz o bankrotu výše zmíněné společnosti? Toto tvrzení je asi stejné, jako by autor tvrdil, že Whatsapp zkrachoval, protože ho koupil Facebook…

  8. A nebylo by lepší než řešit zda bude Tesco nebo něco jiného, se raději zaměřit na to, jak rozvinout velký Amway byznys teď? Protože pokud by něco takového mělo přijít, tak je rozhodně lepší, když máte již velkou síť, než čekat až to přijde a pak začít něco tvořit. Ta nabídka, kterou Amway teď má, je tak obsáhlá, že i s jednotlivými značkami, jako je třeba Nutrilite, Artistry nebo XS, by to byl velký byznys! A druhá věc je, že za partnerské obchody nidy nemůže být tolik bodů, jak za mateřské produkty, takže aby to bylo i finančně zajímavé, bez skutečně velké sítě, to nepřinese očekávaný efekt. Amway dává obrovskou naději všem lidem, kteří mají velké sny, a jsou ochotni udělat tu práci. I bez Tesca, můžete být 21%, Platina, Diamant nebo Founders Crown Ambassador.

    • Jedno je dle statistik jisté. Většina Amwayáků bude mít dříve nebo později úspěch!!! Ovšem ne v Amway:-) Mnoho dnes již bývalých členů má úspěšné firmy, jsou úspěšní živnostníci nebo to v klasické práci dotáhli na vyšší posty. Proč??? 🙂

      • A ty statistiky berete kde, smím-li se ptát? Jinak, možná si to neuvědomujete, ale to, co říkáte, mluví právě ve prospěch Amway. Pokud se v Amway ti lidé naučili tomu, co je k úspěchu potřeba, a pak jdou a uplatní to jinde, proč ne? Koneckonců, kdybyste si někdy poslechl zakladatele Amway, tak oni sami o tom mluví – že to hlavní v Amway je, že si člověk začne uvědomovat, co všechno je schopen dokázat. Takže ano, NĚKTEŘÍ (to, jestli je to většina nebo ne, nevíte ani Vy ani já) se v Amway zcela určitě “vyškolí” a jdou pak dělat něco jiného a jsou v tom úspěšní. A jen to potvrzuje, že Amway je super příležitost, jak si bez rizika vyzkoušet, jestli je pro mě podnikání to pravé ořechové.

        • Máte pravdu, mnoho lidí se vyškolí. Ono prodat již těžce prodejné zboží je úspěch. Jedna z mála pozitivních věcí v Amway je studium knih pozitivního myšlení…
          Semináře = předražený . Jako následující webminář pořádaný v listopadu za pouhých 2550,-Kč

          • Amway-Fakta | 1.11.2020 z 9:56 | Odpovědět

            Mě vždycky fascinuje, jak dokážete rychle “zhodnotit”, jestli akce, která ještě ani neproběhla, je nebo není předražená. 😀 Vy snad máte křišťálovou kouli a živíte se věštěním. 😀
            Pokud si myslíte, že je to zboží těžce prodejné, pak ho logicky nemáte šanci prodat. Co třeba si o něm nejdřív zjistit nějaké informace, abyste pochopil rozdíl oproti konkurenci? 😉
            Ohledně seminářů: zkuste nechat na účastnících, z nich drtivá většina už nějaký takový seminář zažila, zda si vstupenku koupí nebo ne. Co Vy na to? Nebo jim snad chcete diktovat, co by měli a co by neměli dělat?

            • Dobrý den Admine, přeposílám komentář z jiné diskuse. Podotýkám že není můj, ale souvisí s tématem. Děkuji za odpověď.

              ” 2550,- za to, že budu o víkendu sedět u online přenosu? To už se můžou rovnou přestat obtěžovat s výrobkama a dělat jen konference. Taky jak to, že je to snad ještě dražší, než konference před pár lety, kde se musela platit hala, letenky a doprava kecálkům a další věci. Ovečky jsou asi plné mléka, tak je potřeba je pořádně podojit. “

              • Podívejte se, pokud se nepletu, jsme na svobodném trhu a platí zde zákon nabídky a poptávky. Jak už tu někdo psal, co někomu připadá drahé, jinému připadá levné. Záleží na úhlu pohledu. Také je nutno podotknout, že tato akce se nekoná každý měsíc, ale jednou do roka. Otázkou je, zda právě ta cena neoddělí lidi, kteří to berou jako business, od těch, kteří by pak brečeli, že utratili peníze a nic z toho nemají. 😉
                A teď jedna osobní zkušenost: každý seminář je jiný. Jsou tam jiní speakeři, každý speaker nemusí sedět každému. Za ta léta jsem absolvoval nespočet seminářů a takových, na které dodnes vzpomínám, bylo jen několik. Slovy kritika: vyhozené peníze. Jenže! Těch několik seminářů (resp. informace, které jsem na nich dostal, a pocit, který ve mně vyvolaly) mi za ta léta vydělalo nespočetněkrát víc peněz, než kolik jsem dal za všechny semináře dohromady. Takže se dá říct, že pro mě ten seminář má daleko větší hodnotu, než usmolených 2550 Kč, jestli chápete, co tím chci říct. A ano, chápu, že pro někoho to bude hodně. Ale proboha, vždyť semináře jsou dobrovolné. Klidně to ten člověk, kterého citujete, může udělat tak, že postaví skupinu a pak udělá seminář pro svoje lidi zadarmo, jestli si myslí, že mu to tak bude fungovat lépe. Jsme svobodní lidé, tak co komu vadí, že někdo něco prodává za nějakou cenu a někdo jiný si to koupí, protože mu ta cena vyhovuje? Nadáváte snad někomu za to, že si koupil Rolls-Royce, jen proto, že Vy byste si ho třeba nikdy nepořídil? Zkuste respektovat svobodu ostatních a nesnažte se jiným diktovat, jak mají žít, nebo co si můžou nebo nemůžou koupit, aniž byste jim začali nadávat do ovcí, vypláchnutých mozků a já nevím do čeho ještě. Kdybych měl klesnout na úroveň vyjadřování, jakou prokázal autor citátu, pak bych musel opáčit, že je socka, co si jednou za rok nemůže dovolit vydat 2550 Kč za něco, co mu může pomoci. A budu mít úplně stejnou pravdu, jako on, jen z druhého úhlu pohledu.
                Vtip je v tom, že ani jeden z nás nemá právo toho druhého z čehokoli osočovat. Prostě to jen každý vidíme jinak, ale to neznamená, že jeden je ovečka a druhý socka. Ten člověk o nic nepřišel tím, že já jsem si něco koupil. A já jsem nepřišel o nic tím, že on si to nekoupil. Čili jemu není nic do toho, co já si kupuji, a mně není nic do toho, co on si nekoupí. Chápete?

