Kdo je Amway kritik? Fanatický člen sekty?

Před několika měsíci jsem v jednom svém článku poznamenal, že motto, které nese jistý dezinformační antiAmway blog, tedy tzv. “snaha o vybudování lepšího světa”, vyznívá skoro jako by jejich autor byl součástí nějaké sekty.

Kdybych jen tehdy tušil, jak blízko pravdě jsem byl… A to prosím bez nadsázky, jak se v tomto článku budete moci sami přesvědčit.

Úvodem neuškodí trocha historie, aby se zorientovali i ti, kdo se s tématem Amway setkali poprvé. V roce 2010 vyšel na jednom blogu článek o Amway, který napsal jistý Luboš Černý. Amwayáci tehdy udělali jednu kardinální chybu – začali článek komentovat. Bohužel si přitom neuvědomili, že pan Černý má jako administrátor absolutní kontrolu nad tím, co bude a nebude publikovat a pod kolika různými nicky bude své články komentovat a proto jakýkoli boj s ním na „jeho půdě“ je předem prohraný… Některé komentáře Amwayáků, které dokazovaly nepravdivost mnohých prohlášení učiněných panem Černým, byly nemilosrdně mazány a ponechány byly jen ty, které pan Černý zvládl okomentovat. Často tak dokonce činil pod cizím nickem, aby to vypadalo, že Amwayák je tam sám proti přesile. Důkaz potvrzující tyto jeho manipulativní praktiky byl prvně publikován před několika lety na Internetu a já jsem mu na stránkách Amway-Fakta věnoval samostatný článek.

Pan Černý rychle zjistil, že téma Amway mu přináší vysokou sledovanost (a vyšší peníze z příjmů za reklamu, kterou má umístěnou na svém blogu), a proto začal psát další a další články, opět hojně komentované. Vše nakonec vyústilo v založení blogu věnovaného výhradně Amway, který je opět „prošpikován“ reklamou.

Dlouho jsem si spolu s ostatními myslel, že vše je jen kvůli penězům z reklamy, kterou má pan Černý na svých webech umístěnou – není to poprvé a určitě ne naposledy, kdy někdo psaním bulvárních článků parazituje na cizím jméně či značce. Teprve události posledních několika týdnů však poskytly pádné a logické zdůvodnění pravé motivace pana Černého…

Dne 20.5.2015 byl založen nový blog pojmenovaný S KRISTEM, kde se autor vyjadřuje ke své víře. Styl psaní je už na první pohled stejný, jakým byly psány články na blozích, které se kriticky vyjadřovaly k Amway, takže nikoho nepřekvapí, že majitelem domény je opět pan Černý (viz printscreen z WHOIS databáze). Autor se na svém novém blogu často odkazuje na Ewalda Franka – zástupce Svobodné lidové misie, která se řadí mezi sekty (viz skripta Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, diplomová práce 1, diplomová práce 2) vycházející z učení tzv. Branhamistů, sekty, jejímiž hlavními znaky podle některých zasvěcených zdrojů jsou:

  1. kult osobnosti zakladatele
  2. teorie spiknutí, osnovaného antikristem skrze katolickou církev
  3. předpovídání konce světa
  4. zázračné uzdravování

Je komické, že ten, kdo na svých stránkách obviňuje Amway ze sektářství a propaguje svůj antiAmway blog jako snahu o vybudování lepšího světa, se sám hlásí k sektě! Je to podobné, jako když zloděj, aby odvrátil pozornost od sebe, křičí: Chyťte zloděje!

Je nepopiratelným faktem, že Amway je trnem v oku mnoha sektám. Důvod je jednoduchý – žádná sekta totiž nesnese finančně nezávislé lidi se svobodným myšlením, což je přesně to, k čemu Amway lidi vede (proto také skuteční odborníci, kteří toto podnikání studovali do hloubky, tvrdí, že Amway je naprostým opakem sekty).

Chování pana Černého, který svoji soukromou válku s Amway vede již několik let, nyní dostává zcela nové a logické vysvětlení. Zbývá jen politovat ty, kteří jeho lžím a manipulacím uvěřili a stali se tak obětí fanatika, který ve jménu své víry/sekty neváhá škodit jiným lidem. Bohužel, tento příklad je jasným důkazem, že lidé by měli být na Internetu obezřetní a nevěřit všemu, co se kde píše. Může se totiž stát, že své rozhodnutí nevědomky vkládají do rukou člověka, jehož averze je založená na zcela iracionálních základech.

ČTĚTE TAKÉ:

Rating: 9.19/10. From 425 votes.
Please wait...

71 Komentářů k "Kdo je Amway kritik? Fanatický člen sekty?"

  1. Co dodat……je mi smutno z těch lidí, kteří věřili totální manipulaci na “antiAmway” stránkách. Nikdy moc nepochopim, jak můžou věřit nějakému anonymu z netu více, než sobě, svému úsudku a živému člověku, co měl tu odvahu jít a z očí do očí mu nabídnout možnost zlepšení finanční a životní situace.
    Btw.skvělá detektivní práce autora článku!!! 🙂

  2. Ten článek s názvem “Je Amway nástroj satana?” jsem četl a můžu říct, že je to fakt síla.8O Celý ten blog je ukázka zcestného blábolení naprosto pomateného jedince a něco tak fanatického jsem už dlouho neviděl. Kam se na pana Černého hrabou Svědkové Jehovovi.:lol:
    Osobně nemám žádný problém s lidmi, kteří věří v boha, ale při tom zůstávají normální. Blog pana Černého je však ukázka totálně vypatlaného fanatika typu Jindřicha Bobliga z Kladiva na čarodějnice. Chybí už jen snad aby začal všem Amwayákům vyhrožovat upálením na hranici 😆

    Škoda jen, že než se ten k**tén takhle odkopal, stačil napáchat hodně škody mezi lidmi, kteří četli jeho zmanipulované stránky a nechali se jimi odradit od podnikání.:roll:

    • Cituji ze stránky vira.cz, kde se vyjadřují k jednomu z webů pana Černého:

      … i texty Svědků Jehovových, kteří katolickou církev taktéž nemají v oblibě, jsou o poznání zdrženlivější a neobsahují takovou koncentraci nesmyslů. Myslím, že je ztrátou času se něčím takovým vůbec zabývat. Jen další člověk se sektářskou mentalitou, který publikuje své myšlenky na internetu. Takových najdete nespočet.

      Celý komentář si můžete přečíst na stránce:
      https://www.vira.cz/otazky/web-krestanemcz.html

      • … a co jste panu Černýmu provedli? Přece by o Vás bezdůvodně nenapsal tolik článků…

        • No, podle toho, co všechno napsal na Internet do různých diskuzí pod různými nicky, tak kvůli Amway přišel o manželku, pak ještě (po virtuální změně pohlaví) o manžela, a možná i o otce, syna i ducha svatého. 😀 Ale v praxi to asi bylo tak, že někdo vysvětlil plán náboženskému fanatikovi a dopadlo to takhle. Neptejte se mě, jaký důvod má náboženský fanatik psát o někom články. I když o jednom “důvodu” přece jen vím – pan Černý ho shrnul do článku: “Je Amway nástroj Satana?” a samozřejmě došel k názoru, že ano. 😀 Stejně jako došel např. k tomu, že “katolické kostely jsou velmi nebezpečná místa, která jsou plná démonů!”. Nakolik je tento důvod pro duševně zdravého člověka relevantní, nechám na Vašem posouzení. Mně osobně to stačí, abych si vytvořil na takového člověka názor (a nemusím být ani katolík). Vám ne?

  3. Avatar for Marek Suchomel Marek Suchomel | 12.6.2015 z 6:47 | Odpovědět

    Asi rok zpět jsem v Brně oslovil kluka, se kterým jsem se dal do řeči a když jsme se dostali k tomu, že se jedná o Amway, tak udělal krok zpět a začal mě upozorňovat na manipulaci a ať si pořádně zjistím s jak podvodnou společností a podvodnými lidmi pracuji. Odkázal mě na knihu, kterou napsal člověk na úrovni smaragda a Amway přestal dělt z důvodů, které popisuje v oné knize.
    Když jsem na toho kluka vytáhl fakta a dal mu dvě otázky, tak udělal další krok zpět, přestal se mi koukat do očí a zvýšil hlas s tím, že se do Amway nikdy nepustí, protože se dočetl, že všichni distributoři musí povinně nosit růžové kravaty a tleskat na povel 🙂 Než jsem mu na to stihl dát další otázku, tak vycouval úplně, hlavu sklopil k zemi, rázným hlasem mě označil za něco, o čem by se tady dalo psát až po 22.hodině a doslova utekl….
    Tím jak ode mě couval a přestal se mi dívat do očí mě dal jasně najevo, že se bojí faktů, jelikož se nechal ovlivnit přesně tak, jak Admin tady už několikrát napsal – Internetové názory anonymních pisálků.
    O manipulaci začnou vždycky mluvit ti, kteří jsou zmanipulovaní nejvíc, jenže to neví…
    Taky jsem narazil na stránky onoho kritika a už jenom samotný název jeho stránek Amwey busiiness mluví za vše 🙂

    • Jak říká zakladatel firmy Rich DeVos na nahrávce Four Winds z roku 1974:

      “Jak pozoruji lidi, jak se procházejí životem, zjišťuji, že většina lidí nikdy neudělala žádné rozhodnutí. Věřili byste tomu? Oni se vrtí, plazí a pohybují v závislosti na tom, co jejich přátelé celou dobu říkají.”

      A měl pravdu. Když se kouknu na to, kolik lidí z mého okolí studovalo nebo studuje VŠ podle toho, co si rodiče přáli, tak vidím, že to platí stejně tak dnes, jako před 41 lety.

      Bohužel ti lidé si neuvědomují, že jediný, komu tím ubližují, jsou oni sami. Nám budiž útěchou, že my hledáme lidi, kteří dělají svá vlastní rozhodnutí a kteří si za nimi pak dokáží stát. A to je přesně to, co sekty nesnášejí.

  4. Proč se tak ten pan Černý upnul na Amway? Vždyť jiné firmy MLM pořádají také semináře. Ať férově odvolá tento nesmyslný blud anebo ať označí na svém blogu veškeré firmy operující na bázi MLM za sekty. Sektou pak musí označit Avon, LR cosmetic, Oriflame, Monavie (krachující sekta), Just, Vorverk, Mary Kay, OVB, ZFP, Partners atd.. Pokud chce být důsledný ve svých tvrzeních pak musí za Guru sekty označit také Warrena Buffetta a Donalda Trumpa.

    • Já myslím, že důvod je nasnadě – ostatní MLM nesahají Amway co se velikosti týče ani po kotníky a psát o tématu, které zajímá pár lidí, mu žádnou popularitu nepřinese.

  5. …ale těmto travičům studen asi nejde o důslednost ve svých tvrzení ale spíš o to travičství

  6. Absolutně souhlasím. Sám jsem míval problém dělat svá vlastní rozhodnutí. Dnes už to tak naštěstí není. Nevím, z jaké části je to díky školicímu systému Amway, ale z obrovské části je to tím, že jsem sledoval chování lidí na tzv. follow-upu. Normální člověk, kterému při plánu vše dávalo smysl, přišel najednou totálně pos…nej. A fakta neměla šanci. Když to vidíte z druhé strany, tak si začnete sami dávat sakra pozor, odkud čerpáte své informace, na jejichž základě se pak rozhodujete. Díky za článek a vůbec za celá amway-fakta.cz.

