Profesor marketingu Dr. Charles King o MLM

Někteří kritici se snaží v internetových diskuzích vyvolat dojem, že MLM je něco špatného, nebo dokonce něco, kde se nedají vydělat peníze. Za tímto účelem obvykle použijí nějakou statistiku, kterou firmy působící v oboru MLM vydávají, a překroutí její význam, nebo začnou citovat samozvané odborníky, kteří ani nemají patřičné vzdělání, případně, což je nejnovější případ, začnou vytahovat případy z rozvojových zemí, kde ještě není vypracovaná řádná legislativa pro obor přímého prodeje.

My si ale dnes ukážeme, co si o MLM myslí skuteční odborníci ve vyspělých zemích. Mezi takovéto odborníky patří bez jakýchkoli pochyb i profesor marketingu na University of Illinois v Chicagu, Dr. Charles King, jenž je držitelem doktorátu z Harvardu. Jeho názor je o to cennější, že tento člověk byl původně k MLM skeptický (o důvodech se blíže zmiňuje ve videu, které jsme pro Vás podtitulkovali) a svůj názor po pečlivém zkoumání změnil.

Záznam byl pořízen při soudním procesu, který koncem 90. let vedl stát Kentucky proti MLM společnosti Travelmax – není snad třeba zmiňovat, že zmíněný spor společnost Travelmax vyhrála. Ačkoli ve videu není přímo zmíněna společnost Amway, je v něm zmíněno, že ke změně názoru dospěl pan profesor poté, co důkladně prostudoval největší společnosti přímého prodeje (Amway v té době byla největším MLM na světě a druhou největší společností přímého prodeje obecně – Avon, který byl tehdy v oboru přímého prodeje největší, používal pro distribuci model Single Level Marketingu). Všimněte si hlavně důvodů, proč se pan profesor začal o MLM zajímat a proč jej začali na univerzitě vyučovat: aby našli uplatnění pro své studenty v době krize, kdy byl nedostatek pracovních míst. A sami si můžete udělat názor, zda by k tomuto kroku univerzita přistoupila, kdyby v MLM nešly vydělat peníze, jak se Vás snaží přesvědčit někteří kritici.

A nyní již slíbené video i s titulky – pokud se Vám titulky nezobrazí automaticky, klikněte na tlačítko “CC” v dolní liště videa:

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner

P.S.: Kritici, já vím – ten soud firma Travelmax určitě uplatila a pana Dr. Kinga také. Tak teď zkuste něco jiného, co není tak obehrané. 😉

Rating: 9.19/10. From 47 votes.
Please wait...

4 Komentáře k "Profesor marketingu Dr. Charles King o MLM"

  1. Teda Admine, kde ty všechny materiály bereš?

    Ten profesor King vypadá jako skutečný profík, který přesně ví o čem mluví. Zvlášť když hovoří o tom, že museli prokázat “vědecky” a “intelektuálně” proč se má univerzita zabývat network marketingem, takže dělali důkladný výzkum a interview s více než 5000 lidmi z oboru.
    Také se asi bude těžko vymýšlet, že si ho Amway zaplatila, když se jeho výpověď Amway přímo netýká. 🙂

    Je to SUPER!!!

    • Kde je beru? Ani bych se nedivil, kdyby kritici brzy přispěchali s tvrzením, že si je vymýšlím a najímám si herce, kteří pro mě natočí cokoliv. 🙂 To je totiž tak jediné, na co se kritici zmůžou. 😀 Vlastně ještě na něco se zmůžou – možná, že se zanedlouho dozvíme, že Dr. King vlastně o MLM nic neví, podobně jako jsme se to od kritiků v minulosti dozvěděli o panu prof. Jindrovi a paní prof. Zadražilové. 😀

  2. Jooo, to je dobrý. Kritik sice může namítnout, že se ho ptá “jeho” strana, ale nic to nemění na faktu, že Pan Profesor je skutečně odborník a na informační hodnotě 🙂

    • Jistě, protože žalující strana se raději vzdala otázek. 😀 Místo toho si tam přitáhli svého “soudního znalce” a Jeff Babener ho roznesl na kopytech. To byl debakl, že by se to dalo hrát v cirkuse. 😀 Na základní otázky ohledně MLM odpovídal: Nevím. Neznám. Nepamatuji se. Co tím myslíte? 😀 😀 😀
      A nejlepší bylo, že když ho tam Jeff Babener rozebral na kousíčky, tak nakonec v těch podstatných věcech dal svědek obžaloby za pravdu obhajobě! Už na tom pracuju, aby se to dostalo do světa. 😀

Napsat komentář: Alex Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close