                • Věřím Vám. Některý semináře Vám můžou pomoct. A teď zásadní otázka, vrátila se Vám mnohonásobně investice v podobě výdělků jen z Amway??? Děkuji

                  • Ano. Vrátila.

                    • Vláďa T | 11.11.2020 z 20:10 |

                      Blahopřeji. Jste jeden z mála.

                    • Amway-Fakta | 12.11.2020 z 8:02 |

                      Děkuji. Možná to bylo proto, že jsem něco z toho, co jsem se na těch seminářích naučil, také v praxi použil. A také proto, že jsem v Amway nikdy neviděl způsob na rychlé a bezpracné zbohatnutí, ale uvědomoval jsem si, že vybudovat skupinu zabere nějakou dobu, takže jsem se nevzdal hned po prvním neúspěchu. K tomu přispělo i to, že jsem na seminářích pravidelně získával pocit, že když ti lidé na pódiu zvládli přes všechny překážky udělat tu svoji úroveň, tak není jediný důvod, proč bych nemohl já dosáhnout té, na kterou jsem mířil.

                  • Zdravím Vláďo, napsal jste jeden z mála? Určitě jste myslel jeden z mnoha. 🙂 Už s ohledem na to, kolik peněz Amway ročně vyplácí na odměnách, to je opravdu mnoho a mnoho lidí. Nemyslím to nijak konfrontačně, to jsou jen fakta.

                    • Vláďa T | 13.11.2020 z 10:11 |

                      Zdravím GG. Myslel jsem na Český a Slovenský poměry…

                  • Za prvé – daný seminár je FEC, za druhé, je asi o 20€ lacnejší ako keby bol offline (v SR to vychádza cca 76€), za tretie, teraz bolo FEC pre celú Yager Group (ak mám správne info) a za štvrté – nikdy som nadupanejšie FECko nezažil… Nie každý si môže dovoliť zaplatiť Johna Maxwella a ak by bolo FEC offline, určite by neprišiel, kedže jeho cena je 1 000 000 dolárov za konferenciu na úrovni FECka 🙂 a to nehovorím o Garym Chapmanovi (autor 5 jazykov lásky), Lou HOltzovi, legende univerzitného futbalu v USA, Bobovi McEwenovi, ktorý bol 12 rokov členom USA kongresu… proste nezažil som ešte nadupanejšie FEC ako tento rok. Samozrejme, radšej by som šiel do Ostravy, tá atmosféra dosť chýbala, ale informačne to bola hotová smršť. A k tomu môj obľúbený diamant, Theo Galan Jr. … 🙂

                    a info ohľadom ceny (nech vám zavriem tú múdru klapačku 🙂 ) – teraz bola možnosť pozerať FEC s uplinami, nás konkrétne bolo 10 a teda FEC ma fakt vyšlo asi na cenu 3-4 XSov 😀 Takže ak chceme o niečom mudrovať, zistime si fakty najprv a potom píšme sračky na net hej? 😀 Ach títo Amway kritici… Ja som taký rád, že existujete… Bez vás by bola na svete nuda 😀

                    • Vláďa T | 22.11.2020 z 8:22 |

                      Jaká byla celková návštěvnost posledního semináře???

          • Cena se odvíjí od kvality informací a od toho, kdo ty informace předává. Nekupujete si seminář, ale hodnotu toho, co vám ty informace mohou dát. A to je z pravidla mnohem víc, než stojí ta vstupenka. To je jako, když někdo kupuje auto a může si koupit nové auto za 250.000,- nebo za 1.250.000,- obojí to je auto, které odveze někoho z bodu A do bodu B, ale dost pravděpodobně ta posádka pozná rozdíl v kvalitě. Takhle se dá mluvit o celém trhu. A druhá věc k ceně. Cenu vždy hodnotíme podle našich aktuálních finančních možností. Co je pro někoho drahé, může někomu jinému připadat normální. A Amway umožňuje všem lidem, kteří odvedou tu práci, aby si navýšili příjmy a pak nemuseli řešit, zda si to mohu nebo nemohu dovolit. Mezi námi znám firmy, které nabízejí mnohem dražší vstupenky na různé školení nebo semináře a pořád mají plno.

          • Zajímalo by mě, o jakých produktech pan Vláďa mluví konkrétně. Protože když se podívám na své MO zákazníky, kteří si ode mě nakupují opakovaně, tak mi ta jeho teorie o těžce prodejném zboží na ně tak trochu nesedí. 🙂 A to se jim to zboží nesnažím nějak “vnucovat”. 🙂

      • Úspěch, ale ne v amway? A jaká je vaše definice “úspěchu v amway”? 🙂

        • Každý má nastavenou úroveň úspěchu jinak, ale myslím si, že nejlepší definice úspěchu je: “Kolik lidí díky tomu, že si žil, žije lepší život.”

