Proč někteří lidé kritizují Amway?

Přemýšleli jste někdy o tom, proč někteří lidé kritizují Amway? Možná by bylo lepší se zeptat obecně – proč lidé vůbec kritizují?

Nedávno jsem byl šokován reakcemi některých lidí, kteří prohlašují, že vítězka Wimbledonu, Petra Kvitová, by měla přijít o české občanství. Ptal jsem se sám sebe: je tohle vůbec normální? Místo toho, abychom byli Petře vděčni za to, jak skvěle reprezentuje Českou republiku v zahraničí, budeme neustále propírat, že si vydělala 60 milionů Kč a že je tady nechce zdanit? Na jednom nejmenovaném serveru proběhla dokonce na toto téma anketa, kde přibližně polovina lidí hlasovala pro to, aby lidé jako Petra přišli o české občanství.

Ale co kdyby zněla otázka takto: “Kdybyste si vydělali 60 milionů Kč a mohli byste legálně zaplatit na daních méně, udělali byste to?”
Co myslíte, že by ti samí lidé odpověděli?

Jediný problém je v tom, že tito lidé si nikdy 60 milionů nevydělají. A tak nastupuje pravá nefalšovaná česká ZÁVIST. Kdo je špatný? No přece Petra! My platíme daně a nemůžeme si vybrat, protože jsme zaměstnaní tady, tak ať ona trpí společně s námi. Je to nefér, když ona může a my ne! Hned běžím na diskuzi a okomentuji všechny články o Petře. Jaká je špatná, ať se odstěhuje! Fuj! Nechci ji tady! Kdyby si tenisem vydělávala jako já v práci, pak by mi byla ukradená. Ale takhle? Co si to dovoluje? Kdo si myslí, že je? Já jsem měl sice také možnost začít hrát tenis, ale raději jsem chodil do hospody a teď mám jen 20k hrubého! Jakým právem Petra bere víc než já? Honem na Internet, možná by stálo za to, založit o ní nějakou pomlouvačnou stránku!

Nepřipomíná Vám to něco? 🙂

Ano, tušíte správně! Někteří kritici, kteří viděli marketingový plán, tuší, že když budete pracovat v Amway, můžete si vydělat a dokonce i zbohatnout. Jejich problém je, že se bojí to vyzkoušet. Bojí se, že by neuspěli, nebo se bojí, co si o nich pomyslí jejich okolí (oni přece nestudovali proto, aby prodávali Amway). Lidé, kteří uspěli v Amway, tyto strachy museli na začátku překonat také. Někteří jiní těmto strachům ale podlehnou a pak nastupuje závist vůči těm, kdo uspěli. Závist vůči Platinám, Smaragdům a Diamantům. Ukažme si na ně! To jsou ti, kterým je potřeba se pomstít! Jdu hned na Internet a tam jim to nandám! Udělám vše proto, abych je ponížil, pomluvil a uškodil jim!

Amway podnikání není jediná věc, kterou lidé na Internetu kritizují. Kritiky se dočkaly i takové osobnosti jako Walt Disney, Thomas Alva Edison nebo Albert Einstein. Matka Tereza má dokonce tak zarputilého kritika, že o ní vydal knihu! Společnosti jako Apple, Microsoft mají své “antifan” kluby! Čím větší jste, tím více kritiků si Vás všimne.

Zástupce šéfredaktorky časopisu Ekonom v roce 2008 napsal článek s trefným titulem: Proč se úspěch neodpouští. Jeho přečtení vřele doporučuji.

Co s tím? Připravte se na to, že když se rozhodnete uspět (v čemkoli), vynoří se zčista jasna spousta kritiků, kteří se Vás budou snažit odradit od Vašeho záměru. Je ale jen na Vás, zda dopustíte, aby uspěli. Můžete se svobodně rozhodnout, jestli se chcete zařadit po bok kritikům. Já jsem si už vybral, že od kritiků chci jediné – odstup. A mějte na paměti, že když do Vás zezadu kopají, znamená to, že jste vpředu.

Rating: 9.11/10. From 19 votes.
Please wait...

98 Komentářů k "Proč někteří lidé kritizují Amway?"

  1. Avatar for Petr Štěpánek Petr Štěpánek | 16.7.2014 z 8:46 | Odpovědět

    Krásný den,

    něco kritizovat je pro mnoho lidí častokrát jediný způsob, jak odvést pozornost od vlastní mizérie a připadat si silní. A čím větší téma kritizují, tím se jako větší “macho” cítí.

    Ke kritizování nepotřebujete ani logiku a selský rozum… Stačí emocionální afekt a už vám to někdo uvěří…

    Kdo v srdci přetéká láskou, úctou a vděčností, ten nemá potřebu pumpovat vlastní důležitost kritizováním…

    S úctou, Petr Štěpánek

  2. Díky za parádní článek. Možná se to jeví jako smutná skutečnost, nicméně je to vždy o úhlu pohledu. Díky Yagerově školícímu systému, máme skvělou možnost učit se od těch, kteří nejenže nekritizují, nýbrž dokonce pomáhají a povzbuzují – a to nejen v otázce budování finančních úspěchů, ale především v oblasti osobního rozvoje, tj. vztahů s lidmi celkově. A kdo dokáže budovat vztahy s lidmi a vytvářet nová přátelství a obchodní partnerství, dokáže cokoliv, čemu on sám dokáže uvěřit. Takže pojďme, najděme si svého “Harryho” a go 21%! 😉

  3. To víte, kritizovat umí každý. A je vždy jednodušší kritizovat, než něco plodného vymyslet, či nedejbože dělat 🙂

  4. Joo, jen tak mimochodem….Karel Gott slaví 75 let….i on je velmi kritizovaný…..a kuk na to, kde byl 🙂
    http://www.amway-nazory.cz/karel-gott-na-seminari-amway/

  5. Super! Klasika typická především pro Čechy (a levicově smýšlející občany). 🙂 Jinak si pamatuji stále velmi dobře, jak jsem ze začátku výše uvedené strachy měl a naštěstí jsem je překonal. Je to jako hnis někde hluboko ve Vás, který když vypluje na povrch, tak pošpiní a zasmrdí vše kolem vás. Je potřeba brát účinná “ATB” (audio-team-books), abyste se naučili přemýšlet ZDRAVÝM selským rozumem a hnisu se zbavili. 🙂

  6. Přeji pěkný den,
    souhlasím s autorem, že lidská závist je bezbřehá a nehodlám kritizovat ani závidět nikomu kdo si Amwayem vydělá na barák. Jen se pořád nemůžu zbavit dojmu, že se celá komunita ubírá cestou vymývání mozků, překrucování fakt a poplácávání se po ramenou že jací jsme my dobří a jak na to všichni máme být taky tak úspěšní jako zmiňovaní platinoví a smaragdoví a diamantoví. Při troše zamyšlení to velmi připomíná fungování typické sekty, byť jde o obchodní systém a ne náboženství. Osobně si myslím, že Amway rozhodně není pro každého a ač jsem členem, čím dál tím víc mě tyhle nekritické vzkazy bez protipólu lezou na nervy. Jasně, že kritika se nepřipouští, pokud totiž my řadoví bezvýznamní členové polevíme, nebudou oni platinoví platinovými a nebudou jezdit na cesty kolem světa. A jasně, nyní mě určitě ubijete zaručenými argumenty, proč nemám pravdu… Ocením, pokud to uděláte spíš, než že byste můj příspěvek rovnou smazali.

    • Zdravím, 🙂

      Tvůj příspěvek mě trochu překvapil, protože při troše zamyšlení bys měla naopak dojít k závěru, že Amway je naprostým protipólem sekty. Charakteristiky, které uvádíš na podporu argumentu o sektách jsou příliš obecné (poplácávání po ramenou), neurčité (překrucování faktů) nebo nepodložené (vymývání mozků). Poplácávání po ramenou se děje v každé „komunitě“, která má společné cíle (vem si třeba jakýkoli hokejový tým nebo jeho fanoušky, je to snad sekta?).

      Více o tomto tématu najdeš zde:
      http://www.amway-fakta.cz/skutecne-tvrdi-odbornici-ze-amway-je-sekta/
      http://www.amway-fakta.cz/neni-amway-nejaka-sekta/
      http://www.amway-fakta.cz/jsou-amway-seminare-vymyvani-mozku-manipulace/

      Pokud se budeme bavit o překrucování faktů, neuvedla jsi zde bohužel jediný konkrétní příklad. Já Ti naopak mohu uvést nespočty příkladů, kdy jsou fakta překrucována kritiky. A nemusíme chodit daleko:

      http://www.amway-fakta.cz/jake-jsou-v-amway-sance-na-uspech/
      http://www.amway-fakta.cz/jaky-je-prumerny-vydelek-distributoru/
      http://www.amway-fakta.cz/prumerne-prijmy-distributoru-amway-myty-pokracuji/
      http://www.amway-fakta.cz/amway-kritici-co-je-to-za-lidi/
      atd. atd.

      Mám návrh: zkus si přečíst celé tyto stránky a pak sem napiš, kde přesně jsem co překroutil. Když už se bavíme o překrucování, tak ať je to o něčem konkrétním. Určitě nejsem dokonalý, ale opravdu nemám zapotřebí cokoli překrucovat. Pokud jsem tak ale někde učinil, budu rád za upozornění a zkusíme to společně napravit. Souhlas?

      Jak sis jistě všimla (i z toho, že jsem Tvůj příspěvek zveřejnil), kritika se na těchto stránkách připouští. Co se naopak nepřipouští, jsou ničím nepodložené lži a pomluvy, které autoři (většinou kritici) nedokáží ničím podložit. Včera se zde např. objevilo tvrzení, že člověk má větší šanci vyhrát ve Sportce než udělat Diamanta v Amway. Toto tvrzení jsem jako nepravdivé nejprve přeškrtnul a autora jsem vyzval, aby jej doložil. Když toho nebyl schopen, tvrzení jsem vymazal. Doufám, že proti takovému způsobu moderování diskuze nic nemáš.

      K těm řadovým bezvýznamným členům snad jen to, že Amway se nestala tím, čím je, díky řadovým bezvýznamným členům, ale především díky lidem, kteří ten business posunuli na novou úroveň. Většinu obratů netvoří řadoví bezvýznamní členové, ale lidé, kteří si za něčím jdou, mají své cíle a nějakou vizi. Řadové bezvýznamné členy budeš sice ve skupině mít také (nikdy totiž nevíš, kdo z nich se kdy rozhodne, že už nechce být řadovým bezvýznamným členem), ale jejich příspěvek do celkového obratu bude minimální.

      Nevím, jestli jsem Tě „ubil zaručenými argumenty“, ale věřím, že Tě to aspoň přiměje k zamyšlení a třeba svůj názor přehodnotíš. Víš, něco někde veřejně napadnout s tím, že je to sekta, je velmi jednoduché. Hraje to na emoce lidí a ti mají většinou tendenci věřit negativním věcem více. To, že se lidé poplácávají po ramenou a říkají si, že to dokážou, ale ještě neznamená, že jsou členové sekty. Tos to až moc zjednodušila.

      Tak nějak mě napadá otázka: cos vlastně svým příspěvkem sledovala?

