2018 DSN Global 100: Amway opět vede

Magazín Direct Selling News před několika dny opět zveřejnil žebříček největších firem přímého prodeje. Jak si jednotlivé firmy vedly?

Není asi žádným překvapením, že Amway se solidním náskokem opět obhájila první pozici. Po několika letech turbulencí, kdy silný kurz dolaru “srážel” hodnoty dolarových obratů, vydala letos firma Amway zprávu, že obraty opět utěšeně rostou – ve druhé polovině roku 2017 vzrostly o 3% ve srovnání se stejným obdobím v roce 2016.

Společnosti Avon a Herbalife si své pozice rovněž udržely, navzdory tomu, že Avon v posledních letech začal odprodávat či úplně zavírat některé pobočky a firma Herbalife se v posledních letech stala terčem útoku ze strany short sellerů, kteří se snažili srazit hodnotu jejích akcií.

Za zmínku určitě stojí firma Jeunesse, jejíž distributoři se pomocí manipulativních prohlášení snažili přetáhnout k sobě distributory jiných firem. Oháněli se přitom nárůsty, přičemž ale zamlčovali, že tyto nárůsty byly způsobeny převážně akvizicí distributorských sítí nejrůznějších firem, z nichž některé byly předtím zavřeny jako pyramidové hry. Vloni, kdy k žádné akvizici nedošlo, se žádný nárůst již nekonal a obraty poklesly, což jsme ostatně na těchto stránkách předpovídali. 😉

Pořadí
Název společnosti Obrat – 2017 (mld USD)
1 Amway 8,60
2 Avon 5,70
3 Herbalife 4,40
4 Vorwerk 4,19
5 Infinitus 3,92
6 Mary Kay 3,25
7 Natura 3,09
8 Perfect 2,96
9 Nu Skin 2,28
10 Tupperware 2,26

Kompletní žebříček naleznete na adrese: www.directsellingnews.com

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

Share Button
2018 DSN Global 100: Amway opět vede
Průměrné hodnocení: 10.00. Počet hlasů: 5
Prosím čekejte...

13 Komentářů k "2018 DSN Global 100: Amway opět vede"

  1. Maroš | 3.5.2018 z 14:21 |

    Ľudia som slepí alebo nevidím, ale prechádzam si celú tabuľku firiem a nikde nevidím tú “najlepšiu” nemeckú firmu s Aloe Vera … 😀

    • Amway-Fakta | 3.5.2018 z 14:40 |

      Zajímavý postřeh. Vloni byli na 55. místě s obratem 286 milionů USD, předloni to bylo 56. místo s obratem 306 milionů USD. Evidentně z nějakého důvodu nedodali své výsledky do letošního žebříčku. Že by známka dalšího poklesu obratu? 😉

      • Henry | 5.5.2018 z 15:29 |

        Mysliš fešaku firmu LR? Co vím, tak pan Sokol stále svým dealerům tvrdí, že jsou nejlepší a Amway stojí za prd.

        • Amway-Fakta | 6.5.2018 z 9:47 |

          Pro mě je takové chování důkazem, že se nejedná o solidní lidi a s takovými bych nikdy nechtěl spolupracovat. Pokud má někdo zapotřebí srovnávat Amway s LR, ať nejdřív najde chyby v tomto článku:
          https://www.amway-fakta.cz/srovnani-mlm-cast-3-amway-vs-lr/
          😀

          • Henry | 13.5.2018 z 18:21 |

            Dnes sem tankoval v Jítravě u Liberce. Při placení vidím povědomé balíčky a co nevidím LR silver řadu a věci od nich. Ptám se paní “tohle se nesmí prodávat na benzínce ne?” Ona: “co myslíte?” Ukážu na LR sortiment, a ona: “a proč by nemohlo?” A ja, “protoze je to MLM” a ona: “a co je Vam do toho?”
            Je supr, vedet ze amway ma pravidla nulove tolerance a ze se ji snazi poctivci dodrzovat a Amway si prodej mimo hlida.