        • podľa Amway kritikov nie si úspešný, ak nie si minimálne diamant 😀 😀 😀 pritom už na 15% si vieš zarobiť 400-900€ (podľa toho, ako tá skupina je postavená) a to Ti vie v pohode pokryť splátku hypo jedného alebo aj dvoch bytov 🙂 resp to máš pekný balík peňazí ktorý si vieš odkladať bokom a po roku máš 4800 – 10800€ našetrené… (na Slovensku za to chodí väčšína ľudí rok do práce), keby ste drahí Amway kritici odložili ego, nechali sa riadiť radami uplinov a nepolemizovali by ste s nimi, tak by ste úspech dosiahli aj vy nepochybne 🙂 mňa by len zaujímalo, koľko z vás spravilo absolútne prvý krok v biznise – napísanie si 101 snov a cieľov 🙂 ak nie ste schopní ani toto spraviť, tak pre vás nebude nielen žiadne MLM ale ani žiadne podnikanie 🙂

          • Vážený hhhh. Myslíte si že jsem kritik??? Omyl pravda je mnohem horší. Jsem realista. Píši zkrátka věci tak jak jsou.

            • Práveže vôbec 😀 ale musím uznať, že s Vami sa dá aspoň diskutovať na úrovni, lebo tí vypatlanci, čo píšu na tých konšpiračných weboch, to je fakt banda tupcov 😀 a hlavne mažú príspevky ľudí, ktorí sa Amway zastávajú 😀 čiže objektivita ako sa patrí 😀

              Proste MLM každý z nás robí celý život, Amway Vám dáva možnosť na tom zarobiť. Thats all 🙂 a ako hovorí Jeff a Rhonda Yager na nahrávke – “Nikdy sme nepropagovali naše zboží jako nejlacnejší, ale jako nejlepší” a s týmto sa plne stotožňujem 🙂 Neviem teda, či to bolo priamo na tej nahrávke, všera som počúval 6 nahravok počas dňa ale myslím, že to tam je 🙂

              • Díky:-) .
                Z vlastní zkušenosti mohu říci že cca první 2 roky mne Amway něco dávala… ale pak už mi to jen a jen začalo brát. Tvrdá zkušenost. ” Úspěch ” se dostavil až po několika letech v jiným odvětví podnikání…

    • Vážená GG. Máte pravdu v tom že by bylo dobré rozvinout business. Jenže k čemu Vám bude síť lidí, když máte většinou těžce prodejné zboží. Navíc když duplikujete své upliny a slibujete lidem třeba vstup zmiňovaného Tesca, které nakonec nevstoupí, jak jsi máte připadat???

      • Vláďó, o “těžce prodejném zboží” svědčí obraty, které Amway dělá již více jak 60 let. Miliony lidí ty produkty používají, to jsou fakta, takže s tímto argumentem těžko uspějete. To je jako, když budete tvrdit, že Mercedes má těžko prodejná auta, už jsem o tom psal v předchozím příspěvku. Neznám vaše upliny, ale někdy z nějaké šeptandy nebo tiché pošty vznikají různé dezinformace. Pochybuji, že by tohle někdo školil, když by to neměl potvrzené, že to tak opravdu bude. Vláďo, co takhle se nad tím povznést, všichni jsme lidé a děláme chyby, nenechte si kvůli takové malichernosti utéct tak velkou příležitost, jakou Amway bezesporu je.

        • Nevím jaký uznáváte hodnoty, ale lháři mne nepřipadají jako malichernost ! 🙂 Tesco je jen jeden z vícero nesplněných slibů.

          • Já jsem u toho nebyl, takže nechci soudit, jak dalece to byl slib vašeho sponzora. Ale Amway to určitě neslibovala!!! A mě opravdu přijde škoda, že si necháte utéct tak skvělou příležitost, jenom proto, že jste měl problém s jedním člověkem. Tak si to s ním vyjasněte, nebo běžte za někým v jeho sponzorské linii komu věříte. Věřte si, i vy můžete vybudovat velký byznys. 🙂

  9. Pro Admina: Zajímalo by mě proč je následující víkendový WEBMINÁŘ tak drahý když jsou na něj vzhledem k současné situaci minimální náklady.

    • To je podobný typ otázky, jako proč jsou CD tak “drahá”, přestože vylisovat ho je záležitost haléřová. Ale opravdu je to tak? Kdo určuje, co je drahé a co je levné?

    • Je to preto, lebo to, čo Yagerovci ušetrili na nákladoch, vrazili do speakerov 🙂 vyššie som o tom písal 🙂 a na to, že Amway už nerobíš, tak to celkom aktívne sleduješ, klobúk dole 🙂

  10. … podobný dotaz přeposílám od jinýho uživatele vytržený z kontextu… ” Taky jak to, že je to snad ještě dražší, než konference před pár lety, kde se musela platit hala, letenky a doprava kecálkům a další věci. ”

    Děkuji za případnou odpověď

    • Ladův Kocour | 20.11.2020 z 15:11 | Odpovědět

      Přesně tak – je to vytržené z kontextu, pěkně jste to řekl.

