Co mají společného Seznam.cz, Papež František, Lady Gaga a Amway? – Perly z českého Internetu

Každý, kdo se hlouběji zajímá o Amway, zcela jistě dříve nebo později narazí na českém Internetu na sérii dezinformačních blogů, které mají společného majitele. Zde jsou některé hlášky z těchto blogů, které zcela jistě stojí za to si přečíst, abyste si mohli ujasnit, proč vlastně tento člověk haní Amway.

Poznámka: Níže uvedené citace jsou publikovány včetně případných pravopisných a stylistických chyb. Všechny blogy, ze kterých v tomto článku citujeme, vyjma serveru zpovednice.cz, jsou ve vlastnictví pana Černého.

Začněme tím, že, podle autora webů, stojí prakticky za vším a za všemi (kromě něj samozřejmě) Satan. Nevěříte?

Seznam.cz je bohužel propagátor satana a jeho démonů… Uctívat “něco rohatého”, znamená uctívat satana.

Luboš Černý: Seznam.cz jako propagátor satana
(skristem.cz, majitel domény: Luboš Černý)

Vyjádření majitele Seznam.cz, pana Iva Lukačoviče, naše redakce bohužel nemá k dispozici.

Pokračujme dalším převratným objevem, který pan Černý učinil:

Není pochyb o tom, že římsko-katolická církev je satanův projekt a že Papež František je člověk, kterého ovládá satan.

Luboš Černý: Je papež František Antikrist?
(skristem.cz, majitel domény: Luboš Černý)

Vyjádření papeže Františka opět nemáme k dispozici.

Může snad teď Papež František očekávat, že mu Lady Gaga, která je podle pana Černého rovněž pod mocí satana, zazpívá, podobně, jako zpívala na oslavách 60. výročí Amway v Las Vegas? 😀

Lady Gaga je pod velkou mocí satana. Její spolupráce se satanem a démony je až zarážející a viditelná. Lady Gaga zpívá nechutné, zvrhlé, démonické skladby.

Luboš Černý: Lady Gaga je pod mocí satana
(skristem.cz, majitel domény: Luboš Černý)

Lady Gaga na tato obvinění nijak nereagovala. 😀

Teď, když už všichni víme, že Satan na nás vybafne zpoza každého rohu, už nás nepřekvapí, že to samé se týká – jak také jinak – i firmy Amway: 😀

V Amway budujete ďáblovu síť a to skutečný křesťan chtít nemůže a nesmí.

Luboš Černý: Je Amway nástroj satana?
(skristem.cz, majitel domény: Luboš Černý)

Vyjádření Amway distributorů k dispozici máme. Bohužel (nebo snad Satanužel?), není publikovatelné před 22. hodinou. 😀

Abychom byli přesní, výše uvedené se (podle autora webů) netýká jen Amway, ale celého oboru MLM:

Satan pomocí bezbožným lidi vytvořil MLM, a to pomocí New Age… Ano, MLM je démonské učení, které vede miliony lidí do věčného zatracení. Do New Age jsou zapojeni MLM firmy jako je Amway, Herbalife a řada dalších.

Luboš Černý: Co je New Age?
(krestanem.cz, majitel domény: Luboš Černý)

A je to tu, jak Vám vysvětlí expert na démony, pan Lukáš Havlíček, který v Amway údajně (alespoň podle svých slov) provozoval okultismus: 😀

Tyhle věci se Vám mohou dít, pokud začne praktikovat tyhle okultní učení a s Bohem Bible to nemá nic společného. U mě to bylo například to, že nešel počítač, internet apod. Problém je, že to neděláte Vy, ale démoni.

Lukáš Havlíček: Amway diskuze (původní diskuze smazána, dostupná v archivu)
(zpovednice.cz)

Tento člověk, jemuž se díky jeho vystupování na internetových diskuzích dostalo možnosti publikovat své převratné myšlenky na několika blozích vlastněných panem Černým, má jasno:

To se deje s clovek v Amway, dostava nove JA..NOVY CLOVEK.. takovy je pak ztrapeny a zniceny..protoze se zde magie a okultismu vysmyvaji..mysli si, ze se jim nic spatneho nestane…ze zlo neexistuje.. tak pak se divi, ze maji problemy atd. a nevi, proc to je, proc malem skoncil mrtvy atd. Netusi, kdo je jejich nepritel..a ze satan existuje..

Lukáš Havlíček: Mé neblahé zkušenosti s Amway + video (diskuze)
(amwey-business.cz, majitel domény: Luboš Černý)

Ještě že satana neznalí lidé mají svého Spasitele, který má k dispozici informace ze zákulisí a je ochoten zdarma (a dobře) poradit: 😀

Majitelé Amway se hlásí ke Svobodnému zednářství, což je okultní organizace, kde se vykonávají satanské rituály. Pokud jste zapojeni do systému Amway, jste součástí New Age! Radím vám dobře, dejte od toho ruce pryč!