      Hezký den. 🙂

  7. @Milena
    Děkujeme za názor, nevidím důvod, proč by ho měl Admin smazat. Při troše zamyšlení je za “vymývání mozků” možno označit cokoliv, co Vám vštěpuje své názory – TV noviny, škola, vláda, zaměstnavatel, církev apod. Nenapadá mě vlastně nic, kde by se jakákoliv firemní kultura, jakékoliv zprávy (kde vám říkají, že ten a ten je lump, tohle určitě není správné a toto ano – z daného úhlu pohledu), samozřejmě pravidla v církvi, ve škole apod. nedalo označit za “vymývání mozků”. Takže je vlastně na nás, čím a kým si necháme mozek vymývat. Já volím školicí systém Dextera Yagera, který mi pomáhá zbavit se některých strachů, víc si věřit, začít uvažovat v jiných dimenzích než v těch zaměstnaneckých. Někdo volí každovečerní sledování TV seriálu, někdo zase nějakou církev – každému to něco dává, jinak by si nenechal vymývat mozek, ne? Otázka je, k čemu Vám to pomůže (třeba takové seriály) v životě. Pokud jste někdy vedla nějaký tým lidí, určitě mi potvrdíte, že je nutné pracovat na společné motivaci – ať už v zaměstnání nebo v MLM. V zaměstnání Vás budou motivovat, abyste podávala co největší výkony pro svého zaměstnavatele, v MLM (konkrétně v Amway), abyste vydávala co největší výkony pro sebe. To je dle mého názoru velmi závažný rozdíl. Kritika se samozřejmě připouští a ne každý je motivován stejným způsobem. Možná bych zapracoval na lepších vztazích se svou sponzorskou linií, když se to podaří, třeba to nakonec uvidíte trochu jinak. A pokud si připadáte jako bezvýznamný člen, proč jste v MLM???

  8. @Milena
    Zas od začátku? Nechce si to přečíst jen jeden článek, všechno tu je 🙂
    http://www.amway-fakta.cz/category/amway-sekta-2/
    a další…

  9. @Milena
    Ještě zkusím parafrázovat. Nemohu se zbavit dojmu, že se celá komunita lidí, žijících pouze od výplaty k výplatě a tupě sedících buď v hospodě nebo u bedny, ubírá cestou zahnojování mozků, překrucování fakt a nadáváním, jak je dnes vše špatné, jak je někdo jiný úspěšný, protože měl štěstí nebo si to nakradl na úkor ostatních, protože normální je být průměrný, chodit si do práce a čekat na to, až se o nás postará vláda. Každý úspěšný člověk je člověk jiného druhu, jsou to jen ti druzí, “vyvolení?”. Při troše zamyšlení mi to připomíná nějakou sektu, něco jako ovečkiáni nebo rezignátoři, i když jde o normální a poměrně rozšířený způsob života některých lidí. Všichni v pondělí ráno poslušně naklusají do práce, jezdí většinou MHD, kde je můžete potkat. Poznáte je podle toho, že se mračí a vypadají otráveně. Většinou se s nikým nebaví, max. s kolegou – o práci, o včerejších zprávách, o trablech v životě. Kritika jich samých se nepřipouští, nejvýše soucit a společné zanadávání, nebo aspoň povzdechnutí. Většina z nich čte pravidelně Blesk (nebo něco podobného). Co je tabu – je být úspěšným a vyčnívat (jsou vlastně bezvýznamní, oni nic změnit nemohou). Co je pro ně znakem hlouposti a naivity – mít sen a cíl, za kterým si jdu. Jejich motem je: Na nic se netěšit, protože jinak bude člověk zklamaný. Když je kdokoliv nepochopitelně nadšený, tak je magor s vymytým mozkem.

    Nemíním nikoho shazovat, jen chci ukázat, jak se lze dívat na věci z různých úhlů pohledu, když se to správně napíše. 🙂

  10. @Milena
    Jen pár dotazů:

    Co je to řadový člen?
    Proč se člověk řadovým členem stane a proč jím zůstane?
    A jak se ti platinoví, smaragdoví a diamantoví stali tím, čím jsou?

    Rozhodně né tím, že se poplácávali po zádech a gratulovali si, ale tím, že máknuli a lidem pomohli nebýt jen řadovými členy. Vždyť proboha Amway není zaměstnání…..tady člověk může vydělávat více než ten nad ním…..a mě se to stalo 🙂 Určitě né díky poplácávání. Takže Mileno, kašli na poplácávání, vem upliny a nech si pomoci vybudovat byznys 🙂

  11. @Milena

    Ahoj Mileno, věř, že Platinoví budou Platinovými a Diamantoví budou Diamantovými i kdyby čert na koze jezdil. To je jejich rozhodnutí. Oni si svou skupinu vybudují, i kdyby ji měli postavit jen na lidech, kteří něco hledají. Paretovo pravidlo platí v tomto businessu stejně jako kdekoli jinde. “Řadoví bezvýznamní členové” dělají tak malé obraty, že i kdyby odešli, pro člověka, který je aktivní, to neznamená téměř žádnou ztrátu.

    Jediné, co se stane, když ti tzv. “řadoví bezvýznamní členové” poleví, je, že oni sami nikdy nebudou Platiny a Diamanti. Uškodí jen sami sobě. Ale to je jejich rozhodnutí. Jejich budoucnost.

    Když jsem začínal, cítil jsem se také jako bezvýznamný řadový člen, 200 b skupinově se mi zdálo jako nedostižný sen a na Platinu jsem koukal jako na něco nedosažitelného. Dneska dělám 300-400 b osobně a ve skupině mám další spoustu lidí, kteří dělají to samé co já, a mám ve své skupině několik Platin. Mám tam samozřejmě i ty tzv. “řadové členy”. Nemyslím si o nich ale, že jsou bezvýznamní (a věřím, že ani Tvůj upline na Tebe nekouká jako na bezvýznamného řadového člena). Každý, kdo je v tomto businessu, má šanci, kterou může využít. Někteří ji třeba za čas využijí, jiní ne. Ale i kdyby tito lidé odešli, já ten business budu dělat dál a budu se nadále kvalifikovat. A to je zase moje rozhodnutí.

    Prvním krokem ale je uvěřit tomu, že nejsi řadový bezvýznamný člen. Když uvěříš tomu, že můžeš v tomto businessu něco dokázat, budeš sama překvapená, kam až se můžeš dostat. To nejde samozřejmě změnit ze dne na den, člověk se k tomu propracovává po malých krůčcích. Ale když se pak ohlédneš, jakou dálku jsi ušla, stojí to za to.
    U mě to začalo tím, že jsem uvěřil, že dokážu zaregistrovat jednoho člověka a naučit ho dělat obrat. Pak nebyl problém si představit dva, tři, deset… Pak nebyl problém si představit, že můžu někoho naučit, aby to uměl naučit. Přitom jsem začínal jako zákazník, který tvrdil svému sponzorovi, že nikdy nikoho do businessu nepřivede, a teď mě ten business živí.

    Nedělej si těžkou hlavu z toho, že když se bavíš s uplinem, tak se snaží být pozitivní. Není to proto, že by se mu také občas nepřihodilo něco negativního, ale proto, že negativity je kolem nás všude tolik, že nemá smysl, aby Tě s ní zásoboval ještě upline. 😉

    Tenhle business možná není dokonalý, ale je to nejlepší způsob výdělku, na který jsem dosud narazil (a to mi není 20 let… vlastně ani 30… bohužel, ale co se dá dělat… ;-)). Jestli Ti někdo nabízí pomocnou ruku, využij ji. A pak uvidíš, že se nemusíš cítit jako bezvýznamný řadový člen. A třeba se někdy potkáme na semináři, až půjdeš na pódium jako nová jednadvacítka. A třeba taky ne. To záleží jen na Tobě. Přeji hodně úspěchů. 🙂

  12. Hurá, diskuze!
    Jsem mile překvapena, asi to nebude tak zlé, jak mi doposud přišlo, děkuji za profesionální odpovědi! Je fakt, že mám jen kusé zkušenosti – zatažení do Amway podnikání přes úvodní seminář, který mi jako vymývání mozků rozhodně přišel a za celé 2 hodiny nám přednášející neřekl oč jde (až na konci – asi se bál že utečeme?). A pak můj upline (snad používám terminologii správně), který by mi asi vymluvil díru do hlavy, pokud bych nekývla. U něj je všechno černobílé, fakta překroucená a nic nesnese diskuzi, proto jsem to uvedla jako svůj dojem z Amway podnikání ve svém prvním příspěvku. Naštěstí jsme se už dohodli, že jsem pro další rozvoj neperspektivní a už mi nenutí, že mi pomůže shánět další ovečky. Nejsem typ s darem k přemlouvání kamarádů a známých, aby si ponakupovali něco, čemu já sama tak stoprocentně nevěřím. Proto to u Amway nikdy nikam nedotáhnu, ale nijak mě to netrápí, mám dobrou práci, která je smysluplná a zajímavá, každý holt není obchodník. A po práci nesedím u piva a nenadávám, mým životním cílem není vydělat co nejvíc pěněz, protože ty rozhodně nejsou měřítkem spokojeného života, natožpak štěstí. Reagovala jsem prostě proto, abych rozproudila debatu a abych přišla na kloub tomu, proč existuje tolik zdánlivě (?) nekritických lidí. Chtěla jsem znát Váš názor, abych nebyla omezená pouze na nátlak svého uplina, který mě postupně dovádí k rozhodnutí, že mi to celé za těch pár produktů, které mi od Amway vyhovují, vůbec nestojí…

  13. @Milena
    Hezký den Mileno. Z Tvého příspěvku je cítit trochu nespokojenosti a frustrace. To je mi líto, protože cílem tohoto byznysu je, aby si v něm každý našel a vytvořil takovou pozici, která mu bude vyhovovat.

    Ano, povzbuzování a pochvala jsou součástí podpory, kterou náš systém práce lidem nabízí právě proto, aby lépe překonávali překážky, které se jim při budování byznysu mohou postavit do cesty. Myslím, že je to mnohem příjemnější, než kdyby leader svým parťákům neustále opakoval, že jsou k ničemu a loseři, kteří stejně nikdy nic nedokážou. 😉 Ale pokud ti takový přístup nevyhovuje, stačí jen komunikovat se svým sponzorem nebo upline Platinou a věřím, že najdete způsob, který ti bude lépe sedět.

    Nejvíce mě ale mrzí tvá slova o “řadových a bezvýznamných členech”, protože v našem podnikání není nikdo “řadový a bezvýznamný” a pokud se TY tak cítíš, pak je někde nějaká chyba. Ze zkušenosti vím, že nejčastěji bývá chyba v komunikaci. Je možné, že by stačilo sednout si s tvými upliny, pohovořit si s nimi o tvých pocitech a potřebách a je dost možné, že by to pomohlo.

    Proto musím souhlasit s Jirkou a Alexem. Kašli na poplácávání (jestli se ti nelibí), spoj se se sponzorem, nebo s upline Platinou a požádej je o pomoc. Jsem si jistý, že kdo o pomoc požádá a myslí to vážně, tomu se pomoci dostane.

