Profesor marketingu Dr. King objasňuje “Amway Pravidlo 70%”

V článku MÝTUS: Amway a 70%-ní pravidlo maloobchodního prodeje jsme si ukázali základní pochybení, kterého se někteří lidé dopouštějí při interpretaci rozhodnutí Federální obchodní komise z roku 1979 o legálnosti Amway. V případě, že by někdo nevěřil vyjádření americké FTC, soudů nebo Asociaci přímého prodeje, které se shodují na tom, že do oněch 70% se počítá i osobní spotřeba distributorů, a zastával by menšinový názor proklamovaný Robertem Fitzpatrickem, že všechny firmy MLM jsou pyramidovou hrou, nabízíme potvrzení od dalšího nezávislého odborníka.

Dr. Charles King je profesorem marketingu na University of Illinois v Chicagu, první univerzitě na světě, která začala pořádat kurzy síťového marketingu (v Čechách se síťový marketing učí např. na VŠE v Praze). O tom, jak se Dr. King seznámil s MLM a jak se ze skeptika stal horlivým propagátorem tohoto systému prodeje, jsem psal v příspěvku profesor marketingu Dr. Charles King o MLM. Dnes Vám nabízím další otitulkovanou část videa ze soudního procesu se společností Travelmax, kde Dr. King jako soudní znalec potvrzuje, že do oněch 70% se počítá i osobní spotřeba distributora (výslech provádí MLM právník Jeff Babener, který je zkušeným obhájcem MLM společností). Pokud se Vám titulky nezobrazí automaticky, klikněte na tlačítko “CC” v dolní liště videa.

(Pravidlo 70% bylo zavedeno, aby se zabránilo nadměrnému zatěžování distributorů zásobami, které nejsou schopni prodat a ani sami spotřebovat, tj. zabraňuje tzv. nákupu kvalifikací. Někteří jej ale mylně interpretují tak, že osobní spotřeba není součástí oněch 70% a že celou tuto část musí distributor prodat mimo síť maloobchodním zákazníkům.)

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

Share Button
Profesor marketingu Dr. King objasňuje “Amway Pravidlo 70%”
Průměrné hodnocení: 9.16. Počet hlasů: 43
Prosím čekejte...

Přidej komentář jako první k "Profesor marketingu Dr. King objasňuje “Amway Pravidlo 70%”"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close