Luboš Černý: Amway je součástí New Age
(sekty.org, majitel domény: Luboš Černý)

A máme to! Amwayáci byli odhaleni! 😀 Stejně jako bývalý americký prezident George Bush st., který v 90. letech minulého století vystoupil na Amway seminářích:

Mimochodem, George Bush se hlásí ke Svobodnému zednářství (okultní organizace), stejně jako majitelé Amwaye.

Luboš Černý: George Bush na semináři Amway v Japonsku
(sekty.org, majitel domény: Luboš Černý)

Bingo!!! Svobodní zednáři! Podle věrohodných zdrojů (blog pana Černého), tam kromě zakladatelů Amway, Riche DeVose a Jaye Van Andela nebo George Bushe patřili i další američtí prezidenti a dokonce i Walt Disney, na jehož filmech a groteskách většina z nás vyrůstala. Zřejmě dobrá společnost. Nevíte někdo, kolik stojí vstupenka do tohoto klubu? 😀 Nebo myslíte, že bychom měli přehodnotit svůj názor na Disneyovky, protože jeho filmy nás dovedou do věčného zatracení, podobně jako MLM? 😀

Disney se již od dětství zajímal o okultismus (duchovní nauky, které jsou spojeny se satanem). Když se v dospělosti zadlužil, dostal se pod kontrolu stínové vlády (okultní elity)… Jeho kreslené filmy se dodnes používají na kontrolu dětských myslí. Tvorba Disney obsahuje mnoho satansko-zednářských symbolů (“vševidoucí oko”, symbol “paroháč”, symbol “victory”, 666…), vidíme tam techniky k ovládání lidské mysli.

Luboš Černý: Walt Disney je nástroj k ovládání lidské mysli
(tajemstvihudby.cz, majitel domény: Luboš Černý)

Ba ne, teď se na jednom z mnoha blogů vlastněných panem Černým dočítáme, že ke Svobodným zednářům, tedy k těm satanistům, patřili i Marx a Lenin či Stalin. Pokud Vám připadá zvláštní, stejně jako nám, že takový antikomunista, jako byl Walt Disney, by byl členem stejného spolku jako Lenin, Stalin a Marx, pak nad tím jednoduše přimhuřte očičko. 😀

Diagnózu duševního stavu těchto kritiků, kteří zaplevelelili český Internet neskutečnou snůškou nesmyslů o Amway, ponecháme na čtenářích. 😀 Alespoň snad už chápete, kdo stojí za negativní kampaní proti Amway, a jak moc byste měli jeho blogy brát vážně.

Pozn. redakce: Tento článek byl sepsán dne 6.6. v 6 hodin. 😀

Rating: 9.00/10. From 9 votes.
Please wait...

34 Komentářů k "Co mají společného Seznam.cz, Papež František, Lady Gaga a Amway? – Perly z českého Internetu"

  1. Já už ke Svobodným zednářům nepatřím, neboť jsem se oženil a mám se Zednáři utrum.

    • Stavím barák a potřebuji zedníka. Teď tady čtu, že členové Amway jsou zedníci nebo zednáři, to je asi fuk. Nepostaví mi ho někdo? Dobře zaplatím. :DDDDDD

  2. Teda, ještě že nežijeme ve středověku. To by pan Černý nahnal půlku světa na hranici, aby nás tam upálil. V jeho případě bych věřil, že by to upálení vzal doslova 😀 😀 😀

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 28.7.2019 z 14:48 | Odpovědět

      Máš pravdu, trochu to připomíná Jindřicha Bobliga z Edelstadtu z filmu Kladivo na čarodějnice. 😀 😀 😀 Akorát ten to dělal kvůli tomu, aby získal majetek, pan Černý to dělá proto, že tomu upřímně věří. 😀

  3. Si tam k těm jménům přidej i Karla Gotta. Ten magor Luboš Černý vidí satana všude. Na stránku tajemstvihudby.cz napsal článek “Karel Gott a jeho ďábelská show (satan v hudebním průmyslu)”
    Ten Černý je fakt nemocnej a měl by se jít léčit s tou svou palicí, protože tohle už je fakt na hlavu. Se divím, že ještě není zavřenej v Bohnicích.

  4. Pan Černý predevsim diky stylu vyjadreni muze skutecne znit “prehnane,, sle nekoho blazen a …nekteri si neberou servitky vubec a jmenuji ho jeste …. epesneji. Avsak co se tyka hudebniho prumyslu predevsim Metal/Rock/ dnes bohuzel i Pop viz. Gaga, Katty, Rihanna, Jay-Z, Eminem, samozrejme starej dobrej 😉 Ozzy 😀 lidi z Led Zeppelin 🙁 Kiss , ac/dc a spousta dalsich umelcu jsou skutecne zapleteni do predavani podprahovych informaci skrze text i video. Stejne tak i Disney opravdu tomu tak je a navic ….? Me prekvapuje spousta lidi zde, ze tuhle informaci nemaji k ruce, neni to nic nedostupneho a jiz desetileti potvrzene z mnoha zdroju… nejen tedy p. Cernym 🙂 …. mnoho svetovych mega star navic zcela otevrene hovori o ucasti na ritualnich seansich, provozovani cernych msech aj. “Spolecenskych akci,, tohoto druhu 😀 viz. Manson napr. Co se tyka prednich politickych hlav kteri jsou jiz od 19.st. Prevazne loutkova vlada o tom neni asi zcela pochyb, nebo snad tady …..? Lidi veri tomu, ze snad jsou volby oficialni …..? …….. 🤔😳😂 to mi nerikejte, ze tomuhle verite …..? 🤭 ze nee ?! 🙏🏼