  7. V našem regionu je jeden kazatel Českobratrské církve a pravidelně školí děti na základkách a středních školách o nebezpečí sekt. A nedávno jsem se dozvěděl, že se tam vždy zmíní o Amway. (Asi si přečetl “odborné” blogy pana Černého) Jak postupovat vůči něčemu takovému? To se mi zdá už do nebe volající. Nedopoští se náhodou pomluvy a protiprávního jednání ať záměrně či nezáměrně?

    • Tohle by ve škole, kam chodí moje děti, zkusili jen jednou. Druhý den by moje děti do té školy nesměly, dokud by neodvolali ředitele. Děti mají přirozený respekt k tomu, co se ve školách učí, a v tomhle případě je to zneužití tohoto respektu k šíření vlastních názorů a to tam nemá co dělat! Nahlašte tento případ na Ministerstvo školství.

  8. Osvěta je podle mého názoru jediná možnost. Pokud lidé nebudou mít přístup k informacím, budou náchylnější uvěřit tomu, co jim kdo napovídá. To je také důvod, proč byly založeny tyto stránky.
    Pokud se chcete pobavit, až bude onen kazatel na nějaké škole opět poučovat děti, navštivte jeho přednášku a před všemi těmi dětmi mu dejte vyplnit test na těchto stránkách, aby všichni viděli, jak velký “odborník” na Amway to ve skutečnosti je. 😀
    A úplně nejlepší bude, když se tam postaví některé z dětí distributorů a udělá to samo. 😀
    Je jistě chvályhodné, když se někdo pokouší o osvětu, ale měl by to být odborník na téma, o kterém poučuje. Pokud o něm nic neví, ať se k němu raději nevyjadřuje, nebo ať je připraven na to, že bude zesměšněn.

  9. Ahoj
    Pokud už víme jeho jméno, obec, kde se vyskytuje, a poměrně hodně informací o tom jak jedná dává nám to v tuto chvíli poměrně více prostoru právně zakročit.
    Můžeme o něm v jeho městě zjistit více informací a regulérně podat trestní oznámení.

    Potřebujeme spojit síly a zakročit společně a tvrdě. Jinak bude dál parazitovat.
    Rozhodně by měl být sankcionován, protože svým parazitováním připravuje tisíce distributorů o zisk, a poškozuje dobré jméno firmy. Dále poškodil vztahy těch, kteří nabídli příležitost známým a ti si po shlédnutí jeho webu mysleli o distributorech že to jsou nějací blázni. Tim svým webem napáchal škody nejen finanční ale i na mezilidských vztazích.
    A to by nemělo být ponecháno jen tak.

    Co myslíte vy?

    Děkuji za odpovědi.

    Honza

    • I kdyby soud určil, že jsme v právu my – co si na tomhle člověku vezmeme? Jestli ho chceme strestat, tak by asi bylo lepším trestem, kdyby amwayáci (nejen v ČR, ale distributoři po celém světě) zdvojnásobili firmě Amway obrat. 🙂

  10. Přemýšlení pana Černého jsem se musel zasmát. Protože než si na blogu začal měnit image, tak tam měl napsané přísloví (motto), které znělo: “Svoboda projevu, to je základ demokracie.” Pak se ještě v samostatném článku chlubil, že bude ve volbách volit demokratickou stranu.
    Takže na jedné straně mektá o demokracii a svobodě projevu a přitom nám tu svobodu projevu upírá.

    • On si každý tu demokracii vykládá po svém. Koukni se třeba na KLDR – Korejskou lidově demokratickou republiku. Takže na slovíčkách bych zas až tak nebazíroval a už vůbec ne u pana Černého. Kdoví koho vlastně volil. 😀

  11. @VPA Honza

    To je zbytečné a neefektivní. Navíc by si na tom zgustla média, že bídná Amway žaluje nějakého nebohého občánka.

    Myslím, že víra v iluzi, že on kazí obchody je naprosto mylná. O úspěšnosti obchodní činnosti nerozhoduje negativní názor nějakého nýmanda, ale schopnosti, píle a nasazení distributora.

    Nevydělali bychom ani o korunu víc i kdyby žádný Luboš Černý neexistoval, pokud bychom neudělali víc práce.

    Negativních lidí je na světě vždy 9 z 10-ti, přesto nejsou brzdou žádného byznysu, který je veden pečlivě a s úsilím.

  12. Když si lidé budou vyhledávat v Googlu ” Amway zkušenosti, Amway podvod, Amway sekta apod.” a mimo jinými, jim vylezou i tyto stránky a oni sem přijdou tak po pročtení si toho tady, musí dojít k závěru, že pan Černý je jaksi jiný a nepolezou na jeho pošahané stránky pro “informace”, ale sem…

  13. Taky bych někdy nejradši tyto pomatence zastřelil, ale je pravda, že nejlepší je si jich nevšímat. Je ale dobře, že se Admin rozhodl vytvořit tyto stránky, na které má člověk možnost získat kvalitní informace. Tohle vidím jako nejlepší možnou reakci na podobné nýmandy.

  14. Kluci jedny amwejácký.Zapomněli jste sem přidat aspoň jeden příklad mínusového hodnocení vašeho podnikání,které by se tu nutně muselo objevit.Příště si dobře promyslete,jak obhajovat svou věc.Ať se daří.Jo a zkuste si propočítat,jste-li toho schopni,kolik lidí by se muselo k vám dát a aby všichni vydělali?Tolik lidí na světě prostě není.

    • Kluku jeden neamwejáckej. Sice vůbec nerozumím tomu, co jsi napsal na začátku o mínusovém hodnocení našeho podnikání, a vlastně ani tomu, proč by měli všichni v Amway vydělávat… Zaplaťpánbůh už nežijeme v komunismu, kde všichni měli stejné příjmy bez ohledu na to, kolik práce udělali. Takže ti sděluji, že jsem rád za to, že v Amway nevydělávají všichni, ale jen ti, kdo odvádějí práci. Chápu, že nemakačenkům (nebrat prosím osobně) se to nelíbí, ale to je tak jediné, co s tím můžete dělat. 🙂

  15. Avatar for Marek Suchomel Marek Suchomel | 11.1.2016 z 22:05 | Odpovědět

    @bobo
    Mistře Bobo, nevím, jestli vám to dochází, ale tím mínusem jste vy sám 🙂 Je až k nevíře, že se stále v dnešní době najdou lidé, kteří neustálou potřebu zpochybňovat 56 let fungující systém.
    Mám pro vás malý návrh, vstupte do Amway, nic nedělejte a pak se nám tady pochlubte, kolik jste nicneděláním vydělal.
    A máte pravdu, tolik lidí na světě prostě není, kteří by měli potřebu být ke všemu skeptičtí a vše jen zpochybňovat a odsuzovat 🙂

  16. @bobo
    …mne vždy fascinuje myšlení lidí jako Bobo, kteří mají starost o to aby všichni vydělávali. Amway to je elektronická nákupní platforma kde můžu nakupovat stejně jako na Alze.cz nebo na Mall.cz s tím rozdílem, že pokud tomu udělám reklamu, a díky mne tam začnou lidé nakupovat taky, tak dostanu podíl na zisku.
    Ale drtivá většina lidí si tam pouze nakupuje stejně jako na Mall.cz. A uznejte sám Bobo, je normální dožadovat se v tomto případě od Amway podílu ze zisku? A napadlo Vás po nákupu v Lídlu dožadovat se vyplacení bonusu? Pokud ano asi by vás navštívil doktor Chocholoušek…
    Ale pokud vymyslíte způsob jak na Vašem sídlišti zvednout obrat Lídlu o 1mlm czk měsíčně, určitě Vám vyplatí třeba 6% podíl na zisku.
    Good Luck!

  17. Admin – tvá odpověď z 12.6.2015 už zavání samolibostí a není pravdivá

    • Ten den jsem psal dva komentáře. Který z nich máte na mysli a proč si myslíte, že není pravdivý?

  18. Kluci jedny amwejácký,stále se asi bavíme o koze a o voze.Máte plné huby slov o vlastním rozhodnutí,o vlastním životě,o tom,jak se všichni máte rádi a dobře jste změnili svůj život,pochopitelně k lepšímu atd,jak prodáváte zboží,které je nejlepší na světě a samozřejmě vše je šetrné k životnímu prostředí,jak všichni vyděláváte.No,prostě jedna šťastná rodina.Mě k vám lanaří jeden kolega a ten mi to nastínil asi takto:Vstup,najdi si 6 dalších lidí,ti si najdou každý svých šest lidí a ti samozřejmě dalších 6 lidí a až jich bude ve tvé lajně 200 a každý bude měsíčně odebírat zboží za 5000 korun,ty budeš mít provizní výdělek 20 000 korun.Opravte mě,není-li to pravda.Ale lidi jednou dojdou.A druhou věcí je,že prodáváte desetitisíce položek.Já jsem si našel vaše výrobky a k desetitisícům položek to má hodně daleko.Prosím,pošlete mi na email: (smazáno) ten seznam vašich výrobků,ale všech těch desetitisíců a já se o toto podnikání začnu zajímat.Jinak z vašeho stávajícího seznamu produktů,nic ve zlém,je většina položek předražena až o desítky tisíc procent.Možná,že to jsou ty položky?

    • Kluku jeden neamwejáckej. Na úplně stejnou otázku ohledně desetiticíců položek ses ptal i ve vlákně Vaše zkušenosti s Amway, kde jsi na ni samozřejmě také dostal i odpověď. Takže si ji laskavě přečti tam, kde ses na to ptal poprvé a nepokládej stejnou otázku v jiném vlákně.

      Ohledně toho údajného “předražení až o desítky tisíc procent”, mám pro Tebe jeden jednoduchý úkol. Vezmi si třeba tento odličovač Artistry, který nabízí Amway, a demonstruj nám prosím třeba na tomto konkrétním výrobku, jak je předražený o desítky tisíc procent, ať tedy vidíme, že máš v rukou skutečné argumenty a že to od tebe nebylo jen takové hloupé plácnutí. Děkuji. 😀

      A k tomu, co zde vykládáš ohledně způsobu fungování Amway – skutečně jsi to pochopil špatně. Zaprvé – lidé nedojdou a důkazů je hned několik: jednak se neustále rodí noví lidé a Amway neroste exponenciální řadou. Jestli ti to kamarád vysvětloval tak, že ty si najdeš 6 a oni každý 6 atd., tak to byl jen matematický model, na kterém ti chtěl ukázat, že bonusy dostáváš z rozdílů procent, nic víc. V praxi to ale funguje tak, že ne každý, komu to nabídneš a zaregistruje se, začne registrovat další lidi. Někdo si jen nakupuje pro sebe, někdo to zkusí a vzdá to při prvním neúspěchu a jen ti, kdo se to naučí dělat správně a mají motivaci a trpělivost, vybudují velkou síť. Takže lidi opravdu nedojdou – to by ve stejném okamžiku museli najednou všichni chtít dosáhnout velkých cílů a být ochotni pracovat a to je asi tak stejně pravděpodobné, jako že všichni, kdo se chtějí věnovat sportu, začnou od zítřka hrát jen tenis. Pokud ale máš přesto strach, že se zaplní planeta distributory, pak mám pro tebe jednu dobrou zprávu: na celém světě jsou asi 3 miliony distributorů. Planeta tedy evidentně zaplněná není, takže máš ideální podmínky – můžeš ji zaplnit ty se svou skupinou. 😀

  19. Milý bobo, upozorňuji tě, že tvé příspěvky nebudou zveřejněny, pokud budou obsahovat lži a invektivy vůči distributorům (viz tvůj poslední nezveřejněný příspěvek). Pokud snad máš důkazy o tom, že distributoři jsou “méně inteligentní jedinci”, prosím o doložení průzkumu IQ mezi distributory.