  14. @Milena
    Ahoj Mileno, po přečtení tvého druhého příspěvku už vidím, odkud vítr fouká. 🙂 Jak jsem říkal, je to o komunikaci. Pokud ve skutečnosti nechceš tento byznys budovat, ale tvůj sponzor nebo upline si z nějakého důvodu mysleli, že ano, pak je možné, že ti jejich nabízená pomoc mohla připadat jako nepříjemná, nebo dokonce jako nátlak. 🙁

    Bohužel se čas od času stává, že někdo vstoupí do byznysu třeba jen kvůli nákupu produktů, ale svému sponzorovi to neřekne dost jasně, sponzor se potom dle svého nejlepšího vědomí snaží pomoci vybudovat byznys někomu, kdo to vlastně ani nechce, a ten pak může nabýt dojmu, že je na něj vyvíjen nátlak apod.

    Jak jsi sama napsala, když jste se dohodli, že pomoci nechceš, tvůj sponzor ti už nic nenutí, dokonce ani svou pomoc ;-), a tak už je doufám všechno v pořádku.

    Pokud, jak sama píšeš, máš práci, která ti vyhovuje, nechceš vydělat více peněz a k tomu máš pár produktů, které ti od Amway vyhovují, domluv se se sponzorem na tom, že budeš pouze nakupujícím členem, domluvte se na tom, o jaký druh informací máš zájem a o jaký zájem nemáš. Tvůj sponzor může naladit vaši vzájemnou komunikaci přesně na tu úroveň, která ti bude vyhovovat, my ti budeme přát úspěch ve tvém zaměstnání, naplnění tvého života takovými hodnotami, které jsou pro tebe důležité, budeme mít radost, že je o jednoho spokojeného uživatele Amway produktů více a všechno bude tak, jak má být. 🙂

  15. Souhlasím s Victorem. 🙂

  16. Díky všem,
    dávám tomu díky Vaší odezvě do budoucna šanci :-). Dokonce jsem si i připustila, že si přečtu něco víc na těchto stránkách, což jsem původně nepředpokládala.
    Jen ještě k tomu povzbuzování – je jasné, že pozitivní motivace je dobrá věc, ale u Amway je to tak strašně přehnané, že mám jako nepříliš zaujatý pozorovatel pocit, že asi neberu správné drogy nebo tak něco (to prosím berte jen jako přirovnání). Takhle (skoro) zvenčí to fakt působí sektářsky.

    • Ahoj Mileno, toto podnikání vždy bylo a je o lidech. Pokud Tě ale opravdu zajímá, na jakých základech Amway stojí, nic Ti nedá lepší a věrohodnější obrázek, než toto video:

      http://ulozto.cz/xW79w9BZ/rdv-mp4
      (jako heslo pro stažení použij e-mailovou adresu, kterou jsi uvedla u svých komentářů)

      Budu rád, když dáš vědět svůj názor.

      Hezký den. 🙂

  17. @Milena
    Ahoj Mileno. Ani nevíš, jakou mi tvůj poslední příspěvek udělal radost. 😉 🙂 Co se týče motivace – Vím přesně, jak se cítíš. Když jsem v byznysu začínal, cítil jsem se úplně stejně. Ale postupem času jsem tomu přišel na chuť a dnes mi tento způsob motivace naprosto vyhovuje a líbí se mi. Samozřejmě, že jsou lidé, kteří tomu přijdou na chuť a jsou lidé, kterým to k srdci nepřiroste, a proto se zase vrátím k té zpropadené komunikaci. Zkus se se svými upliny domluvit, co je ti příjemné a co ne a věřím, že se najde způsob motivace, který ti bude vyhovovat. 😉 Měj se super a třeba se někdy potkáme na nějakém semináři.

  18. @Milena
    Já jsem ze začátku měl naprosto stejný pocit, když jsem přijel na svůj první seminář. Ty lidi byli prostě divný!!! Říkal jsem si, že snad na něčem jedou, to přece není normální!!! 😀 Ale to trvalo do té doby, než jsem si jednak zvyknul a jednak jsem pochopil, že to takhle je lepší než když je nuda. Já jako melancholik a cholerik mám tendenci být spíš zamračený, nabručený, zvlášť když se mi něco nepovede. Ale když jedu na seminář, tak se jedu nechat dobít energií právě z toho nadšení, které na seminářích panuje. Zkuste nestát mimo a dívat se na to jako pozorovatel, ale trochu se zapojit, občas si trochu zařvat … Není to pro úplně každého, ale já už si na některých seminářích zařval taky a víte co? Je to tak nějak lepší. 🙂 Nudných seminářů a školení mám dost z práce, tady to je něco, na co se těším už dopředu. Třeba náš další seminář bude až za měsíc, ale jelikož znám spíkra (nejde napsat řečník nebo přednášející, to nevystihuje atmosféru), tak se těším jak malej Jarda (a přitom jsem Jirka). 🙂

  19. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 18.7.2014 z 21:24 | Odpovědět

    A jak jste vlastně přišli na to, že kritici amwayákům závidí? Myslíte tím snad té stovce nejvýše postavených, kteří si mezi sebou rozdělí drtivou většinu provizí? Těm možná může průměrný člověk závidět, ale tomu zbytku?
    Osobně neznám amwayáka, který by žil byť lehce nadprůměrným životním stylem…

  20. @vor v zakoně

    Až ten zbytek bude stejně aktivní jako těch 100, tak budou vydělávat stejné peníze.
    Ono jich je více než 100. Ale hlavně tady je nutné si uvědomit, že spousta z nich to má za PODSTATNĚ menší časovou investici, než člověk, který tento příjem pobírá v zaměstnání. 🙂

    Možná tomu nebudeš věřit, ale skutečně dost lidí ti bude závidět i třeba to, že bereš 25000 Kč/m, schůzky máš tak v průměru na 2 hodiny denně, nemusíš poslouchat žádného šéfa a jsi sám sobě svým pánem.

    Jsou lidé, kteří Ti budou závidět i 10000 Kč/m, když to máš za vybudovanou skupinu, která ti to generuje každý měsíc a ty na to nemusíš sáhnout. Takže nakonec dojdeš k tomu, že někdo bude někomu závidět i “pitomých” 1000 Kč, které má za to, že před rokem zařídil někomu energie a naučil to pár dalších lidí a jinak nic dalšího nedělá.

    Nevěřil bys, co je na světě závistivců. 🙂 A všichni mají jednu věc společnou: místo toho, aby šli, a udělali něco pro to, aby to mohli mít také, tak raději sedí na Internetu a pomlouvají a kritizují ostatní. 😀

  21. @vor v zakoně
    Jako vždy jsi absolutně mimo, já jich znám hned několik.

  22. @vor v zakoně
    Co se týče závisti, považoval bych to z osobní zkušenosti za jeden z hlavních důvodů. Stačí poslouchat lidi kolem sebe, jak si povídají o úspěšných lidech (nejen z Amway). Někdy je mi z toho až zle. (Např. tato jedovatá závist byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem přestal poslouchat jednu nejmenovanou oblíbenou celostátní rozhlasovou stanici, protože se nedaly poslouchat ti posluchači, kteří tam volali a vyjadřovali se ke všemu možnýmu – často padala slova: “zakázat”, “zavřít”, “sebrat”.)

    Dalším důvodem je dle mého názoru “strach z neznámého”. Někteří lidé systém MLM prostě nepochopí, nevěří tomu apod. Pak říkají, že “to nebude fungovat, akorát tě okradou, jsi blázen, že tomu věříš, jste parta magorů, …” A žádný logický argument nepomůže, protože o logiku jim nejde. Strach nevychází z logiky.

    No a určitě neposledním důvodem je čirá hloupost. To snad netřeba dovysvětlovat.

  23. vor v zakoně :
    Myslíte tím snad té stovce nejvýše postavených, kteří si mezi sebou rozdělí drtivou většinu provizí?

    Oprava Tvého nesmyslného výroku. Ti nejvýše postavení nejsou v Amway ti, co vydělávají nejvíce. Tady to není jako v zaměstnání. Např. Dexter Yager se registroval až 5 let po založení Amway, tj. není první a nejvýše postavený. Dokonce ani zakladatelé Amway Rich DeVos a Jay Van Andel nejsou ti nejvýše postavení v hierarchii, protože když Amway koupila Nutrilite, odkud pocházel jejich původní sponzor, umístili jej nad sebe. A pokud vím, tak byl jejich sponzor “pouze” smaragd, tudíž jeho dědicům dnes chodí sice slušné peníze, ale “pouze” smaragdové. 🙂 Ve své skupině mám také lidi, kteří vydělávají více než někteří jejich up-lini. Zkrátka odvedli více práce.

  24. @vor v zakoně
    Víš vire, to je právě to. Ty všude možně píšeš “zasvěcené” komentáře o byznysu, o kterém víš totální “ZERO”!!! Osobně poznat Amwayáky, kteří žijí “slušně” nadprůměrný životní styl můžeš, kdykoli přijdeš na nějaký meeting nebo na seminář. Já jich znám docela dost a někteří (a není jich úplně málo) jsou dokonce v mojí organizaci. Jestli se chceš seznámit s nějakými úspěšnými Amwayáky, není nic jednoduššího. Takže jestli se nebudeš bát 😉 přijď se někdy podívat. Stačí třeba jen na parkoviště 😆

  25. @vor v zakoně

    Why do you say that?

    Překlad: Proč to říkáš?

  26. @vor v zakoně
    Osobně neznám amwayáka, který by žil byť lehce nadprůměrným životním stylem…

    Vzhledem k tomu, jak se k amway stavíš, tak je možná také otázkou, jestli je chceš vůbec znát.

  27. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 19.7.2014 z 12:03 | Odpovědět

    @Victor

    Právě že jsem na semináři už několikrát byl a také jsem hodněkrát viděl to parkoviště při vašich velkých seminářích (amway si oblíbila k pořádání mega akcí stadion, kolem kterého často jezdím).