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 5.5.2020 z 23:42 | Odpovědět

      Konspiračních teorií existuje celá řada a že na ně nalítl zrovna pan Černý, mě nijak nepřekvapuje. Jeho posedlost tím, vidět za vším Satana, je vskutku pozoruhodná. Minimálně by si to podle mého názoru zasloužilo rozebrat z psychiatrického hlediska. 😀 Nejlepší na tom všem je, když o lidech, jako je Walt Disney, tlachá někdo, kdo ho nikdy nepotkal, nikdy s ním neměl možnost trávit byť jen jednu jedinou sekundu času, ale zato zcela přesně vědí, kdy Walt byl na které seanci a vzýval Ďábla (zřejmě tam měl nastrčenou skrytou kameru). 😀 😀 😀 Odpusťte, ale tohle fakt ne… Tohle ne.
      Shodou okolností, Walt Disney je zrovna člověk, kterého obdivuji už od svých dětských let. Četl jsem celý jeho životopis a viděl o něm několik dokumentů na českých i zahraničních televizích, kde hovořili lidé, kteří ho opravdu znali a pracovali s ním několik desítek let. A můžu Vám říct, že kdybych si měl vybrat, koho bych chtěl mít jako svůj vzor, jestli pana Černého nebo Walta Disneye, pak neváhám ani chvíli. A pochybuji, že jakýkoli duševně zdravý člověk by volil pana Černého.
      Říká se, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Stejné je to s příznivci konspiračních teorií. Když víte, co hledáte, vždy to tam najdete. Proboha, vidět v podpisu “Walt” tři šestky jako satanistický symbol a vyvozovat z toho, že Disney byl Satanista, to už chce opravdu hodně chorý mozek! To je můj názor, Vy si myslete, co chcete.
      Jistě, zdůvodnit jeho úspěch tím, že se spolčil s elitami, je jednoduché, řekl bych přímo prostoduché. Je to daleko jednodušší, než přiznat, že to byl pracovitý člověk, který riskoval vše, co měl, aby dosáhl svých snů. Někteří nemohou překousnout, že dosáhl takovéhoto masivního úspěchu a ukázal těm, kdo mu nevěřili, že pravda byla na jeho straně.
      Tak mě napadá… ono je to stejné i s Amway. Stejná obvinění, která si můžete přečíst o Disneyovi, naleznete i zakladatelích Amway. Prostě úspěch je něco, co se neodpouští!
      Takže vzkaz pro všechny závistivce: zalkněte se tou závistí. 😀

  5. Koza je nebezpečná zezadu, blbec všech stran. O panu ćerném to platí na 100%.

  6. Dobrý den. Úplnou náhodou jsem narazila na tento článek a je mi Vás opravdu líto. Vůbec nevite, co píšete. Pan Černý není žádný náboženský fanatista. Poznala jsem ho osobně a věřte mi, je úplně normální. Naopak, děla obdivuhodné věci. Nebudu zde ale více psát, nemá to smysl. Však to jednou vše pochopíte. Na druhou stranu, dochází mi, ze například přesně tímto článkem vše do sebe opravdu zapadá jako puzzle. Naneštěstí Vás tyto soudy jednou můžou pěkně dohnat. Doufám však, že se tak nestane. Pokud byste se o tom chtěl pobavit více, jsem tomu otevřená – očekávám ale to samé od Vás, prosím, bez urážek a výsměchu. Ozvěte se mi. Pokud ne, berte tento komentář jako jeden z mnoha trapných a bezpredmetnych výkřiků. Přeji Vám i vám vsem ostatním pěkný den.

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 25.4.2021 z 23:00 | Odpovědět

      V pořádku, na svůj názor máte právo. Vaši nabídku s díky odmítám. Článek výše obsahuje přesné citace ze stránek pana Černého, nechme tedy čtenáře, zda se přikloní k Vašemu názoru nebo k názoru publikovaném v článku. Osobně jsem nic proti panu Černému neměl do doby, než začal na Internetu vést svou křížovou výpravu proti Amway a proti distributorům, které ani nezná. Dá se říci, že článek je reakcí na nesmysly, které pan Černý publikuje na Internetu o Amway. Domnívám se, že než lidé začnou věřit lžím a polopravdám o Amway, které tento pán o Amway publikuje, měli by nejprve poznat myšlenkové pochody a zjistit pravou motivaci tohoto člověka.