    Kromě toho ses opět opakovaně dožadoval něčeho, na co už ti 2x bylo odpovězeno (viz sortiment, který najdeš zde), čili se zdá, že ti o odpověď nejde. Opravdu po mně nechtěj, abych počítal položku po položce na portálech jako je např. kasa.cz. Jestli tě to zajímá, spočítej si to sám.
    Ale jinak přeposílám tvůj požadavek na spřátelený web, kde se dozajista zanedlouho objeví článek o tom, co vše lze přes Amway koupit a za co všechno získávají Amwayáci body (= provize).

    Elegantně ses též vyhnul cenovému srovnání odličovače, které jsem ti zde nabídnul jako důkaz toho, že tvé tvrzení o údajné předraženosti většiny položek o desítky tisíc procent je lživé.

    Vezmi prosím na vědomí, že na těchto stránkách není povoleno šířit lži, které budou kohokoli poškozovat. Jen aby sis to nevyložil špatně – nebráním se zveřejnění negativních informací, pokud ovšem budou pravdivé a podložené důkazy. Chci totiž, aby čtenáři dostali KVALITNÍ informace a ne snůšku lží, blábolů, výmyslů a domněnek vydávaných za fakta a za pravdu, jak tomu bohužel bývá ve většině internetových diskuzí na jakékoli téma.

    P.S.: Než napíšeš další komentář, přečti si prosím Pravidla pro komentáře a drž se jich.

  20. @bobo
    Je fakt, že my tu opravdu mluvíme o „voze“ jako o dopravním prostředku ke svým cílům, kterým Amway bezesporu je, což i „každému“ méně inteligentnímu musí dojít, že při počtech Platinových, Rubínů, Safírů, Smaragdů, Diamantů a dalších nižších i vyšších odznaků, kterých po světě běhá stovky a stovky tisíc, tu je větší šance než třeba v zaměstnání (ale i některé typy podnikání) na daleko větší příjmy. Z čehož vyplývá, že tu stále mluvíš o „koze“ a nehodláš pochopit, že je to jinak…

    A vida, právě tu poslouchám nahrávku od jednoho multimilionáře, který už před 30-ti lety mluvil o Tobě… Řekl: „Pokud máte hodně malej mozek, pak věříte v nasycení…“ 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    …Tak sem si dal tu zbytečnou práci a spočítal část sortimentu na KASA.CZ… Vzal jsem jen 3 sekce (z 15 sekcí) a to sice: Velké domácí spotřebiče (1415 položek v 9 podsekcích), Malé domácí spotřebiče (5820 položek v 8 podsekcích), Počítače (4449 položek v 8 podsekcích); což dává součet 11684 položek jen z části tohoto jednoho partnerského obchodu. Položky od dalších partnerů si spočti už sám…, udělal jsem práci za ZŠ a ukázal ti jak na to, takže bys to měl zvládnout 😀 😀 😀

    Číslo 11684 položek, dokazuje množství produktů a teď je řada na tobě, abys dostál svému slovu, zachoval se jako “chlap” a začal konečně mluvit o VOZE…

    bobo :
    Prosím,pošlete mi na email: (smazáno) ten seznam vašich výrobků,ale všech těch desetitisíců a já se o toto podnikání začnu zajímat.

  21. Když začal Soptik21 počítat, tak mi to nedalo a trochu jsem také počítal.
    Počítal jsem 4 sekce a do došel jsem k číslům:
    Zahrada – 2546 produktů
    Sport, Outdoor – 3390 produktů
    Chovatelské potřeby – 1590 produktů
    Příslušenství – 6442 produktů

    Celkem 13968 produktů. Pokud k tomu přičteme sortiment počítaný Soptikem, tak jsme na čísle 25 652 produktů. Vezmeme-li v úvahu, že jsme dohromady spočítali pouze 7 z 15 sekcí, tak to není špatné číslo. 😀

    Tak co bobo, dopočítáš ten zbytek sám? 😀

  22. Jednou jsem mluvil s jedním člověkem a ten mi tvrdil,že mezi námi je 67 druhů mimozemšťanů.Na moji odpověď,že jich je 125 neměl argument.Doufám,že nemusím vysvětlovat proč,nejspíš by to valná většina nepochopila,ale vraťme se k tématu.Vaše stránky nabízí zboží,o které nikdo nemá zájem a po vašem vysvětlení už ani já ne.Nikoho tím nechci urazit.Podíval jsem se na některé ukázky vašich a akcí a dokonale mně to odradilo.Jestli toto má zvednout vaše ega,tak nás Bůh ochraňuj.Nevím,co kde a jaké sekce Cody a Soptík21 spočítali,je mi to dost záhadou?Ale pokud vás tento způsob podnikání uspokojuje,pokračujte dále.Rád si přečtu a vašich úspěších.

    • Pojďme si ujasnit některá fakta:

      1. Naše stránky nabízí zboží, které po celém světě dělá obrat 9,5 miliardy USD.
      2. Nutrilite je nejprodávanější značka vitaminů a potravinových doplňků na světě. [zdroj: Euromonitor International]
      3. Kosmetika ARTISTRY patří mezi 5 nejprodávanějších prestižních značek péče o pleť a zároveň mezi 10 nejprodávanějších značek prestižní kosmetiky. [zdroj: Euromonitor International]
      4. eSpring je nejprodávanější zařízení na úpravu pitné vody. [zdroj: Verify Markets]

      Mohu se tedy zeptat, z jakého zdroje berete ty informace o tom, že o toto zboží nikdo nemá zájem? Nějak totiž nejsem s to pochopit, o které zboží je tedy podle Vás zájem, když nejprodávanější zboží považujete za to, o co zájem není. Jestli ani nejprodávanější zboží není podle Vás to, o které je zájem, pak tedy chudák Avon, chudák Oriflame,… a všichni ostatní, kteří dělají podstatně menší obraty.

      Dále jsem Vás vyzval, abyste mi na příkladu odličovače ARTISTRY demonstroval, jak je většina položek Amway předražená, což jste předtím tvrdil. Z Vašeho mlčení usuzuji, že nemáte žádné protiargumenty a přiznáváte tímto, že to, co jste napsal, není pravda.

      Pokud si názory děláte na základě sestřihaných a zmanipulovaných videí (např. z toho, kde někdo natočil distributory na semináři, jak tančí o přestávce při vystoupení zpěváků, a vydává to za obchodní část semináře), pak Vás Bůh ochraňuj. Pak už jen zbývá, abyste se přidal k náboženské sektě Branhamistů, jejímž členem je mimochodem přesně ten samý člověk, který tato videa zveřejňuje. Já naštěstí nejsem hlupák, abych takovým hloupostem věřil, protože mám vlastní hlavu a pokud vím, že nic neriskuji, raději si dělám názory na základě osobní zkušenosti. Ale to je na každém z nás – někdo si holt bude řídit život podle ukázek na Internetu a někdo podle sebe. Hezký den. 🙂

  23. Avatar for Marek Suchomel Marek Suchomel | 9.2.2016 z 9:26 | Odpovědět

    @bobo
    Don King, který už 45 let buduje po celém světě podnikání Amway, o lidech, jako jste vy Bobo, říká, že jsou od krku nahoru mrtví.
    Každý den procházím po centru druhého největšího města v ČR a vidím tam dodávky DPD s otevřeným nákladovým prostorem s krabicemi AMWAY. O tyhle výrobky opravdu nikdo nemá zájem 🙂

  24. @admin
    @Marek Suchomel
    Bobo-a nesmíte brát vážně. Bobo nemá co na práci a tak spamuje všechny diskuze o Amway na Internetu se svými velemoudrými radami a názory. 🙂
    Mě by jen zajímalo, jestli si bobo na hloupého jen hraje, nebo jestli je opravdu tak hloupý. Není přece možné, aby doteď nepochopil, že ty sekce, co počítali Soptik a Cody byly jen z jednoho partnerského obchodu, který přes Amway nabízí svoje zboží.

  25. Jasná páka,kluci máte pravdu.Ve všem jsem se mýlil.Teď si uvědomuji,že vlastně všude a v každém obchodě a na všech světových burzách je vaše zboží,akorát se jenom jinak jmenuje a že nejlépe je ne lacino koupit a dráže prodat,ale draho koupit a draho prodat.Tohle byste měli poradit skomírající světové ekonomice a bude všem fajn.Ještě jednou se omlouvám za svou zaslepenost.Nyní jsem prohlédl.Sem tam sem juknu,jen tak pro zasmání.

    • Takže když to všechno shrneme, tak jste zase neodpověděl (ó, jaké to překvapení! 🙂 ) a vkládáte nám do úst něco, co jsme nikdy neřekli.
      Mám na Vás už jen poslední otázku, i když předem vím, že opět zůstane bez odpovědi: Budete nějak reagovat na ten odličovač Artistry, který vychází podle nezávislé recenze 2x levněji než stejně kvalitní konkurence, a na ta tvrzení Euromonitoru? Nebo chcete ze sebe dělat osla i nadále? 🙂
      Jsem rád, že jste přispěl do diskuze, protože není nad to, když nezaujatý čtenář má možnost posoudit úroveň argumentace Amwayáků a Vaší, coby posměváčka. Děláte tím všem kritikům jistě velkou radost. 😀

  26. @bobo
    Nevím,co kde a jaké sekce Cody a Soptík21 spočítali,je mi to dost záhadou?

    Doporučil bych ti vrátit se ke komentáři č. 26. Soptik ti tam ve třetím odstavci (první řádek) jasně napsal, že to počítal na KASA.CZ. Pokud by jsi se podíval na amway.cz tak by jsi zjistil, že je to jeden z partnerských obchodů.

    • Dobrý pokus, Cody, ale Ty vycházíš z nesprávného předpokladu, že bobo si Tvůj komentář přečte a pochopí ho. To on ale zásadně nedělá. Jak jinak si vysvětlit, že už asi 4x “přehlédl” mou výzvu, aby nám na odličovači demonstroval, jak je předražený. 😀

  27. Tak jsem dál pokračoval v počítání a došel jsem k následující velikosti sortimentu:

    Partnerské obchody:
    Kasa.cz nám nabízí – 37400 produktů
    E-tie – 423 produktů
    Franklin Covey – 316 produktů
    Canard – 1152 produktů
    Ason organic – 100 produktů
    Biopekárna Zemanka – 42 produktů
    Templářské sklepy – 42 produktů
    Office Depot – 15238 produktů
    O2 – 89 produktů (85 mobilů, 3 tarify a internet)
    CCS 8 druhů karet
    Plyn
    Elektřina

    Z “kmenového” sortimentu si zákazníci mohou od distributorů vybrat z 314 výrobků z řad kosmetiky, potr. doplňků a drogerie do domácnosti.

    Sortiment CELKEM – 55216 produktů a služeb.