    Pozn.: zbytek komentáře obsahoval stejné invektivy a nepravdivá tvrzení, která již na těchto stránkách byly dříve vyvrácena, a proto byl vymazán. Vora v zakoně upozorňuji, že jakékoli další komentáře, které se obsahově vrací k tématům na těchto stránkách již dávno vyřešeným (Beck, průměrný příjem, atd.) nebudou zveřejněny, pokud nepřinesete nové důkazy o pravdivosti svého tvrzení, např. výpočtem průměrného příjmu aktivního Amwayáka. Pokud ale neznáte počet aktivních VPA, nemůžete vypočítat jejich průměrný příjem a nemáte tak žádnou kvalifikaci se k němu vyjadřovat. Jediné správné a vypovídající hodnoty jsou ty oficiálně publikované (viz článek: Opravdu se dají v Amway vydělat peníze?).
    Vím, že jste z jiných diskuzí zvyklý, že taktika odmlčení se a opětovného vznesení stejné námitky, která již byla vyřešena, Vám prochází, ale zde na to zapomeňte. Uvítám jakékoli další Vaše podněty, které se ale musí týkat tématu, tj. Amway, ne jiných firem. Speciálně pro Vás cituji z pravidel pro komentáře: “MĚJTE NA PAMĚTI, ŽE NAŠE SVOBODA KONČÍ TAM, KDE ZAČÍNÁ SVOBODA NĚKOHO JINÉHO, A ŽE SLOVA „SVOBODA“ A „ANARCHIE“ NEJSOU V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ TO SAMÉ.”
    Admin

  28. @vor v zakoně
    Hmm, tak to jsi tedy asi byl na jiných seminářích, než na které jezdím já. Na seminářích naší organizace bývá totiž kolem 500 lidí na 21%. Desítky Rubínů, Perel a Smaragdů, což jsou všechno lidé s výdělky 50 – 200 tis./měsíčně (jenom z Amway). A na parkovišti stojí Ferrari, Corvette, Jaguary, Porsche, Infinity, pár Mercedesů apod. Možná, že se špatně koukáš, nebo prostě nechceš vidět. 😉

    A pokud, jak píšeš “osobně neznáš Amwayáka, který by žil nadprůměrným životním stylem” , tak to ti můžeme lehce splnit. Jestli chceš, můžeme se někde na parkovišti potkat. Vem si s sebou pár svých kámošů, já si vezmu pár Amwayáků a uvidíme kdo s čím tam přijedeme. 😆

  29. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 19.7.2014 z 13:37 | Odpovědět

    Victor :
    @vor v zakoně
    Hmm, tak to jsi tedy asi byl na jiných seminářích, než na které jezdím já. Na seminářích naší organizace bývá totiž kolem 500 lidí na 21%. Desítky Rubínů, Perel a Smaragdů, což jsou všechno lidé s výdělky 50 – 200 tis./měsíčně (jenom z Amway). A na parkovišti stojí Ferrari, Corvette, Jaguary, Porsche, Infinity, pár Mercedesů apod. Možná, že se špatně koukáš, nebo prostě nechceš vidět.
    A pokud, jak píšeš „osobně neznáš Amwayáka, který by žil nadprůměrným životním stylem“ , tak to ti můžeme lehce splnit. Jestli chceš, můžeme se někde na parkovišti potkat. Vem si s sebou pár svých kámošů, já si vezmu pár Amwayáků a uvidíme kdo s čím tam přijedeme.

    Rád bych ti odpověděl, ale první budeš muset tvého komoušského kamaráda cenzora – amwayáka požádat, aby mi nemazal příspěvky.

    • Klidně odpovězte. Když se budete držet pravidel, Váš komentář bude zveřejněn. A komunista fakt nejsem. To jste střelil hodně vedle. 🙂

  30. Hele vire, Tobě těch pár jednoduchých pravidel dělá takové potíže? 😀 Nebo jsi je četl stejně pozorně jako odpovědi na své komentáře? To by vše vysvětlovalo. 😀 😀 😀

  31. @vor v zakoně
    Nevím co je komoušského na tom, že Admin nechce, aby se tady objevovaly evidentní lži, nesmysly a nepodložené bláboly, které ty a pár dalších grafomanů píšete na internet jenom proto, aby tam visely a podporovaly vaši falešnou a vylhanou anti-amway propagandu.

    Komoušské je naopak mnohem více právě to, co děláte vy. Komouši tady nalhávali lidem, jak se na západě žije špatně, jak jsou všichni vykořisťovaní, a jak se ulice hemží žebráky a bezdomovci. Vy se zase snažíte lidem nalhávat, že v Amway se nedá uspět, nedají se vydělat peníze, a že je jenom pár těch prvních bohatých nahoře a všichni ostatní jsou chudáci, což je úplně stejná lež, jako ty komoušské bláboly za totáče.

  32. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 19.7.2014 z 15:32 | Odpovědět

    Victor :
    @vor v zakoně
    Hmm, tak to jsi tedy asi byl na jiných seminářích, než na které jezdím já. Na seminářích naší organizace bývá totiž kolem 500 lidí na 21%. Desítky Rubínů, Perel a Smaragdů, což jsou všechno lidé s výdělky 50 – 200 tis./měsíčně (jenom z Amway). A na parkovišti stojí Ferrari, Corvette, Jaguary, Porsche, Infinity, pár Mercedesů apod. Možná, že se špatně koukáš, nebo prostě nechceš vidět.
    A pokud, jak píšeš „osobně neznáš Amwayáka, který by žil nadprůměrným životním stylem“ , tak to ti můžeme lehce splnit. Jestli chceš, můžeme se někde na parkovišti potkat. Vem si s sebou pár svých kámošů, já si vezmu pár Amwayáků a uvidíme kdo s čím tam přijedeme.

    Tak natoč nějaké motivační video. Třeba OVB jich má na internetu hromadu.
    Amway ukazuje leda vily a auta nějakých diamantů z druhého konce světa, protože Ferrari má možná Hassman, Corvetu Čížek a Porsche Grossová 🙂

    Tady na inernetu si můžeš napsat co chceš, ale každý se může lehce přesvědčit o realitě, která je taková, že na velké semináře přijede drtivá většina lidí busem a drahá auta bys spočítal na prstech jedné ruky. Když má školení OVB, tak tam opravdu uvidíš spoustu mladých kluků ve sporťácích o firmě o které se tu nesmí psát ani nemluvě…

  33. @Me
    Hele vire, Tobě těch pár jednoduchých pravidel dělá takové potíže?

    Asi mu dělá potíže, že tu nejsou stejná pravidla jako na blbblogu. 😀

  34. @vor v zakoně
    Otázkou je, jestli ti poradci z OVB ty auta platili keš nebo je maj na leasing. 🙂

  35. @Victor
    Don’t try to confuse Vor with facts. His mind is already made up.

    When you try to teach a pig to sing all you do is get frustrated and the pig gets mad.
    Speaking of pigs, you can’t make a silk purse out of a sow’s ear.
    Putting lipstick on a pig doesn’t make it beautiful.
    Don’t cast you pearls before swine.

    So, why continue this conversation with Vor?
    He doesn’t want to think or answer questions.
    All he does is grunt and oink.

    Please forgive me. I am getting frustrated.

  36. @vor v zakoně

    Čoveče, ty tvoje komentáře dávají čím dál tím menší smysl. Nejdřív tvrdíš, že v Amway nejdou vydělat peníze a že na seminářích není dost dobrých aut. Když ti někdo nabídne osobní schůzku, kam se můžeš přijet přesvědčit o opaku, tak odmítneš a raději bys motivační video, zřejmě proto, abys pak mohl psát, že jsou ta auta půjčená. Mám otázku – čemu uvěříš víc? Videu nebo něčemu, o čem se můžeš přesvědčit na vlastní oči? A prosím o odpověď. Doufám, že tu mou otázku tentokrát nepřehlédneš jako obvykle…

  37. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 19.7.2014 z 16:55 | Odpovědět

    spitfare :
    @vor v zakoně
    Otázkou je, jestli ti poradci z OVB ty auta platili keš nebo je maj na leasing.

    Hele, i když má někdo Ferrari na leasing, tak je na tom s největší pravděpodobností výrazně lépe než někdo, kdo má starou škodovku.
    A nemusíš mi vyprávět o vyjímkách, taky jich pár znám.

  38. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 19.7.2014 z 17:00 | Odpovědět

    Me :
    @vor v zakoně
    Čoveče, ty tvoje komentáře dávají čím dál tím menší smysl. Nejdřív tvrdíš, že v Amway nejdou vydělat peníze a že na seminářích není dost dobrých aut. Když ti někdo nabídne osobní schůzku, kam se můžeš přijet přesvědčit o opaku, tak odmítneš a raději bys motivační video, zřejmě proto, abys pak mohl psát, že jsou ta auta půjčená. Mám otázku – čemu uvěříš víc? Videu nebo něčemu, o čem se můžeš přesvědčit na vlastní oči? A prosím o odpověď. Doufám, že tu mou otázku tentokrát nepřehlédneš jako obvykle…

    Ale vždyž sám víš, že to jsou lži! Na žádný váš seminář jsem nikdy neviděl přijíždět žádná drahá auta. Pokud chceš tvrdit opak, tak se primárně domluv s pořadateli, aby nepořádali semináře uprostřed města, ale někde v pustině.

    A vážně myslíš, že když mu řeknu, aby za mnou přijel, tak se tu objeví pět lidí ve Ferrari, kteří mi ukážou TP? 🙂

  39. @vor v zakoně

    Já o žádných lžích nic nevím, tak se mi to laskavě nesnaž vložit do úst. Já narozdíl od tebe Victora znám osobně a vím, že nelže.

    Nemyslím si, že když Victorovi řekneš, aby přijel on se svými leadery za tebou, že by přijeli – na to je jejich čas docela drahý, než aby ho plýtvali na někoho takového, jako jsi ty. Jestli se chceš opravdu přesvědčit, budeš muset přijet ty za nimi.

    Takže ještě jednou zopakuji svou otázku, na kterou jsi neodpověděl: Čemu uvěříš víc? Videu nebo něčemu, o čem se můžeš přesvědčit na vlastní oči?

    P.S.: Kvůli tomu, že ty se na to parkoviště chodíš koukat se svářečskými brýlemi na nose (jak to tu někde krásně vystihl admin), se já nebudu domlouvat s pořadateli, aby přesouvali seminář. 😀

  40. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 19.7.2014 z 17:44 | Odpovědět

    @Me

    Jinak samozřejmě více věřím tomu, co jsem viděl na vlastní oči.
    A to, co jsem viděl, opakovaně bylo v rozporu s tím, že by byl Amway super byznys.

    Až budete mít další seminář tak si to vyfotím, ale je mi jasné, že to nazveš fotomontáží 🙂

    • Popravdě nechápu tu Vaši posedlost myšlenkou, že do té doby, dokud nebude parkoviště na semináři zaplněné pouze Mercedesy a Ferrari, je Amway byznys špatný. Je to ale zřejmě styl Vašeho uvažování – že je lepší chlubit se Ferrari na leasing, než třeba Volvem XC90 koupeným za hotové, které má dotyčná osoba jako druhé auto. Znám podnikatele, který má 3 auta – Ferrari na jízdu na okruzích, což je jeho koníček, Audi A8 na delší cesty a Škodu Fabii jako “skladné” auto na rychlý pohyb po městě. Kdybyste ho potkal ve městě jak parkuje tu svou Škodovku, nikdy byste neřekl, kolik má peněz. Vy byste o něm měl ale hned jasno a onálepkoval byste ho jako chudáka. Zdání někdy klame.

      Kromě toho, Me už Vám v jiném vlákně vysvětloval, že na semináře jezdí spousta lidí na různých úrovních – od úplných začátečníků až po nejvyšší kvalifikace, takže opravdu nechápu proč se divíte, že levnějších aut tam bude vždy více než těch dražších. A pokud chcete vidět ty dražší, stačí, když si sundáte ty svářečské brýle z nosu. Nebo si dejte ten sraz s Victorem. On vezme pár svých leaderů, a když už trváte na natočení nějakého videa, já Vám to klidně natočím a pak ho zveřejníme na youtube pod nějakým vhodným názvem. 🙂 Tak Vás Me nebude moci vinit z fotomontáže a Vy už nebudete moci tvrdit něco, co není evidentně pravda. A spousta lidí se pak alespoň na youtube pobaví na Váš účet. A myslím, že to bude dostatečně motivační i pro potenciální prospekty. 😀

  41. @vor v zakoně
    Kdyby na to ferari měli, nepotřebovali by leasingu. Takže o tolik líp na tom asi nebudou.