    • Když píšete, že jste otevřená se o něčem bavit, tak byste nám mohla vysvětlit, proč nám podle vás pan Černý maže na svém blogu komentáře, které obsahovaly argumenty a fakta.
      Myslíte, že toto dělá normální člověk?

      • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 26.4.2021 z 9:52 | Odpovědět

        A já bych se připojil k dotazu výše: pan Černý se nazývá křesťanem. Je tedy podle Vás, Petro, manipulace a osočování druhých součástí křesťanství? O panu Černém dále vyšel tento článek: https://www.lidovky.cz/domov/firmy-zacaly-uvadet-jmena-dluzniku.A100215_000056_ln_noviny_sko
        Chápu, že když člověk podniká a někdo mu nezaplatí včas fakturu, je z toho frustrovaný. Ale myslíte si, že je to dostatečný důvod pro to, aby si hrál na soudce a zveřejňoval jména lidí, kteří nezaplatili včas (třeba jen kvůli tomu, že někdo nezaplatil včas jim) a ještě jim vyhrožoval, že “pokud se někdy někdo stane dlužníkem našich společností, tak bude veden jako dlužník nejen na tomto portálu až do skonání světa!” a to i přesto, že už svůj dluh uhradili??? Zřejmě máme každý jiný pohled na to, jak by se měl chovat křesťan…

    • Je to již měsíc. Koukám, že paní (slečna) Petra asi až tak “otevřená” k diskuzi nebude.

      Asi jako pan Vláďa zde (s tím rozdílem, že tam v tom případě je to skoro rok 😀 ): https://www.amway-fakta.cz/proc-ma-smysl-delat-amway/#comment-32905

      • Ano. Téměř rok! Stále jsem konkrétní nahrávku nenašel.
        Jakmile ji najdu, zveřejníte ji nebo zablokujete jako jiné pro Amway kompromitující důkazy?? 🙂

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 27.5.2021 z 21:57 | Odpovědět

          Slovy klasika: Hledej, Šmudlo, hledej. 🙂

          Připomeňte se mi, už nevím, čeho se ta nahrávka měla týkat? Sliboval jste nám ji už před takovou dobou, že jsem úplně zapomněl. Údajné spolupráce s Tescem? Slibuji, že když ji pošlete a bude se jednat o oficiální vyjádření kteréhokoli zaměstnance Amway, zveřejním ji. A Vy si s námi na oplátku popovídáte o LR? 😉

          P.S.: Nic “kompromitujícího” jsem Vám nezablokoval. Pouze jsem Vám odmítal dávat prostor k tomu, abyste tyto stránky zaplevelil jedním neustále se omílajícím a ničím nepodloženým tvrzením. Myslím, že stačí, když toto tvrzení zazní jednou (i jednou je dost, na to, že není podložené), nemusíte s ním spamovat všechny diskuze, co tu jsou. A pak jsem Vám smazal odkaz na film, jehož projekce byla zakázaná soudem kvůli tomu, že neříkal celou pravdu. Vám to vadí? Oops. Tak se obraťte na ten soud, aby změnil své rozhodnutí a já jej zveřejním. Ale do té doby nevidím důvod, proč napomáhat manipulátorům, kteří zveřejňují z kontextu vytržené záběry, v jejich křížové výpravě a propagandě namířené proti Amway. A vzhledem k tomu soudnímu rozhodnutí, evidentně nejsem sám. 🙂
          Chápu, že primitivům prahnoucím po skandálech, není po chuti, když se proflákne, že jejich zdroje jsou nevěrohodné, ale za to já nemůžu. Fakt. 🙂

          • Admine, jednalo se o to, že se Amwayáci údajně smějí těm, co pracují. Ono je možná jedno, čeho se to týkalo. Protože po takové době Vláďova hledání může nejedna osoba mít pochyby o tom, zda taková nahrávka vůbec existuje. 🙂

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 30.5.2021 z 22:23 | Odpovědět

              Pravda, už jsem zapomněl. Ono taky jde o to, jak si to čí mozek zpracuje. Už jsme u Vládi byli svědky toho, jak z jedné předběžné informace udělal hotovou věc a pak ho rozhořčilo, že Amway zahájila spolupráci s někým jiným, že?

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 3.6.2021 z 10:55 | Odpovědět

              Vláďo, takhle se nikam neposuneme. Přestaňte se vykrucovat a neustále omílat to, že Vám něco nezveřejníme. Už stokrát jsem Vám napsal, že Vám tu nahrávku zveřejním, ale to ji nejdříve musíte dodat!!!
              Takže to zkraťme, žádné další komentáře Vám nezveřejním, dokud nepředložíte inkriminovanou nahrávku a důkaz o tom, že Amway slibovala spolupráci s jakýmisi (pochopitelně z Vaší strany nikdy nespecifikovanými) velkými firmami. Tady není smetiště, kde by si jakýkoli distributor jiné firmy mohl plácat o Amway co chce, aby ji poškodil. Tady se vyžadují důkazy. Pokud je nemáte, mlčte.

            • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 3.6.2021 z 12:08 | Odpovědět

              Vláďo, pokud Vám dělá problém porozumět textu psanému v češtině, pak vězte, že věta, že žádný z Vašich příspěvků nebude zveřejněn, dokud nedodáte důkazy, znamená přesně to, co je v ní napsáno. Čili Váš poněkud prostoduchý a neohrabaný pokus opět nařknout z něčeho firmu Amway a zakončit komentář stylem: “důkazy samozřejmě dodám”, Vám neprojde (komentář jsem Vám nezveřejnil). Pokud Amway z něčeho obviňujete, dodejte důkazy hned, pak bude moci být Váš komentář zveřejněn.
              A teď se klidně můžete jít vyplakat na rameno náboženskému fanatikovi, jaký jsem na Vás zlý a cenzuruju Vám Vaše komentáře. 😀
              Stále zde platí jednoduché pravidlo: “6. Vyvarujte se pomluv. Pokud své tvrzení, které je schopno někoho poškodit, nepodložíte důkazem, nepište ho. V případě, že přinesete jednoznačný důkaz pravdivosti Vašeho tvrzení, nejedná se o pomluvu a Váš příspěvek může být zveřejněn. Za pomluvu může být považován i odkaz na článek či video bulvárního charakteru.”

            • Vážený spitfare, nahrávku jsem stále nenašel, ale posílám nyní zkušenosti jiných lidí.

              Viz odkaz..
              vplusu(tečka)cz/amway-zkusenost-negativni/

              • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 11.6.2021 z 8:20 | Odpovědět

                Chvíli jsem váhal, zda Váš příspěvek zveřejnit, když jste stále nedodržel to, co jste slíbil, ale zveřejním ho. Chci Vám za něj poděkovat, protože když si pozorně pročtete celý článek i s diskuzí, pak zjistíte, několik zajímavých faktů:
                1) autorova zkušenost byla poměrně krátká (půl roku)
                2) to, co ho znechutilo, byl nátlakový způsob jednání sponzorky (příp. skupiny, se kterou spolupracoval), nikoliv Amway podnikání jako takové
                3) v diskuzi pod článkem někteří jiní distributoři tvrdí, že s jednáním, které popisuje autor článku, se ve své skupině nesetkali a autor po diskuzi s nimi dochází k závěru, že “pokud jste součástí takto osvícené skupiny, pak nemohu jinak, než pogratulovat a popřát mnoho úspěchů

                Toto jsou tedy fakta.

                Článek jako takový trpí jedním hlavním nedostatkem: zobecňováním. To, co zažil autor, je chování několika jednotlivců z cca 25000, kteří jsou v Amway v ČR registrováni. A pokud chci napsat pravdivý článek, toto by tam mělo zaznít. Kromě toho, tam najdeme i další neduhy: autor něco tvrdí stylem “Všude jsem slýchával posměšky na lidi, kteří si na své živobytí vydělávají zaměstnáním.
                Jenže v diskuzi pod článkem jiní distributoři tvrdí: “V naší skupině (nemůžu říct, jak je to jinde) se propaguje myšlenka: dělej to, co chceš, co tě naplňuje a přináší ti radost. Jestli to nenajdeš v Amway, tak ti přeji hodně štěstí. Každý je jiný a Amway nemusí být pro tebe.” A vzhledem k tomu, že autor (stejně jako Vy) nemá svá tvrzení ničím podložená, jediné, co můžeme s jistotou říci, že je to tvrzení proti tvrzení.

                Takže když to celé shrneme, to, co autor popsal, byla zkušenost s jednou (nijak blíže nespecifikovanou) skupinou. Resp. se klidně mohlo jednat jen o špatnou komunikaci a jeho pocit, který z ní následně měl, protože důkaz o pravdivosti jeho slov nemáme, stejně jako u Vás a u Tesca.

                A jak se k celé záležitosti staví samotná firma Amway, resp. její zakladatelé?

                There are no losers in Amway. There are people who choose not to do it; but who are you to tell some teacher that chooses to spend the rest of his life as a dedicated teacher that he’s a loser? Who are you to tell a truck driver that chooses to spend more of his time doing things other than Amway, and maybe just drivin’ his truck, that he’s a loser? Whoever gave you a license to brand people? This business was designed to make everybody a winner, to do as much or as little as they wanted to; and if they chose to do nothing, to make them feel better for having had the experience. We only have winners in this business; and then we have some other winners who choose not to do the business. They just might be bigger winners in life than some of you that have branded them losers. I stand in awe of all people, and I hope you do, too.