    Teď si tento počet srovnejte s šíří sortimentu v polovině 90. let. 😀 😀

    • V polovině 90. let nejenže nebyly body za takové věci jako jsou telefonní služby nebo Internet, ale dokonce byli tehdy lidé, kteří tvrdili, že mobily nikdy mít nebudou, že se to neprosadí a o Internetu nevěděli prakticky nic. 😀
      Dnes mají doma obojí (a někdy dokonce 2x – dva mobily, pevné a mobilní připojení na Internet) a za vše mohou získávat body. Dokonce i za to, že koukají na televizi mají body. 😀 O tom se mi opravdu v polovině 90. let ani nesnilo. Když mi ukazovali po plánu americký katalog s tím, že když se budeme hodně snažit, tak to tu jednou můžeme mít taky, tak jsem si myslel, že je to sci-fi. A dnes tu jsou i věci, které ani v Americe nemají. 😀
      Ovšem každá doba má své ignoranty – v 90. letech to byli lidé, kteří tvrdili, že mobil NIKDY, dnes jsou to bobové, kteří si neumí kliknout na odkaz a spočítat nabízené položky. 😀

  28. @cody m
    Díky za počty 😉 Říkám 30-40 tis. produktů… od teď to bude více než 55 tis. 😀
    Divím se, že to kritiky, už přes 50 let, ještě baví… 😀

    AŤ UŽ PŘIŠLI KRITICI SE SEBEVĚTŠÍ KRAVINOU, TAK PO VYSVĚTLENÍ JE TO NAOPAK AMWAYÁKŮM KU PROSPĚCHU 😀 😀 😀

  29. Jsem moc rád, že AMWAY je. Kdo hledá najde. Díky za korektní osvětu.

  30. @bobo

    Co ty jsi zase za dementa.

    Hlavně nelez do Amway. Akorát by jsi kazil jméno firmě a v životě by jsi nic neudělal. A zdržoval by jsi kamaráda.

    Nevím, jestli ti to došlo, ty jelito, ale tvůj kamarád ti udělal laskavost, když ti nabídl příležitost na zvýšení příjmů.
    I kdyby v tom byznysu byl jen jeden jedinej výrobek, TY jsi ten kdo by měl být vděčnej!! Co ty jsi kdy nabídl jemu, krom svých MOUDER ???

    Příležitost Amway je ozkoušená 57 lety, s obratem přes 9,5 mld$ kdy se na odměnách loni rozdělilo přes 3 mld$, koncept networkingu je dneska považován za byznys 21 století a může se opřít o lidi typu Buffet, Gates, Trump, Branson, Kyiosaki, atd…….

    Udělej nám tu milost, hlavně se do toho nepouštěj, dělej dál co děláš, buď spokojenej a hlavně když tomu NEROZUMÍŠ, respektive o tom nemáš ani páru, mlč a nerozdávej rozumy. Nemáš co nabídnout !!!! Nezdržuj ………..

  31. Kucí,nedurděte se,pamatujte,že i negativní reklama je reklama.Pokud vás uspokojuje to,co děláte,je to v pořádku.Řiďte se heslem,vše co děláš,dělej rád.To řekl José Ramiréz z jižní Bogoty v roce 1951.

  32. Kluci,teď už nemám čas,ale zítra pošlu další odkazy.Prostudujte si to a něco mi k tomu napište.Budu vděčný za jakýkoliv komentář.Díky.

    • Milý bobo, pravděpodobně jste to dosud nepochopil, ale tyto stránky vznikly přesně jako odpověď na lži šířené indiviui, na která se odkazujete ve svých posledních příspěvcích (a které jsem Vám smazal z důvodu toho, že tyto stránky nikdy nebudou zveřejňovat odkazy na lži). Myslím, že důvody, proč odkazy na takto nedůvěryhodné zdroje nebudu zveřejňovat, jsem dostatečně zdůvodnil zde:

      Kdo je Amway kritik? Fanatický člen sekty?
      Proč se zdá, že na webu převažují o Amway negativní názory?
      Amway kritik opět lže, jako když tiskne

      Na výplodech toho indiviua, na které se odkazujete Vy, opravdu není co studovat, protože jsou to evidentně výplody náboženského fanatika typu Jindřicha Bobliga z Edelstadtu, jak již zde někdo trefně poznamenal. Jediný, kdo by mohl uvítat přečtení těchto nesmyslů, jsou psychiatři, kterým by mohl sloužit tento člověk jako dobrý studijní materiál. O Amway však Vámi uvedené odkazy nevypovídají zhola nic a ke skutečnosti to má hodně daleko.

      Jak se říká, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Tento náboženský fanatik tak dlouho pod různými jmény psal o Amway své lži na Internet, až se džbán naplnil, ucho se utrhlo, a dal vzniknout stránkám Amway-Fakta, které tu budou pro všechny, kdo mají zájem o informace z důvěryhodných zdrojů. Zároveň zde budeme odhalovat charakter lidí, kteří se neštítí Amway pomlouvat, ať už z důvodu své hlouposti anebo svého náboženského přesvědčení.

      A nyní k Vám: myslím, že jsem Vás již dostatečně dlouho nechal “plácat kraviny”, čili Vás teď naposledy slušně požádám, abyste mi na příkladu odličovače Artistry (v souvislosti s jeho recenzí) demonstroval, jak je předražený o desítky tisíc procent. Do doby, než od Vás uvidím zde napsanou odpověď, se s Vámi loučím a upozorňuji Vás, že dokud neodpovíte, žádné další Vaše výplody nebudou zveřejněny. Jste totiž přesně ukázkový příklad kritika, který bez rozmyslu plácne obvinění, a když je mu dokázáno, že lže, začne hrát mrtvého brouka a začne ignorovat nepohodlné otázky. Zvykl jste si, že na stránkách kritiků Vám tato taktika prochází (i z toho důvodu, že ty nepohodlné otázky, které dokazují nepravdivost vašich prohlášení, jsou mazány). Jenže tady Vám tato taktika neprojde. Hodlám totiž na Vašem příkladu ukázat čtenářům, že Vaše názory jsou zkreslené, nejsou ničím podložené a fakt, že lidé jako Vy, si mohou psát na Internet, co chtějí, je přesně ten důvod, proč se nedá věřit všemu, co se na Internetu o Amway (nebo o čemkoliv jiném) píše.

      A teď prosím tu odpověď. Do té doby, nashledanou.

  33. Milý ,nejspíš Admine.Těžko mohu jako chlap,který nepoužívá kosmetiku vyvracet nějaké hodnocení odličovacího přípravku.Nevím kolik stojí běžný,zkrátka se v tom nevyznám.Co mohu ohodnotit,jsou vaše chňapky na nádobí za 650 Kč.U nás stojí 15 Kč.Zástěra 700 Kč u nás 30.Určitě bych našel více položek,ale to není smysl tohoto článku.Toto,o čem píšu jsou VAŠE výrobky a také VAŠE ceny.Samozřejmě jsem se podíval i na vaše takzvané partnerské obchody a hele.Když nejsem tzv.Váš člověk,nedostanu se na ceny.Nic zlého tím nemyslím,ale trošku mi to zavání takovým tím příslovím o chlubení se cizím peřím.Rozhodně si myslím,že s pravděpodobností hraničící s jistotou,bych si toto zboží dovedl objednat sám bez vašeho zprostředkování,levněji a to i po připočtení nějakých bodů.Také bych chtěl reagovat na článek p.Suchomela,který kouká do PPL a tam samá krabice od vás.Náhodou jsem si něco nechal dovézt a tak jsem se řidiče zeptal,kolik toho od vás vozí.To jsem si dal,půl hodiny jsem tomu dobrému muži vysvětloval,co to je Amway.Také příspěvek p.Seba mě pobavil.Opravdu nejsem dement.Jinak ten můj kamarád už nemá ženu,odešla i s dětmi,už nemá auto,ale to sem taky nepatří.Ale podle toho,co vlastně slibujete,já už všechno mám.Možná bych neměl,ale napíšu vám to.Mám dům,mám ženu,mám auta,mám vzdělané děti,mám psa,platím daně,nekradu,nešidím,žiji si podle svého,jsem upřímný a to mně někdy přivádí do nepříjemných situací,viz.tato diskuze,mám takový zvláštní smysl pro humor,jsem zvědavý,a tak jsem se rozhodl,dozvědět se,co je vlastně pravda o vás a co lež.Myslím,že už to vím.Váš bobo.

    • Těžko mohu jako chlap,který nepoužívá kosmetiku vyvracet nějaké hodnocení odličovacího přípravku.Nevím kolik stojí běžný,zkrátka se v tom nevyznám.Co mohu ohodnotit,jsou vaše chňapky na nádobí…

      Ano, je to tedy přesně tak, jak jsem předpokládal. Píšete o něčem, v čem se nevyznáte. Nevyznáte se ani v kosmetice, ani v chňapkách (tipuji, že další na řadě by byly špagety). Nicméně to není podstatné. Podstatné je, že jste si z celého sortimentu vybral jen 2 nejméně reprezentativní položky, na kterých Amway vůbec nestojí, a podle toho hodnotíte Amway jako celek. Místo toho, abyste vzal něco z tzv. core line, tedy z nejprodávanějších výrobkových řad, a to hodnotil.

      Tvrdil jste, že VĚTŠINA položek je o desítky tisíc procent předražena. Vy jste si našel 2 (slovy DVĚ z několika set položek), které považujete za předražené, a bez ohledu na to, že byste nějakým způsobem zhodnotil kvalitu použitého materiálu (u chňapek např. kvalitu žáruvzdorné výplně) jste plácnul vedle sebe 2 čísla. Jako byste srovnával Rolls Royce a Trabant z dob socialismu jen podle ceny. A jen tak mimochodem, ani jedna z těch Vámi vybraných položek není o “desítky tisíc předražena, jak jste předtím tvrdil (650 vůči 15 nejsou desítky tisíc procent), a to i když odhlédnu od kvality.

      Jinak, co se týká údajné “předraženosti většiny položek o desítky tisíc procent” – to je samozřejmě lež. Amway výrobky jsou cenově velmi konkurenceschopné a dokazuje to i nezávislá recenze právě toho odličovače, které se tak úzkostlivě vyhýbáte a na kterou jsem Vám dal odkaz. TO je core line, TAM dokazujte, že VĚTŠINA položek je předražená. Ovšem jak to chcete dokázat, je mi záhadou, když je tento odličovač o polovinu levnější, než stejně kvalitní konkurence. PROTO jste celou dobu tento můj odkaz ignoroval a nyní, když už jsem Vám nedal na výběr a musel jste reagovat, se vymlouváte na to, že se v tom vlastně nevyznáte!

      A pokud nechápete, co Vám sděluji, pak mi nezbývá než souhlasit se Sebem ohledně Vašeho intelektu.

      Samozřejmě jsem se podíval i na vaše takzvané partnerské obchody a hele.Když nejsem tzv.Váš člověk,nedostanu se na ceny…

      Nějak nechápu pointu, ale to je jedno. Členové se na ceny dostanou a to je podstatné. Pro Vás tedy informace: jsou buď na stejné, nebo nižší úrovni, než za kolik toto zboží prodává daný partnerský obchod normálně, ale distributoři mají navíc body (=provize).

      Také bych chtěl reagovat na článek p.Suchomela,který kouká do PPL a tam samá krabice od vás.Náhodou jsem si něco nechal dovézt a tak jsem se řidiče zeptal,kolik toho od vás vozí.To jsem si dal,půl hodiny jsem tomu dobrému muži vysvětloval,co to je Amway.