      Ono věřte tomu nebo ne, tak zrovna čistě digitální promítání rozhodně není levná záležitost. Firmy si účtují nemalé peníze, protože mají zaměstnance a protože mají náklady, které se musí uhradit. A pak by taky chtělo, aby bylo i něco pod matraci, kdyby cokoliv… 🙂

      Každopádně kvalita semináře byla značně nad cenou, kolik stál. Jeden z důvodu té ceny může být ten, že speakerů bylo opravdu hodně. A všichni byli naprosto senzační! Další důvod mohl být to, že si pořadatel uvědomil, že se neplatí “za lístek” ale “za domácnost”. Takže ve finále je cena z těch 2600 Kč dole na 650 Kč, když máte 4 aktivní v rodině. A tenhle fakt akorát potvrzuje moje tvrzení v tom, že kvalita informací, zde byla opravdu, ale opravdu za hubičku. 🙂

      Však já jsem student. Já jsem schopnej protočit 2000 za noc v klubu :). Přece dokážu investovat i těch blbejch 650Kč :)…

  11. Dobrý den Admine, můžeme prosím vědět jaká byla celková návštěvnost posledního webmináře? Děkujeme

    • Zdravím. Popravdě, nevím, nesledoval jsem ji. Navíc, vzhledem k tomu, že se dal záznam pustit opakovaně několik dní, tak výsledné číslo je nicneříkající. K nějakému serióznějšímu vyhodnocení by bylo potřeba vidět unikátní přístupy a ty nemám jak zjistit.

      • … a nedala by se požadovaná informace odvodit z celkového množství prodaných lístků???

        • Amway-Fakta | 28.11.2020 z 9:50 | Odpovědět

          Nedala, protože seminář zjevně sledovalo daleko více lidí než kolik bylo zakoupeno vstupenek (viz komentář výše). Kromě toho, toto číslo neznám, takže Vám jej ani nemohu sdělit.

    • Myslím, že to asi není otázka na zdejšího admina, ale měl byste se obrátit na organizátory dané akce. Ale i kdybychom to věděli – jak by Vám tato informace konkrétně pomohla ve Vašem životě?

      • 🙂 … ” jak by Vám tato informace pomohla? … ” Promiňte, ale přesně tímto stylem odpovídali moji uplini když mi NECHTĚLI odpovědět ne některý otázky … 🙂 Jinak nic proti Vám:-)

        • Doufám, že to ode mě nevyznělo jako nějaký “útok” (nic proti Vám nemá).
          Ale teď vážně. Pokud bychom tu účast znali – co to Vám nebo komukoliv jinému přinese? Zlepší se snad finanční situace někoho z nás, pokud tu účast budeme znát? 🙂 Nebo proč je to pro Vás tak důležité? Ze zvědavosti by mě zajímalo, co by vám ta informace dala. 🙂 Myslím, že distributoři, kteří jezdí na velké semináře, si asi udělají obrázek o tom, kolik na ně jezdí lidí.

          • Souhlas. Co nám nebo komukoli přinese informace o tom, kolik lidí bylo na posledním vystoupení Madonny? K čemu tuhle informaci někdo potřebuje? Napadají mě dvě vysvětlení: buď se chce inspirovat a dosáhnout toho samého, nebo začne násobit počty účastníků cenou vstupenky a po odečtení nákladů začne závidět jiným, kteří odvedli více práce, že mají víc. Pro mě je podstatné, co mi ta akce dá. A pokud já vyhodnotím, že mi to za tu cenu stojí, může být ostatním ukradené, jestli jsem za to ty peníze dal, stejně jako mně je ukradené, že oni tam nebyli.

  12. Dobrý den, mohli by jste nám prosím odpovědět jak dopadl tento mladý muž??? Dosáhl svých plánů ? Viz. Video…

    https://m.youtube.com/watch?v=5Hv44-i53gk

    Děkujeme

    • Amway-Fakta | 1.12.2020 z 12:13 | Odpovědět

      Bohužel to ví jen on. Já ho neznám, těžko Vám mohu odpovědět. Nicméně vím o jiných případech, kdy lidé zažili něco podobného. Kdy je ostatní přesvědčovali, že Amway je nesmysl a že to nemá cenu. A dnes ti samí “chytráci”, co tehdy na to měli svůj “názor”, mlčí, protože utřeli. Na jednoho z těch lidí, co to zažili, se koukám, když se dívám do zrcadla. Není to o tom, co říkáte, ale je to o tom, co uděláte. Jestli ten dotyčný, ty blbé kecy ve stylu “vole, já ti to přeju, vole, abys vole ty prachy vole měl…” ustál a makal na svém byznysu a našel si kolem sebe jiné lidi, než ty vole-lidi, se kterými se stýkal tehdy, pak uspět mohl. Pokud se jimi nechal převálcovat a nešel se seznámit s někým jiným, kdo má aspoň trochu normální vystupování, pak asi neuspěl. Každopádně děkuji těm, kdo to video nahráli na Internet, protože z něj si člověk může udělat jasnou představu, jakým lidem ani nemá cenu tuto příležitost nabízet. Daleko více, než o Amwayákovi, to video totiž vypovídá o těch lidech kolem něj. Takových “hrdinů” a všeználků je všude kolem plno. Zajímavé je, že nikdo z nich si netroufne oponovat úspěšným distributorům, ale vždycky si troufnou jen na začínající distributory. Možná se pletu, ale neříká se takovému chování zbabělost? Jen úvaha k zamyšlení…

    • Takovíto lidé mi vždy svými řečmi připomenou scénu z jednoho českého filmu, ve které herec Karel Augusta řekl: “Jo, nabízí bohatství, sám má prd.”

      Lidi v tom videu se tomu klukovi snaží naznačit, že Amway není to “pravé ořechové” a sami mu nic lepšího nenabídnou. 🙂

    • A to mě by zase zajímalo, jak vlastně dopadli lidi okolo něj. Soudě podle jejich vyjadřovacích schopností bych je tipoval na hodpodské povaleče, kteří každý večer po patnáctém pivu a dvaceti štamprlích řeší se svými kamarády všechny problémy světa od Amway počínaje a konstrukcí raketoplánu konče a pak druhý den ráno zase do fachy a těší se na důchod, ke kterému jsou dnes o 12 let blíž. A aby to někdo nepřekroutil, že mám něco proti pracujícím lidem, tak nemám. Jen z těch lidí, co jsou na tom videu, je mi na blití.

