Amway Severní Amerika – noví Diamanti a výše za rok 2015 (ocenění)

Achieve Volume 9, Issue 2

Achieve Volume 9, Issue 2

Pro nejstarší trh Amway – Severní Ameriku – představoval rok 2015 jeden z nejúspěšnějších roků za posledních několik let. To se pochopitelně odrazilo i v počtech nových Diamantů.

Nejnovější číslo časopisu Achieve pro severoamerický trh přináší ocenění nejvyšších úrovní a shrnutí úspěchů, kterých na tomto trhu bylo vloni dosaženo. Přečtěte si příběhy nejnovějších Diamantů, Zakladatelských, Ředitelských, Dvojitých i Trojitých diamantů a lidí, kteří nově dosáhli kvalifikací Crown a Crown Ambassador.

Gratulujeme všem nově kvalifikovaným! 🙂

Share Button
Amway Severní Amerika – noví Diamanti a výše za rok 2015 (ocenění)
Průměrné hodnocení: 10.00. Počet hlasů: 13
Prosím čekejte...

2 Komentáře k "Amway Severní Amerika – noví Diamanti a výše za rok 2015 (ocenění)"

  1. A někdo se bojí, že trh Amway je už nasycen. 🙂

    • Zatím nesrandovnější námitka co jsem slyšel:
      “nemůže to fungovat, protože se za chvíli zaplní celá planeta”

      Když pominu, že je to nereálné (po 50 letech jsou v tom asi 3 miliony lidí), tak už ta samotná věta je komická, protože první věta vyvrací druhou a naopak.

      Jako kdyby se Apple rozhodl, že přestane prodávat iPhony, protože jednou by je náhodou mohli mít všichni lidé na světě – a to je důkaz, že to nefunguje! :-)))

      Jasně, já chápu, že kdyby Amway jednou teoreticky dělali všichni, tak ti úplně poslední jen šetří (ale neprodělají) a holt si počkají, až se z těch, co jsou neplnoletí, stanou plnoletí. Ale argumentovat tím, že nějaký obchod nefunguje, protože se tím zaplní planeta je prohlášení hodné idiota. 🙂 Nevím, nejsem odborník, ale zdravý selský rozum mi říká, že když se mým produktem zaplní celá planeta, tak mi to asi tak nějak funguje, ne? 😉

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close