      Vy jste asi vážně slepý, takže Vám pro jistotu zkopíruji, co napsal pan Suchomel: “Každý den procházím po centru druhého největšího města v ČR a vidím tam dodávky DPD s otevřeným nákladovým prostorem s krabicemi AMWAY.”
      Už chápete? Stále ne? Pokud nedokážete rozlišovat mezi spedičními firmami PPL a DPD, pak se nesmíte divit, že řidič PPL na Váš dotaz reagoval, jako že neví, co to plácáte, podobně, jako zde reagují lidé na Vás.
      Stačilo pořádně číst, co pan Suchomel napsal, a nemusel jste se zesměšňovat ani před panem řidičem, ani zde. Jenže to by vyžadovalo, abyste si z těch očí sundal ty černé brýle, přes které se na Amway díváte. Vidím, že pan Černý Vám svými hámotinami opravdu dokonale vypláchl mozek – pokud tedy bylo co vyplachovat.

      mám takový zvláštní smysl pro humor,jsem zvědavý,a tak jsem se rozhodl,dozvědět se,co je vlastně pravda o vás a co lež.Myslím,že už to vím.

      Jistě. A teď ještě tu o Budulínkovi. Nechcete nám tu tvrdit, že jste si sem přišel zjistit, jak se věci mají ve skutečnosti, že ne? Moment, Vy to vážně tvrdíte! Milé bobo, přiznejme si skutečnost – a ta je, že Vy jste si nepřišel zjišťovat, co je pravda a co lež. Vy jste sem přišel už s NÁZOREM, který si nechcete nechat vyvrátit za žádnou cenu. Jak jinak si vysvětlit, že na fakta reagujete tak, že je ignorujete (odličovač), a namísto toho se tu oháníte již dávno vyvrácenými argumenty jakéhosi náboženského fanatika (odkazy, které jsem Vám nezveřejnil), používáte demagogii (chňapky) a překrucujete to, co zde píšeme (PPL vs. DPD)? Takhle se nechová člověk, který zjišťuje pravdu, ale demagog a zaslepenec.

      Pravda? To je něco, co konkrétně Vy absolutně nehledáte. Vy hledáte záchranné berličky pro upevnění svého názoru. Pravdu máte přímo pod nosem, stačí ji jen neignorovat.

  34. Pro mně je ppl stejné jako dpd vy jste si z toho vzal to špatné.Tam šlo o to,že ten řidič neznal celosvětově renomovanou firmu.Pořád tady melete o odličovači,pokud je na bázi acetonu,nopoužívejte ho tolik.Čichání acetonu poškozuje mozek.Trvale.Všechny tyto pyramidové obchody jsou stejné.To s těmi partnerskými obchody jsem zřejmě trefil zcela přesně.Že?Prostě,kupujte,jásejte,možná dnes přijde pan diamantový nebo bakelitový nebo zelený a vy konečně uvidíte,že skutečně existují.Na hrubý pytel hrubá záplata.Já jsem vám napsal pouze mou pravdu.Rád používám příměry,ale není třeba se hned chytat každého slovíčka.Zdravím,Váš bobo.

    • Aha, takže PPL je stejné jako DPD (taky to má 3 písmenka), Amway je stejná jako Avon (obojí začíná na A),… Čím dál lépe. Co zajímavého se od Vás ještě dozvíme? 🙂

      Že jeden řidič PPL nezná Amway? A co s tou informací máme dělat? Já jsem kdysi požádal jednoho čínského studenta, aby mi přeložil článek o jednom Crown Ambassadorovi. Když v článku narazil na jméno firmy, tak se zarazil. Ptal jsem se ho, jak se ta firma jmenuje a on chvíli tápal, protože mi chtěl říct americký název, ale v Číně se používá čínský název (An-li) a on si nemohl vzpomenout na ten americký. Tak jsem se ho zeptal, co o té firmě ví. A on na to, že je to firma, která je v celé Číně známá tím, že vyrábí ty nejkvalitnější potravinové doplňky. Amway nedělal, přesto ji znal.

      Jestli jeden člověk něco zná nebo ne, je naprosto irelevantní. OFICIÁLNÍ průzkum NEZÁVISLÉ agentury Euromonitor opakovaně potvrzuje, že výrobky Amway patří mezi nejprodávanější ve svých kategoriích. To je prostě fakt, který nezměníte tím, že tato tvrzení budete zesměšňovat. To jsou prostě čísla, která nemáte jak popřít. A upřímně, Vaše snaha snižovat váhu těchto tvrzení, působí už komicky, protože někdo, kdo má mozek, by pod tíhou těchto nevyvratitelných faktů už dávno přiznal, že se třeba mohl mýlit. Ne tak Vy, Vy jste neomylný, Vy jste jen jeden, Vy jste Bůh! Trefil jsem se? 🙂

      Že je odličovač ARTISTRY na bázi acetonu? A to jste prosím vzal kde? Dovolím si odpovědět za Vás – nikde. Prostě jste si to opět vycucal z prstu. Odličovač ARTISTRY totiž aceton neobsahuje. Tento fakt Vám ovšem opět nebrání, abyste naznačoval, že jej obsahuje, a ještě z toho vyvozoval sáhodlouhé závěry o poškození mozku… Tohle doopravdy nepovažuji za normální a čím dál tím více se přikláním k názoru, že jste si to označení “dement”, kterého se Vám dostalo od Seby, vysloužil oprávněně. Zkuste se nad sebou zamyslet, pokud máte čím.

      Nevím, co máte na mysli větou, že jste “to s těmi partnerskými obchody trefil přesně”. Co jste jako trefil? Nic. Vůbec nejste s to pochopit, o čem vlastně Amway je. Ale hlavně že máte svůj názor a ten troubíte do světa. Já na rozdíl od Vás se nemontuji do věcí, kterým nerozumím, a nesnažím se dělat ze sebe odborníka na všechno.

      Pyramidové obchody? Milý pane, KAŽDÝ obchod je pyramida. Výrobce hledá pokud možno co největší počet obchodníků a ti zase hledají co možná největší počet zákazníků. A v MLM je to naprosto stejné. Psal jste o sobě, že jste obchodník – čili jste sám členem úplně stejného typu pyramidy, jako jsou Amwayáci. Ale obávám se, že tento pro Vás zcela nový objev asi nepochopíte, takže ho budete opět ignorovat, že?

      Korunu jste tomu všemu nasadil větou o tom, že jste napsal svou pravdu. Vážený pane, pravda je pouze jedna. Není Vaše, není moje, není ničí. Pravda je prostě pravda. A Vy ji tedy rozhodně nemáte.

  35. Já jsem si jenom udělal o vás obrázek,vůbec vás nesnižuji,naopak oceňuji to,že jste mně nevymazal je mi upřímně jedno,jestli ten váš odličovač obsahuje fuj nebo hnůj.Já jen nemám rád nikoho,kdo si přivlastňuje cizí zboží za své.Ještě jednou,VAŠE ZBOŽÍ JE POUZE TĚCH PÁR DRAHÝCH PRODUKTŮ,KTERÉ MÁTE V NABÍDCE vše ostatní jsou pouze normální věci,které seženete v kdejakém hypermarketu.Nedělejte si nějaké iluze o neuvěřitelných výdělcíh,od lidí ve špatně padnoucích oblecích s barevnými kravatami,kteří na sobě mají kýble voňavek.Většinou jsou to nýmandi.Líbí se mi vaše snaha mě přesvědčit o tom,že jenom vy jste nejlepší.Nejste.Pochybuji,že by někdo z vás vymyslel třeba kartu CCS nebo elektřinu nebo plyn nebo ppl,jo,dělal jsem si průzkum a v našem městě není dpd.Hodil jsem si dedukci a vyšlo mi,že kde není dpd,není Amway.?Je to dost logické?To by mne docela zajímalo.Ale nechme hašteření,k ničemu to nevede.Pokud byste chtěli,napište mi,jaké zboží byste chtěli,cenu a já vám ho dodám.Naše diskuze se mi velice líbí,je pro mne odpovědí o tom,že existují fanatici.Já jsem si o vás udělal svůj úsudek.Napište mi něco o sobě,vaše záliby,koníčky,jestli sportujete,jestli jste homosexuál(to jenom,že stále používáte odličovač),zkrátka cokoli a já vám napíšu,jestli jsem se trefil.Ju?Těším se na vaší odpověď,váš bobo.Jo a čím dál víc se mi zdá,že všechny odpovědi píšete vy?Jen pod jinými jmény.Taky jsem si už nějak vymyslel,jak vypadáte.Mohl byste mi poslat foto?Adresu máte.Dnes už jsem unavený,dobrou noc.

    • Já jsem si jenom udělal o vás obrázek,vůbec vás nesnižuji,naopak oceňuji to,že jste mně nevymazal je mi upřímně jedno,jestli ten váš odličovač obsahuje fuj nebo hnůj.

      Ne, já nic nesnižuji… a vzápětí použijete příměr “fuj nebo hnůj”. Toto považujete za normální diskuzi? Nebo dokonce za vtip? Opravdu? Něco Vám prozradím – ten odličovač neobsahuje ani fuj, ani hnůj, on obsahuje mňam. 🙂

      Já jen nemám rád nikoho,kdo si přivlastňuje cizí zboží za své.

      Milé bobo, KAŽDÝ obchodník, který nakupuje a prodává zboží, vydělává na cizím zboží. To je princip obchodu, že něco koupím a následně to prodám a neznamená to, že jsem si něco přivlastnil.

      Ještě jednou,VAŠE ZBOŽÍ JE POUZE TĚCH PÁR DRAHÝCH PRODUKTŮ,KTERÉ MÁTE V NABÍDCE vše ostatní jsou pouze normální věci,které seženete v kdejakém hypermarketu.

      Ano, Amway sama vyrábí asi 450 vysoce kvalitních CENOVĚ KONKURENCESCHOPNÝCH (nikoliv drahých) produktů z řad potravinových doplňků, péče o domácnost, kosmetiky, atd. a na těchto položkách otočila za loňský rok 9,5 miliardy USD. A k tomu mají distributoři šanci nakupovat desítky tisíc položek od partnerských obchodů a získávat za ně body. Obraty těchto partnerských obchodů nejsou obsaženy v obratu Amway. Toto jsem Vám vysvětloval opakovaně já i jiní už dříve.
      Cena je samozřejmě vždy věc názoru, nicméně právě třeba ta recenze odličovače ukazuje, že POMĚR VÝKON/CENA je u Amway velice dobrý! Takže sice nedostanete Amway zboží za cenu absolutně nejlevnějšího šuntu, ale dostanete vysoce kvalitní výrobek za polovinu toho, co byste zaplatili u konkurence.

      Nedělejte si nějaké iluze o neuvěřitelných výdělcíh,od lidí ve špatně padnoucích oblecích s barevnými kravatami,kteří na sobě mají kýble voňavek.Většinou jsou to nýmandi.

      Opravdu znáte osobně více než 12500 distributorů (většina z celkového počtu 25000 distributorů), abyste mohl dělat takováto prohlášení?