  13. Co se týče toho mladýho, soudím že úspěchu dosáhl mimo Amway. Jinak by dnes logicky zmiňované video používal na seminářích jako svou reklamu a povídal by něco ve smyslu ” hele, tak jsem tenkrát začínal a nyní mám ve skupině xxx tisic lidí… ” Nemyslíte???

    • Nebo si to mohl vyříkat s dotyčnými pány a nadále to “nechat být”. Nemyslíte? 🙂

      • Vyříkat si to mohli, ale nedává logiku proč by to měl “nechat být”. Obzvlášť z Yagerově organizace ( to jsou ti nejuchvástanější 🙂 ) jestli má tento mladej opravdový úspěch v Amway, velmi rád se svým downlinům pochlubí…

        • Chtěl jsem na to dát jiný úhel pohledu. Jestli ten kluk udělal platinu nebo vyšší odznak, tak to přece nemusí znamenat, že to bude za každou cenu při každé příležitosti “omílat” pořád dokola. Nemá povinnost nám to ukazovat. Ne každý má potřebu si honit ego. 🙂

          • Rozumím, ale v tomto mám osobní zkušenost. Byl jsem u Yagerovců. Tak vím jak se uplini rádi chvástali.
            Osobně si myslím že ten mladej už v Amway není. Dokonce ani pan Admin jej nezná. Myslím si že úspěchu a svých cílů dosáhl jinde.

            Připomíná mi mě když jsem začínal v Amway … 🙂 Taky jsem byl tak zapálenej

            • Amway-Fakta | 17.12.2020 z 0:41 | Odpovědět

              Vláďo, Vy máte opravdu problém pochopit, že ne každý je ovce a že každý Amwayák se může chovat jinak? Nebo jste zapadl do stáda fanatických sektářů typu pana Černého a jen se snažíte ostatní přesvědčit o své “pravdě”? Řeknu Vám zkušenost člověka, kterého znám velmi dobře. Plánoval si, jak pošle z LTS posměvačné pohledy “negáčům”. A víte jak to dopadlo? Na LTS bylo tak fajn, že mu bylo líto času, který by tím strávil, takže jim nakonec nic neposlal a raději poslal upřímné pozdravy lidem ze své skupiny s přáním, aby na těch dalších LTS byli i oni a s nabídkou pomoci. A těch negáčům mu bylo akorát líto.

              • Co je to LTS mohu-li vědět???

              • S fanatiky je to marný. S negáčema těžký… Osobně se považuji za realistu. Píši zkrátka věci tak jak jsou. To znamená že jsem pro Vás horší než fanatický sektář s negáčema dohromady. Viďte ??? 🙂

                • Amway-Fakta | 18.12.2020 z 9:09 | Odpovědět

                  Oprava: Vy si myslíte, že píšete věci tak jak jsou. Realita je úplně někde jinde. Takže nejste horší než fanatický sektář s negáčema dohromady. Jste jen neinformovaný.
                  Nicméně mě těší, že toho člověka řadíte k fanatickým sektářům. Mimochodem, nejste sám. Na serveru vira.cz je o něm hezký příspěvek:
                  https://www.vira.cz/otazky/web-krestanemcz.html
                  Doporučuji přečíst, ať si uděláte obrázek o tom, komu jste nalítli a koho jste celou dobu podporovali.

  14. Zdravím Admine. Našel jsem zajímavý statistický komentář od jinýho uživatele. Co si o tom myslíte???

    Viz. Tak si to srovnejme kluci. V Amway je u nás asi 25 000 lidí a roční obrat je 400 000 000,-. Třeba ve Škodě auto je 33 600 zaměstnanců a roční obrat je 416 000 000 000,-. Jinými slovy, obrat Škody auto, která má o 8000 zaměstnanců víc, je vyšší 1040 krát. Proto mají i dělníci ve Škodovce královské platy. Ale když jste ve firmě, která se skoro stejným počtem lidí má obrat 1040 krát menší, tak tam se zkrátka nemůže rozdělit tolik, když se ty peníze nevydělaly. Jednoduché. Viděl jsem i tabulky průměrných příjmů Amwayáků, je to prdel, když vám o milionech z podia káže nějaká platina nebo co a přitom ten samý člověk bere méně, než polský dělník ve Škodovce… 🙂

    • Vláďo, Vláďo, Vy to furt nechápete. Dám Vám malou nápovědu: kolik hodin denně pracují zaměstnanci Škodovky, aby dosáhli tohoto obratu? A kolik hodin pracují průměrní distributoři? Vy pořád nechápete, že Amway není zaměstnání, kde by Vás někdo kontroloval. A představa, že je v Čechách 25000 distributorů Amway, kteří se naplno věnují své práci, jako by pracovali pro Škodovku, je hodná člověka, který se v tomto byznysu nikdy nepohyboval a má informace z agentury “Jedna paní povídala.” 😀
      Blábol, který citujete, dokáže vyvrátit 5-leté dítě.
      A mimochodem, tuto otázku už jsme zde řešili a na daleko relevantnějším srovnání s Makrem máte dokázáno, že Amway z hlediska aktivity lidí se nijak neodlišuje od jiných obchodů:
      https://www.amway-fakta.cz/mytus-amway-vas-neuzivi-prumerny-obrat-amwayaka-je-maly/