  42. I became associated with Dexter Yager back about 1990 when my sponsor, an Executive Diamond did by line of association. Dexter advised that if you had an old car with many miles on it to keep driving it. I followed his advise. I can afford a new car but have never bought one. I have bought two good used cars since then. I have no debts and can do as I please. The car does NOT make the man. Larry Winters will tell you that.

    Double Diamonds Larry and Pam Winter took six years to reach Platinum. Why? Because they had a lot of personal growth to do first. Persistence! Larry says, “It doesn’t matter where you start in life, but it matters where you are going.” He says, “I firmly believe your personal WHY is an essential ingredient…” He goes on to say, “[W]hen a winner becomes challenged, it doesn’t defeat him. It inspires him and spurs him on.”

    Larry further says, “Success is not accumulating cars or houses; it is the person you become in the process.” I say to you, become the best person you can become. Serve others.

    Rich DeVos say, “The only thing that stands between a man and what he wants from life is often merely the will to try it and the faith to believe that it is possible.” He likes to end his speeches with these words of encouragement, “You can do it!”

  43. Jo…. jasně. Tak když všichni jezdí autobusem, tak mi vysvětli proč vždycky jezdím, jak blbec dokolečka a snažím se najít místo k zaparkování? 😀 Tak nějak pochybuji o tom, že lidi, kteří umějí zacházet s penězi si budou kupovat sporťák na splátky… od takovýho člověka bych si nekoupila ani lízátko, natož se s nima radit, jak zacházet s penězi. Takže prosím tě sem přestaň tahat OVB.

  44. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 19.7.2014 z 18:53 | Odpovědět

    spitfare :
    @vor v zakoně
    Kdyby na to ferari měli, nepotřebovali by leasingu. Takže o tolik líp na tom asi nebudou.

    Já osobně leasing také nemám rád, ale je celkem běžné, že si auta nebo stroje berou firmy nebo podnikatelé na leasing.
    Na leasing mají auta i takové firmy, jejichž čistý zisk převyšuje obrat celé amway ČR, tak tu nepovídej něco o tom, že Ferrari na leasing je to samé jako koupená octavia z roku 1999 🙂

  45. vor v zakoně :
    @Victor
    Právě že jsem na semináři už několikrát byl a také jsem hodněkrát viděl to parkoviště při vašich velkých seminářích (amway si oblíbila k pořádání mega akcí stadion, kolem kterého často jezdím).

    ACH VORE VORE.

    Přemýšlel jsi vůbec někdy, k čemu standardní semináře Amway vůbec jsou? A na co jsi přišel? Dokážeš to nějak popsat, na co jsi přišel?

    Pokud jsi přišel na fakt, že hlavním důvodem je seznámení nových, začínajících distributorů, s tímto byznysem a s lidmi v něm, jak můžeš proboha očekávat parkoviště plné luxusních limuzín?

    Nakonec čím jsi přijel ty na každý z těch seminářů, o kterém tak velkohubě žvaníš?

    Sedmičkovým Báwem?

    To už jsi skutečně pozbyl zbytky veškerého rozumu a místo myšlení jsi jen “zapnul gramofon” ..?

    Pořád dokola požaduješ za důkaz fungování tohoto byznysu vlastnictví luxusních aut.

    I tohle myslíš skutečně vážně?

    Copak ty nechápeš, že je také spousta lidí, kteří s tím teprve začínají, nebo nic nedělají, nebo jim stačí pár tisíc měsíčně? Ani tohle ne?

    Já tedy nevím, zkus napsat, co vlastně vechno chápeš, podle toho, jak se všude na internetu projevuješ a prezentuješ, měl by ti na celý seznam skutečností, které jsi v svém životě pochopil, stačit jediný příspěvek. My ostatní pak budeme mít o mnoho jednodužší komunikaci s tebou.

  46. Jo Vore, mám otázku. Kolik musí auto stát, aby bylo podle Tebe luxusní? Protože se v tom začínám trošku ztrácet….

  47. @vor v zakoně
    Vore, tahle debata vážně nemá cenu. Už jsme to samé rozebírali před 14 dny pod článkem http://www.amway-fakta.cz/mlm-statistiky-z-taiwanu-borime-myty-o-amway-a-mlm/

    Ty ses pak odmlčel, všichni jsme to považovali za uzavřené téma a ty ho teď otevřeš znovu jinde. Proč? Chceš to tu pohnojit svými zvratky?

    Navrhuju adminovi, aby jakékoli další “Virové infekce” (provokace) na toto téma smazal. Kdo chce, ať si přečte původní debatu (odkaz jsem uvedl výše). Nemusí tu být pod každým článkem stejné nesmysly.

    Jinak podepisuju to, co napsal admin. A ještě doporučuju přečíst Howardův komentář. Třeba pak některé věci pochopíš. I když, to tě asi přeceňuju…

    • Souhlas. Konec nesmyslné debaty ohledně toho, jaké vozy parkují na seminářích. Toto téma již zde bylo jednou řešeno a vysvětleno v jiném vlákně.

  48. vor v zákoně:
    Zde uvádím některé z komentářů, které mi admin blbblogu smazal:

    Jeden byl reakcí na bestmenovu poznámku o tom, že amwayáci vydělávají na seminářích. Můj komentář obsahoval následující:
    Admine, můžeš mi tento argument podložit nějakým důkazem (např. náklady na pronájem, náklady na výrobu lístků atd. a porovnat to s tržbou za prodané lístky)? Pokud to nepředložíš, tak si myslím, že kecáš.

    Bez vysvětlení byl smazán. Má žádost o vysvětlení smazání byla opět bez udání důvodu smazána.

    Další komentář se týkal produktů. (Byla tam ve mně směřována poznámka – že bylo divné, že výrobky od amway nekritizuji)
    Já na to reagoval:
    Proč bych měl ty výrobky kritizovat? Admin zde například uvádí ceny parfému 779 a 915 kč. Podívej se ale, za kolik prodává (50ml) parfémy firma Clinique: http://www.clinique.cz/?q=website_admin/fragrance/&menu=200

    Nebo proč bych měl kritizovat Dish Drops, když se ředí 1:8 (tzn. budu mít 9 litrů)? Cena DD je 255kč : 9 = 28,3kč
    Kolik je cena jaru? 40 korun?
    Litr Dish Dropsu po rozředění: 28,3 Kč
    Litr Jaru 40Kč (o 11,7 Kč DRAŽŠÍ než u amway)

    Toto opět smazáno bez vysvětlení. Proč asi.
    Pokud chceš vidět dva z komentářů, které prý smazal panu Me, tak je můžeš vidět zde: http://altanek.blog.cz/1009/amway-podvod-nebo-skvela-pracovni-prilezitost
    (je to u komentářů číslo 24 a 25)

    Schválně – pročpak je asi smazal, hm? proč jejich smazání nevysvětlil, hm? že by se mu to nehodilo do krámu? (co myslíte, bude mít někdy dost odvahy na toto odpovědět?)

    PS pro zdejšího admina: normálně bych to sem nedával, ale vor na blbblogu navrhl, ať to klidně hodím sem. (což mi nepřipadalo jako špatný nápad – na rozdíl od blbblogu mám zde větší šanci, že to tady do pěti minut nezmizí)

    • Ahoj, vítej na této diskuzi. 🙂 Tady vítáme každého, kdo jen nepomlouvá a má k tématu co říci. Na Tebou zmiňovaných stránkách (blblog) jsou pouze zmanipulované diskuze, kde pravda je zamlčována a šířeny jsou pouze lži a pomluvy. Tady je to přesně naopak, proto doporučuji příště raději přispívat pouze sem. 🙂

  49. Avatar for vor v zakoně vor v zakoně | 20.7.2014 z 9:55 | Odpovědět

    @cody

    Na tohle jsem už několikrát odpovídal. Není na tom nic převratného.

    Ty si vážně myslíš, že se na seminářích nevydělává?

    Jinak Jar stojí se dá koupit v Makru za 30,- Kč s tím, že nemusím nic přelévat a ředit. Když si v obchodě s čistícími prostředky koupím nějaké velké balení, tak cena půjde ještě výrazně dolů.

  50. Ten hajzlík Vir v Záchodě zase překroutil a prolhal všechno, co jste mu tady vysvětlili, nabídli, nebo doložili důkazy. Proboha co je to za člověka? Je tohle vůbec možné?

  51. Cody

    To nic nedokazuje, nedokážu si představit že bych za pochybnou Amway kosmetiku dala víc než pár korun. Ale za kosmetiku typu Clinique atp. jsem ochotná dát i mnohem víc. Proto je toto srovnání úplně mimo mísu…

    Pozn. admin: Tento příspěvek přišel ze stejné IP adresy jako příspěvky vora v zakoně.

  52. Ahoj Lucie (nebo vore?), 😉

    Šlápla jsi trochu vedle. Nezávislá agentura Euromonitor International tvrdí o kosmetice Artistry následující:

    “Artistry is among the world’s top five, largest selling, premium skincare brands.”
    (http://www.euromonitor.com/amway-claims)

    Víš, co to znamená? Já ti to přeložím:

    “Artistry patří mezi 5 nejprodávanějších prémiových značek péče o pleť na světě.”

    O kvalitě Artistry se vyjadřuje také institut, který se zabývá testováním kosmetiky a prováděním klinických studií:

    Content not available.
    Please allow cookies by clicking Accept on the banner

    Ty píšeš o pochybné kosmetice Amway (Artistry)? Nezávislé zdroje tvrdí opak. Dobrá, dám ti možnost si svůj názor obhájit. Evidentně máš k dispozici úplně jiné materiály, než já. Pojďme si tedy popovídat o chemickém složení výrobků, ano? Srovnej prosím kosmetiku Clinique z hlediska složení s kosmetikou Artistry a dokaž, že ta druhá je pochybná.

    Ale jinak, díky za inspiraci, už jsem poslal adminovi nějaké materiály a námět na další článek. 🙂

  53. @Howard
    Thank you Howard for your advice. Yes it’s obviously useless to try to show the facts to someone, who has decided that he doesn’t want to see. Being able to know people like Dexter and Birdie, knowing their sons personally, being able to have dinner with Dick De Vos few years ago, meet Rich De Vos, knowing people like Rick and SueLynn Setzer and consider them friends of mine, I just can’t stand reading comments from losers like “Vor” or “Youwie”, who are trying to disparage Amway business and Amway people. Some of my leaders are making more money in a month than people like “Vor” and “Youwie” make in a year 🙂 that’s why I (just for fun) sometimes am trying to challenge them. 😉 But I fully agree with you that we shouldn’t cast our pearls before the swines. 🙂

  54. @Lucie
    Tak ten Vor bude ještě asi schizofrenik. :-)))))) Díky, Vore, za názornou ukázku, jací jsou kritici Amway lidi!!! Lepší příklad než dáváš Ty bych si přát nemohl. Jestli tuto diskuzi čte někdo, kdo se o Amway teprve teď dozvěděl, byl na nějakém mítingu nebo mu někdo ukazoval plán u kafe a teď se snaží dohledávat informace na netu (což považuji za nešťastné), tak věřím, že po přečtení této diskuze již začíná tušit, která bije a jak je to s kritiky Amway na internetu. 🙂 A vzhledem k tomu, jak tady Vor vychvaluje “lídry” OVB (viz jejich luxusní auta na lízing), tak je asi také jasné, odkud vítr vane a proč je zbytečné mu cokoliv vysvětlovat. 🙂 Díky, Vore, za perfektní důkazní materiál.