      Pochybuji,že by někdo z vás vymyslel třeba kartu CCS nebo elektřinu nebo plyn

      Milý pane, nikdo tady nikdy netvrdil, že někdo z nás vymyslel CCS nebo elektřinu. Vaše argumenty opravdu přestávají dávat smysl. To je jako kdyby Vy jste prodával televize a já bych Vás osočoval, že se chlubíte cizím peřím, protože Vy jste ten obrazový procesor v té televizi nevymyslel. Ne, pro klid Vaší duše, Amwayáci opravdu CCS ani elektřinu nevymysleli. Oni na tom jen vydělávají peníze.

      jo,dělal jsem si průzkum a v našem městě není dpd.Hodil jsem si dedukci a vyšlo mi,že kde není dpd,není Amway.?Je to dost logické?To by mne docela zajímalo.

      ???????? A tohle myslíte vážně ???????? Co je tohle za argument???????? To, že sídlo spediční firmy je v jiném městě, než kde bydlíte Vy, přeci ještě neznamená, že firma DPD Vám nemůže přivézt zboží domů. Opravdu nechápete takové základní věci??? Teď už se Vašim názorům opravdu nedivím.

      Naše diskuze se mi velice líbí,je pro mne odpovědí o tom,že existují fanatici.Já jsem si o vás udělal svůj úsudek.

      Pojďme si nejprve ujasnit, co znamená pojem fanatik. Latinské slovo fanaticus znamenalo původně horlivého člověka a mělo spíše pozitivní význam. Pokud jste měl na mysli tento význam, pak ano, jsem fanatik já. Pokud jste měl ale na mysli slovo fanatik v pejorativním slova smyslu, tj. člověka, který se (alespoň podle wikipedie) vyznačuje neschopností kritického odstupu (myšleno od jím zastávaného názoru), intolerancí, nepoučitelností a jistou omezeností, pak mi to naopak sedí na lidi jako jste Vy nebo pan Černý. Fanatici vašeho typu si na něco vytvořili názor, jsou nepoučitelní, nic nechápou a neustále cítí potřebu se do toho navážet. Popravdě, je mi jedno, jaký úsudek jste si o mně udělal. Názor člověka, který neví, co je to spediční firma a že spediční firma může zavážet zboží i do měst, kde nemá pobočku, je mi opravdu volný. Jen mě zajímá jedna věc: nejste náhodou také člen sekty Branhamistů? Já jen, že jste si vybral zrovna tento článek, ve kterém je odhalen Váš “kolega”. 😉

      Napište mi něco o sobě,vaše záliby,koníčky,jestli sportujete,jestli jste homosexuál(to jenom,že stále používáte odličovač),zkrátka cokoli a já vám napíšu,jestli jsem se trefil.Ju?Těším se na vaší odpověď,váš bobo.

      Klidně si o mně myslete, co chcete. Nechám to na Vás.

      Jo a čím dál víc se mi zdá,že všechny odpovědi píšete vy?Jen pod jinými jmény.

      Tak to se Vám opravdu jen zdá. Spěte dál.

      Taky jsem si už nějak vymyslel,jak vypadáte.Mohl byste mi poslat foto?Adresu máte.Dnes už jsem unavený,dobrou noc.

      Nezlobte se, ale maminka mi vždycky říkala, že si mám dávat pozor na cizí chlapy, co po mně chtějí mé fotky a adresu. Takže dobrý pokus, ale nevyjde Vám. 🙂

    • Hele bobiku,
      Poctivě jsem přečetl vše, co jsi napsal, dokonce 2x, abych pochopil pointu. Ale ty žádnou nemáš. Totálně NEROZUMÍŠ principu podnikání a ještě méně rozumíš principu síťového marketingu. Je naprosto evidentní, že v tom plaveš, jak mastnej flek na moři a spíš se topíš.

      Admin ti všechno trpělivě vysvětlil a ty stejně meleš svoje dogma 😀 neuvěřitelné.

      PPL tak asi nebude znát Amway, když Amway má v Čechách smlouvu o rozvozu s DPD. 😀 Nepřipadáš si jak osel, když sem píšeš takovou hovadinu? 😀

      Ty jsi tak neuvěřitelnej 😀

  36. @admin
    ???????? A tohle myslíte vážně ???????? Co je tohle za argument????????

    Po přečtení těch jeho výplodů by jsem to už argumentací nenazýval. 🙂

    @bobo
    Jo a čím dál víc se mi zdá,že všechny odpovědi píšete vy?Jen pod jinými jmény.
    Tak to prr. Minimálně já a admin jsme dvě různé osoby (osobně ani nevím adminovo jméno, ani odkud je). Admin se totiž nechová jako pan Luboš Černý.

    Hodil jsem si dedukci a vyšlo mi,že kde není dpd,není Amway.?
    Ty vole, to i sousedův pes má lepší dedukci než ty. 😀 😀

    Ale jinak pokračuj s těmi svými výplody. Ani u posledních komentářů nevíš, jak jsem se nad nimi zasmál. 😀 😀 😀

  37. Já jsem taky JÁ 😀

  38. Avatar for Marek Suchomel Marek Suchomel | 13.2.2016 z 22:50 | Odpovědět

    @bobo
    Bobo, rád bych si objednal Samsung galaxy J5 ve zlaté barvě úplně nový, nepoužitý, nerozbalený se zárukou 24 měsíců a s dokladem o koupi. Jsem ochotný zainvestovat max. 2000kč 🙂

    Albert Einstein pronesl v době své slávy jeden citát, který jsem si Vámi hodně spojil… “Na světě znám pouze dvě nekonečné věci… Vesmír a lidskou hloupost… Tím vesmírem si však nejsem tak jistý.”

    Z vašich příspěvků na mě bobo působíte jako fanatický zpochybňovač všeho, co má přídomek Amway.
    Kdyby Amway nefungovala, kdyby o její výrobky nikdo neměl zájem a kdyby se do Amway nikdo neregistroval, logicky by už tady Amway nebyla a nebyly by tady ani tyto webové stránky. Amway letos bude slavit 57 let od svého založení, což si troufnu napsat, že Amway na tomto světě funguje déle než vy.

    A u Vašeho příspěvku, který se týkal dopravce DPD a vy jste půl hodiny vysvětloval řidiči z PPL, co je to Amway, je krásný příklad člověka, který je posedlý potřebou vše jen kritizovat a zpochybňovat a je “zaslepený” natolik, že si ani pořádně nepřečte můj příspěvek. A navíc řidiči z obou společností rozhodně nemají čas někde stát půl hodiny a poslouchat nějaké filozofické přednášky. Tihle lidé mají svůj časový harmonogram, který musí dodržovat. Půl hodiny jste se s tím řidičem rozhodně nebavil.

    Váš kamarád vám dal šanci, možná neodvedl z vašeho pohledu nejlepší práci a vy jste podnikání Amway pochopil tak, jak jste ho pochopil. Nikdo z nás není dokonalý. Co ale vím jistě je to, že váš kamarád na schůzce s vámi objevil u sebe některé chyby, na kterých teď pracuje a zlepšuje se, registruje nové lidi a posouvá se v životě dopředu, protože vy bobo jste člověk, díky kterým my rosteme a zlepšujeme se při práci s lidmi.
    Takže ty vaše kritické poznámky plné pochybností, předsudků a domněnek, kterými zaplňujete tuto diskuzi, jsou perfektním studijním materiálem pro nás, abychom mohli lépe s lidmi vašeho rázu lépe pracovat a dovést je k uvědomění toho, co vy si zatím neuvědomujete. Přeji vám hezký víkend.

  39. Kluci,já vám poradím.Objeďte Kaufland,Tesco,Globus,OBI,Hornbach zkrátka obchody,které běžný člověk navštěvuje dnes a denně.Vyřiďte si tam firemní slevy z obratu a prodávejte nějaké karty přímo lidem.Nenuťte je někde opičkovat a ztrácet čas školeními a semináři které jim nic nedají,nenuťte je kupovat jakýkoli produkt,nenuťte je k nějakým registracím,nevykládejte jim o tom,že jsou podnikatelé,protože nejsou,museli by platit sociální a zdravotní pojištění a to by se jim nelíbilo.Věřte,že stačí třeba jedno procento z obratu,stažené přímo při placení.Půl procenta dejte zákazníkovy a půl si nechte a budete úspěšní.Já jsem rád,že jsem vám byl přínosem a máte nový studijní materiál.Jinak budu reagovat pouze na příspěvek p.Suchomela.Najděte si tuto televizi a já vám ji objednám.Jinak vám moc fandím a budu vás informovat o tom kamarádovi,jak se mu vede.Váš bobo.Jo,já bych tomu mému kamarádovi chtěl také pomoct.Nemohli byste mi něco poradit?Děkuji.

    • Kluci,já vám poradím.Objeďte Kaufland,Tesco,Globus,OBI,Hornbach zkrátka obchody,které běžný člověk navštěvuje dnes a denně.Vyřiďte si tam firemní slevy z obratu a prodávejte nějaké karty přímo lidem.

      Dobrá rada od člověka, co neví, co je spediční firma – taková rada bude určitě nad zlato. 😀

      Vysvětlím Vám, proč Amwayáci nepotřebují objíždět obchody a vyjednávat firemní slevy, což by obnášelo, že to zboží by od nich v daném množství museli objednat a museli by nést riziko, že ho neprodají, případně garantovat určitou výši obratu od svých partnerů (jinak hrozí, že ze spolupráce brzy sejde). Něco Vám prozradím, i když už to bylo jednou popsáno v článku FAKT: Amway (MLM) je normální obchod: tabulka odměn u Amway funguje jako firemní sleva a Amwayák je v roli velkoobchodníka. Ovšem s jedním podstatným rozdílem: nemusí kupovat zboží na sklad. Jen dá dohromady skupinu zákazníků. Amway za něj sleduje, kdo za kolik nakoupil, a na konci měsíce podle obratu vyhodnotí výši “slevy”, na kterou se kvalifikoval. A rozdíl mezi touto slevou a částkou skutečně zaplacenou lidmi mu pošle na účet.

      Příklad: řekněme, že budu velkoobchodník, pojedu k výrobci a nakoupím zboží na sklad za 500.000 Kč bez DPH a výrobce mi z toho dá 21% slevu (105.000 Kč), čili zaplatím jen 395.000 Kč. Řekněme, že jsem velkoobchodník, takže toto zboží mám pro další podnikatele-maloobchodníky. Tedy čekám, kdo si pro něj přidede. Řekněme, že ten měsíc si ke mně přijede 10 lidí a každý odebere zboží v hodnotě 50.000 Kč. Je logické, že jim nedám slevu 21%, jakou jsem dostal já při obratu 500 tis., ale že jejich sleva bude třeba 6%? Ano, je to logické, menší obrat, menší množstevní sleva. Takže každý z těchto lidí má slevu jen 3.000 Kč (nakoupí ho ode mě za 47.000 Kč). Celkem tedy těchto 10 lidí zaplatí za zboží 470.000 Kč. Já jsem za něj zaplatil 395.000 Kč. Rozdíl je můj. Tedy hrubý zisk 75.000 Kč. Je to méně, než kdybych to prodal vše za maloobchodní cenu (tam bych mohl vydělat celých 105 tis., ale mám s tím méně starostí (místo několika desítek nebo stovek malých zakázek jich vyřizuji jen 10 a je jen logické, že jsem se podělil o svůj zisk s několika dalšími lidmi).