                Vy v tomto citátu někde vidíte pohrdání zaměstnáním???!!! Já v tom tedy vidím pravý opak! A na rozdíl od Vás, já jsem schopen identifikovat audiokazetu, na které je tento citát obsažen (Directly Speaking, datum pořízení nahrávky 4. 3. 1983, VA-2160, speaker: Rich DeVos – spoluzakladatel firmy Amway). A vidíte? Uvedl jsem zdroj sám, bez toho, abyste mě musel k tomu vyzývat.

                I z té nahrávky je patrné, že existovaly, existují a pravděpodobně i budou existovat skupiny, které Amway podnikání nedělají správně, stejně jako v zaměstnání existují kromě dobrých zaměstnanců i špatní zaměstnanci. Jediný rozdíl je v tom, že v zaměstnání Vás za to vyhodí, zatímco Amway Vám dává šanci napravit své chyby. Když je napravíte, můžete uspět, když ne, existuje velká pravděpodobnost, že s tím skončíte, protože nebudete mít úspěch.

                Mám na Vás klíčovou otázku, která nám může pomoci najít z této situace řešení: Podle čeho bychom měli posuzovat Amway jako takovou? Měli bychom ji posuzovat na základě chování jejích zakladatelů nebo na základě chování několika jednotlivců, kteří dost možná Amway dnes už ani nedělají?

                Já ji posuzuji podle jednání zakladatelů. Vy evidentně podle jednání jednotlivců. Mohu se zeptat, proč?

                • Odpověď je jednoduchá. Amway posuzuji podle jednání lidí, kteří ji vedou v České a Slovenské republice. Podle místních… Kolikrát přijeli zakladatelé do Čr nebo Sk? Kolikrát pro naše distributory dělali školení, v Čr a Sk ?

                  • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 25.6.2021 z 7:08 | Odpovědět

                    Vy jste vážně komik. Tohle jste byl schopen vyplodit po 14 dnech???

                    Pláčete tu nad tím, že zakladatelé nepřijeli do Čech. Uvědomujete si vůbec, že v roce, kdy byla česká pobočka založena, bylo Richi DeVosovi 68 let a Jayi Van Andelovi 70 let? Rich měl v té době za sebou tranzitorní ischemickou ataku, mrtvici a infarkt (1992). V roce 1997 následovala transplantace srdce. Jayovi byl někdy kolem roku 1995 diagnostikován Parkinson.

                    Takže ano, zakladatelé do Čech nikdy nepřijeli dělat školení. Chápu, je to nezodpovědné, že se Rich v roce 1997 hned po transplantaci nesebral a neodletěl za Vláďou T. do Čech, nezazvonil na jeho zvonek a nenabídl mu, že pro jeho skupinu udělá školení. Panejo, vy jste vážně případ!

                    Nějak jste zapomněl na to, že sezvali Zakladatelské platiny z celého světa na semináře, které dělali v USA, zaplatili jim cestu i pobyt a udělali pro ně semináře tam. Čeští distributoři tu možnost dostali dvakrát, ti nejúspěšnější min. 4x. Rovněž jste nějak “pozapomněl” na to, že školení a semináře se v průběhu let nahrávaly a my je dnes máme k dispozici na videích a audionahrávkách. Ale ano, Rich se těžce “provinil” tím, že po té transplantaci moc necestoval, a když už ano, tak jen tam, kde mu distributoři svými výkony dávali najevo, že o jeho rady stojí (např. do Japonska, Číny nebo Malajsie) a ostatním ty projevy dal jen na videích.

                    Chápu, že kdyby to bylo na Vás, tak ho vláčíte po všech 100 zemích a teritoriích, kde Amway působí. Jeden den cesta do Prahy, další den seminář. Další den pro jistotu cesta do Brna (aby náhodou lidi, kteří jsou líní se dostavit na seminář do Prahy, neměli důvod pak na Internet psát, že pro ně Rich neudělal seminář)… Uznávám, bylo by to super, vidět vystoupení Riche DeVose naživo v Čechách. Jenže na rozdíl od Vás jsem to mám v hlavě v pořádku, takže dokážu pochopit důvody, proč se jeho vystoupení v ČR nikdy neuskutečnilo.

                    Jinak, samozřejmě, synové zakladatelů do Evropy zavítali a byli i v ČR.

                    P.S.: Už jste našel tu nahrávku?

    • Dobrý den Petro, jestli znáte pana Černýho osobně, řekněte nám, co Amway provedla tak závažného že píše mnoho kontroverzních, mnohdy reálných článků… ?

      • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 28.5.2021 z 9:35 | Odpovědět

        Odpověď najdete v článku výše. Také doporučuji přečtení dalšího článku, který shrnuje základní pochybení, kterých se pan Černý a jeho patolízalové (dále jen PČaJP) dopustili při posuzování Amway:
        Amway – nenaleťte dezinformacím aneb 12 lží o Amway
        Ačkoliv na první pohled některé z těch námitek/lží znějí jako oprávněné (bohužel jen díky tomu, že PČaJP vypustili podstatné informace), po bližším zkoumání a doplnění oněch vynechaných informací působí spíše tak, že je vyplodil někdo, kdo vůbec nemá ponětí o tom, co jsou věrohodné zdroje a o tom, jak se má v dnešní době pracovat s informacemi a s jejich ověřováním.

      • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 4.6.2021 z 8:05 | Odpovědět

        Možná jste se měl zeptat jinak: co provedla panu Černému katolická církev, Karel Gott, Lady Gaga, Papež František, server seznam.cz, Walt Disney a mnoho dalších, že o nich píše mnoho kontroverzních (pro Vás možná také reálných) článků. 😀 Ale myslím, že odpověď je asi stejná, jako když se zeptáte, co Olze Hepnarové provedlo těch 8 lidí, do kterých úmyslně najela nákladním automobilem, když stáli na tramvajové zastávce.
        Myslím, že nejlépe to vystihli v komentáři na serveru vira.cz, když okomentovali dotaz na jeden ze serverů vlastněných panem Černým (mimochodem, je to poprvé, kdy jsem viděl příznivce katolické církve srovnávat někoho se Svědky Jehovovými tak, aby z toho srovnání Svědci Jehovovi vyšli lépe): 😀 😀 😀


        Myslím, že ve světle těchto skutečností pak nepřekvapí názory pana Černého na cokoliv a kohokoliv. Plně souhlasím s tím, že číst stránky pana Černého je ztrátou času. Ať už to jsou stránky zaměřené na křesťanství nebo na Amway. Ale jestli Vás baví ztrácet čas s nějakým fanatikem, který za každým rohem vidí démony, Vaše volba. Příjemnou zábavu při konzumaci těch jeho zvratků. 😀

  7. síce tie kecy p. Černého stoja za hovno, ale musím poznamenať, že vo vzdelávacom systéme máme žiaľ knihy opierajúce sa o New Age učenie… Príklad je Dispenza a jeho knihy o mozgu, alebo kniha Jistou cestou k bohatství atd… nehovorím, že tie veci nefungujú, čo mi ale vadí, že v ANI JEDNEJ KNIHE sa nespomína Ježiš a Boh ako osoba, ale len neurčitá Nekonečná inteligencia a Pôvodná prasubstancia s ktorou sa máme snažiť byť v jednote a k tomu sa človek zbožšťuje a v tých knihách absentuje potreba Boha… Táto neurčitá “inteligencia, energia a prasubstancia” by totiž nedokázala milovať a obetovať sa za nás…

    Áno, k úspechu môžete prísť či v Amway alebo hocikde inde aj bez Boha len obyčajnou tvrdou prácou. Ale ak ste kresťan a ide Vám aj o život po živote a o vašu spásu, treba dávať na toto bacha, aj Biblia varovala, že v posledných dňoch príde mnoho falošných učiteľov, aby zviedli pokiaľ možno aj vyvolených… Vždy treba dávať Boha na prvé miesto…

    To tu píšem len preto, lebo viem, že mnoho mojich lídrov sú úžasní ľudia a kresťania, no idú si veci ako kvantová fyzika a učia aj ostatných, že MY SME TVORCOM svojho života a MY máme plnú moc nad svojím životom a môžeme dosiahnuť čokoľvek. Nevravím že to nie je sčasti pravda, hlavne ak sa jedná o produktivitu, každý človek sám zodpovedá za to, či sa pohne do akcie a vybuduje biznis, schudne, nájde si lepšiu prácu atd… Ale zase, vynecháva sa tu Boh… A dáva sa do popredia náš pozemský život a naše sebecké ciele bez toho, aby sa Boh čo i len zmienil… resp som videl, ako si mentori vyberajú dokonca (určite nechtiac a z neznalosti) veci z Biblie vytrhnuté z kontextu… Takže veľký pozor na to, ja ked čítam podobné knihy, vždy si pojem “nekonečná inteligencia”, “vesmír” alebo “prapôvodná substancia” nahradím slovom “Boh” alebo “Ježiš”

    Za mňa Amway je úžasný biznis a perfektný nástroj, no treba dávať bacha, aby sme ho nepoužívali na odvádzanie ľudí od Boha. Aj keď to možno robíme nevedome a s dobrým úmyslom, čím sme väčší lídri, tým väčšiu zodpovednosť máme za tých, ktorých vedieme…

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.5.2021 z 23:57 | Odpovědět

      Ono je to trochu složitější. Amway byznys je určen pro všechny lidi, bez ohledu na jejich vzdělání, barvu pleti nebo náboženské vyznání. Pozoruhodné na Amway je, že v ní najdete křesťany, židy, muslimy, buddhisty, ateisty a já nevím koho ještě. Výběr knih, které používají jednotlivé systémy, budou vždy odrazem leadera, který danou skupinu vede, nikoliv Amway samotné. A to, jestli Vy tu knihu budete či nebudete používat, je čistě na Vás. Cílem v Amway podnikání není, abychom selektovali lidi, kteří sdílí naše náboženské přesvědčení, ale nabídnout šanci všem. Osobně se mi vždy líbilo, jak k tomu přistupovali oba zakladatelé Amway.