    • Stejná IP adresa nemusí nutně znamenat jednoho a toho samého člověka, nicméně je nám všem jasné, že Lucie byla “povolána” na tuto diskuzi Vorem, takže to bude někdo z jeho blízkého okolí. Proto lze očekávat přibližně stejnou úroveň argumentace. Uvidíme, jak si Lucie povede v konfrontaci s Me ohledně kvality Artistry. 🙂

  55. @admin
    Osobně si myslím, že žádná Lucie ve skutečnosti není, ale aspoň tu bude o to větší sranda. 🙂

  56. Lucie :
    Cody
    To nic nedokazuje, nedokážu si představit že bych za pochybnou Amway kosmetiku dala víc než pár korun.

    A co třeba Nutrilite, je evidentní, že je starší než Amway? 🙂

  57. Vore opět tu meleš kraviny a zapomněl jsi odpovědět na mou otázku! A jestli jsi OVBák budiž ti země lehká :-DDDDDDD

  58. Vážně jediná možnost která vás napadla je, že je někdo schizofrenik? Kvůli stejné IP? Vážně? 😀

    Já vám nabízím jiný úhel pohledu.
    1) pokud je amway kosmetika tak skvělá, jak je možné, že jsem o ní nikdy v životě neslyšela?
    2) jak je možné, že nikdo ze “zasvěcených profíků” (kosmetičky, maskérky) ji nepoužívá?
    3) jak je možné, že nikdo z make-up guru (Caroline Hirons, Eldridge, Sam Chapman……) žádnou amway kosmetiku nikdy v životě nepoužil/nepropagoval/ani se o ní nezmínil?

    to jsou naprosto logické otázky, které vyplývají ze situace, kdy si ráda koupím mnohem dražší produkty, mnoha pověřenými osobami vyzkoušené a doporučované, za kterými stojí někdy i desítky let výzkumu v úzce zaměřených laboratořích.

    Srovnávat kosmetiku jako je Clinique, nebo chcete- li M.a.c., Benefit, YSL, Chanel (všechny jsou o dost dražší než Amway) s kosmetikou Amway mi přijde směšné. Pokud chcete, můžete to brát jako útok. Já jen nerozumím tomu, proč bych si ji měla koupit, když nemám nikde žádné směrodatné a NEZÁVISLÉ recenze od “normálních” žen, které se v kosmetice vyznají a mají velký přehled.

    Pěkný den, přeje paní schizofreniková 🙂

  59. @Lucie

    Milá Lucie, Tvému pohledu se vůbec nedivím, pokud vezmu v úvahu, že žiješ “pod vlivem” Vora. 🙂
    Nicméně se pokusím tě vyvést z tvého omylu.

    1) píšeš, že jsi o kosmetice Artistry nikdy neslyšela a to považuješ zřejmě za “důkaz” toho, že není tak skvělá.
    Já opravdu nevím, jak jsi došla k tomu, že aby něco muselo být skvělé, musela bys o tom vědět. Pochop jednu věc – Artistry není nabízena tradiční formou, jedná se o přímý prodej, který značnou část peněz za reklamu dává distributorům. Je jasné, že peníze na mediální reklamu jsou významně menší než u konkurence. To vysvětluje, že jsi o této značce nikdy neslyšela. Nic to ale nevypovídá o kvalitě.

    2) píšeš, že ji nikdo ze “zasvěcených profíků” nepoužívá. Nevím, jak ty definuješ “zasvěcené profíky”, ale můžu tě ubezpečit, že např. kosmetiku beautycycle používají maskérky v ČT. Nicméně opět – to, že nějaká maskérka nebo kosmetička něco používá, či nepoužívá, nic neříká o kvalitě. V mnoha případech je to dáno sponzorskou smlouvou, kdy například filmové maskérky musí použít danou kosmetiku a daná firma přispěje na natočení filmu určitou částkou výměnou za uvedení svého jména v titulcích. To je normální business, nikoliv známka kvality.

    3) nevím, odkud bereš své “zaručené” informace, že Artistry nikdo z profesionálů nepoužívá, ale moje informace jsou úplně jiné:
    http://www.rickdiceccabeauty.com/
    Rick DiCecca, nový umělecký vizážista značky ARTISTRY™, procestoval během své spolupráce s nejznámějšími hvězdami v oblasti módy a krásy celý svět. Mimo jiné spolupracoval s Heidi Klum nebo Cindy Crawford. Rick DiCecca se také objevil v časopisech Elle a Glamour.

    Pokud se týká desítek let výzkumu v úzce zaměřených laboratořích, ano, v tom ti dávám za pravdu – přesně to totiž Artistry splňuje.

    Jako nezávislé tvrzení můžeš vzít třeba to video, které jsem uvedl ve svém předchozím příspěvku (nezávislá laboratoř zabývající se klinickými studiemi).

    Nikdo tě nenutí si kosmetiku Artistry kupovat. Ale pokud bys chtěla stejně kvalitní kosmetiku, jakou prodávají podstatně dražší značky, a chtěla bys mít na ni záruku spokojenosti (tj. že ji můžeš vrátit v případě, že s ní nebudeš spokojena a dostaneš všechny peníze zpět), pak je Artistry tou pravou volbou.

    A třeba ti to pomůže k tomu, že budeš stejná kočka jako Teresa Palmer, která Artistry kosmetiku používá: 😉

    http://www.youtube.com/watch?v=4ZlguafCuKk

    Ale jak říkám, nedivím se tvému postoji – když člověk nemá informace, snadno může podlehnout “zaručeným” zprávám Vorovým. 😀

    Hezký den. 🙂

  60. Milá Lucie, připusťme, že asi tedy budeš skutečná. Dobré otázky (sice naprosto klasické). Mé odpovědi:

    1.) Jednoduše možná ve svém okolí nemáš nikoho (zatím), kdo by ji používal, nebo je třeba nenapadlo Ti o tom říct (důvodů může být mnoho). Jak jistě chápeš, Artistry nepoužívá masovou mediální reklamu, tudíž ani z TV či bilboardů ji znát nemůžeš (což určitě uznáš, že není podmínkou kvality). Mj. i díky tomu může být cena kosmetiky Artistry v porovnání se stejně kvalitními kosmetikami 1-2třetinová.

    2.) Osvědčení profíci ji používají – např. díváš-li se na TV zprávy na Nově, Primě, TV Barrandov i na ČT, tak tam maskérky a kosmetičky používají na “zprávařky” mj. i naši kosmetiku (Artistry, příp. beautycycle). Vím to, protože ji tam prodává jedna slečna ode mne ze skupiny. Pokud o žádném profíku nevíš, asi jich neznáš dost. Kolegové sem jistě rádi připíší další. Mimochodem na stránkách amway.cz by mělo být k nalezení, ve kterých číslech módních (českých) časopisů se o produktech Artistry píše.

    3.) To nevím, asi proto, že většina značek si takového guru většinou ráda zaplatí, aby zapropagoval i jejich výrobky. Tyto osobně neznám (přeci jen jsem chlap, tak se v tomto oboru tolik nepohybuju), takže nevím, jestli to tak chodí i u nich. Většinou však tito lidé zpívají píseň toho, koho chleba jedí.

    Pokud však mohu zmínit některé slavné osobnosti, které používají kosmetiku Artistry, tak vím o Sandře Bullock (viz http://en.wikipedia.org/wiki/Sandra_Bullock), která se i na asi 1-2 roky stala tváří značky Artistry, dnes je oficiální tváří herečka Teresa Palmer (viz http://en.wikipedia.org/wiki/Teresa_Palmer). Určitě jich je mnohem více, určitě i v ČR, ale o těchto dvou to vím jistě.

  61. Ovšem jestli se chceš o nějaké kosmetice bavit, možná by nebylo od věci ji vyzkoušet. Budeš-li mít zájem, můžu Ti přes Admina dohodnout schůzku se svými kamarádkami, které Artistry používají i prodávají a které se kosmetikou jako takovou zabývají. A nutno podotknout, že to umí, protože jim to vždy velmi, velmi sluší. A to jako chlap posoudit umím. 🙂

  62. Zapomněl jsem na Miss America. Viz http://www.youtube.com/watch?v=gk16zGpZbOY nebo http://www.youtube.com/watch?v=jwoYpxe5lT0. Na pochybnou kosmetiku to je docela slušné, ne? 😉

  63. Lucie, nereagovala jste na stejnou IP adresu, jestli je Vor Váš kamarád a nebo jestli jste vor…. To už nám neřeknete, že?
    Mimochodem evidentně se soustředíte jen na lidi, kteří kosmetiku artistry neznají (nebo spíš o ní nemluví než, že jí neznají…). Taky bych mohla vyjmenovat spoustu lidí, kteří prošli kolem mě a CLINIQUE nikdy neslyšeli…..
    Sandra Bullock, Teresa Palmer… to jsou takové “nic neříkající” hvězdy, které Artistry kosmetiku používají, že? Co mi k tomu řeknete?

  64. Lucie :
    Vážně jediná možnost která vás napadla je, že je někdo schizofrenik? Kvůli stejné IP? Vážně?

    No upřímně řečeno, ano – vážně. Po zkušenostech z jiných blogů a diskuzí. Ano, napadlo mě to jako první možnost. Je to tak divné??

  65. A když tak nad tím přemýšlím, tak mám dojem, že tu mluvíte jen o dekorativní kosmetice, co takhle pěstící kosmetika? Protože především na pěstící kosmetiku se Artistry zaměřuje.
    Jaký na ni máte názor? 🙂

  66. Ještě k Sandře Bullock – pokud jsou toto skutečně její oficiální stránky (a vypadá to, že ano), tak kdyby byla Artistry pochybná kosmetika, proč by zmiňovala na svých stránkách, že se stala v roce 2008 její oficiální tváří? (viz http://sandrabullockweb.com/sandrabullock)

  67. @JIRKA C.

    Super odkaz. 🙂 Zvláště když už jí smlouva vypršela, takže by to klidně mohla ze svých oficiálních stránek vypustit. Namísto toho se ke značce Artistry hrdě hlásí ve svém životopise:

    “In 2008, Bullock was announced as “the face” of prestigious cosmetic brand Artistry.”

    neboli:

    “V roce 2008, byla [Sandra] Bullock vyhlášena “tváří” prestižní kosmetické značky Artistry.”

  68. @vor v zakoně
    Ty si vážně myslíš, že se na seminářích nevydělává?