      No a teď si představte, že výrobce je Amway, velkoobchodník jsem Vy a maloobchodníci jsou Vaši zaregistrovaní lidé. S tím rozdílem, že Vy nemusíte kupovat zboží na sklad (to za Vás dělá Amway), nemusíte nakupovat vše naráz, abyste se dostal na množstevní slevu (Amway za Vás sleduje všechny nákupy ve skupině a pak na konci měsíce vyhodnotí slevu, na kterou se kdo kvalifikoval, a vzhledem k tomu, že všichni platí celý měsíc plnou částku, tak ten rozdíl slev jednoduše přepošle lidem, kteří se na danou slevu kvalifikovali). Nemusíte platit skladovací prostory, zaměstnance, odvody za zaměstnance, fixní náklady (pronájem, elektřinu, plyn…).

      Pokud se týká partnerských obchodů, tak ty fungují přesně na principu těch Vámi doporučovaných slevových karet – Amway vyjednala s partnerskými obchody slevy a o ty se s Amway distributory dělí bez toho, aby oni museli cokoliv vyjednávat. Amway vše vyjedná za ně. Lidi si prostě jen nakupují to, co by si stejně koupili, mají za to body a tím pádem vyšší odměnu. A pokud si zboží a služby od partnerských obchodů nakupují i lidé v jejich skupině, mají provize i za to.

      Když tedy toto vše za ně dělá Amway a oni nenesou žádné riziko, řekněte mi jeden jediný rozumný důvod, proč by se měli tohoto dobrovolně vzdát a jít to dělat “po vašem”. 😀

    • Nenuťte je někde opičkovat a ztrácet čas školeními a semináři které jim nic nedají,nenuťte je kupovat jakýkoli produkt,nenuťte je k nějakým registracím,nevykládejte jim o tom,že jsou podnikatelé,protože nejsou,museli by platit sociální a zdravotní pojištění a to by se jim nelíbilo.

      Kolik z těch školení a seminářů jste osobně absolvoval, že Vás to opravňuje tvrdit, že jim to nic nedá? Odpovím za Vás – žádný. Vždycky mě fascinovalo, jak “zasvěceně” mluví o věcech lidé, kteří o nich nic nevědí. Co myslíte, nebylo by lepší obětovat jeden den, seznámit se s tím, jak taková akce probíhá, zjistit, zda Vám to opravdu něco dá, a pak teprve o tom psát? Myslím, že by to bylo lepší, než to dělat obráceně a dělat ze sebe zbytečně šaška.

      Že Amwayáci nejsou podnikatelé??? Toto už také v diskuzích zaznělo (oni totiž všichni kritici znějí jako přes kopírák, protože bezmyšlenkovitě papouškují jiné kritiky).
      A odpověď? Budu taktéž papouškovat návrh, který jsem někde četl: “PROSÍM, PROSÍM, BĚŽTE NA FINANČNÍ ÚŘAD A POŽÁDEJTE JE, ABY VÁM POSKYTL OFICIÁLNÍ DOKUMENT, PODLE KTERÉHO DISTRIBUTOŘI AMWAY NEJSOU PODNIKATELÉ A NEMUSEJÍ PLATIT DANĚ! KDYŽ SE VÁM TO PODAŘÍ, SLIBUJI, ŽE VÁM BUDU POSÍLAT POLOVINU TOHO, CO BYCH JINAK ZAPLATIL NA DANÍCH, ZP A SP. A VĚŘÍM, ŽE SE MI K TOMU PODAŘÍ PŘESVĚDČIT SPOUSTU DALŠÍCH LIDÍ VE SKUPINĚ I V CELÉ AMWAY!” Bude to dobrý kšeft pro obě strany, co Vy na to? Jdete do toho?

      Jinak budu reagovat pouze na příspěvek p.Suchomela.Najděte si tuto televizi a já vám ji objednám.

      Děkuji za reakci na pana Suchomela – určitě se u ní dobře zasměje, stejně jako já. 😀 Když pominu maličkost – a sice, že byste mu místo jím požadovaného telefonu prodal televizi – ještě byste ho nechal, aby si ji našel, a poté, co by za Vás, jako obchodníka, odvedl veškerou práci, byste mu ji milostivě objednal a s marží prodal. Zbývá už jen, abyste mu sdělil, že si má tu televizi vyzvednout u Vás doma osobně, protože Vy mu ji přeci nebudete vozit. 😀 😀 😀

      Jo,já bych tomu mému kamarádovi chtěl také pomoct.Nemohli byste mi něco poradit?Děkuji.

      Ale ano, mohli. Nejlépe mu pomůžete tím, když se od Amway budete držet co možná nejdál, minimálně do doby, než si zjistíte, o čem toto podnikání opravdu je. Maximálně si od něj můžete koupit nějaký výrobek, ale před použitím si prosím přečtěte návod. Jinak Vám hrozí, že budete zklamán, až zjistíte, že litr koncentrátu je dražší než litr rozředěného prostředku, nebo že 4 kg špaget jsou kupodivu dražší než 1/2 kg.

    • Tvl ty nám radši nic neraď 😀

      Je mi líto lidí ve tvém okolí, kteří nejsou ušetřený tvých rad 😀

      Tvoji známí musejí utíkat s křikem do temného lesa, když se k nim blížíš se svojí zasvěcenou radou do života 😀

      Ty nejsi bobo ale brouk Pytlík

  40. Avatar for Marek Suchomel Marek Suchomel | 15.2.2016 z 6:33 | Odpovědět

    @bobo
    Tak to je úžasný 🙂 Od chvíle, co jsem si váš poslední příspěvěk přečetl bobo, jsem se ještě nepřestal smát 🙂 Nejdříve zaměníte DPD za PPL a teď zaměníte telefon za televizi 🙂 Vy už jste tak fanaticky posedlý jenom škodit a pomlouvat Amway, že si ani nedáte do vyhledávače název “Samsung galaxy J5” a z vlastní domýšlivosti napíšete, že chci televizi 🙂 Není divu, že jste nepochopil podnikání Amway, jelikož vaše zaslepenost vám brání skrze stromy vidět les…
    Vaše příspěvky jsou dokonalým hmatatelným důkazem toho, jak jsou kritici jako vy domýšliví a neobtěžují se ověřit si fakta v realitě. Pouze přesvědčují o své pravdě ostatní lidi z toho, co si v hlavě domysleli.

    Věřím, že admin tyhle příspěvky nesmaže, chci je totiž ukazovat lidem ve své skupině, aby viděli jak vypadá kritik, který je posedlý fanatickým vysmíváním se tomu, co nepochopil a má pouze potřebu škodit.

    A ještě jedna věc k objednávce toho telefonu. To abych odvedl za Vás veškerou práci a vy si jen počkáte, až na vás vydělám peníze, je ukázka toho, jak ve skutečnosti přemýšlíte – pyramidové zaměstnanecké myšlení, kde ti dole vydělávají na ty nahoře.
    Já být tím vaším kamarádem, tak bych skákal radostí, že jsem vás nezasponzoroval 🙂
    A ještě, že jste tady nenapsal své skutečné jméno, to by byla ještě větší legrace 🙂

  41. Kluci,jsem rád,že dáváte pozor,já jsem svým posledním příspěvkem myslel pouze vaše dobro.Jestli se jedná o telefon nebo televizi je irelevantní,obojí za tu cenu nekoupíte.Jinak jsem se o vaší firmě ani nezmínil,to vy se s tím pořád oháníte.Jediné,co zní logicky,je od vašeho kolegy admina,ten příspěvek má hlavu a patu.Ještě na to kouknu a jestli opravdu všichni platíte daně a DPH,začnu svůj názor znovu prozkoumávat.Je jasné,že mi finančák žádné informace nedá.Já totiž nesnáším zloděje.Jo,ještě jedna věc,váš soukmenovec seba je jasným důkazem toho,že se nic nenaučil.Tady myslím jednání s lidmi.Obchodník se nesmí nechat unášet emocemi.Určitě je silný jako býk a téměř tak chytrý.Nic ve zlém…Takže,radíte,tomu kámošovi nic neradit?Tím mu moc nepomůžeme.Váš bobo.

    • Ano, všichni VPA (Vlastníci podnikání Amway) musejí mít živnostenský list, platí daně a sociální a zdravotní pojištění. Pokud člověk ŽL nemá, registruje se do statutu Member Plus (M+), kdy ale nemá možnost nakupovat zboží za účelem jeho dalšího prodeje, ale jen pro svou osobní spotřebu. Rovněž ve statutu M+ nelze pobírat odměny za obraty. Vygenerovaný “bonus” si však může M+ uplatnit ve formě slevy na svůj vlastní nákup. Jednoduché.
      Amway není žádná zlodějna, je to normální byznys.
      P.S.: Také nesnáším zloděje.

    • Soukmenovec seba je v pohodě, protože tady nevede obchodní jednání, ale reaguje na osla.
      Umím se vžít do situace, že člověk, který má radost, že Amway byznysem by mohl něco dokázat, jde ukázat tento projekt “kamarádovi”, aby se s ním do toho pustil a společně vlastnili něco, co má hodnotu, a on mu dá “radu”, protože je “chytrý” a má přeci “názor”, je “normální” a “ví”, jak takové věci “fungují”.

      Sebere mu nadšení a zaseje mu pochybnosti a z mého úhlu pohledu ho prostě ZRADÍ!!! Jen kvůli tomu, že je dutohlav a nepochopil to nebo prostě jen sám sobě nevěří a nechce to přiznat nebo nemá ambice, to je jedno.

      Ano SEBA mluví v emocích, jsem totiž normální člověk, co žije dýchá a má emoce.
      Nemám totiž vymletej mozek, jak jsi se tady snažil mnohokrát dokázat. Nejsem Amway zombie, aby se mi každej den ráno svěsily pazoury a šel jsem do někoho tlačit mejdlo.

      Takovejch lidí jako jsi ty jsem za svou kariéru potkal mraky.

      Nechtěl jsem to původně říkat, ale o obchodu víš velký prdlajz :-D.
      Každej obchodník ví, že zákazník kupuje pouze na základě emocí 😀 zase jsi ukázal že ničemu NEROZUMÍŠ 😀 😀 😀
      Ale bavíš mě.
      Jen škoda, že tady neodpovídáš klukům, když se tě ptají na tvoje fakta.

      Každej, kdo má IČO, je zloděj… zatleskej si soudruhu 😀
      Mělo by se jim to sebrat a hotovo. Skvělá filozofie.
      Ale asi jenom tak 140 let stará 😀

  42. Hele,koukej,podívej se Seba.Pokud tedy chceš,tykejme si.Já tady nebudu hledat odkdy funguje ten váš spolek.Pokud si pamatuji,tak asi 57 let?Není to důležité.Někdo tady psal,že už máte 3 miliony distributorů.Za 57 let?Nevím,jestli je to hodně nebo hodně málo?Na to kolik je lidí,tak myslím,že sakra málo.Jinak je od vás chválihodné,že aspoň platíte daně.Také mně potěšilo,že už míň používáš vulgarismy.Už se učíš.Jinak,oproti těm milionům lidí,kteří za těchto x let udělali kariéru,aniž by znali vaše know how se nejspíš můžeme vysmát?Já jsem se za svůj život setkal pouze se dvěma klukama,co mi nabídli vaše služby.Ten jeden byl v roce 1996,teď pracuje někde v uhelných dolech na ostravsku a věř mi,není uhlobaron a teď ten chudák,co mu nechcete poradit co a jak.Váš bobo.

    • Já tady nebudu hledat odkdy funguje ten váš spolek.Pokud si pamatuji,tak asi 57 let?Není to důležité.