    • Ten zaměstnanec Škodovky má svůj plat jistý jen do té doby, dokud není propuštěn, nebo do té doby, dokud Němci blahosklonně kývnou na to, že výroba bude probíhat v Česku. Jenže, co když se přesune jinam, jako v případě Superbu?
      https://www.autorevue.cz/nejen-superbu-ale-i-kodiaqu-hrozi-presun-vyroby-za-hranice-odbory-se-pusti-do-boje
      Bude následovat exodus zaměstnanců Škodovky? Tak se modlete, aby vám nepřesunuli výrobu do Číny. 😀 Ne, dělám si legraci, ale namyšlenost některých lidí nezná mezí. A přitom nejsou nic, než kolečko v soukolí obrovského kolosu, námezdní síla, která může být kdykoli vyměněna… Jasně, nemusí být vyměněna, pokud souhlasíte s tím, že kam půjde Váš pán, tam poslušně poklušete i Vy… jako pejsek. 😉 Já jen nepochopím, jak na tohle může být někdo namyšlený.

    • Souhlasím s VPA. Pokud se firma přestěhuje do Asie (protože tam nějaký asiat udělá stejnou práci za poloviční plat) a vy jako zaměstnanec Škodovky (pokud tam pracujete) budete propuštěn – také se budete potom chlubit tím, jak se ve Škodovce mají?

      • Taky je dobré srovnat, jaký příjem zdědí ve Škodovce děti toho polského dělníka. 😀 Jinými slovy, jak dlouho poté, co zemře, bude jeho rodina pobírat odměny za to, co pro Škodovku udělal.

    • Ach jo… za prvé, v Amway nie ste zamestnaní, ale ste podnikateľ, za druhé v Amway nemusíte robiť 12ky na dve alebo tri smeny (keby to bolo možné, tak by z každého druhého človeka bol diamant do 1-2 rokov s takou dennou aktivitou 😀 ) no tieto dva body vám vyššie boli vysvetlené 🙂 no hlavne zase porovnávame hrušky s jablkami… koľko stojí priemerná Škoda? 20-30 tisíc eur? Koľko stojí aviváž, prášok na pranie, XS, Nutrilite, cestoviny, olivový olej a x bežných vecí? 🙂

      • Ten komentář jsem přeposlal z jiné diskuse od jinýho uživatele pro zamyšlení. Když jsme u těch automobilů, lze koupit na Slovensku nebo v Čechách nový auto za body ??? V USA to šlo už před 20 lety.

        Díky za případnou odpověď

        • Máte trochu zkreslené informace – jako obvykle. Auta, o kterých mluvíte, nebyla za body. Byl to program, který nabízel úspěšným distributorům automobily jako jednu z odměn (něco jako má LR). Nicméně Amway následně tento program zrušila a raději tyto peníze přesunula do peněžních odměn. Přeci jen ne každému se líbí mít na výběr jen z několika typů aut…

  15. Vláďo, nevím přesně kolik bere poslký dělník ve Škodovce, jak píšeš. Ale vím naprosto přesně kolik berou Platiny. A Zakladatelská Platina si s bonusy jako je GIP a CORE+ úplně v pohodě vydělá přes milion za rok. Amway hodně vylepšila odměňování a od příštího fiskálního roku zase přidají dalšé odměny, tak se bojím, aby ten polský dělník neměl dokonce méně než 15% VPA! 🙂 Natož Platiny nebo vyšší odznaky. To je úplně jiný level.

    • Milion ročně si vydělá pouze od Amway nebo jsou započítány nezanedbatelné příjmy z pomůckového byznysu?? 🙂

      • Amway-Fakta | 18.12.2020 z 9:05 | Odpovědět

        Vláďo, Váš problém je, že jste se svým povědomím o Amway ustrnul v 80. letech v několika málo skupinách v USA. Amway je dnes úplně někde jinde, vzpamatujte se.

        • Těší mě Vaše odpověď, ale pana Černýho neznám. Alespoň nevím kde jsem se s ním mohl potkat..

          • Mohl jste se s ním setkat jako s adminem přihlouplých stránek Amway-Business cé zet, Czblog cé zet, Sekty org, S Kristem cé zet, Křesťanem cé zet… a dalších několika desítkách blogů. Dále jste se s ním mohl setkat v nejrůznějších internetových diskuzích, jednou jako s mužem, podruhé jako se ženou, kteří oba přišli o partnera (údajně kvůli Amway) atd. atd.

            • Amwey-business cé zet znám. Divím se že vy také. Dle mých informací maj Amwayáci zakázaný na podobný stránky chodit.

              • Možná to bude tím, že Vaše “informace” jsou jak to říct slušně… zkreslené? Fakt nevím, jestli ze sebe jen děláte hloupého nebo to má být jakýsi pokus o vtip, ale věřte tomu, že v Amway nikdo nikomu nic nezakazuje a ani nemůže zakazovat. Každopádně vidíte, že přestože jste se dušoval, že pana Černého neznáte, tak jej de facto znáte. Aniž byste věděl, že Vás svými dezinformacemi oblbuje náboženský fanatik. Tak teď, když už to víte, je na Vás, co s tou informací uděláte. Klidně tu můžete dál papouškovat, co jste se od něj naučil, nebo můžete začít používat mozek. Volba je na Vás. 😀

              • Osobně jsem neslyšel nějakého distributora říkat, že by to někomu zakazoval. Ono jde taky o to, že ten blázen maže komentáře, které obsahují argumenty, které on nedokáže vyvrátit. Takže podle mě jde i o to, že takového distributora nebaví chodit na web, kde je jeho argument cenzurován jen proto, aby pan Černý nemusel přiznávat, že se mohl mýlit (a amwayák mohl mít pravdu).