    Pokud na seminářích vydělávají, proč mi pan Černý na mou žádost nepředložil požadovaný důkaz? (pokud teda za jeho důkaz nepočítáš smazání mého komentáře)

    Ceno z makra bych nezmiňoval z dvou důvodů:
    1) Pokud se podíváme na webové stránky Makra -> http://www.makro.cz/sortiment-online a vyhledáme si jar, tak zjistíme, že ho i Makro prodává kolem 40ti káblí. (a i když si tam koupíš větší balení, tak ta cena v Makru stejně níž nejde – schválně se koukněte, kolik mají jar o objemu 10l)

    2)I když ho Makro dá do akce za 30 kč, kolika lidem se vyplatí tam jet (vzhledem k tomu, kolik má Makro v čr poboček)? Umíte si představit, že by tam jel člověk třeba z Humpolce? – vemte si, kolik asi projede benzínu, o stráveném čase ani nemluvě.

  69. Lucie:
    pokud je amway kosmetika tak skvělá, jak je možné, že jsem o ní nikdy v životě neslyšela?

    Já taky neslyšel o některých firmách. Znamená to snad, že by byly špatné? 😉

  70. @Lucie
    1) To, že jsi ty nikdy neslyšela o kosmetice Artistry nemusí znamenat, že není skvělá, ale třeba jen to, že např. ty nemusíš mít dostatečný přehled 🙂
    2) Zasvěcení profíci, jako kosmetičky a maskérky ji dávno používají – např. na TV Barrandov, Prima a ČT. Mimochodem je to oficiální kosmetika Miss USA.
    3) Make up guru se k naší kosmetice vůbec nemusí dostat, protože se neprodává jinak, než přes distributory a už vůbec nemusí mít zájem ji recenzovat, protože je Amway neplatí 😉

    Jinak na loňské výstavě amerických výrobců kosmetiky, konané v rezidenci velvyslance USA měla kosmetika Artistry větší reprezentativnější stánek a prestižnější umístění než obě značky Clinique a Estée Lauder dohromady, takže to “směšné” přímé srovnání vypadalo dost dobře 😉

    Směšný je tedy především tvůj příspěvek, ve kterém se dá souhlasit s jedinou větou, že: “nerozumíš tomu, proč by sis měla kosmetiku od Amway koupit”, prostě proto, že tomu zkrátka asi nerozumíš 🙂

  71. @Victor
    Oops. 😳 Koukám, že než jsem dopsal svoji odpověď, už to stihlo mnoho dalších přede mnou 🙂
    Omlouvám se tedy za nošení dříví do lesa a duplicitní argumenty. Alespoň je vidět, že si je necucáme z prstu 😉 🙂

  72. Děkuji za odpovědi ale…

    Argumenty že na ČT, Barrandov, Nova, Prima používají maskérky vaši kosmetiku může být výmysl stejně tak dobře, jako nemusí. Vzhledem k tomu, že mám k této branži blízko, s naprostou jistotou mohu tvrdit, že minimálně jedna z výše uvedených kosmetiku Amway nepoužívá, – vzhledem k tomu, že nevím co používají ostatní, za ně hovořit nebudu. Ale jeden výmysl je zde na světě.. Máte nějaké podložení svých tvrzení? Například že televize Nova používá kosmetiku z Amway?

    Druhá věc, která mě zaujala je jak si protiřečíte. Na jednu stranu píšete, že jako důkaz že je kosmetika amway rozšířená poukazuje “fakt” že ji používají “zprávařky” v televizi. Na druhou stranu pak napíšete, že to že někdo nějakou kosmetiku používá neznamená, že je dobrá. Tak si srovnejte argumenty.

    Samozřejmě máte pravdu v tom, že nemusím a nemohu znát všechno a všechny. Proti tomu nic nenamítám. Nicméně, pohybuji se v prostředí kosmetikou obklopeném a troufnu si tvrdit, že se vyznám…

    Další z vašich argumentů operuje s tím, že celosvětově známé kosmetičky a vizážistky MOŽNÁ nepropagují vaši kosmetiku proto, že nedostali za její reklamu zaplaceno. Vámi zmiňovaná Sandra Bullock tedy smlouvu nepodepsala a tváří se stala s čisté dobroty jejího srdce? Aha. Stejně tak její účast na miss USA, to také nikoho a nic nesponzorovala že? To je pro mě jediným důkazem, že to nebude úplná sračka – ale také to nevyvrací fakt, že svou účast a propagaci si prostě jen zaplatili.

    S vašimi krásnými kolegyněmi obchodnicemi se scházet nepotřebuji. Už jen z toho důvodu, že argumentujete tím, že jejich “kosmetická kvalifikace” se určuje podle, jak moc jim to sluší. Nicméně se jich zkuste zeptat, zda vědí kdo je to Caroline Hirons nebo Lisa Eldridge – jen člověk kosmetickým světem naprosto nedotčený neví kdo je jedna z předních vizážistek Chanelu. A nezlobte se na mě, ale pokud mimo seminářů jak získat lidi a stát se boháčem co nemusí vstávat na budík, nepořádáte také semináře a kurzy o kosmetice, nebudou vaše kolegyně ani dostatečně vyškolené na to, aby někomu mohly odborně radit. Což (netvrdím že všude) je pro mě stěžejní při výběru kosmetiky – nákupem třeba u m.a.c., Inglot, Bobbi Brown, atd – kde je vždy nějaká dáma, která mi přesně poradí s výběrem přesně pro můj typ pleti, odstín atd. atd….

    A na závěr, ačkoliv jsem zde nikoho neurážela, ani nesrovnávala Amway s Beckem, jak to má v oblibě můj muž :D, ani jsem tu nepsala demagogické výmysly – přesto se tu většina z vás začala chovat agresivně a nevhodně reagovala na mé příspěvky a někteří se dokonce začali blížit k urážení. Vzhledem k tomu, že si tu všichni hrajete na neviňátka utlačovaný je tento postoj poněkud zvláštní. Aneb pokud nesouhlasím s vaším názorem, můj je okamžitě špatný. Takže vítej svobodo projevu bez kamenování.

    PS: Názory zde vyjádřené jsou jen a pouze mé vlastní, nikdo mi je do hlavy nevkládá, ani si nenechávám vymývat mozek nikým a ničím, ani jsem za ně nedostala zaplaceno. (Ačkoliv by mi Vor mohl koupit můj nejoblíbenější oční krém od Clinique, už mi dochází.)

  73. Milá Lucko,

    Nevím, jak TV Nova, ale minimálně ČT ji používá zcela určitě:
    http://amway.webzdarma.cz/faktura.jpg

    Až budeš příště citovat, cituj prosím přesně. Já jsem nepsal, že:
    “Fakt, že někdo používá nějakou kosmetiku, neznamená, že je dobrá.”

    Já jsem psal, že:
    “To, že nějaká maskérka nebo kosmetička něco používá, či nepoužívá, nic neříká o kvalitě.” (v kontextu s tím, že mnohdy může být používání značky výsledkem sponzoringu)

    Tj. výrok:
    “používá => je kvalitní” – nemusí platit vždy (samotné používání není zárukou kvality – např. omezený rozpočet může vést k nákupu levnější, méně kvalitní kosmetiky)
    Stejně tak výrok:
    “nepoužívá => není kvalitní” – nemusí platit vždy (nepoužívání neznamená, že se jedná o nekvalitní výrobek – ČT např. nepoužívá Lancome a asi to není proto, že by byl nekvalitní ;-))

    Věta “kosmetiku beautycycle používají maskérky v ČT” nebyla uváděna jako důkaz kvality, ale jako důkaz, že Amway kosmetika je používaná maskérkami, i když ty si to nemyslíš.

    Je to výrok naprosto nezávislý a týkal se něčeho úplně jiného. Nijak se nevylučuje s předchozí větou. Rozumíme si?

    Ohledně Sandry Bullock – zřejmě jsi nečetla můj příspěvek, kde jasně uvádím, že smlouvu podepsala, ale smlouva jí už SKONČILA. Tudíž neexistuje jediný důvod, proč by značku ARTISTRY musela uvádět na svých stránkách. Přesto ji tam uvádí a to jako PRESTIŽNÍ. 🙂

    Ad agresivní chování… no, vstoupila jsi sem ze stejné IP adresy jako Vor, který tu porušuje pravidla diskuze a Amwayáky uráží. Nesmíš se proto divit trošku ostřejším reakcím, nota bene když první tvůj příspěvek uvádí kosmetiku Amway jako “pochybnou” a její srovnání s Clinique jako “směšné”. S ohledem na to, že nezávislé agentury tvrdí pravý opak, se pak nesmíš divit reakcím některých diskutujících. Ale poděkovat za ně můžeš především svému manželovi, který zde nastolil poněkud bojovnější atmosféru. 🙂

    Tahle diskuze není o tom, že když se tvůj názor neshoduje s naším, je okamžitě ten tvůj špatný. Tato diskuze je o tom, že pokud svůj názor o směšnosti srovnání Artistry a Clinique nedokážeš ničím podložit a popíráš tak oficiální vyjádření Euromonitor Int. i Stephens & Associates, pak jediné, co tu působí směšně, je tvůj názor.

    Co mě ale potěšilo, je, že jsi nám dala za pravdu, že Amway kosmetika není, cituji: “úplná sračka”, což se tu snažil tvůj manžel naznačovat, když srovnával Amway s Beckem. Byla bys tak moc laskavá a šla mu to teď vysvětlit? Ode mě to nepochopil, třeba budeš úspěšnější. Děkuji. 🙂

  74. vor v zakoně:
    Na tohle jsem už několikrát odpovídal.
    a kde přesně jsi odpovídal? V té záplavě článků, které na internetu jsou k dispozici, mi jde “hlava kolem”. 🙂

  75. Lucie od Vora v zakone:

    Veskere snahy o vysvetleni se evidentne minuly ucinkem a nedoznaly zadneho efektu.

    Shrnme tvrzeni:

    1. Pohybujes se ve vizazistickem prostredi
    2. Artistry vubec neznas ( ja poprve o Clinique nebo Shiseido slysel az v souvislosti s Artistry, no a vidis, jsou to vehlasne znacky)

    Reseni poznani:

    Z vyse jmenovane TOP5 prestiznich znacek, je Artistry JEDINA se zarukou 90 dni na 100% vraceni i pouzitych produktu.

    Takze zapomen na vse, co tu kdo napsal a povez mi, jestli dava smysl moznost si ji proste VYZKOUSET A POTOM SOUDIT?

    Nemelo by to tak fungovat ve vsem? Soudit az na zaklade osobnich zkusenosti?

  76. Již zde bylo uvedeno, že Sandra Bullock propaguje kosmetiku Artistry i po vypršení smlouvy, tak tento fakt prosím neignorujte!
    Jirka C. Vám sdělil, že kosmetice jakožto muž nerozumí, přesto dokáže ocenit, že to holkám z organizace sluší, tak z toho prosím nedělejte argument. Vybrala jste si špatné téma k hovoru… Vy jste vizážistka, že jste tak zasvěcená?! Protože pokud ne, tak Vaše komentáře absolutně ztrácí jakoukoliv hodnotu. Budete se asi divit, ale já jakožto vizážistka kosmetiku Artistry používám a jsem velice spokojená. Mimochodem školení a kurzy na kosmetiku máme! Vzhledem k faktu, že mám srovnání s jinými společnostmi, co do kvality školení o kosmetice, tak si z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI troufám tvrdit, že školení na kosmetiku jsou velice srovnatelná se školeními, která pořádají firmy, které jsou zaměřeny pouze na kosmetiku. A jsou pod vedením vysoce kvalifikovaných školitelek, které mají zkušenosti i s jinými značkami a přesto jsou ochotny s námi exkluzivně spolupracovat.

