Rich & Jay: Neexistují žádné zkratky k úspěchu

Při listování starými Amagramy jsem narazil na skvělý článek, ve kterém zakladatelé Amway, Rich DeVos a Jay Van Andel, vysvětlují, proč většina těch tzv. “příležitostí”, které o sobě tvrdí, že jsou “jako Amway, ale lepší”, nemá dlouhého trvání. Je až zarážející, jak jsou myšlenky prezentované oběma zakladateli nadčasové. Přestože článek byl napsán v roce 1974, to, co v něm nalezneme, platí dodnes.

Překlad článku naleznete pod skenem.

Amway Amagram (US), Vol. 15, No. 2 (str. 3)

Amway Amagram (US), Vol. 15, No. 2 (str. 3)

NEEXISTUJÍ ŽÁDNÉ ZKRATKY K ÚSPĚCHU

Pro více než 600 distributorů Amway a jejich rodiny, které se v roce 1973 účastnily výjezdního semináře, je Havaj více než jen sen na reklamním letáku cestovní kanceláře. Pro ně je Havaj nyní realitou – dosaženou skutečností.

Havaj nebyla snadným cílem. Vyžadovala práci, obětování se, víru a ještě více práce. Vybudování a provozování Přímého distributorství Amway (=dnešní Platinum) představuje významný úspěch. Stejně jako jiní distributoři se mnozí z těch, kdo se kvalifikovali na výjezdní seminář, setkali s jinými marketingovými plány, které byly „jako Amway, jenom lepší“. S plány, které se chlubí většími slevami a štědřejšími tabulkami odměn. S plány, kde nejvyšší úroveň představuje obrat 2500 USD místo 7500 USD měsíčně. S plány, kde jste ujišťováni, že „uděláte Přímého distributora za poloviční dobu se třetinovým obratem.“

Lákadlo v podobě nižších kvalifikačních požadavků a vyšších procent může znít atraktivně pro distributory, kteří právě začínají, ale zkušenost ukazuje, že všechny tyto „jako Amway, jenom lepší“ příležitosti mají zásadní háček. Nefungují. Jak velkého zisku navíc můžete dosáhnout z vyšších slev a větších rabatů na produktech, které se nedají prodat, protože jejich cena je příliš vysoká? A když nemůžete vybudovat ziskové Přímé distributorství, pokud jsou kvalifikační požadavky příliš nízké, aby Vám plán poskytl zisk bez toho, že by zničil prodejnost výrobků – dokud prodejní plán nenastaví požadavky na Přímého distributora dostatečně vysoko na to, aby zajistil takový příjem, jaký distributor musí mít, aby zásoboval, trénoval a motivoval svou skupinu a aby byl přiměřeně odměněn za své úsilí, tak ten plán prostě nefunguje. Nemůže fungovat! Co z toho, že člověk vstoupí do něčeho, co je na začátku, když se to něco nikdy nezvedne ze země? Stát se králem nebo královnou na jeden den a nemoci si dovolit nosit korunu?

Pokud Vás někdo osloví s „lepší“ příležitostí, pozorně poslouchejte, analyzujte, srovnávejte, počítejte, zkoumejte. Opravdu ta příležitost, která je „jako Amway, jenom lepší“, funguje? Poskytuje širokou škálu výrobků, které můžete prodávat, a komplexní soubor servisní podpory, která je nezbytná, abyste je mohli prodávat se ziskem? Dosáhli už jiní úspěchu? Opravdu? Nebo je to jen poslední v té dlouhé šňůře malých firem s krátkou dobou života reprezentovaných společnostmi, o nichž nikdo nikdy neslyšel a nikdy neuslyší, a které pravidelně přicházejí s „jako Amway, jenom lepšími“ zkratkami k úspěchu, které slibují vše, ale nepřinášejí nic?

Vybudovat Přímé distributorství Amway není snadný úkol. Ale je to uskutečnitelné. Tisíce lidí to dokázaly. Další tisíce toho dosahují právě teď s prodejním a marketingovým plánem Amway. Větší slevy a nižší kvalifikační požadavky by to neulehčily. Tyto věci jsou sebezničující. V konečné analýze je úspěch v tomto obchodě řízen dvěma faktory: marketingovým plánem, který funguje, a distributorstvím, které pracuje.

Amway poskytuje plán. Ostatní je na Vás.

ČTĚTE TAKÉ:

Share Button
Rich & Jay: Neexistují žádné zkratky k úspěchu
Průměrné hodnocení: 9.36. Počet hlasů: 14
Prosím čekejte...

1 Komentář k "Rich & Jay: Neexistují žádné zkratky k úspěchu"

  1. Super článek 🙂

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*


By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close