        • Mám to pochopit tak že se v současné době na pomůckách a seminařích již nevydělává???

          • Máte to pochopit tak, že příjem z pomůckových businessů netvoří většinový příjem. Nesmí tvořit. Samozřejmě, že když někdo jede X kilometrů, aby pro cizí skupinu dělal seminář, je za to odměněn, ale tento příjem netvoří většinu příjmů takového člověka. Daleko více si takový člověk vydělává ze svého Amway podnikání. Chápu, že náhrada pro Diamanty a Crown Ambassadory se Vám může zdát vysoká, ale také si musíte uvědomit, že takoví lidé většinou stojí víc na hodinu, než dělník ze Škodovky. Vždycky se na to musíte koukat z té správné perspektivy. Je to asi takhle: je 100000 Kč za vystoupení zpěváka hodně nebo málo? Záleží na tom, koho si pozvete. Když to bude Franta z Horní Dolní, tak to bude přemrštěné, když by to byl Karel Gott, je to zatraceně málo. Chápete? Nejde na to koukat z perspektivy člověka, který závidí všem okolo, protože on bere v práci 10000 Kč/m. Koukněte se na to z pohledu člověka, kterého si chcete pozvat. Jestli si má vybrat mezi tím, jestli pojede pomáhat svojí skupině a zvýší si příjem o X dolarů, kolik musíte zaplatit, abyste mu vyvážil jeho čas?

      • Vláďo, milion ročně z Amway. Pomůckový byznys není vůbec téma pro ČR. Žádná PLatina nedostává žádné odměny z pomůcek! Jak píše admin, to se týkalo některých skupin v USA v minulosti.

        • Dobrý. A dostávají z pomůckového byznysu něco Perly, Smaragdi, Diamanti. Myslím ty z Čr.

          • Fakt by mě zajímalo, co sledujete těmito otázkami. Chcete, abychom Vám tady řekli, že nikdo z lidí, kteří obhospodařují velké skupiny, nemá nárok na žádnou odměnu za svoje úsilí a musí všechno dělat zadarmo? Jsme v tržním prostředí, kde má každý nárok na odměnu za to, co dělá pro ostatní. Žijeme v kapitalismu, kde podnikání není sprosté slovo, jak si představujete Vy, a pokud ti ostatní se rozhodnou, že mu za to jsou ochotni zaplatit přiměřenou částku, Vám po tom nic není. Klidně můžete závidět, ale to je asi tak všechno, co proti tomu můžete dělat. A smiřte se s tím, že Vy nejste ten, kdo určuje, co je přiměřená částka. To je v kompetenci těch lidí, kteří si ty služby/pomůcky kupují.
            Chápu, že Vy kdybyste se dostal na Smaragda nebo Diamanta, byste semináře dělal zdarma, vydával pomůcky zdarma a ještě byste se chlubil tím, jak na tom proděláváte, ale já neshledávám nic závadného na tom, pokud někdo přijme peníze za něco, co dělá pro druhé a jim to pomáhá.

            • Nic špatnýho tím nesledují. Jde mne o fakta.
              .. sami víte, jak se například Američané rádi chvástaj kolik vydělávají. Znáte ze seminářů… Tak nevidím důvod proč by se neměl Český človíček pochlubit ( nikoli chvástat) , kolik mu jeho snažení přineslo peněz. Nic víc, nic míň:-)

              • Mohu se zeptat, proč neustále cítíte potřebu všem diktovat, co podle Vašeho názoru mají nebo nemají dělat?

                Takže když to všechno shrneme, odpovíte mi na mou otázku? Mají nebo nemají podle Vás lidé, kteří na svobodném trhu podnikají, nárok na odměnu za svou práci, když se najdou lidé, kterým svou prací ulehčují budování podnikání?

                Pokud ano, kde je problém? Pokud ne, tak na planetě Zemi ještě pár zemí zbývá, kam se můžete přestěhovat. 😉

    • Kolik takových platin, které berou v ČR milion ročně je? Nemyslím, že polský dělník ve škodovce bere měně než 15%, protože v jeho případě se jedná o zisk. V případě 15% VPA je to tržba.

      • Odpovím za GG: je jich přesně tolik, kolik si to za tu práci, kterou odvedli, zaslouží. Samozřejmě, že distributor, který se věnuje rozvíjení svého Amway podnikání 2 hodiny týdně, se na příjem milion Kč nedostane. Nebo jste snad čekal opak? Možná ve Škodovce platí i takové, tak v tom případě se tam běžte nechat zaměstnat. V Amway dostávají lidé peníze jen za to, co udělají. Pro některé dobrá zpráva, pro jiné katastrofa. Tečka.

        • Je jich přesně tolik, kolik si to za tu práci, kterou odvedli, zaslouží? To je dle mého názoru odpvěď, která má nízkou vypovýdající hodnotu. Tedy normálnímu člověku to nic neřekne ohledně ziskovosti Amway podnikání. Promiňte mi tu upřímnost, ale mám za to, že pokud jste odpověděl takto a nikoliv konkrétním číslem, tak jich mnoho asi nebude.

          • To je ale přece vlastnost každého čistě provizního systému. Prodám se skupinou tolik a tolik a dostanu tolik a tolik.
            Ohledně konkrétní cifry – nemůžete v systému, jako je Amway, říct: z 25000 distributorů je jen X takových, kteří vydělávají tolik a tolik a proto pracovat ve Škodovce je lepší. To byste mohl udělat jedině v případě, že by všech 25000 distributorů pracovalo 8 hodin denně jako ve Škodovce. Realita je ale úplně někde jinde a v tom je právě ten zakopaný pes, proč se Vám zdá, že ten počet je malý. Jestli je jich “hodně” nebo “málo”, můžete totiž posoudit jedině tehdy, pokud víte, kolik z těch 25 tisíc se tomuto businessu věnuje naplno, tak, aby si zasloužili vůbec brát ty samé peníze, co dělník ve Škodovce. Ve Škodovce to víte (kdyby zaměstanci nedělali 8 hodin denně, tak je vyrazí). U Amway tohle nevíte (neví to nikdo, kromě těch konkrétních lidí, jestli dělají 8 hodin denně nebo 8 hodin za rok). A dokud tento počet nebudete znát, nemůžete srovnávat.