      Záleží na úhlu pohledu. Pro mě, jako pro potenciálního spolupracovníka, to je jeden z důležitých bodů, že pouštím do spolupráce s někým, kdo má dlouhou historii, a ne s nějakým nováčkem, který tu za rok nemusí být. Ale asi každý považujeme za důležité něco jiného.

      Někdo tady psal,že už máte 3 miliony distributorů.Za 57 let?Nevím,jestli je to hodně nebo hodně málo?Na to kolik je lidí,tak myslím,že sakra málo.

      Pokud se máme KVALIFIKOVANĚ rozhodnout, zda je to hodně nebo málo, měli bychom mít nějaké srovnání a ne si cucat výrazy “hodně” nebo “málo” z prstu, že? Následující data jsou za rok 2014 vyjma Nu Skin, kde už jsou známa data za rok 2015:
      Srovnání se zástupcem jedné z nejstarších firem přímého prodeje vypadá následovně:
      Amway – založena: 1959, počet distributorů: > 3 mil. => 0.54-0.71 M / 10 let
      Avon – založen: 1886, počet distributorů: 6 mil. => 0.47 M distr./10 let

      Pokud bychom srovnávali s někým z “novějších”, např. s Nu Skin, pak by srovnání vypadalo takto:
      Amway – založena: 1959, počet distributorů: > 3 mil. => 0.54-0.71 M / 10 let
      Nu Skin – založena: 1984, počet distributorů: > 994 tis. => 0.32 M / 10 let

      Při srovnávání je ale nutno brát v úvahu, že každá z firem má jiné podmínky pro obnovení, některé nabízejí “doživotní” členství a sice pak mají obrovské počty distributorů, z nichž ale většina je neaktivních a proto je obrat malý.

      Každopádně v kontextu tohoto srovnání to rozhodně nevypadá, že by ty “více než 3 miliony” bylo nějak “sakra málo”.

      Co je ale ještě zajímavější, je, že pokud vydělíme obrat společnosti počtem distributorů, tak Amway dosahuje jedné z nejvyšších hodnot v celém odvětví přímého prodeje. Je to mj. dané i šíří sortimentu a je to je ukazatel toho, že dělat obrat v Amway je jednodušší, než v jiných MLM.

      Ale jinak s Vámi souhlasím: 3 miliony je rozhodně málo na to, aby byl trh nasycený, jak se nás neustále snaží kritici přesvědčit. 😀 Právě jste si totiž dokázal, že potenciál růstu je obrovský, což je mj. vidět i na tom, jak Amway funguje např. v Jižní Koreji nebo v jiných asijských zemích. 😀

      Jinak,oproti těm milionům lidí,kteří za těchto x let udělali kariéru,aniž by znali vaše know how se nejspíš můžeme vysmát?

      Opět zcela irelevantní srovnání. Srovnáváte totiž výsledky jedné firmy s výsledky všech ostatních dohromady. Je to asi jako byste tvrdil, že firma s podílem 49% na trhu je k smíchu, protože všechny ostatní dělají dohromady více (51%). Takže pro Vaši informaci, v Amway se kvalifikovalo do roku 2005 asi 4000 Diamantů, přičemž jen v posledním roce přibylo dalších 314 nových Diamantů a výše, čili odhaduji, že celkový počet Diamantů je v současné době asi 7000. Asi se shodneme v tom, že příjem Diamanta je docela zajímavý – s příjmem průměrného Diamanta jste schopen se stát i dolarovým milionářem. Takže teď, když víme, jaké výsledky má Amway, zeptám se Vás: s jakou jinou firmou srovnáváte Vy, když tvrdíte, že počet 7000 lidí s takovým příjmem je tak malý, že se mu smějete? Děkuji předem za odpověď.

      Já jsem se za svůj život setkal pouze se dvěma klukama,co mi nabídli Amway.Ten jeden byl v roce 1996,teď pracuje někde v uhelných dolech na ostravsku a věř mi,není uhlobaron a teď ten chudák,co mu nechcete poradit co a jak.

      Nic ve zlém, ale to, že jste se setkal jen se dvěma Amwayáky, může stejně tak dobře znamenat, že ti ostatní si Vás nejprve “oťukali” a když zjistili, co jste zač, tak to raději nabídli někomu jinému.
      Ale jinak děkuji, že jste mi opět dal za pravdu – vždy jsem tvrdil, že kritici mají velmi zkreslený obrázek o tom, co Amway je, protože si ve skutečnosti udělali názor podle jednoho nebo dvou lidí, kteří v jejich okolí před 20 lety dělali Amway. Prostě, jak už tu někdo psal, kritici pro stromy nevidí les. Otevřete oči a zjistíte, že Amway je mnohem větší než 2 Vaši známí.
      Mimochodem, také znám jednoho (dnes už bývalého) havíře. Je na perlové úrovni a mohl skončit se zaměstnáním. 🙂

      A pokud se týká té rady: my už jsme Vám poradili, jak nejlépe pomoci Vašemu kamarádovi. Bohatě bude stačit, když se od Amway budete držet co možná nejdál a nebudete o ní šířit po Internetu nesmysly. 🙂 Co myslíte, zvládnete to? 😉

  43. V současnosti působí Amway zhruba v 90 zemích světa a spolupracuje s ní přibližně 3 600 000 VPA (vlastníků podnikání Amway).V roce 2014 dosáhla společnost Amway velkoobchodního obratu 10,8 miliardy USD.Vás,neznámý příteli mám rád,vždy se bavíte korektně a slušně.Chtěl bych vás požádat,jestli byste mi mohl napsat přesnou hierarchii všech členů.Diamantový mi nic neříká.Úvod této zprávy jsem převzal z wikipedie za rok 2014.Tato čísla vypadají impozantně,ale stačí,když si vydělíte velkoobchodní obrat 10,8mld počtem VPA a dojdete k celkem zajímavému výsledku.Když bych si měl od tohoto čísla odečíst náklady a daně,určitě bych se neuživil.Těším se na odpověď.Jinak zítra budu s tím kámošem mluvit a pak vám napíšu.Váš bobo.

    • A to je právě ten problém – vysvětlím Vám, v čem děláte zásadní chybu a proč Vaše úvahy jsou mylné. Existují 2 důvody, proč Vám připadá to číslo (obrat/počet distributorů) malé a oba vycházejí z nedostatečného pochopení prodejního a marketingového plánu Amway.

      Prvním důvodem je, že distributor, aby se uživil, nemusí sám dělat nějaké horentní obraty, protože v MLM jste placen nejen za svou produkci, ale i za produkci týmu (distributorů a zákazníků), který dáte dohromady. Jako distributor např. děláte okolo 300 bodů osobně za měsíc, což je jen něco kolem 15 tis. Kč vč. DPH. Kdybyste tedy měl žít jen z osobního obratu (nákup a prodej), pak Váš zisk z maloobchodního prodeje by Vás nebyl schopen uživit. Protože ale Amway je MLM a Vy jste postavil síť dalších lidí (distributorů a zákazníků), tak nejste odměňován jen z obratu 15 tis. Kč, ale třeba i z několika milionů Kč (což je zprostředkování obchodu).

      Druhý důvod, proč je Vaše úvaha nesprávná, je, že drtivá většina distributorů jsou jen registrovaní zákazníci – tj. ti, kdo aktivně nebudují skupinu, nechodí na žádné akce, nikomu nic neprodávají a registraci využívají jen pro občasné nakupování pro svou osobní potřebu. Uvažovat u takovém člověku jako o někom, kdo se tímto byznysem chce živit nebo jako o někom, kdo s tím má nějaké náklady, je naprosto zavádějící – to snad sám uznáte.

      Čili když to shrnu – pokud dáte dohromady skupinu řekněme 6 lidí a každý z nich udělá skupinu 50 registrovaných zákazníků s obratem třeba 100.000 Kč, pak vydělá těch 6 lidí, kteří vybudovali těch 6 skupin, vyděláte Vy, za to, že jste našel těch 6 lidí a díky tomu má firma větší obrat, ale nikoho nepřekvapí, že těch 50 zákazníků, kteří si jen nakupují a tak ani nemají ŽL z toho žádný příjem mít nebude a také nikoho nepřekvapí, že průměrný obrat na jednoho vč. mé osoby bude jen 600.000/(50*6+1)=1993 Kč/m.

      Už chápete, proč je Vaše úvaha mylná? Je to z toho důvodu, že po výplachu, kterého se Vám dostalo od jednoho náboženského fanatika a jeho nohsleda Yowieho, jste získal zkreslenou představu o tom, jak funguje Amway. To je celé. Když proniknete do hloubky odměňovacího systému a do toho, jak opravdu Amway funguje, zjistíte, že je to normální obchod a že se s ním klidně dá i uživit, pokud to člověk nebere jen jako nákupní příležitost, ale jako podnikání.

    • Chtěl bych vás požádat,jestli byste mi mohl napsat přesnou hierarchii všech členů.Diamantový mi nic neříká.

      Ještě k té hierarchii. Existuje základní tabulka odměn podle výše vytvořeného obratu (3-21%).
      Dále existují následující úrovně (seřazeno dle výše kvalifikace od nejnižší po nejvyšší, jak ji udává Amway):

      • Stříbrný VPA (Silver)
      • Zlatý VPA (Gold)
      • Platinový VPA (Platinum)
      • Rubínový VPA (Ruby)
      • Zakladatelský platinový VPA (Founders Platinum)
      • Zakladatelský rubínový VPA (Founders Ruby)
      • Perlový VPA (Pearl)
      • Safírový VPA (Saphire)
      • Zakladatelský safírový VPA (Founders Saphire)
      • Smaragdový VPA (Emerald)
      • Zakladatelský smaragdový VPA (Founders Emerald)
      • Diamantový VPA (Diamond)
      • Zakladatelský diamantový VPA (Founders Diamond)
      • Ředitelský diamantový VPA (Executive Diamond)
      • Zakladatelský ředitelský diamantový VPA (Founders Executive Diamond)
      • Dvojitý diamantový VPA (Double Diamond)
      • Zakladatelský dvojitý diamantový VPA (Founders Double Diamond)
      • Trojitý diamantový VPA (Triple Diamond)
      • Zakladatelský trojitý diamantový VPA (Founders Triple Diamond)
      • Korunní VPA (Crown)
      • Zakladatelský korunní VPA (Founders Crown)
      • Korunní velvyslanecký VPA (Crown Ambassador)
      • Zakladatelský korunní velvyslanecký VPA (Founders Crown Ambassador)
      • Zakladatelský korunní velvyslanecký VPA 40 (Founders Crown Ambassador 40)
      • Zakladatelský korunní velvyslanecký VPA 50 (Founders Crown Ambassador 50)
      • Zakladatelský korunní velvyslanecký VPA 60 (Founders Crown Ambassador 60)
      • Zakladatelský korunní velvyslanecký VPA 70 (Founders Crown Ambassador 70)

      Bližší podrobnosti o jednotlivých úrovních a podmínkách kvalifikace naleznete např. zde: http://www.amwaywiki.com/Silver_Producer
      Průměrné příjmy pro tři úrovně (Founders Platinum, Founders Emerald a Founders Diamond – čili se zdaleka nejedná o ty nejvyšší úrovně) na východoevropských trzích jsou popsány zde: http://www.amway-fakta.cz/opravdu-se-daji-v-amway-vydelat-penize/

Napsat komentář: Csaba Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close