      • hmmm hej, to dáva zmysel 🙂 problém ale je v niektorých skupinách (napr aj v mojej), že sa fakt dbá na to, aby sa každý mesiac kupovala aktuálna kniha v systéme. Dokonca mám aj mentorov, čo nepracujú s ľudmi čo nie sú na systéme (čo chápem, je to strata času aj pre mňa) ale sry, ak viem, že nejaká kniha je proti môjmu presvedčeniu a že mi môže viac uškodiť ako pomôcť, tak ju asi čítať nebudem… aj keď chápem, že to je skôr vnútroskupinová vec a nemal by som to tu takto riešiť. Ja len, že na tých kecoch o učení New Age v Amway je veľmi veľmi malý kus pravdy 🙂 no aby niekto zase označoval najlepšiu podnikateľskú príležitosť na svete za dielo Satana, je už pritiahnuté za vlasy 😀

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 11.5.2021 z 19:34 | Odpovědět

          Pokud se k tomu některý mentor staví takto, pak s tím nikdo nic neudělá. Na druhou stranu nevěřím, že kvůli tomu, že si člověk nepřečte jednu konkrétní knihu, by s ním opravdový mentor přestal pracovat, pokud je ten člověk aktivní. Taky by se mu totiž mohlo stát, že o daného člověka přijde. Pokud by to ale opravdu tak bylo, tak si jen dovoluji podotknout, že toto jednání jde přesně proti tomu, co hlásali zakladatelé Amway. Ono to ani logicky nedává smysl, protože by mě zajímalo, jak ten mentor chce rozšiřovat svoje podnikání do jiných zemí, kde jsou třeba lidé jiného vyznání. Možná by neuškodilo pustit tomu mentorovi kazetu Riche DeVose nazvanou Directly Speaking z března 1983. Třeba pochopí, v jakém byznysu je, a přestane si brzdit růst své skupiny. 😉

  8. Teď jste mě trochu dostal 🙂
    Neuvědomil jsem si kolik jim bylo let…

    Avšak Vaše odpověď je typycky překroucená. Typycky Amwayácký.. 🙂

    Jen jsem odpověděl na Vaší otázku.

    Zeptám se ještě jednou a přesněji.

    Kolikrát přijeli potomci zakladatelů do Čr nebo Sk? Kolikrát pro naše distributory dělali školení, v Čr a Sk ?

    P.S nahrávku jsem stále nenašel…

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 26.6.2021 z 10:01 | Odpovědět

      Je hezké, že mou odpověď nazýváte překroucenou, přičemž (jak je již pro Vaše komentáře typické) toto své tvrzení nemáte ničím podložené. Prostě když moje odpověď není podle Vašich představ, nazvete ji překroucenou a rychle odvedete řeč jinam, snad aby čtenář získal pocit, že to je prostě axiom, který se nemusí dokazovat. Prostě mě onálepkujete a doufáte, že čtenář Vám na to skočí. A ještě se nezapomenete otřít o všechny Amwayáky, když obvinění, které jste nijak nedokázal, nazvete “typicky Amwayáckým”. Tedy, abych byl přesnější, ve Vašem případě “typycky Amwayáckým”. 😀 Takže, s Vaším dovolením, bych se u toho rád zastavil. Mohu tedy vědět, v čem je podle Vás moje odpověď typYcky Amwayácky překroucená? 😉

      Kolikrát přesně přijeli potomci zakladatelů konkrétně do ČR nebo SK opravdu nevím. V Polsku, kam měli přístup i distributoři z ČR a SK, si nicméně pamatuji poslední schůzku cca 3 roky nazpět. V ostatních zemích Evropy, kam bych se mohl pohodlně dopravit, jejich návštěvy nesleduji. Nicméně znovu opakuji, že to není podstatné, protože každý, kdo má zájem, se může zúčastnit setkání s nimi, když splní kvalifikační kritéria.

      Kromě toho, principy, které zakladatelé školili na svých seminářích a školeních, jsou k dispozici na nahrávkách, takže nevím, s čím máte problém. Každý z nás může mít zakladatele Amway ve svém autě nebo doma – stačí, když bude chtít, a může se školit od dolarových miliardářů do alelujá. Takže opravdu nevím, v čem vidíte problém.

  9. Where I come from, IBO leaders do the training.

  10. One other thing, G.T. I’ve attended events in the U.S. and Germany where either Rich or Jay were one of the motivational speakers. They don’t do “training” at these events. The training occurs at smaller events where a guest Emerald or Diamond does the training. Pins above Diamond don’t talk at evens about the “nuts and bolts” of the business. They can be found talking about them on audio and video media, though.

Napsat komentář: Vláďa T Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close