      • 15% VPA má měsíční “tržbu” 200-350 tisíc. Jste si jistý tím, že polský dělník ve Škodovce opravdu vydělá 200-350 tisíc měsíčně?

        • … tržba a výdělek je velký rozdíl:-) :-)😀

          • Právě proto se ptám. Z Janova komentáře to totiž vypadalo, že to, co má polský dělník ve Škodovce jako výdělek, má 15% distributor v obratu. Ale asi je to stejné plácnutí, jako jiné příspěvky kritiků, které taky nemají hlavu ani patu, takže souhlasím s Vámi, není třeba se nad takovými nesmyslnými komentáři pozastavovat. 😀

            • Je všeobecně známo že dělníci ve Škodovce jsou velmi slušně placeni. Výdělky jsou klidně dvojnásobku tabulkové průměrné mzdy v Čr…

              • Zřejmě neumíte číst, nebo je podle Vás průměrný výdělek v ČR 100 až 175 tisíc Kč měsíčně? Zkuste si znovu přečíst Janův komentář a mou reakci na něj a možná zjistíte, že jste vůbec nemusel reagovat. 😉 Nebo to třeba nezjistíte. Taky možnost…

                • … aha 🙂 … 100.000 ne, ale co vím, tak si běžně na cca 60.000.- příjdou. Jak to myslel Jan? Měl by se k tomu ještě jednou a konkrétněji vyjádřit.

                  • Souhlasím. Měl by, jenže obhajovat evidentní nesmysl asi nemá moc smysl. Akorát se do toho ještě víc zamotá. 🙂

              • Měl jsem na mysli tržbu ve smyslu hrubého zisku. Chtěl jsem tím říci to, že polský dělník ve Škodovce má pravděpodobně větší ČISTÝ měsíční příjem (než 15% v Amway), protože jeho výplatní páska je po odečtení sociálního pojištění, zdravotního pojištění a daní. Nehledě na to, že on nemusí nic investovat do toho, aby něco příští měsíc vydělal. Tedy mino cesty do práce a zpět.

                • Nevím, kolik činí čistý příjem polského dělníka ve Škodovce, ale to není podstatné. Stejně tak není podstatné, jestli distributor na 15% bere stejně, míň nebo více než onen polský dělník.
                  Musíte si uvědomit, že srovnáváte nesrovnatelné. Amway je podnikání. Jste sám svým pánem a je jen na Vás, kam až se s příjmem dokážete vypracovat. Ve Škodovce jste v zaměstnání, nejste pánem svého času a vždy bude existovat strop, nad který se prostě nedostanete. A můžete to malovat na růžovo jak chcete, pořád budete jen jedno kolečko, které vyměňuje čas za peníze. Možná vyděláte o něco víc než průměr v ČR, ale jakmile onemocníte nebo zemřete, Váš příjem se sníží nebo úplně zastaví. Když firma přesune výrobu jinam, buď půjdete taky nebo máte smůlu (viz komentáře výše).
                  Oproti tomu, Amway představuje možnost, jak si navíc k tomu (třeba i Škodováckému) platu, co máte, můžete vybudovat vlastní podnikání. A možná nemusíte hned na začátku vydělávat miliony, ale když budete vytrvalí, můžete po čase vydělávat DALEKO více, než kolik berou lidé ve Škodovce, a získávat odměny i za práci, kterou jste odvedli třeba před 10 lety. Kolik polských dělníků ve Škodovce dostává odměnu za práci, kterou odvedli před 10 lety?

                  • Kdysi jsem měl podobný názory jako Vy. Strategicky máte pravdu, ale aby jste / jsme došli k vytyčenému cíli, musela by protistrana ( Amway) také plnit to co slíbí… “Sliby se maj plnit, obzvlášť o Vánocích…” Tímto bych to dneska již více nerozváděl. Jsou Vánoce a Štědrý den. Užijme si společně Vánoční pohodu… Šťastné a veselé vánoce přeji Všem.

                    • Amway-Fakta | 24.12.2020 z 16:09 |

                      Máte pravdu. Dnes jsou Vánoce. Takže štastné a veselé, dnes nechme byznys stranou. Do sebe se zase můžeme pustit 27.12. 😀

  16. Dobrý ráno, můžete nám odpovědět proč jste jako distributoři ZABLOKOVALI na youtube video s aktuálním marketingovým plánem pro rok 2021 ???

    Původní odkaz je zde.

    https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR37cz2M2QLX74FwRmOQ2dMswiRZQDjPjzpfR7Dy0laHS6IgqkT0Jhums8Y&v=3C6_RBhfNzA&feature=youtu.be

    • Amway-Fakta | 13.1.2021 z 10:09 | Odpovědět

      Bohužel, nemohu mluvit za lidi, které neznám. Hlásí mi to, že video je soukromé a nevím, komu ten kanál patří. Možná si dotyčný/-á přál/-a, aby to video mohli používat jen lidé z určité organizace, kterým udělí přístup. Každopádně Vás chci ujistit, že nejsem vlastníkem všech Youtube kanálů a nemám pod kontrolou všechna videa, která se na Internetu o Amway objevují.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close