    Mimochodem nemůžete se divit, že si hájíme svoje produkty před někým, kdo s nima evidentně nemá osobní zkušenosti a dokud je mít nebudete, tak pochybuji, že by Vaše názory bral někdo vážně. To je asi jako říkat, že mi nechutná šampaňské, když jsem ho nikdy neochutnala, protože jsem přesvědčená, že Bohemka a Don Perignon musejí chutnat stejně, protože mají oba bublinky a světlou barvu. To i přesto, že na obalu je napsáno sekt!
    (Tím jsem chtěla říct, že tu porovnáváte něco čemu vůbec nerozumíte a všichni to vědí, jen ne vy) 😀

  77. Když to tak pročítám, tak mě napadá, že: vor tu dostával “na pr..l”, tak se tu argumentaci snaží vyhrát pomocí své drahé polovičky. 🙂

  78. Lucie od Vora v zakone:

    Závěrem bych měl pro tebe ještě jednu příležitost, třeba tě zaujme.

    Vycházím ale z toho, že se údajně pohybuješ ve stylistickém prostředí, tedy:

    Nevím jak problematické a závazné je stát se distributorem Shiseido, nebo Clinique, asi to jednoduché nebude, ale stát se distributorm Artistry je skutečně naprosto triviální záležitost a máš k tomu veškerý potřebný servis a především něco, co ostatní nemají, onu 90-ti denní záruku.

    Nebyla by to pro tebe skvělá příležitost k vydělání pěkné a pravidelné sumy peněz díky provizím jedné z 5-ti nejprestižnějších kosmetik na světě?

    Vždyť jsi-li u fochu, nabídnout stejně kvalitní značku pro tebe musí být hračka, je to tak?

    Nebo je všechno úplně jinak?

  79. Vor a Lucie:
    O.K., pojďme zmírnit ten “bojovný” tón. Rád bych se vás dvou na něco zeptal. Existuje nějaký důvod, proč se vyskytujete na této diskuzi? Z toho, co jste sem napsali (hlavně Vor), jsem pochopil, že Amway dělat nechcete a o výrobky nemáte zájem. O odpovědi na otázky vám taky zjevně nejde. Nějak mi uniká, proč tu tedy jste. Vycházím z toho, že když mě něco nezajímá, tak se o to nijak nestarám. Ublížil vám snad někdo od Amway?
    Kdybyste měli uvést jeden hlavní důvod, co Vám na Amway vadí, co by to bylo? Já mám totiž pořád pocit, že tu srovnáváme fakta s Vašimi pocity a proto se nemůžeme shodnout. Takže, stručně a jednoduše, co je to to hlavní, co Vám na Amway vadí?

  80. @Me
    Excellent, straight forward question. Hope you get an honest answer.

  81. @Me
    Přesně, Me. co Vorovi a Lucii Amway či lidé udělali?

  82. @Me
    Myslím, Me, že jsi to přesně vystihl……u Vora i Lucie naráží fakta na jejich pocity ( a to nemyslím nijak zle…prostě se cítí nějak ublíženi, či dotčeni Amway byznysem a zatím nevíme proč ). A proto tu má např.Lucie prohlášení typu že “kosmetika Amway je neznáma, nevyzkoušená, bez roků výzkumů atd.”, aniž by věděla, že je to totální opak…..a i ten jí tu byl předložen.
    Ta Amway averze bude mít ale jiný důvod. Budu moc rád, když se to osvětlí

  83. @admin
    Better? Better is in the eye of the beholder. Some people are “better” than others, of course! Some are “better” informed than others. Some are “better” motivated than others. Some are “better” friends than others. Admin, I know you. You meet all these criteria.

    Our business relies on the relationships we form. Some are “better” at this than others. The interview process should go both ways. We are looking for trustworthy, friendly, ambitious business partners. They should be looking for the same.

    More profitable? It all depends upon what is being taught; what is being learned.

    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach him how to fish and he can feed himself for the rest of his life. Amway offers a variety of training programs. Some take advantage of them and become experts in whatever area they choose. Others don’t.

    Large organizations have developed “systems” to help the teams within them. These develop the person to be all they can be. Some take full advantage of the support offered. Some pick and choose. Others do nothing.

    The bottom line is: Amway is about people helping people help themselves. Some are better at this than others. Be the best sponsor you can be. Be the best teacher you can be. Lead by example. You can do it!

  84. naprosto mě fascinuje to množství energie, které jsou někteří jedinci schopni vyvinout na kritiku jediné společnosti a to i po té co jim bylo na jejich infantilní námitky naprosto srozumitelně a fakticky odpovězeno.

    nehledě na to že vždycky utečou když je jasné že jejich rádoby moudré a odborné nesmysly smeteny čistou argumentací.

    jsou 3 možnosti proč to lidé dělají

    1) opravdu si myslí že chrání svět před těmi zlými Amway “přemotivovanými” Zombie
    2) mají IQ bandaskové blechy s příznaky houskozy
    3)nebo je vesele platí společnosti kterým Amway konkuruje, aby psali takové spoceniny, respektive pracují u nesmyslných společností, jejichž mladí spolupracovníci přijedou na školení ve sporťácích, kde je krmí tím, že Amway je žumpa a prapodnikání za málo peněz.

    nechám nezávislé čtenáře, aby si odpověděli sami 🙂 B-)

  85. @vor v zakoně
    Halooooo, VORE, LUCIE!!!
    Kam jste se nám ztratili??? Proč neodpovíte na otázku, čím Vám Amway tak ublížila???
    Vždyť jste si tu otázku přečetli 🙂

  86. @seba
    nebo
    4) Sami dělají konkurenční mlm a bojí se, abychom jim “nepřebrali lidi”. 😀

  87. Alexi, asi jsou už na konci s dechem 🙂

  88. A co když jsem s Amway zažil negativní zkušenost? Popsal jsem ji na svém blogu.

    • Milý D@ve, pozorně jsem si přečetl příspěvek na Vašem blogu. Bohužel, přesně dle mého očekávání, trpí stejnými nedostatky, jako některé podobné blogy. Svou zkušenost popisujete jako zkušenost s Amway, avšak Vy jste neučinil zkušenost s Amway, nýbrž s konkrétním distributorem. Hned ze začátku je patrné, že mezi Vámi a tím, kdo Vás pozval na schůzku, došlo k nedorozumění. Kde se stala chyba, je těžké určit – mohl jste být špatně pozván, stejně tak ale mohla nastat situace, kdy jste si informace vyložil po svém.

      Ve svém článku dále píšete, že jste se cestou na domluvenou schůzku modlil, aby Vám Pán Ježíš dával ta správná slova a připravil srdce přítomných na Boží slovo. Chápu Vaše rozčarování z toho, že jste k tomu na čistě obchodní schůzce nedostal příliš mnoho příležitostí, ale sám píšete, že schůzka byla avizována jako obchodní (vysvětlení možnosti výdělku) a proto prezentující zcela správně během schůzky Vaše filozofické námitky o “chuti, která roste s jídlem” a “kořenu zla, kterým je láska k penězům” odsunul na osobní schůzku. Věřím, že není těžké pochopit, že mezi distributory jsou lidé různého ražení, vč. lidí, kteří nejsou členy jakékoliv církve, a Váš vstup do přednášky byl vůči nim mírně řečeno bezohledný, když jste přednáškovou místnost zneužil k šíření myšlenek, které hlásá Vaše církev. Neberu Vám Vaši víru, ale jsem přesvědčen, že podobné věci na obchodní schůzky nepatří. Od člověka, který “varuje” ostatní před manipulací, bych očekával, že se nebude pokoušet vpašovat téma víry do obchodní schůzky, když mu musí být jasné, že ostatní nepřišli poslouchat filozofické debaty, ale praktické rady, jak si mohou zvýšit příjem. Snadno by se Vám pak mohlo stát, že Vás někdo obviní z toho, že někomu vnucujete své názory. Jestli cítíte potřebu šířit svou víru, jistě nebude pro Vás problém zaplatit si vlastní přednáškovou místnost, kam si pozvete lidi, kterým dopředu řeknete, že půjde o kázání. Tak nebude nikdo moci nic namítat.

      Každopádně Vaše zobecnění přístupu jednoho distributora na “zkušenost s Amway” je zavádějící a může poškodit distributory, kteří budují své podnikání správně – tedy naprosto nevinné lidi. Zajímalo by mě, jak se s tímto dilematem vypořádáte, když o sobě tvrdíte, že jste křesťan.

      Z Vašeho článku jsem navíc vycítil, že jste na prezentaci šel již předem rozhodnut najít “háček” a když jste ho nenašel v neprůstřelných argumentech prezentujícího, “vydoloval” jste si ho z Bible – viz citát “Kořenem všeho zla je láska k penězům”. Přitom ale přiznáváte, že přísloví “s jídlem roste chuť” a “kořenem všeho zla je láska k penězům” byla z Vaší strany vznesena jen jako potenciální riziko, ne jako něco, co byste mohl doložit, že se v Amway děje. Tedy Vaše námitka se dá shrnout takto: Na přednášce jako takové jsem nic nenašel, ale když si pomocí tohoto nápadu vyděláte peníze, pak hrozí, že s jídlem roste chuť a podle Bible je kořenem všeho zla láska k penězům. Z toho jste si “odvodil”, že Amway musí být špatná. Přednášející Vám na to zcela logicky namítl, že v tom případě je špatný jakýkoli způsob výdělku, protože všude platí, že s jídlem roste chuť.

      Zaujalo mě také, že nabízené výrobky popisujete jako pochybné. Máte s nimi tedy osobní zkušenost? Píšete o sobě, že jste křesťan. Proto bych se Vás rád zeptal, zda své tvrzení o “pochybných výrobcích” máte čím doložit. Jsem ochoten Vám zprostředkovat na těchto stránkách diskuzi o kvalitě výrobků Amway s několika vystudovanými chemiky. Jako křesťan byste jistě nenapsal nic, co by mohlo poškodit ostatní, kdybyste to neměl podložené. Pojďme tedy začít tímto bodem a uvidíme, kam se v diskuzi s Vámi dostaneme. Pro začátek doporučuji přečíst si články:
      Proč kupovat Amway výrobky: Část 1. – Koncentrace
      a
      Proč kupovat Amway výrobky: Část 2. – Biologická rozložitelnost

  89. zdravím vsechny chtela bych se zaregistrovat ale nemam sponzora nemel by nekdo zajem me sponzorovat

    • Zdravím, chtěl bych se zeptat jak jste se o Amway poprvé dozvěděla (přes známého, přes Internet…), odkud jste, proč se chcete zaregistrovat (výrobky, příležitostný výdělek, kariéra) a zda máte nějakou předchozí zkušenost s Amway (výrobky, podnikání). Tyto stránky sice neslouží k “náboru” nových lidí, přesto, pokud nemáte sponzora, zkusím Vám pomoci.

Napsat komentář: Howard Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close