            • Vypadá to, že to někteří amwayáci “honí” přes Heureku. https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=amway

              • Pozorovatel | 16.5.2018 z 11:56 |

                Amway si to hlida a takove VPA upozornuje a pokud ani po upozorneni výrobky nestahne z nepovoleného eshopu, bude mu odebrana licence

                • Zdeněk | 19.5.2018 z 9:01 |

                  Jsou lidé kteří princip Amway nepochopili v době příchodu do ČR a
                  s nástupem internetové doby .Už dlouho jsou stránky ,které jsou zkopírované a mají jinej název.Pak můžete horem dolem lidem řikat,že tyto produkty nikde jinde neuvidíte ,než na oficiálních stránkách Amway .Stím nic zatím neudělali.Z vlastní zkušenosti vím ,že osobní doporučení a chodící reklama(JÁ) je nejlepší internetová stránka.VPA má tu výhodu,že může být levnější než ty internetové stránky.Na stránkách většinou ne.

            • Soptik21 | 14.5.2018 z 18:00 |

              Každý MLM má své podmínky pro prodej produktů. Většině MLM jde ryze o co největší prodeje (povolí cokoliv 🙂 ), proto mají také povinné odběry apod. pod pohrůžkou odebrání skupiny a ukončení licence pokud nebudete nakupovat – např. 6 měsíců. Naproti tomu Amway nabízí regulérní podnikání a dává všem rovnou příležitost, proto nepovolí cokoliv. U Amway je na zvláštní povolení (které může získat každý) možnost prodávat v barech, fitkách apod. třeba nápoje XS 🙂

    • Amway-Fakta | 6.5.2018 z 9:43 |

      Ano, ty důvody mluví za vše: 😀

      (1) the company was contacted but declined to participate, (2) the company did not respond to requests, or (3) the company did not submit information in time.

  2. Dušan Navrátil | 7.5.2018 z 23:17 |

    Zdravím admina a mám dotaz.

    Nedávno jsem našel na oficiálních kontaktovacích stránkách firmy Herbalife toto tvrzení, budu citovat formou ctrl+c a ctrl+v: “Pracujeme výhradně s výrobky špičkové kvality, které jsou pouze z přírodních zdrojů od společnosti Herbalife International, která je po více než 37-ti letech existence na trhu největší firmou na světě v oblasti potravinových doplňků na přírodní bázi pro regulaci hmotnosti, optimální a sportovní výživu, operuje ve víc jak 90ti zemích světa na 5-ti kontinentech s maloobchodním obratem přes 7,5 miliard dolarů. ”

    Proč společnost Amway nezveřejňuje také maloobchodní obraty?

    Děkuji za odpověď

    • Amway-Fakta | 9.5.2018 z 12:17 |

      Odhadované maloobchodní obraty přestaly být zveřejňovány před hodně dlouhou dobou a dnes je nezveřejňuje prakticky žádná firma (a pokud je mi známo, ani Herbalife). Jelikož spousta lidí, kteří si chtějí jen nakupovat výrobky, se dnes registruje a nakupuje přímo od mateřské společnosti, ztrácí hodnota odhadovaného maloobchodního obratu na významu. Zboží, které tito lidé nakoupí za velkoobchodní ceny, také spotřebují, čili není dále prodáváno za doporučenou maloobchodní cenu. Pokud někdo přepočítává obrat na maloobchodní ceny, pak to bude nejspíš proto, aby se mohl chlubit vyšším číslem – a i tak je těch 7,5 miliardy hodně nadsazená hodnota, protože by distributoři museli mít přirážku v průměru 70%.
      V případě firmy Herbalife činí obrat za loňský rok 4,40 miliardy USD (oficiální reportovaná hodnota), nikoliv 7,5 miliardy. Těch 7,5 miliardy tak zůstává jen zbožným přáním člověka, který toto tvrdí.

Komentáře jsou zakázány

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close